Imperator01 írta:
Nem játszok quick kombatal csak gépi ellenfél ellen normal fokozaton! Ott se a gyorsaság számít, hanem a taktika!(war3) Látom rosszul fogalmaztam megint vagy az emberek rosszul fogadják a kritikát! (vagy kommentárt) 6 perc kell hogy a seregeket mozgasd az elég sok idő, akkor is)

De ez az, hogy nem kell kritizálni, ha nem érted miről van szó. Leírok, egy 4. hét első napot, random XL pályán, hogy képben legyél:
Van 8 hősöd, a főhőssel egy utópia előtt állsz, a kémekkel láncba álltál a főáváradtól a főhősödig, és várod az új heti populációt. Eljön 4. hét 1. nap, egy hőst dismisselni kell (vagy berakni az egyik várad garrisonjába), de azért még amit lehet felszedsz vele. Építesz a 2., 3. váradban (mondjuk mindkettőben mage4 guildet), veszel egy új hőst a fővárban, kivásárolod az új populációt. De jó esély van rá, hogy ehhez váltani kell a piacodon. Na, akkor ott számolgatni kell egy kicsit, de mondjuk megoldható fél perc alatt. Átadod 6x a sereget (EGYESÉVEL ugye), tegyük fel jó esetben artifactokat nem kell már vinni a főhőshöz.
A főhős elveszi a sereget az utolsó kémtől és megtámadja az utópia előtti örzöket. Itt megint el kell egy kicsit gondolkodni, h milyen arti meg sereg kell pl lots bone dragon ellen. Lehet, hogy armázni kell és akkor nem kell a sereg, lehet h mass slow és kellenek az íjászok. Ha ez megvan, akkor ugye megint gondolkodni kell, hogy mit vigyél be az utópiába. Mondjuk viszed a lvl7-eket, meg a lvl1-eket csak, akkor megint el kell venni a maradékot az utolsó kémmel. Lehet, hogy artikat is cserélni kell, mert pl. armával intézted el a bonedragonokat és hogy minél erősebb legyen kellett hozzá a dragon wing tabard, de az utópiában a black orb meg a +2 speed köpeny hasznosabb. Akkor némi cserélgetés után tegyük fel megvan az utópia is, visszaadod a lvl7-eket a kémnek, elveszel tőle 1 db gyors egységet. Visszavonulsz valami közeli lassú egység ellen, megveszed a főhőst abban a várban, ahol neked tetsző lvl4 mágia van, a vár környékén keresel vmi lényt, ami ellen visszavonulhatsz, igen ám de 1db lvl1 van nálad, úgyhogy ki kell vásárolnod vmi csapatot, hogy vissza tudj vonulni. A visszavonulás után megveszed a főhőst a fővárban, lecseréled az artikat (azokra pl amiket az utópiából kaptál), úgy hogy a legtöbb manád legyen köv körben vagy hogy a csizma, kesztyű legyen nálad. Berakod a főhőst a garrisonba, veszel egy újat és elküldöd abba az irányba, ahova másnap a főhőssel szándékozol menni. Mindezt egy körben kell megcsinálni, ha nem akarsz kört veszteni!
Másnap a sereget vissza kell hozni (megint 6-szori átadás), a főhőst kiveszed a garrisonból, előremész a nagy blokkig, ami elválaszt az ellenféltől, megint filózol, hogy milyen sereggel, artikkal támadj. A kém megint elveszi a csata előtt, ami nem kell, majd csata után megint mindent elvesz, a főhős megint visszavonul egy lassú egység ellen, megint megveszed a fővárban, a kém a sereget visszahozza és odaadja neki stb.
Ezek például tipikus körök a játék vége felé. Hány kattintás is ez?

Sokszor nem elég mindent előre eltervezni mechanikusan, hanem el kell gondolkodni, annak függvényében, ha valami váratlan dolog történik. És még a view earth, air, vision használatát meg se említettem, pedig azt is hasznos nézegetni. Na, ilyenekre megy el az idő. Bocs, a szófosásért!