Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 07 csüt., 9:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Szeged
Szasztok!

Valaki írta, hogy jó lenne ha a várak különböznének elrendezésükben egymástól. Reméljük ez így is lesz, hisz teljesen különböző fajokról van szó, nem építkezhetnek ugyanoda, ugyanolyan magas varázslótornyot, stb. (mondjuk a h3-ban kifejezetten idegesített, hogy a kevésbé kedvelt várakban sosem találtam a kocsmát, meg a kovácsműhelyt... 8)

A mapeditor valószínűleg jóval bonyolultabb lesz az eddigieknél, már ha egyáltalán lesz hozzá fanoknak is hozzáférhető szerkeztő... :shock:

Nem tudom írta-e már valaki, de a 2. képen az a kis szürke - bőrszárnyas girnyó az a SUCCUBUS!!!
Ha valaki olvasta a Drizzt-es könyveket, akkor tudja, hogy Wulfgar-t is pont egy ilyen kis nyenyó cseszegette Loth-nál.
A hellhound meg nem háromfejű pokolkutya? Mert a 2. kép bal oldalán hátul valami ilyesmi látható.

Egyébként nem tetszik, hogy ilyen bazinagydarab hősöket rajzoltak. Egy ilyen meg se tudja emelni a kardját, ennyi páncél alatt... :)

A 3D-t meg nagyon egyszerűen megoldhatnák: a kaland térkép egy egyszerűbb (kisebb gépigényű) terep lenne (mint mondjuk az imperium galactica 2-ben az tetszőlegesen forgatható földi térkép), a vár és a csata egy-egy külön terep lenne, ami jobban ki lenne dolgozva, és lehetne a várban barangolni.
Na, majd lássuk...

TT

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 07 csüt., 10:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 26 kedd, 11:24
Hozzászólások: 167
Idézet:
A hellhound meg nem háromfejű pokolkutya? Mert a 2. kép bal oldalán hátul valami ilyesmi látható.

Nem. A helhound-nak egy feje van, a cerberusnak pedig 3.
És miért nem cerberus van a játékban? :evil:
...vagy lesz upgrade a lényekre és majd akkor? :? Nekem kicsit vicces volt a H3-ban, hogy a továbbképzés után növeszt két fejet. :D

_________________
I've born to burn!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 07 csüt., 14:07 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 17 pén., 15:15
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szlovákia
Hello!

Fizban írta:
Egyébként szerintetek mi lesz azoknak a lényeknek a neve, amik a váras képen vannak? Szerintem daemon, orge mage, succubus, nightmare, de a sárkányszerűre nincs tippem. A bone dragon nem illik rá nagyon. Bár egy kicsit furcsálom az ogre maget is.


a másik topicban már írtam, ide is leírom (2.kép):
balrol-jobbra: balor (hátul), demon (tuzes), a kov. asszem a hos, succubus, nightmare

Forrás: Celestial Heaven:
Creatures - there is no Devil on the screens. The creatures are Balor, Succubus, Nightmare and Demon. The second screen is from the battlefield, with the Balor having just taken some health from the Angel.

3.kép: csatamezo, egy balor kuzd egy angyal ellen

_________________
Üdv. Teqesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 07 csüt., 19:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
bocs, de ha így van, akkor nem túl pontos, amit mondasz. Amire te hőst mondasz, az a Balor, ld. másik kép, ua. a lény. Másrészt a köv. képen az angyal épp gyógyítja a Balort, s nem harcol vele.

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 08 pén., 7:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 17 pén., 15:15
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szlovákia
Hy!

Én is csak kovetkeztetek. Nekem úgy tunt, hogy a hátso lény jobban hasonlit a 3. képen lévore (a szárnyszeru csápjai, meg a fényes kard miatt, ami inkább a hátso alaknál van)

The second screen is from the battlefield, with the Balor having just taken some health from the Angel.

Én ezt így értettem: a második kép a csatatérrol van, és a Balor épp életet vesz el az Angyaltól
Persze lehet, hogy baj van az angol tudásommal és neked van igazad
Majd kiderul...

_________________
Üdv. Teqesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 08 pén., 17:55 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 27 vas., 15:18
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Párkány city
na egy kicsit bő lére eresztett összegzés:

- 3D - igen! Teljesen szabadon fordítható, scrollozható, zoomolható...és persze szép! Varászolojon valóban egy fantasy világba (ahogy a 4 nem tette)
- játékmenet:
*térkép: itt kell igazán a 3d-t kihasználni...felfelé lassabb, dombról támadónak előny, a természeti viszonyok lehetőleg megegyezzenek a térképen és a csatatéren (magaslat, stb.)
*csata: 3d lehetőségek...
Nos..a valamilyen új battle system ugye...rt ne legyen pls!!! A körökre osztott megmarad, esetleg az akciópontok bevezetése nem biztos, hogy hülyeség lenne! értitek nem :twisted: ?
*ai: le a scriptekkel, csalásokkal...
*vár: ostromnál ugye rendes vár, nem azonos elrendezés
*hősök: harcolhatnának a csatában, de ha nem az se baj..a fejlődési rendszer a 4-ben jó volt, még jobban ki lehetne domborítani a specializációkat (pl. egyedi kinézet)

+volt még sok jó ötlet: többfelé fejleszthető várak, barangolni bent a várban, most több nem jut eszembe :lol:

Mint látjátok ezek apróbb újítások, főleg a 3d kihasználásával kapcsolatosak, de gyökeres változtatások ne legyenek :twisted: +jó sztori, mozirészek, és egy jó játék
:lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 7:06 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 17 pén., 15:15
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szlovákia
Udv!

a legújabb infok: http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=396

ami számomra a legérdekesebb volt az a kov:

The concerns I’ve read regard more the number of creatures. I was very interested in reading a fan’s calculations on the number of creatures, including upgrades and addons. I think he ended on around 130 creatures in Heroes 3. I dare say we will easily top that :Þ

miszerint legalább 130 lény lesz (ha jól értem)

_________________
Üdv. Teqesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 11:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Kicsit pontosítanám Teqesz fordítását... :D Szóval a H3 fanok 130 lényt számoltak össze a fejlesztett lényekkel együtt a H3-ban. Fabrice erre azt írja, hogy ők könnyedén túllépik ezt a számot! :shock: Majd meglátjuk! :wink: És 6 vár lesz, ami nem jelenti azt, hogy a H4 6 várához hasonlítana majd! :roll:

Plusz hír még, hogy a várható gépigény tényleg kisebb lesz a megjelentnél, mert sokak részére készül a program, nem pedig technika őrülteknek... :D Sokkal magasabb gépigény került fel valahonnan a netre, mint amit a Nival minimum gépigényként eltervezett. Még pontosan ők sem tudják a rendszerkövetelményeket, de hamarosan kiderül! :D

A játékról több kép és adat is felkerül a netre, valamikor az E3 kiállítás alkalmával! Csak várjunk türelmesen... :D

Valamikor nyárra ígérik a játszható béta változatot, és ősz végére a játszható demót... :D

Baráti üdv,

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 17:11 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Ajaj. Ugy nezem ez a jatek sem fog (Heroes V) nekem bejonni. megint elrontjak szerintem. Nezem a kepeket. szepnek szepek, de az jut eszembe hogy ez nem Heroes hanem az Etherlords nevu jatek!

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 17:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Mivel a Nival Interactive jegyzi azEtherlords 2 cimu jatekot is szerintem eleg sok hasonlosag lesz a ket jatek kozt es ez szerintem baj.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 17:15 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Meg valami. Nekem nem jon be ez a csatafelallas. Kis terkepen keves szamu sereg bazi nagy alakokkal. Nem sok hely van a taktikazasra :-(

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 17:18 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
It nagyon ugy nezem, hogy kis letszamu csapatokal kell majd kommandirozni. Nekem a Heroes III-ban tetszett az hogy 1 egysegbol tobb is volt a terepen. Igy volt olyan mikor tobb szazeszer egyseg csapott ossze egymassal. Eben a jatekban nem latom ennek lehetoseget.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 17:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Szerintem ha a harcra vagytok kivancsiak akkor Erdemes a fejleszto masik jatekara is figyelmet vetni (Etherlords 2).
Kevesnek erzem a 6 varat is. Tobb mint 130 leny? Az varankent vagy 20 egyseget jelent ugy, hogy meg marad hely a semleges lenyeknek is. Lehet ugy jon ki ez a szam hogy 10 fajta egyseg es mind upgradelheto?
Meg regebben irta valaki, hogy szerinte jo lenne ha a varak a fejlodesben elvalnanak egymastol. Hat nem tudom. Nekem ez a rendszer nem tetszik. A Heroes IV-ben is utaltam mar, hogy ha megepitettem egy egyseget, akkor egy masikat mar nem epithettem meg. Igy az a keveske leny is ami volt abban a jatekban tovabb csokkent efektive (marmint akivel lehetett jatszani), arrol nem is beszelve, hogy a varban levo fejlesztesi lehetosegek is csokkentek. Persze, erre lehet azt mondani, hogy egy masik varban meg a masik egyseget veszi meg az ember. Persze. De legtobszor a nagy szamok dontenek a csataban. A sok lud disznot gyoz elv. Az a jo ha tobb varban is ugyanazok az egysegek gyarthatoak, mert igy tud majd nagytomegu harcosanyag letrejonni. Szerintem nem jo az a rendszer, ha megepitek valamit es az kizar egy masik fejlesztesi lehetoseget.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 17:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Udv,

teljes mértékben egyetértek Kmettil utolso hozzászolásával,lehet hogy több mitn 130 féle lényt lehet kifejleszteni,de ha használni csak 10-et,akkor nem sokat ér..
Nem tudom miért nem lehet H3 modra megcsinálni,és a kifejlesztett lényekhez tovább kutatni,és kifejleszteni,pl olyan épületet ami edzi a crusadereket és nőveli a amximális sebzést
és ilyesmi,és ez minden adott vártipusban kifejleszthető legyen..
e felé kéne inkább fejleszteni,és ne abba az irányba hogy a játékos elvesszen a sok lehetőség között,és ne legyen 2 hasonlo vár azonos tipusban sem!
Én mindig is szerettem a H3-ban körbe járnia váraim és mindegyikből kivenni,és hatalams seregekkel vonulni...
ez már a 4-ből is hiányzott...
No röviden ennyi...
remélem azért vannak más H3 fanok,akik hasonloan látják...

Heroes 3 és fallot 2 forever :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 17:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Kmettil írta:
Meg valami. Nekem nem jon be ez a csatafelallas. Kis terkepen keves szamu sereg bazi nagy alakokkal. Nem sok hely van a taktikazasra :-(

A kis térképen segíthet, ha lesz scrollozási lehetőség. Ezt még ne temessük! Így a bazi nagy alakok is kissebbé válhatnak, ergo még taktikázni is lehet, de csak akkor, ha van scroll...

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 12 kedd, 17:51 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 aug. 26 kedd, 22:22
Hozzászólások: 323
Tartózkodási hely: Budapest
Kmettil írta:
It nagyon ugy nezem, hogy kis letszamu csapatokal kell majd kommandirozni. Nekem a Heroes III-ban tetszett az hogy 1 egysegbol tobb is volt a terepen. Igy volt olyan mikor tobb szazeszer egyseg csapott ossze egymassal. Eben a jatekban nem latom ennek lehetoseget.


Egyetértek. Ha egyesével lennének az egységek akkor már Age of Wonders 3-nak hívhatnánk a játékot... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 13 szer., 6:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Én most azon gondolkodom, hogy hogy raknak 6 várba + a neutralok közé több mint 130 egységet, de csak egy épkézláb ötletem van: multi-upgradelés. Szerintem a Heroes 4 abból a szempontból jó volt, hogy annyi sokmindent megváltoztattak benne, hogy a Heroes 5-höz sok tapasztalattal rendelkeznek a készítők, és tudják hogy mit szabad beletenni és mit nem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 13 szer., 10:01 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Fizban: A próféta szóljon belöled! :D
Egyébként szerintem a Heroes 3 az egyetlen játék aminek soron következö részéhez nem kellett volna mást csinálni mint "lefújni a port". Remélem a Heroes 5 -nél ezt tartják szemelött, és nem akarnak új harc-, mágia- és fejlödésrendszert (tökéletesen nincs mit változtatni...).

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 13 szer., 12:35 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Fizban írta:
Én most azon gondolkodom, hogy hogy raknak 6 várba + a neutralok közé több mint 130 egységet, de csak egy épkézláb ötletem van: multi-upgradelés. Szerintem a Heroes 4 abból a szempontból jó volt, hogy annyi sokmindent megváltoztattak benne, hogy a Heroes 5-höz sok tapasztalattal rendelkeznek a készítők, és tudják hogy mit szabad beletenni és mit nem.

Szerintem ez nem így van. Mivel a 4-et mások készítették, mint akik az 5-öt fogják, így szerintem nem látják annyira, hogy mi volt rossz, és mi jó. Ennek ellenére én bízom abban, hogy jobb lesz a 4-nél.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 13 szer., 13:47 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Udv,

szerintem ez a 130 egység ez ugy fog összejönni,hogy lesz 1 fejlesztési fa,és te döntöd el merrefelé szeretnél fejleszteni,igy akár váranként 30 féle lény is előállithato...csak hogy ez nam a heroes sorozatra jellemző...
Nagyon félek attol hogy az 5. rész a kevésbé népszeru,s elimsert 4-et is alul fogja mulni,nagyon elmennek a látvány, a 3D,és az ilyen real tima stragéiákra jellemző fejlesztési ág irányába...
Nimbussal egyet értek,én már azzal is elégedett lennék ha leporolnák a 3. részt,lenne grandmaster fokozat a skillekben,beraknának még pár vártipust,uj egységekkel,artifactokkal,és fejlesztenék a map editort(a fejlesztés,nem felesleges bonyolitással egyenlő),ha ezt mind megkapnám az 5. résztől,én lennék az egyik legboldogabb Heroes 5 fan! :)

Heroes 3 és fallout 2 forever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség