Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 25 pén., 11:53 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Paul: Gratulálok! Bár Botival már megüzentem! :D

Szotyi: Zizinek van ADSL-je, nem? Ő miért nem ír a topicba? :? Akar egyáltalán jönni a táborba? :wink:

Mindenki: Úgy látom nincs sok értelme vacilálni a tábor végleges időpontján, hiszen sok embernek mindegy az időpont, sok embernek pedig tökéletes a július 8-17-ig terjedő időszak! :D

A tábor végleges időpontja: Július 8 - 17-ig

Remélem tényleg sokan el tudnak jönni a táborba azok közül, akik eddig jelezték részvételi szándékukat, de sajnos minden évben így volt és legtöbbször csak 12-14 emberke jött el végül! Remélem a jubileumi V. HEROES TÁBOR népes mezőnnyel indul és mindenkinek emlékezetes marad! Nem győzöm leírni, hogy szükség van vérfrissítésre! :D A versenyek lebonyolítását hasonlóképpen tervezzük mint tavaly, csupán rájátszás nélkül... 1vs1-ben svájci rendszer alapján mindenki játszik mindenkivel és az utolsó fordulóban az 1-2, 3-4, 5-6 stb. helyezettek játszanak a végső helyezésekért... :shock: Remélem érthető voltam... :wink: 2vs2-ben a tavalyihoz hasonlóképpen meghatározott szisztéma alapján... :D A tábori támadást pedig az utolsó hétvégére tartogatjuk oda-visszavágó alapon azért, hogy akik csak az utolsó hosszú hétvégére tudnak lejönni azok se maradjanak versenyzési lehetőség nélkül... :wink: A mappokat június közepéig közzétesszük, akkor még lesz 1 szűk hónap arra, hogy gyakoroljatok! :roll: Pontos tábori árak továbbra is április végén várhatóak! Baráti üdv,

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 25 pén., 12:46 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Desert War legyen már,vazz.......................

gondolom a szabályok és a lebonyolitás megmaradhatna,nem emlékszem,hogy lett volna valami hiányosság (map, várak,herok)
legyen viszont random hero,bizzuk a szerencsére,mert nagy öröm volt,egymás után 3 körben mephala ellen játszani:)
persze még igy is előfordulhat................

a svájci rendszer jónak tünt, igaz müködése,csak párosan nézz ki igazságosnak, és benne van,hogy mégsem sikerül mindenkivel játszani.

a páros,jó ahogy volt, legyen helyszini sorsolás, ugyan Teki biztos többet várt tőlem,de én rossz passzban voltan,anno.

a mappokra majd irok némi javaslatot, jó lenne, ha szerepelnének új mappok is.

GL

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 25 pén., 14:47 

Csatlakozott: 2004 máj. 26 szer., 13:41
Hozzászólások: 190
Köszi Vogyi!
A mappokat kéretik átvizsgálni bugok iránt..
Jó volna pár open map nekem nagyon tetszett pl:a hidak.
A vár-sorsolás megint úgy lesz mint tavaly ? Mint olyan jó móka volt ,nekem szerencsém volt ezzel is.. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 25 pén., 15:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Adler: Lesz map frissítés, már ötletek is vannak, szeretnék 12-15 mappot beválasztani, amin játszani fogunk. (Ebből 6-7 tavalyi és a többi új!) Mielőtt nekiállok kicsit kipofozni a mappokat és átalakítani a tavalyihoz hasonlóan leírom majd az eredeti címeket és mindenki véleményezheti. Ha van kedved küldhetsz 10-15 mappot és megnézem őket!

1vs1 hasonló rendszerben megy, csupán a várválasztás módosul majd kicsit. A 6 db vár, amivel szeretnél játszani marad, de minden körre 2 várat húzhatsz, de csak minden 4. fordulóra választhatsz újból 6 várból. (Pl. Nem választod a Fortresst és a Necrot. 1. kör: Castle, Rampart 2. kör: Stronghold, Tower 3. kör: Dungeon, Inferno és itt kerül vissza a kalapba a 6 vár és kezded újra...) Ez is azért lesz így, mert mindenki ugyanazzal a várral volt szinte mindig... A random hero meggondolandó, mert tényleg túl sok a Maphela, Christian, Neela stb. választás.
2vs2 is hasonló lesz, de majd ismét kérek infokat, ha lezárul a jelentkezés és marad a szám 1-1000-ig és ezt fogjuk beszorozni egy számmal és ebből adódnak majd ki a párok, szerintem ez így igazságos és így is, úgy is a szerencse dönt majd, hogy kivel kerülsz párba!

Paul: A mappok, mint már írtam kb. 1 hónappal a tábor előtt kikerülnek az oldalra és lehet letölteni... Láthattad, hogy a tavalyi táborban is derültek ki hibák, mert játszva derül ki, hogy van e benne! Én csak javítok, átalakítok kicsit, de minden hibát biztos nem tudok kiszűrni! Játsszátok a mappokat és ha találtok hibát, írjatok és javítok! A várválasztásról Adlernél írtam. Ha gondolod Te is küldj az új mappokra javaslatot és küldd el a mappokat is egyben!

Baráti üdv,

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 25 pén., 19:52 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
sajnos sok uj és tényleg jó (balanced) map nincs.
de a régiek sem rosszak, most van időm,kicsit ránézek a támára,s mailban véleményezem Neked.
Aztán majd döntesz.
Támogatom Paul ötletét, fele fele arányban legyen open ill. closed map.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 30 szer., 11:59 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 21 szer., 16:10
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Mátészalka
Hali !

A július 8 mondjuk nekem is jó lenne, ha sikerül kiírjam arra az időpontra a szabit akkor ott leszek a táborban én is.
Az 1v1 -ben a rájátszásra szükség van, mert így a 4 -ik helyezet is lehet még bajnok ha nyeri az utolsó két meccsét. És a bajnoknak is keményen meg kell kűzdeni az címért.
A 2v2 ben csak annyit remélek hogy megint Werul lessz a társam és akkor az én részemről minden rendben lessz 8) .
Hogy legyen-e H4 az nekem tök mindegy, ha lessznek rá jelentkezők akkor legyen meg nekik is az örömük.
A GrandSlam tényleg nem rossz ötlet, meg a BattleFest sem, ha csak 8 ember összejön rá akkor már simán lehet azokat is játszani.
Mapok terén én nem vagyok válogatós, lehet open map is, bár arra kicsit más a stratégia, sokat dob egy hősön egy jó 2-3 szintü varázstárgy vagy varázslat is még az eléjén az 1-2 héten. De legalább nem lessznek 4-5 órás gamek.
Boti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 30 szer., 17:09 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Várom a leendő táborozók ötleteit a mappokra. Az 1vs1 és 2vs2 tornára küldjétek a javasolt mappjaitokat a vologya@heroes.hardwired.hu e-mail címemre. Jelenleg 10 térképünk van, ami szerintem alkalmas a versenyre, de további 5-öt szeretnék még beválogatni és 15 mappot kijelölni, aztán majd meglátjuk, hogy ezekből melyek kerülnek bele a programba. Lehet nyílt és zárt map is, aztán majd kiderül... :shock: Baráti üdv,

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 31 csüt., 8:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
a szabályokhoz szerintnék felvetni egy dolgot:

ne lehessen double buildig, azaz ha 2 egyforma vára van valakinek,akkor a másik várat ne épithesse, ti. unit ügyileg.
ha a másik vár tipusidegen,akkor ez a szabály nem érvényes.(azt lehet épiteni,unitokat is).

ez lenne a javaslatom.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 31 csüt., 13:19 

Csatlakozott: 2004 máj. 26 szer., 13:41
Hozzászólások: 190
Szerintem van hátránya annak ha valaki meri húzni a másik várat...
De valamilyen szép szabályozás elkellne. minimum annyi hogy bekell jelentse az ellenfelének hogy egyforma várja van. ha felhúzza a fortot azt meg úgy is látszik, és gondolható hogy abba öli a pénzét és így sebezhető.. De lehet van még olyan aki nem ismeri a bugot. (bizonyos esetben meglehet tudni hogy milyen várjai vannak az ellenségnek)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 31 csüt., 19:12 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 21 szer., 16:10
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Mátészalka
Szerintem se nyerő mindig a két egyforma vár, max. az olyan mappokon ahol 50 black dragon védi az átjárót.
Ha valakinek van rá pénze meg ereje 2 várat huzni akkor húzza.
Ennyi erővel akár azt is megtilthatnánk hogy a dwelingből felvedd a saját 6-7 szintű lényedet ha olyat kapsz pont.
Azt a bugot mindenki ismeri hogy látod a másik várát, a hős nézés van csak tiltva.
A heroesban nagy adag szerencse is kell ahoz hogy megnyerj egy meccset, így lehet esélye egy gyengébb játékosnak is hogy nyerjen egy erősebb ellen, ha most sok megkötést teszünk akkor a végén már sakkozni fogunk és elveszlődik a játék lényege. Épp elég megkötést tettünk már eddig is a hősökre meg a varázslatokra vonatkozólag.
Szerintem engedni kéne a diplamáciát is, max. beállítjuk úgy a mappot hogy a 4-nél magassabb szintü lények ne álljanak át.
A Fortress, Stronghold, Infernó és Tower váraknál engedni kéne bármilyen hős használatát.
Max. azt meg lehetne szabni hogy a főhős csak az alapvár típusú lehet, esetleg a második héten már lehet szabadon választani hőst.
Szóval lehet elkéne gondolkodni néhány szabálymódosításon, nem muszáj csak a ToH -s szabályokra támaszkodni, akkor lehet érdekesebbé tudunk tenni néhány mappot.
Boti.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 31 csüt., 22:18 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Várom a leendő táborozók konkrét javaslatait, amit szerintetek be kellene vezetni! KONKRÉTUMOKAT kérek! Adler mester, megjöttek a map javaslataid, de 1-2 héten belül tudom csak megnézi, kiértékelni, mert most a H3 támadás mappokat és mentéseket fogok csinálni! Baráti üdv,

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 01 pén., 9:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
vazze
a legtöbb mappon simán ki lehet gyurni a másik várat, ha nem is 7. szintig, de elég csak 5-6 pl. s az már igazán nagy erőfölény.

csak azért vetettem fel, mert volt pár ilyen meccs, érdekes sosem az nyert, aki nem huzta
nincs benne semmi kockázat,mit kockáztatsz pl. a Hourglasson a West vrs East, North vs South (soroljam még) mappokon?
semmit, simán fel tudod épiteni, s talán kivásorlolni felupgradelni is, ha jó az utopiád.

Nem csak a 7. szintről beszélek, minden másról.

Esélytelen a másik játékos, szerintem.

Diplo ok, kiváncsi vagyok mennyire müködik:)

"A Fortress, Stronghold, Infernó és Tower váraknál engedni kéne bármilyen hős használatát. "
miért pont ezeknél? Dessa gigatáp, log + battlemage

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 01 pén., 18:11 

Csatlakozott: 2004 máj. 26 szer., 13:41
Hozzászólások: 190
A két várra egy konkrét javaslat: kikell szedni a fortot minden mappon a 2. várakban és akkor lehessen 2 várat építeni.

A diplomacy érdekesség lesz az biztos :) Támogatom a javaslatot hogy 3. szintü lény fölött ne áljon át, elég nagy melója lesz Vogyinak mert elég sok ilyet kell módosítania..

A hős választásnál egyedül a Fortress-várral játszókat kedvezményezném, így talán valaki lesz ezzel a várral is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 01 pén., 19:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 28 szer., 19:02
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Monor
Hi!
Nekem a javaslatom a dupla vár húzására,hogy lehessen fejleszteni a másikat is.Viszont Paullal egyet értek,kikellene szedni a Fortot a másik várból.
Adler : Megértelek,hogy ellenzed,mert tudom hogy az előző táborban nem egyszer e miatt vesztettél mecseket. Én is buktam miatta pl Szotyi ellen, de volt egy győzelmem Paul ellen,amikor két Castle-t húzott.Ezért is támogatom mind két vár fejlesztését,mert van benne kockázat is.
Mindenki döntse el saját maga,hogy akarja e húzni,vagy sem.
A diploval kapcsolatban,ha engedélyezve is lesz,csak a 2.-3.szintű lények-ig csatlakozhssanak.Mert ha már 4.szint fölötti csatlakozik,akorr az ellenfél akár hátrányba is kerülhet,miatta
A hős tiltások,maradjanak a régi szabályok szerint szerintem.

_________________
Üdv:Karesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 01 pén., 20:16 

Csatlakozott: 2004 máj. 26 szer., 13:41
Hozzászólások: 190
Főleg Mephala ellen irányul a hőskorlátozás mert én is és szinte mindenki azt választotta rampartnál.
Eszembe jutott egy őrültség : A fortressnek bekéne tenni a vára elé egy teleport és egy földrengés varázslatot.. enélkül valszeg esélye sincs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 01 pén., 20:44 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Szerintem a vár/hős kérdésnek van egy megfelelő megoldása. Mégpedig a random. All random és hajrá. Vagy csak a hős random. Egyébként nekem megrendült a bizodalmam az armorer speckóba, de ez most más tészta :) Mapokról nem tudok nagyon nyilatkozni, mert mostanában inkább random mapokon játszok... A dupla vár elsősorban nagyobb volumenű pályákon előnyös. Rövidebb, rush jellegű pályákon inkább hátrány a duplahúzás. Szerény véleményem szerint mindenki maga döntse el, hogy használja-e vagy sem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 04 hétf., 12:04 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Szevasztok!

Paul, naaa! Maphala korlátozás?? Azért ez már kicsit túlzás. OK, legyen de akkor vegyük ki az összes amoreres, ill. offenses höst is, azután a sorcerys, valamint intelligenciás hösöket. Ha ezzel végeztünk akkor vegyük ki a ballistás hösöket, valamint az alap log.-os (Pyrre) hösöket is... Ha ezzel végeztünk észrevehetjük, hogy maradt minden várban kb. 4-5 hös... Ezzel biztosítottuk a változatosságot, ugye? :?

A dupla várhoz, mög csak annyit tennék, hozzá, hogy a fort kivételét én is jó ötletnek tartom...

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 05 kedd, 12:35 

Csatlakozott: 2004 máj. 26 szer., 13:41
Hozzászólások: 190
Hát kb erről van szó.. nem én találtam ki :) én csak azt pedzegetem hogy a fortresst mentesíteni kellene ez alól. tehát Tazar választható..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 17:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 21 szer., 16:10
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Mátészalka
Én javasolnám hogy a főhőst csak a saját vártípus fajtából lehessen vásárolni, pl. aki dungeont választ nem lehet Tazarral, vagy mással csak dungeonos hőssel. És legfeljebb a gyengébb váraknak mint pl. a fortress lehessen vásárolni bármilyen vártipusú hőst, mondjuk nem logistic vagy 4 szintű varázslat speckós hőst.
Adler, lehet hogy Dessa egy "gigatáp" hős egy kicsi open pályán ahol kevés a nyersanyag, de egy HG, GW, N-S, W-E vagy hasonló pályán a strongholdnak kb. 15% esélye még Dessával is van mondjuk egy dungeon, rampart vagy castle ellen.
Ha megint elkezdünk kolátozni hogy no implo, no elementál, no armageddon meg egyebek akkor nagyon lebutitjuk a játékot.
Én most is azt mondom hogy a dimdoor és a fly -on kivül minden más varázslatot meg kell hagyni mert így teljes a játék.
Mert én azt sem értem hogy az armageddont miért kell kivenni. Az egy harci varázslat és nem csak az ellenfelet üti hanem a saját egységeket is, attol sokszár még a chain lightning is keményebb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 ápr. 06 szer., 18:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ok, probáljuk meg, legalább érdekesebb lesz
tehát nem lehet tipusidegen főhero, mondjuk azért szoktunk jót vagy neutrálissat választani az altar miatt, ahol a gagyi cuccokat tp-re lehet cserélni, de, ha ezeket kivesszük ti. az altar of secrifice, akkor nincs meg ez a bonus.

viszont, akkor minden hero elérhető kell,hogy legyen a 4th. level is, igy tisztességes.
Fortress miért lenne kivétel?
Aki gittel a Fortresstől,az majd kiveheti,mint tavaly, az a szabály gondolom megmarad..............
Spellz:
legyen, fly és a dd ne, a többi mehet, az armaban Botinak igaza van.

Sokkal többet kell engednünk,mert nagyon egysikúvá vált a game, emlékszem,4x egymás után Mephala ellen márászkodtam, már a szagát is kezdtem unni.

Diplo is legyen, unit korlátozás nélkül, a 7th. level ugysem áll be,mert hostile...............megint csak a variáciok miatt, egy slot a diplora, csatában sokra nem mész vele, főleg,ha nem joinol senki:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség