Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 01 pén., 12:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Nekem ez a videó nagyon tetszett, már alig bírom kivárni ezt az egy hetet, mire megjelenik a 3. is. Vagyis inkább remélem, hogy 1 héten belül megjelenik a 3. video is. Nekem a démon vár sokkal jobban tetszett a "Castlenél" - ha a H3-as elnevezésnél akarunk maradni-; nagyon hangulatosra sikerült. De amikor a kamera bement az oszlopok közé, az volt a legjobb. Mintha ott sétálna az ember. Én már nagyon várom a nyár végét, hogy megjelenjen a demoja!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 01 pén., 12:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Nimbus írta:
nekem az Armies of Exigo jutott eszembe :shock:, véletlen nem a Nival fejlesztette azt is? :P /EA/),

Az AoE MAGYAR fejlesztés, ami abból is látszik, hogy az egyik csaj rendkívüli hasonlóságot mutat Görög Zitával. Igaz...csak az arcát látni, így a többiről nem tudok nyilatkozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 01 pén., 13:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jún. 02 csüt., 10:50
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Szombathely
Ahogy egyre többet látunk belőle, teljesen olyan érzésem van, mintha a 3-at látnám, csak 3D-vel felturbózva (egyaránt a térképen s a várakban is... nameg a csatamezőn).
Én mondom ez a game nagyot fog szólni, csak hagyjanak meg minél több mindent a 3-ból, s ha a hangulat, meg a játékmenet is hasonló lesz, akkor bizony nem fogunk csalódni...

...ooohhh Istenem! Átélhetem újra (majdnem) ugyanazt az érzést, mint az első, a második és a harmadik résznél? Előre is köszönöm!!!
Komolyan mondom, borsózik az alkarom, mikor úgy igazándiból belegondolok az élménybe... :oops: :D

(Akik a négyet is szerették, azoktól utólag elnézést kérek...
...de engem valahogy az a rész nem mozgatott meg! :wink: :) )

Csak tudnám, mit csinálok még jövő nyárig...
...Ááááá, megvan: Heroes 3-azok ezerrel! :lol: :lol: :lol:

!!!THE WHOLE WORLD IS LOOKING FORWARD TO PLAY HOMM5!!!

_________________
Vond


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 01 pén., 13:19 

Csatlakozott: 2005 ápr. 03 vas., 10:33
Hozzászólások: 62
Jó kis videó, tetszik! a demóról meg annyit, hogy tuti azaz egy pálya lesz benne ami ebbe a videóba is van. Ez máz vagy az 5. videó amibe ez a map van, én már a pálya felét vágom kívülről :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 04 hétf., 14:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:51
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Hi!

Látott már valaki olyan képet - bocs ha valahol az oldalon fenn van - amin az egyik lénytípusból több csoport is van?
pl két csoport angyal, pokolkutya vagy bármi.... :?:

NAGYON megnyugodnék ha láthatnék egy ilyen screenshotot. :P

egyébként nekem tetszik ami eddig fenn van..

Köszönöm!

hi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 05 kedd, 19:17 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
A hivatalos weboldal új dologgal bővült- ezúttal egy naplót kezdenek el vezetni:
http://www.mightandmagicgame.com/teaser ... 2005#11486
még nem olvastam el, de hosszúnak tűnik, ami a mi esetünkben jó. :D
Kellemes olvasást!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 06 szer., 8:52 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Fizban írta:
A hivatalos weboldal új dologgal bővült- ezúttal egy naplót kezdenek el vezetni:
http://www.mightandmagicgame.com/teaser ... 2005#11486
még nem olvastam el, de hosszúnak tűnik, ami a mi esetünkben jó. :D
Kellemes olvasást!


Hello!

Én elolvastam, itt a vélemény: Az első három pont az semmi más, csak RIZSA. Ahol a játékot a korábbi részekhez hasonlítja, meg sem említi a H4-et (meg tudom érteni miért :lol:), remélem ez a játék a H3 és nem a H4 folytatása lesz. Azt is írja, hogy lesznek új lények, de a régiek is meglesznek tartva, nekem ez a H4-nél annyira nem jött be, de szerintem adhatunk nekik egy esélyt :D. Én ennyi infot tudtam belőle kivenni, a továbbiakban agyondícséri a játékot, de hát neki ez a dolga.

Üdv,

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 06 szer., 11:19 
Avatar

Csatlakozott: 2005 máj. 25 szer., 14:49
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Apró ékszeresdoboz egy titkos fiókban
Még egy apró hozzáfűzés.
Nem vagyok profi angolos, de ha elemezzük a következő mondato(ka)t, akkor bíztató dolgokat lehet leszűrni belőle, valamint azt is, hogy a már látott videók egyikében a griff miért repült el, majd bizonyos idő elteltével miért csapkodta meg jó alaposan az ellenséget.
Idézet:
Because of more tactical varieties the AI has to do much more analysis now. Say, you can point your griffins a cell they should aim at after some time, and should they meet an enemy’s unit there when the time passes, they will make a big damage to it. However, if there’s no enemy’s unit there, it will be count as a miss and you’ll waste your turn and effort. So you should really think deep to use this option to the fullest. The same goes for the AI as it has to analyse the present situation on the battlefield and possible ways of its further development. Then it points the future aim to the griffins based on this analysis. This is just one of the examples of how analytical the new AI needs to be.
Tehát a griffnek a magyarázat és a videó(k) tanulsága szerint van egy olyan képessége, hogy ha kijelölünk(mikor?hányszor?) egy helyet a csatamezőn, akkor valamikor(mikor?) jól megzúzza a kedves ellenfél hátát. :arrow: Én így értelmeztem a szöveget, remélem helyesen. A másik dolog, hogy állítólag az AI sokkal okosabb lesz(nem tudom ennek mennyire lehet hinni, de én bizakodom)...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 06 szer., 11:33 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
BHappy írta:
Még egy apró hozzáfűzés.
Nem vagyok profi angolos, de ha elemezzük a következő mondato(ka)t, akkor bíztató dolgokat lehet leszűrni belőle, valamint azt is, hogy a már látott videók egyikében a griff miért repült el, majd bizonyos idő elteltével miért csapkodta meg jó alaposan az ellenséget.
Idézet:
Because of more tactical varieties the AI has to do much more analysis now. Say, you can point your griffins a cell they should aim at after some time, and should they meet an enemy’s unit there when the time passes, they will make a big damage to it. However, if there’s no enemy’s unit there, it will be count as a miss and you’ll waste your turn and effort. So you should really think deep to use this option to the fullest. The same goes for the AI as it has to analyse the present situation on the battlefield and possible ways of its further development. Then it points the future aim to the griffins based on this analysis. This is just one of the examples of how analytical the new AI needs to be.
Tehát a griffnek a magyarázat és a videó(k) tanulsága szerint van egy olyan képessége, hogy ha kijelölünk(mikor?hányszor?) egy helyet a csatamezőn, akkor valamikor(mikor?) jól megzúzza a kedves ellenfél hátát. :arrow: Én így értelmeztem a szöveget, remélem helyesen. A másik dolog, hogy állítólag az AI sokkal okosabb lesz(nem tudom ennek mennyire lehet hinni, de én bizakodom)...

A griffnek megadsz egy mezőt, amit az idő leteltével megtámad. Ha van ott lény, akkor üt egy nagyot, ha nincs, akkor nem sikerült ez a manőver.
Háát... gondolom az íjászunk elé jó eséllyel áll ellenfél, de, hogy hová máshová értelmes még jelölni... ?
Az AI ettől még nem lesz okosabb, csak most pl. emiatt a képesség miatt sokkal többet kell analizálnia. Ettől még lehet ugyanolyan tök, mint eddig.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 06 szer., 12:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
:lol: Hát ezaz, a fele rizsa ennek az interjúnak (vagy mi is ez :?).

Üdv,

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 06 szer., 17:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:51
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Hi!

Hát senki nem talált ilyen screenshot-ot? (lásd korábbi hozzászólás) :?:

Csak nehogy kiderüljön hogy nem lehet egy hősnél 2 ill. több csoport egy lényből! az ugyanaz a szisztéma lenne mintha egy lényem van és mondjuk mannapontokat gyűjtöget és attól lesz erősebb... :(

Nagyon várok már egy olyan screent ahol mondjuk a várból "vásárolok" és látszik hogy már két csoport kardforgatóm van.

Ha valaki tud a korábban leírtakban szereplő képet mutatni továbbra se habozzon... :!:

Ami a griff "rácsapás" manővert illeti: érdekes lehet ha mondjuk miközben a griff távol van - a cikkből nem derül ki mikor csap le - egy minden lényre ható varázslatot nyom az egyik fél...

Ha a többi lénynek is lesz ilyen + taktikai elemet hordozó képessége az nagyon jó! :P

Köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 07 csüt., 18:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
A második demo videó óta eltelt megint egy hét, és kijött a 3. is. Ezt a videót már sokan látták, de így magyarázattal sokkal jobban átélhető, mint amikor csak a csatát néztük, kommentár nélkül
Innen szedjétek le:
http://www.mightandmagicgame.com/teaser ... 2005#11570
A minősége elég jó, nekem tetszik :D

Ami fontos benne: a lényeket közelről is lehet nézni, a hősök szerezhetnek olyan képességeket, amikkel harcolhatnak úgy, mint a többi lény. A griffek speciális támadásuk közben el tudják hagyni a pályát, és később jönnek vissza. A taktikának fontos szerepe lesz (de ha nem lenne, akkor meg se vennék az emberek). A fekete csontsárkány a csata végén a hős megmentésére jön. Az arkangyalnak természetesen van resurrectionja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 08 pén., 11:50 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Határozottan jobb magyarázattal. 8) Viszont a harctér nagyságának kialakítása egy kicsit furcsa. Ugyebár a seregek nagyságától függ. Most két dolog lehetséges (vagy csak én nem értek vmit):
1. 2X3 egység van. Ezt kicsinek minősíti :arrow: kicsi a harctér. És mi lesz akkor, ha 2X1 lesz... 1-2 lépésre lesznek egymástől? Akkor a lövő egységeknek esélyük sincs...
2. Angyalból van 8, Ördögből 5 (ha jól láttam...)+ a többi. Ezt kicsinek minősíti :arrow: kicsi a harctér. És ha két első szintű harcol egymással?
Szal egyiket sem értem...jöhetne már egy demó, csak hogy eloszlassa a kételyeim. 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 08 pén., 13:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Poetice: én is remélem, hogy hamarosan elszállnak a kételyeink! Egyébként lövős egységet szerinted érdemes volt egyedül vinni az előző Heroesokban? Na, ugye.
Apropó, van a ma megjelent PC Guruban egy aprócska, mindösszesen 5 oldalas cikk a Heroes 5-ről. Továbbá van egy olyan kép benne, ami egy ostromot ábrázol, és látszik rajta a kezelőfelület is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 08 pén., 15:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Hellosztok!

A Júliusi Gamestarban is van egy 6 oldalas cikk a Heroes V.-ről, de még nem olvastam el, majd leírom, ha találtam benne valami újat.

Üdv,

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 08 pén., 15:49 

Csatlakozott: 2005 ápr. 03 vas., 10:33
Hozzászólások: 62
itt a 3. videó bácsik!

ftp://ftp.ubi.com/emea/homm5/videos/HV_E3_demo_3.wmv

45 mega körül van, most szedem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 08 pén., 16:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:30
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Jászárokszállás
Djupha írta:
itt a 3. videó bácsik!

ftp://ftp.ubi.com/emea/homm5/videos/HV_E3_demo_3.wmv

45 mega körül van, most szedem.

Vótmá! :P

Arra leszek kíváncsi, mi a többi 4 faj, amit említ... Ááá, alig bírom kivárni, ááá! :D

_________________
A beképzeltség nem bűn, csak hiba.
Ha beképzelt lennék lenne egy hibám.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 08 pén., 17:24 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Sziasztok!

Elolvastam, és azt kell mondanom, sok olyan dolog volt benne, ami miatt megtetszett a játék. Azt írták, hogy a lényeket ismét hetente lehet majd felfogadni a szörnyeket (a H4-ben mindig amiatt fogyott el a pénzem, mert naponta megvettem a lényket :oops:), hat féle nép lesz, 5 az előző részekből (pl. Castle, Inferno-nem biztos, hogy ezzel a névvel, de én H3 párti vagyok :D), és egy olyan, ami még egyik részben se szerepelt. Népenként 7 saját :) és 2 semleges lényt lehet majd termelni, amiket majd upradelni is lehet :D :D :D :!: A várban az építkezés nem lesz annyira kötött, mint az előző részekben, és a várfalat is lehet majd fejleszteni :). A szintlépés a H4-ben látotthoz lesz hasonló, sőt még annál is több lehetőség lesz :), lesznek olyan képességek, amik a csapatra hatnak (pl. Leadership) és lesznek olyanok, amik csak a hősre (pl. lesz egy olyan képesség, amivel részt vehet a csatában, tehát alapból nem harcolhat-ez annyira nem is baj-legalábbis szerintem :mrgreen:), és népenként csak egy hősünk lehet (nekem amúgy se jött be igazán a csak hősökből álló csapat a H4-ben). A térképen lévő 'szörnyektől' (gondolom nem a harcolósoktól) lehet artifactért küldetést vállalni, a 'harcolós szörnyek' pedig ismét átállhatnak hozzánk (ez a charmingos képesség is egy rossz ötlet volt a H4-ben). A térképen nyomot hagynak maguk után a hősök, arra ahol jártak, állítólag ebből meg lehet majd állapítani, hogy érdemes-e ellenük kiállni. Alvilág pedig ismét lesz :). A csaták újra hexagonális hálón fognak játszódni :D :D :D, és állítólag a várostromok is sokkal kidolgozottabbak lesznek. A multi lehetőségek között lesz LAN, netes játék és :D hotseat :D is. Azt írták nem lesz olyan uncsi a játék, míg a másik lép, addig 'szellem módban' felderíthetjük a pályát (nem foglalhatunk v. harcolhatunk, csak felderíthetünk). Amiről semmit nem írtak, az az, hogy a lények mozoghatnak-e önállóan (remélem igen, mert ez egyike volt a kevés jó újításnak amik H4-ben szerepeltek :D). Engem meggyőztek, ha tényleg ilyen lesz a gém, akkor méltó folytatása lehet a H3-nak :D. Na emberek, lehet véleményeket mondani :D!!

Üdv,

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 08 pén., 17:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:30
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Jászárokszállás
Ez mind a fejlesztői naplóban volt? Mert én nem láttam ezt mind O.o
Jaaa, a gamestar/pcguru cikkben? :D Bocs.

A harcolást jó ötletnek tartom, h skill lett, mert utáltam, mikor lecsapták az agyontápolt mage-emet... :-/ (remélem, a non-fighting hero-kat nem lehet majd ütni)

_________________
A beképzeltség nem bűn, csak hiba.
Ha beképzelt lennék lenne egy hibám.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 júl. 08 pén., 18:51 
Avatar

Csatlakozott: 2005 máj. 25 szer., 14:49
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Apró ékszeresdoboz egy titkos fiókban
Bíztató hírek!
De ez a harcoló hős dolog...ha úgy működik, hogy az összes hőst(harcoló/nem harcoló) lehet ütni, akkor nagyjából semmi nem változott pozitív irányba a H4-hez képest, sőt; ha nincs "harcoló skill"-je a hősnek akkor még rosszabb a helyzet, DE; ha úgy működik, hogy csak a megfelelő skillel ellátott hősök tudnak verekedni, akkor ezt úgy kéne megoldani, hogy csak egy bizonyos szint után tudják elsajátítani(nem kell magyarázni miért, ld.:H4...), de az is lehet, hogy 2es szinten is lehet már tanítani, és egy egész elfogadható megoldást dolgoztak ki a srácok :arrow: a legjobb megoldás ami most eszembe jut.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség