Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 200 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 04 csüt., 13:13 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jún. 13 hétf., 20:20
Hozzászólások: 6
Szevasztok!

Készítgettem egy pályát magamnak és kiváncsi lennék mien lett! A legkisebb méretet választottam az egyszerűségkedvéért! Akit érdekel szóljon! (Amúgy elég fura páyla, de tele van érdekességekkel^^)

_________________
Heroes GTA és Final Fantasy Forevőőőőőőr!!!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 07 vas., 11:33 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 06 szomb., 16:33
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Sirius írta:
Szevasztok!

Készítgettem egy pályát magamnak és kiváncsi lennék mien lett! A legkisebb méretet választottam az egyszerűségkedvéért! Akit érdekel szóljon! (Amúgy elég fura páyla, de tele van érdekességekkel^^)

egy szerűbb lenne csibálnál egy honlapot és arra szépen fel töltögetnéd a pályáidat és akor azt belinkelnéd valahova nekem csak egy sima kezdetleges van ezért én nem linkelem és páélyák se lesznek rajta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 25 csüt., 13:37 

Csatlakozott: 2005 aug. 25 csüt., 13:24
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Kecskemét
a háromhoz magyarítást hol tudok letölteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 25 csüt., 15:14 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 21 csüt., 13:50
Hozzászólások: 17
Nézz szét a honlapon! (nem igaz, hogy ilyen vakok az emberek) Ott van a letöltések menüben! Először, ha RoE-d van akkor patcheld fel 1.4-re (a kedvedért azt is megtalálod ott) és utána magyarosítsd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: csatarend
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 25 csüt., 19:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
bár a H4 csatarendszere valóban brutálbuta lett bizonyos szempontból (a sebességek nem mindig jönnek sorrendben, a morál meg pláne bekavar neki + eltűnt a normális grid is), azért még frankó. amúgy a lényekre jobb klikkel kattintva kékkel megfesti a "movement shadow"-ját, jelezvén, hogy meddig tud abban a körben haladni (sőt ha igen távoli, azt is, hány kör alatt ér oda).
sztem sokkal reálisabb, hogy a hős is küzd a csatában (sajna ez mintha az 5-ből megint kimaradna...) és az is, hogy a lények egyedül is kószálhatnak ill. naponta "termelődnek". Az is very cool, hogy több hős is lehet egyetlen seregben, sztem ez új távlatokat nyit (pl. egy varázsló hős meg egy GM tactics, offense, defense hős) Tetszenek a varázslattal bíró tárgyak is, kár, hogy az Angelic Alliance és tsai a H3-ból nem jöttek át a Leszámolás után :))))
a H3 kicsit lebutított volt, ami a hős fejlődésének RPGs részét illeti.
a H5-ben viszont a 3D lesz k...va jó az eddigiek alapján... tiszta WarCraft3.
a H3-ban viszont jó volt, hogy egész komoly ellenfelek is voltak olyan helyeken, mint pl. a Naga Bank, és íjászokkal sem lehetett 1könnyen kirabolni. Sztem azért sem komáltam nagyon a H3-t, mert az ostrom nagyon lassan ment, a várba csak nehezen lehetett bejutni... bár ha jól emléxem, a repkedős lények a H3-ban is könnyen bejutottak... viszont a várárok sebzése sztem hülyeség, a tornyoké reális, csak épp bosszantó (nyilván jóval többet ostromoltam, mint a gép, pláne a Town Portal-taktika alkalmazásával :)))) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
) meg a H3-ban fenti taktikával turkey shooting volt megvédeni a váramat és az utánpótlást beszerezni és nyomulni is könnyebben (túl könnyen) lehetett. Az 5. szintű mágiának meg semmi presztízse nem volt, ezért egy izomagyú töbnyire sokkal jobb volt, mint egy mágus. De attól még frankó a H3... :))))

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 26 pén., 16:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali Bakker!

Szvsz a H4 egy teljesen más játék, mint a H3. Az egyikben a hősödet azért tápoltad halálra, hogy a nála lévő lények minnél brutálisabbak legyenek, míg a másikban (amolyan RPG-szerűen) a hős egymaga is életképes volt, és magas szinten a levegőből rugdosta le a sárkányokat.

Sajnos a játékegyensúly a H3-ban sem mindig sikeredett jóra, pl. a Master Air Haste, vagy a Master Earth Slow elmondása után a taktikus-lerohanós sereg veszteség nélkül tudott diadalmaskodni egy kb. ugyanakkora sereg felett úgy, hogy azok még lépni sem tudtak, mire holtan hevertek alant (úgyhogy ne tessék cikizni a magas szintű varázslókat :twisted: !) Ellenben a H4-ben meg a visszasebzések épp e miatt nem tetszettek. :lol: Ki érti ezt? :lol: Mondjuk H3-ban nem (csak) a sebző varázslatokat kell használni, mert abból ugye körönként csak egyet lehet ellőni, hanem az egyebeket: town portal (ha a pálya engedi), door, fly, ill. harcban a clone, a feltámasztás, amivel igencsak lehet szívatni a népet. De van még számtalan kombó, pl. fekete sárkány-armageddon, hogy csak egyet említsek. És magas powerrel IGEN szépeket lehet vele sebezni, főleg, ha a megfelelő gömbőc is nálunk van...

Jaj, kicsit elkalandoztam.

A grafika meg olyan dolog, amit szokni kell. Szerintem sokan vannak, akik a H2 után a H3 első megpillantására azt sem tudták ki-kivel van, minden színes volt, talán túlontúl is az, és ugyan így jártak a H3 után a H4-gyel. Azért az előzetesek alapján szerintem nem lesz gond a grafikával. Egyet remélek csak, hogy ki lehet majd kapcsolni a kamera mozgását harc közben, mert emlékszem, az Etherlords alatt egy idő után már jojózott a szemem tőle... :shock:

Úgyhogy olyan játékot úgy sem lehet csinálni, ami mindenkinek tetszik (bár olyat sokkal könnyebb, ami senkinek sem :lol: ), reménykedjünk! Hiszen a H3 legalább annyi emberkének (na jó egy kicsit többnek) jött be, mint a H4...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Hi!
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 27 szomb., 13:11 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Beorn the Shapeshifter írta:
Hali Bakker!

Sajnos a játékegyensúly a H3-ban sem mindig sikeredett jóra, pl. a Master Air Haste, vagy a Master Earth Slow elmondása után a taktikus-lerohanós sereg veszteség nélkül tudott diadalmaskodni egy kb. ugyanakkora sereg felett úgy, hogy azok még lépni sem tudtak, mire holtan hevertek alant (úgyhogy ne tessék cikizni a magas szintű varázslókat :twisted: !)

...

Úgyhogy olyan játékot úgy sem lehet csinálni, ami mindenkinek tetszik (bár olyat sokkal könnyebb, ami senkinek sem :lol: ), reménykedjünk! Hiszen a H3 legalább annyi emberkének (na jó egy kicsit többnek) jött be, mint a H4...


Hi!
na épp a fentiek miatt bírtam a táp barbárokat: a legjobb csatatéri varázslatokhoz (mass slow és haste, mass defense, stb.) még csak wisdom se kellett, csak earth magic (esetleg még air), bár wisdomra is könnyebb volt gyúrniuk, mint a H2-ben... sztem taktika, ofense, armorer, earth m., logistics, luck, fire m., air m./wisdom kellett egy jó hősnek.
a ballistics-et kerültem, mert nem éri meg
az earth magic olyan tuti volt, mint a H4-ben a chaos... (mass misfortune :) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: )

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 27 szomb., 21:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 13 szomb., 22:42
Hozzászólások: 624
Tartózkodási hely: Budapest/Pécs
Annak idején iszonyúan vártam már a H4 megjelenését... aztán mikor már megvolt, és végigjátszottam az összes pályát és kampányt, elvesztettem az érdeklődésemet iránta... szemben a H3-mal, amit képes vagyok a nap 24 órájában is nyomni... :oops:
Azt hiszem ebből egyértelmű, hogy nálam a No.1: a H3 :wink:

_________________
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 28 vas., 17:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 28 vas., 17:24
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!
Én is jobban bírom a 3-at a 4-nél, de ez valószínűleg a grafika miatt meg a különböző harcrendszer miatt van. Ha huzamosabb ideig játszanék vele lehet hogy nagyon tetszene :)
Azt tudja vki hogy az Armageddonhoz hol lehet cracket leszedni? Ugyanis nekem megvan de mindik követeli a RoE CD-t, pedig benne van hogy ##### meg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 15 csüt., 15:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
eszembe jutott, miért is komálom sokkal jobban a H4-et: ott sok táp artefakt létezik, és a piramis (ami relative könnyen kirabolható) nagyon jókat rejt magában

na és az a sokféle táp lény (4-es szintűek) a sokféle speckóval (de a többi se szűkölködik speckókban!)

változatos és sok kombinációs lehetőség van bewnne...

a H3 azért baró, mert lehet "hőslánccal" utánpótlást küldeni (ha nincs townportál), bár előbbi igencsak nem realisztikus...
a H4-ben utána kell küldeni a sereget karavánon vagy "saját lábán", plusz macera és idő... és az utánpótlás az artefaktokra is vonatkozik ugyebár...
mondjuk utóbbi reálisabb is ezen a téren

a H1-H3 hülyesége a nem-harcoló hős is... mi a fax, erőtere van, vagy mi? irreális...

H3-ban viszont nagyon jó volt, hogy arkangyalokkal lehetett fekasárkányokat is feltámasztani :)

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 15 csüt., 15:25 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Bakker: Attól eltekintve, h alapvetö dolgokban nem értünk egyet... egy dolog a hsz-edben elgondolkodtatott... (igaz egyetérteni ebben sem tudok veled... :? :D ):
"utánpótlás az artefaktokra is vonatkozik ugyebár...
mondjuk utóbbi reálisabb is ezen a téren "

Miért lenne reálisabb? Hiszen egy hösnek egy napnyi mozgásába kerül elvinni a másik höshöz, majd annak tovább vinni megint egy nap... Szal elvileg ahány hösön keresztül megy az artifact annyi napnak kellene eltelnie... Azonban ez még abban a **** H4-ben sem volt így... nahmind1.
Egyébként maradjunk annyiban hogy még a lény mozgatások korlátozása is marhaság volt... persze törekedni kell a realisztikusságra, de nem minden áron... a játszhatóság fontosabb!!!

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 15 csüt., 16:36 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali!

Bakker arra gondolt, hogy az egyik hős elmozog a következő, pont egy mozgástávon álló hőshöz, átpakolás, a második hős elmozog a harmadik hősig, aki szintén pont az ő mozgásának legvégén áll... Így ugye nyolc hősnyi távolság tehető meg egyetlen nap alatt! Régi taktika, csak nem mindenhol jön be :lol:

Bakker! Dicsőited a H4-et, hogy milyen jó artifactokat lehet találni. És a H3 Warrior's tombja? Azért azt sem egy túl nagy nehézség kifosztani! :lol: :lol: :lol:

Szerintem kár vitatkozni azon, hogy melyik játék a jobb, mert a H3 és a H4 teljesen más játék! Más a felfogása, más a szemlélete, más taktikával kell benne játszani, mások a szörnyek jó része, mások a várak, a varázslatok, az elsődleges és másodlagos képességek, stb... Tulképpen csak annyi a hasonlóság, hogy mindkettőt Heroes-nak hívják, és van benne hobbit! :lol: :lol: :lol: Innentől kezdve totál szubjektív, hogy kinek melyik jön be jobban. Mondjuk nekem a H3, de nem szólom le a H4-et, mert látom, hogy micsoda lehetőségek vannak benne scriptelés tekintetében! Kár, hogy alig akad olyan pálya egy-két kivételével, amelyik ki is használná ezeket! Bár igaz, ezer óra, amíg az ember egy rendes, használható, jó mapot készít H4-ben... :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 15 csüt., 20:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
igen, az átpakolásokra gondoltam... szóval a H3 lényei k..va sokat tudnak utazni, míg a hősök "elfáradnak"
a mozgáspont-dolog épp ezért lehet "energia" is, azaz egy napon mennyit tud megtenni a hős - no nem az átlagsebessége alapján, hanem a fáradékonysága alapján... ilyen szempontból artefaktokat átpakolni nem téma, de a lények biza "fáradhatatlanok", pl. kersztül-kasul bóklászhatunk velük a térképen, és új hősnek adva újra lehet velük mozogni... ez sztem amúgy alapvetően JÓ dolog (nem realisztukis, és akkor mi van? :)
amint azt írtam is, node azt a gép nem tudja kihasználni... a town portálhoz hasonlóan ez egy olyan adu, amivel a gép nem tud mit kezdeni (kampányt meg ugye nem tudunk human playaer ellen,,,)
sztem a H3 sok szempontból nem rejt elég kihívást magában: übertáp hős király stattal leveri az övénél sokkal erősebb sereget is pusztán erővel (no taktika), ha az ellenséges hős közepesnél nem jobb... mitől lesz egy parasztnak 1-ről 41-es skillje, csak mert egy baró hős van vele? a H4-ben ezt legalább limitálták, ott %-osan növekszik
amúgy én csak azt mondom, nekem MIÉRT tetszik jobban az RPG-elemekkel teletűzdelt H4,,, attól még másoknak tetszhet jobban a H3 :)

a H3-ban is SOKAT lehetett taktikázni, de sztem ez a H4-ben kibővült
persze meg is szűnt egypár, pl. a híres-hírhedt town portal (amit hiányolok ugyan, de meg is érdemli a gép, hogy a védelemre is gondolnom kelljen, mert ígyis sok előnyöm van vele szemben, pl. az 1 skeletonnal támadok, aztán meg 15 bonedragonnal ugyanarra taktika, ugyebár jobb, ha 1 skelinek támadnak vissza - ezért se csípem nagyon a griffeket :) )
szóval a W3-ban volt ilyen, hogy meg tudtam így védeni a bázisom, de az ritka is volt, meg spell scroll volt, ami a 6-ból 1 értékes helyet elvett az inventoryból, ezért k..va ritkán használtam.
így viszont halálra lehetett szivatni bármilyen tápos sereget (ill akár többet is) egyetlen (!) még táposabbal, ha vmelyik városom közelébe került :)
(volt, hogy 2-3 ilyen fogásom is volt egyetlen körben, és ez olyan kihívások nélküli volt, mint amikor egy Királytigris-század rárontott a T-34-esekre :) lesből)
persze, hogy mindenki élvezte a mészárlást, nem is arról van szó, hogy nem jó érzés hírózozni :)
sztem amúgy az "eredeti híróz-fíling" meglehet, eltűnt a H4-ből, de sztem vmi többet ad helyette... pedig én mindig is strat-párti voltam, kerültem az RPG-t
na mind1, kinek a pap, kinek a papné...
lehet, kicsit provokatív vagyok :)
nekem mindenesetre jobban bejön a H4, noha a H3 is nagyon jó
...de nekem már a Mátrix2 is jobban tetszett az 1-nél :) naja, ilyen fura izlésem van, no... (a Mátrix is nagyon király, és a 3. már nekem se tetrszett, bár azért a tucatfilmektől még mindig jobb és elgondolkodtatóbb... enynit a margóra :)

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 15 csüt., 21:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
ja, a H3-ból jó sok dologra már nem is emléxem, mert vmikor 2001-ben nyomultam utoljára vele, ami 4 éve volt...
így aztán a jó dolgokra se mindre emléxem, pl. a Warrior Tomb...
nemtom, milyen jó artefaktok voltak benne... milyenek?

ja, még 1 példa eszembe jutott: az X-com3-t is sokan fikázták, sztem meg sokkalta jobb lett minden addigi X-comnál :)
én már csak ilyen opportunista vagyok :)
de azért jó így is 8)
csak sokan provokálva érzik magukat, holott nem kéne :)

jó a H3 is,a kiszámítható sebességek a csatában jó volt, mert uyge a H4-ben elég balfék módon oldották meg, és a morált hozzá kell adni a speedhez... a H3-ban nem is tudom, mire volt jó, asszem, még 1x támadhatott, ha bejött az "arany madár"... vagy csak hamarabb került sorra? "bronz madár" esetén meg kimaradt, nem? na ez mondjuk talán kicsit erős volt, a speedes megoldás jobb szvsz. amúgy a +3/-3 értékek közötti szórás elég kevés, a 10-es skála jobb :)

ja, meg a refugee camp is durva volt, túl sok múlott a szerencsén.
uígy a diplomácia, amit könnyebb volt maxra tápolni, és nagyon durva skill volt szerencsés kezekben...
ami még tetszik a H4-ben (viszont ebben a tekintetben a H3 reálisabb), az az íjászoknak visszalövő íjászok... hajh, de sok szegény ártatlan kis koboldocska hullott el úgy méltatlanul a harcokban, hogy a hálátlan hős megölette őket a medúzákkal, miután megkapta tőlük a max. luck-ot :) és hány golyófogó szatír gyorsította meg a sereget :)
... nyilván kitűnik, kedvencem az idézés a H4-ben, biztos bírtam a H3-ban is, csak ott valszeg nem volt akkora jelentősége...már nem emléxem 8)
tök jó elvégeztetni idézett lényekkel a piszkos munkát :)
tényleg mágia-fílingje van, mert idézni a mágus mindenféle segítőket szokott :) 8)
a H3-ban a first aid tent is jó volt 8)

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 16 pén., 9:10 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Warrior's Tomb:

30% Treasure Artifact (ugye ez a leggagyibb kategória)
50% Minor Artifact
15% Major Artifact
05% Relic Artifact (tehát pl. Spellbinder's Hat, Tome, Angyalka cipellő... :lol: )

...azért nem rossz, ráadásul a kutya sem védelmezi. :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 19 hétf., 10:32 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Beorn, Bakker: Nagyszerü, hogy így ki lettem okítva a csatárlánc müködéséröl... :roll: :lol:
Talán ha még1szer elolvasnátok mit is írtam... :roll: :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 19 hétf., 11:04 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
a h3 alkalmas multira
a h4 nem
ez mindent elmond

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 19 hétf., 11:10 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Adler!

Itt gondolom a H4 remek kiegyensúlyozatlanságára, meg az egyéb gyagyaságaira gondolsz, nem?

Nimbus!

Elolvastam még 1×, de valszeg bennem van a hiba, mert nekem továbbra is ugyan az jön le belőle... :lol: Egyébként olyan mindegy!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 19 hétf., 11:21 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
igazából több ok is van,azokon kivül amit emlitettél........

a játszhatóság és az időtényező
igen furcsa 1 hétig játszani egy partit.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 szept. 19 hétf., 15:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Üdv!

Szerintem a H3 sokkal jobb.
1. többen játszák (én is) :D
2. a H4 túl csicsás
3. a H4 túl bugos
4. a H4ben rondák a lényanimációk(nagy részük)
...


_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 200 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség