Kicsit tanulgattam a Hex Editor használatát, és rájöttem, hogy az eredeti Heroes3.exe fájlt nem lehet átírni. Illetve át lehet, csak a változtatások a játékban nem jelennek meg. Valószínűleg le van védve, vagy valami.
Így aztán letöltöttema WoG-hoz is használt feltört Heroes3.exe fájlt, és azzal kezdtem el játszadozni, és az abban véghezvitt módosítások a játékban is működnek.
Sajnos nem könnyű, mivel Hexadecimális számrendszerben vannak bekódolva a dolgok, de neten itt-ott remekül meg lehet találni, hogy a játék mely része melyik memóriasornál található.
Amit eddig sikeresen módosítgattam, azok a másodlagos skillek tulajdonságai. Eképpen néznek ki a változtatások:
Basic, Advanced, Expert szinten az eredeti értékek, és mellette az általam kreáltak:
Archery:
10% 25% 50% sebzésbónuszról 15% 30% 50% -ra változott.
Learning:
5% 10% 15% -ról 10% 20% 30%-ra változott
Armorer:
5% 10% 15% -ról 10% 20% 30%-ra nőtt a sebzéselnyelés
Estates:
+125, +250, +500 aranyról +250, +500 +1000-re nőtt
Eagle Eye:
+40% +50% +60% -ról +40% +60% +85%-ra változott az esélye a varázslat tanulásnak
Resistance:
5% 10% 20% varázslat elnyelésről 7% 14% 25%-ra változott
Sorcery:
5% 10% 15% sebzésbónuszról 7% 14% 20%-ra változott
Mysticism:
Napi +2, +3, +4-ről +3, +4, +6-ra változott a visszatöltött Mana pont
First Aid:
+50, +75, +100 HP gyógyításról +50, +100, +150-re nőtt a visszatöltött életerő pont.
Továbbá jónéhány varázslat erősödött, főleg a tűz varázslatok, és a Town Portal többé már nem kizárólagosan Föld, hanem Föld és Tűz mágiaosztályban is expert szintre vihető.
Amit még tervezek:
A várak 500, 1000, 2000, 4000-es napi bevételét megnövelni 750, 1500, 3000, 5000-re, amire azért van szükség, mert a lények szaporulatát is megnöveltem, így a heti bevásárlás is többe kerül, valamint néhány épület költsége is változott (nőtt, vagy csökkent...)
Az 1-es szintű lények +6, a kettes szintűek +4, a 3-as szintűek +2, a 4-es szintűek +1-et kaptak a heti szaporulathoz (átlagban, persze nem minden várban, pl. a gremlin és a pixie +8-at kapott)
Ezt azért tartottam szükségesnek, mert a lények HP táblái is megváltoztak, minden lény életereje nőtt 33%-al. Így egy ŐsBehemót 300 helyett 400-as HP-vel van, csakúgy, mint a Titán, vagy a Fekete sari. És mivel a 6-os, 7-es szintű lények nagyobb bónuszt kaptak, mint az 1-es, 2-esek, a szaporulatnövekedéssel kompenzáltam őket.
Remélem tetszeni fognak a változtatások, ha elkészülnek, és kikerülnek tesztelésre!
