Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 312 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 29 szer., 14:10 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Felmerült még egy dolog, amit szabályozni kell. A H3 támadás tornában érdekeltek 44 db mérkőzést kell, hogy lejátsszanak fejenként, ami az eddigi legtöbb a H3 támadás tornák történetében! :D Ezért szükségesnek tartom egy időlimit bevezetését, melyet 15 percben határozok meg. Ha addig nincs döntés, akkor mindkét fél 0 pontot kap! Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vologya 2005 jún. 29 szer., 18:29-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 29 szer., 14:16 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Tudtommal ember-ember ellen nincs autocombat. De 15 perc alatt 10 csatát is le lehet jáccani :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 29 szer., 16:42 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Sziasztok!

Bocs, ez lehet, hogy egy kicsit OFF hozzászólás lesz, mert én nem tartozom azon szerencsés kiválasztottak közé, akik el tudnak menni egy jó kis hírózozásra a szikihez, de megnéztem az online-csapatokat és nagyon tetszenek.

Hosszas böngészgetés után szerintem Ssth csapata lesz a nyerő, ha jól taktikázik. Az a lizardmen-teleport kombó nagyon ötletes.
Jók lehetnek még Boti és Taegen wolf raiderei (bár Teagen csak rider-t vett), csak lehet kicsit lassúak. Egy angyal lehet elfért volna a csapatba a kezdés miatt.
Titi viszont jó gyors, ráadásul megvette a gladius-t, úgyhogy a kentaurjai biztos brutálisat fognak sebezni.
A minotaurusz választása nagyon ésszerű volt, csak lehet jól körbe fogják egymást verni a minó-sok( mindig az nyer, aki kezd :?: ).
A Tome -osok kockáztattak egyet és ez lehet nem jött be. Nem tudom, hogy verik meg a recanter-eseket ( különösen Mugger-t ).
Aztán még ezeken kívül is mennyi érdekes sereg van. Dzsinek, nekrók, pit-fiend-ek, griffek, hárpiák, kruszik stb.

Hát, biztos nagyon jó és érdekes verseny lesz. Aztán majd beszámolni ám szerencsétlen itthon-maradott fórumozóknak a történésekről ( csak hogy még jobban fájjon a szívük :cry: ).
Jó versenyzést!

ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 29 szer., 18:21 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Bogpista: Látom Te még nem játszottál online támadást... :D Van, hogy 10 percig állóháború van, mert egyik fél sem akar támadólag fellépni... :? Szóval teljesen más, mint az offline... Ezért kell a szabályozás... És ha letelt a 15 perc és nincs döntés, akkor mindkét fél 0 pontot kap! :wink: Talán a szabály tudatában elkerülhető az állóháború... :roll:

Ubul: Valószínűleg ez lesz a legszorosabb támadás verseny... :roll: Remélem, hogy nagyon izgalmas versenyt fogunk vívni és természetesen beszámolunk a tábor után a történésekről... :wink: Remélem a Minokkal kapcsolatban nem lesz igazad, mert én is minokkal vagyok... :wink:

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 29 szer., 19:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
én csak kérdeztem, véleményt nem mondtam, természetessen jó ahogy Vologya irja....................nincsenek zsoldosok, mindenki választ valakit, s avval lesz..........aztán ez a hero kilőve, érdekes lesz, s egyben izgalmas.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 0:01 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Egy érdekes kérdés merült fel bennem. Mi van ha mondjuk támadásban játszom Vologyával és vesztésre állok. Ekkor fogom magam és elkezdek gondolkozni és lám letelik a 15 perc...// persze ez előfordulhat véletlenül is, hogy az egyik fél aránytalanul sokat gondolkozik a másikhoz képest //
Ilyenkor mi lesz? Ezt a helyzetet hogyan különböztetjük meg attól a helyzettől mikor valóban állóháború van.

Pl: Nimbus ellen nyerek autocombattal, akkor direkt arra játszom, hogy autocombat legyen, vagy hogy null pontot kapjon, mert úgyse lenne esélyem nyerni....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 1:07 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Szerintem meg lehet különböztetni egy taktikus támadást egy állóháborútól. Álló háború abból áll hogy két nagy mennyiségű lényt bevédtek és arra vár hogy a másik mikor jön hogy te üss előbb mivel ez fontos. Nálam nem lesz ilyen az biztos. Az ellen rohanni fog hozzám. :D

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 7:59 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 20 vas., 23:14
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Ssth: Ez már tipikus jogi kérdés. A német jogrendszerben, amilyen a magyar is, az embereknek el kell magyarázni, hogy mi az hogy állóháború, egyébként "joghézagokat" keresnek (a dolog megértése után méginkább keresik a joghézagot). A szokásjoggal bíró országgokkal a szabályok egyszerűek, és a józan bírói itélőképesség hatálya alá tartozik eldöntésük, megítélésük. Szerintem legyünk mi is ilyenek, bízzunk egymás jó indulatában és Vologyában! :)

Mellesleg ha utánaszámoltok, és feltesszük, hogy minden ember átlag 20 percenként befejez egy meccset (ez azért elég valószínű), akkor ugye 22X20=440 perc kell, ami kevesebb, mint 8 óra, ami négy órával kevesebb, mint egy normál 1v1 nap igénye. A dolog tehát bőven belefér, tekintve, hogy legalább másfél nap áll rendelkezésre. Én így a 15 perc szabály teljes mellőzését javaslom.

Üdv, 2much4me


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 8:27 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 13:40
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: Pécs
Sen Sei jogi fejtegetése nem igényel kommentárt, az időlimit szerintem is mellőzendő. Péntektől vasárnapig 2,5 nap van a támadásra...

_________________
Levko


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 9:12 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
SenSei írta:
, bízzunk egymás jó indulatában és Vologyában! :)


Ez nekem elég :)

Levko: Pénteken a program szerint nincs támadás...,

Üdv:Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 9:28 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Ha már idölimitben gondolkodunk, szerintem csak úgy lehet a kérdést megoldani, ha "sakkórát" használunk! Így elkerülhetö az Ssth által említett dolog. Tökmindegy ki állóháborúzik, és ki nem... Mindenkinek van 5-5 perce lépni aztán csá. Az nyer aki legyözi a másikat (triviális :D ), vagy akinekmég van idelye, míg a másiknak meg már elfogyott. Kicsit amolyan rapid jellegü lenne a dolog, de mindenkinek egyenlö esélyt adna...

Egyébként meg Senseire gondolva én abszolút támogatom az idölimitet, hiszen emléxem, ö egyetlen lépésen képes 15-20 percet gondolkodni, szal ha rajta múlik nem lesz vége 2 hét alatt sem... :?

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 9:47 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Látom mindenki fantáziáját megmozgatta a javaslatom, de higgyétek el tapasztalatból írtam, amit írtam. Szerintem nálam többet és régebben játszó öreg róka nincs a támadás sorozatban... :wink: Ha valaki tud nagy mennyiségben sakkórát hozni az jelezze! :D Ha letelt a 15 perc és nincs döntés, akkor egymásnak kell rohannia a két csapatnak és aki nyer az nyer, aki veszít az veszít... Ennél jobb megoldást nem tudok, vagy esetleg megpróbálok egy menetrendet csinálni, ahol mindenki egyszerre kezdi meg a támadás meccsét 15 perces limittel, hátha így gyorsítható és átláthatóbb lesz a támadás torna! Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 9:49 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Én javasoltam Vologyának, hogy ki kellene találni valami megoldást a támadásra, mert kevés az idő. Nem tudom honnan veszitek, hogy 2,5 meg 1,5 NAP lenne rá, hiszen a legújabb időbeosztás szerint SZOMBAT DÉLIG (sőt az nem teljes első forduló miatt még esetleg tovább is) foglaltak a gépek!!! Mivel vasárnap reggelre, max. néhány meccsnek szabadna áthúzódni, hiszen délelőtt már zászlólevonás, díjátadás, hálószétszerelés stb. vagyon, így jó esetben is cirka háromnegyed napnyi idő van rá! A 2.BB -n összesen kb. 8-9 ember vette komolyan a támadást s igaz, hogy csak négy gépen, de déltől este 8 -ig folytak a csaták (mondjuk úgy fejenként 8*2 ), kb. 16 és nem 44!!! Már a csapat felállítással is hosszú perceket el lehet tökölni s olyan iszonyú mennyiségű meccset kell lejátszani, hogy nagyon kevésnek tűnik az idő!

Szóval én 2 megoldási javaslatot tettem, vagy az időlimit bevezetése vagy a teljes héten át lent lévők a feszített program ellenére, elkezdik lejátszani egymás közt a meccseiket hétközben, hogy szombat délutánra minél kevesebb maradjon! Még az is lehet, hogy mindkettő kellene, hogy normál időben végezhessünk a csatákkal.

Üdv. Mugger


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mugger_ 2005 jún. 30 csüt., 14:53-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 12:11 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 13:40
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: Pécs
A sakkórát jó ötletnek tartanám, mondjuk 20 perccel.

_________________
Levko


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 12:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 20 vas., 23:14
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Budapest
levko írta:
Sen Sei jogi fejtegetése nem igényel kommentárt, az időlimit szerintem is mellőzendő.


Ezt hogy érted? :) Minősíthetetlen? Meglehet :) :lol:

Amúgy átgondolva a kalkulációm nem egészen jó, hiszen az oda-vissza meccsek miatt a kalkuláltnál kétszer több idő kell. Az is igaz, hogy mindenki folyamatosan tud játszani, hiszen lesz gép, nem úgy mint BB2-n.

Szerintem az lenne a jó, ha a rövidebb 1v1 meccsek utan, előtt közben is mennének a dolgok, hiszen van néhány 1v1 pálya, ami igencsak gyors. Szerintem ezt a meccsben érintettekre kellene bízni, akik ha játszani akarnak, szólnak egy szervezőnek, majd az eredményt is bejelentik és kész.

Nimbi: Vedd figyelembe légyszi, hogy az akkori időhúzásom abból fakadt, hogy az életem 5-ik H3 multi meccse volt, és senki nem akarta elmondani a választ arra, amit úgyis tudott mindenki. Nem hiszem, hogy ezen kívül húztam volna az időt. Az az eset természetesen az én hibám volt, de ilyen nem lesz a táborban, ezt megígérhetem.

És azért köszi az őszinte jó indulatodat is :?

Üdv, 2much4me


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 14:04 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Sensei: Ne érts félre nem akartalak megbántani... mindössze csak a te példáddal akartam bizonyítani, hogy kell az idölimit. Mégegyszer bocs, ha ezzel sértö voltam... nem ez volt a cél. (Ráadásul, ha tudom, h van idöm némely szituban én is hosszan elemzek... :oops: )

Levko: 20 perc max összesen, tehát felenként 10-10 perc.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 15:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 13:40
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: Pécs
Én is így gondoltam, 1 csatában 1 főnek 10 perc, így 1 csata max. 20 perec. Én azonban ennél gyorsabban szeretnék nyerni...

_________________
Levko


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
De jó hogy ez nem érint engem. :D Meg van érettségim bibibíííííí 8)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 16:06 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Üdv!
A sakkban ha egy állás bizonyos számszor megismétlődik, a játszma döntetlennek minősül.
Tehát amikor olyan az állás, hogy aki támad az veszít, akkor rendben van a döntetelen.
De, ha taktikázás és az ellenfél apránkénti felőrlése zajlik, miközben letelik az utólag bevezetett limitidő, azzal nem értek egyet.

Vagy jöhetnék ilyen hülye ötlettel, hogy ha három csatát megnyerek összesen 6 perc alatt, akkor a negyediken fél órát is elhasználhatok :?:

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 jún. 30 csüt., 16:35 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Megamikor: Miért lenne ez utólag bevezetett szabály.. hiszen még jóval a tábor elött vagyunk :D (most le ne írd nekem, h az eredeti szabályzatban ez nem volt benne és azért...) Van olyan, hogy bizony szükséges módosítani... Arra meg igazán kíváncsi volnék mit szólnál majd akkor, ha nem lenne idölimit, és emiatt nem tudnánk befejezni a tornát... :? Az esélyegyenlöség nem sérül, tehát ilyen téren senki nem reklamálhatna egy esetleges idölimit bevezetésekor...

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 312 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség