Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 29 vas., 21:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Kép

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 0:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Adler írta:
....
Regisztrálsz és kérdezel, visszaolvasást nem ismered, ugye??

Bocs az offért, de néha nevetséges, amit tizenéves divatdrukkerek művelnek. Nekik készült egyébként a game is, egyétek:)

Elnézést, de meg kell védenem... Probáltam neki segíteni, de az említett oldalom már nem lehet serialt kérni. A hiv fórumon azt írják, h elvileg hétfőtől lehet újra...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 1:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
sokmindenről nem maradt le

akkor én is sorry

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 7:58 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Vologya írta:
Üdv Bátor Harcosok!

Amíg itt mindenki a Heroes 5 nyílt béta változatát nyüstöli, addig a legnagyobb Heroes honlapok és az ott idejüket eltöltő fanatikus rajongók létrehoztak egy oldalt:

http://www.saveheroes.org/petition


Ez azért annyira szomorú dolog, hogy még én is csatlakoztam 2006. -ként, két "ne rakjuk dunsztos üvegbe a macskákat" s "mentsük meg az msn -t" között! :lol: :lol: :lol:

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 8:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
én voltam az 17akárhanyadik
de aki még egy mentsük meg az msn-t küld, leveszem egy doboz cigire a Táborban.
Nem mentem meg, mentse meg a Bill.............

on

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 10:13 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Most már engem is nagyon érdekel a béta, de péntek óta nem sikerült elindítani. Először is muszály volt hozzá net. Így amelyik gépen szoktam játszani arról rögtön szedtem is le. Majd felraktam a másikra (bár azon csak munka van, de a H5 kivételt képez). Sikerült kódot kérnem-kapnom, elindítottam a játékot, ott account gomb. A feljövő oldalon beregisztráltam magam, de azóta sem működik az ott létrehozott regisztrációm. Próbáltam újat létrehozni ugyanazzal a névvel, vagy emaillel, de mindig kiírta hogy ez már létezik. Ha meg megpróbáltam hogy forgott pw, akkor pedig azt írta, hogy nem létezik ilyen emailcím az adatbázisában. ÁÁÁÁÁÁÁÁ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 11:00 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Sziasztok!

Néhány gondolatot én is megosztanék a bétáról.

Alapvetően nekem bejön az új design, tetszik a warcraftos kinézet is. 1280*1024-ben, full detail-ben játszottam, és igencsak tetszett, amit láttam. MInden él, működik, rá lehet csodálkozni akár egy ércbányára is... Ez a kezdeti időkben jó móka, később úgyis megszokjuk. Hasznos a kameramozgatás/forgatás, így legalább nem bújnak el a stuffok a fák mögött, mint az átkos Heroes IV-ben. A kinézet, mint olyan a legtöbb termék elsődleges figyelemfelkeltő eszköze, ezzel szerintem sikeresélyes a játék olyanok körében is, akik eddig nem próbálak "hírózozni".

A 3 nap alatt, míg próbálkoztam a rendkívül instabil szerveren különféle ellenfelekkel, 2 faction-t tudtam kipróbálni érdemben, a necropolist és az academyt. Személy szerint különösebb bugokkal nem találkoztam ezzel a két típussal, néhány furcsaság azért feltűnt:

- A mágus lövése mindenkit megüt a line of sight-ban, a saját lényünket is! Nem tudom, hogy ez feature vagy bug? Mindenesetre igen furcsa és kellemetlen újítás egy mágusnak. Eleinte azt hittem, csak a nem academy típusokat bünteti így a mágus - miután egy ütéssel kinyírtam a saját, csatlakozott War Dancereimet -, de nem, később bekapták a gólemek is az ütést.
- Szerintem a Wight/Wraith incorporeal képesség nem működik.
- A legidegesítőbb az volt a csatában - eltekintve a kis csatatértől -, hogy nálam nem működött a kameramozgatás egyáltalán. Csak zoomolni tudtam, aminek nincs így értelme, mert a csatatér széle eltűnik, oldalra mozgatni, forgatni meg nem tudtam sehogy a terepet. Valakinek működött ez? S ha igen, milyen gombokkal? Mert nálam semmivel.

MIndkét vártípusra jellemző, hogy igencsak áttekinthetetlen a városkép. Nehezen látszott, mit építettem meg és mit nem, ehhez a city plan menübe kellett belépni, ami viszont ugye teljesen új szabályok szerint működik. A különféle épületeknek felhúzásának most az a feltétele, hogy megfelelő számú 'várospont'-unk legyen, ám nálam az nem szerepelt a leírásban, hogy mennyi is pontosan ez a szükséges várospont, mennyi hiányzik. Ennél jobb volt az a rendszer, ami kiírta, hogy mik a feltételei az egyes építkezéseknek.
Később valószínűleg hozzá lehet ehhez szokni, de hát itt általában 1 perce volt az embernek lépni, várost fejleszteni, úgyhogy szinte fizikai képtelenség tisztességesen menedzselni a várost ezen a szerveren. Ha meg hosszabb időt állítok time limitre, akkor kivárhatatlanul sokat szöszölnek az ellenfelek.

A lényeket illetően:

Tetszett:

- Mage (elég ütős, főleg a magic fist varázslata; bár később pár Priest beszántotta a mágusaimat a talajba, akkor alábbhagyott a lelkesedésem:-) )
- Zombie (masszív és olcsó dög, elég sok is termelődik, sokkal hasznosabb, mint a Heroes 3 zombija)
- Rakshasa (mint a nága, kegyetlen erőseket üt és bírja a gyűrődést, egyetlen hátránya, hogy 4 mezőt foglal, nehéz mozogni vele a csatamezőn)
- Ghost (szerintem jobb, mint a 3-as rész wightje volt, itt működik az incorporeal, az ütések 50%-ban 'miss' az eredmény)
- Skeleton archer (királyság, hogy lövöldözni tud a csonti, mint az MM8-ban, és egy skill segítségével lehet íjász csontikat is generálni necromancyval)
- Lich (iszonyú jól néz ki és jókat varázsol, hatásos szörnyeteg)

Nem tetszett:

- Gremlin (hiába lődöz már az alapverzió is, iszonyú lassú, és gyenge. Kell vagy 200 belőle, hogy legyen valami hatásuk.)
- Djinn (bár varázsolgat, de rendkívül sérülékeny, és 4 mezőt foglal! A mágus mellett labdába nem rúghat szvsz.)
- Vampire (ezt nagyon sajnálom, mert kedvenc H2 lényem volt, de igen hülyén néz ki egy vámpír karddal - minek az neki? -, és a sebzése is gyenge.)

Az ellenfele közül alapszinten az impeket találtam kegyetlennek, elég masszívak és pillanatok alatt nullázzák a manát. Meglepően kellemetlen ellenfelek a parasztok, főleg hordákban. Nagyon durva a Priest, hosszú csatában sikerült 17-et kinyírni egy elég jó sereggel - csak a roncsai maradtak. A minotaurok nem túl erősek és elég furán néznek ki - mint egy menyasszonynak öltöztetett varacskos disznó.

Sajnos odáig a 3 nap alatt nem sikerült eljutnom, hogy 7-es szintű lényeket toborozzak. Addigra mindig kidobta a szerver az ellenfelet, s néhanyszor engem is.

Összességében ígéretes a játék, de ezzel a bétával még van meló, többek közt a lények egyensúlya is kérdéses. Bár nálam, hangsúlyozom, komolyabb bugok nem történtek - Isten tudja, miért, mert olvastam azért elég durva hibákról is másoktól, amikkel én nem találkoztam.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 11:47 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Levin Malma írta:
A minotaurok nem túl erősek és elég furán néznek ki - mint egy menyasszonynak öltöztetett varacskos disznó.

:cry: :cry: :cry:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 12:59 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 27 szer., 9:07
Hozzászólások: 38
Alapvetően nekem bejön az új design, tetszik a warcraftos kinézet is. 1280*1024-ben, full detail-ben játszottam.

Nagy vonalakban le tudnád írni a géped mert ez érdekelne.

_________________
jogállamban a pénz a fegyver
"Kép"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 13:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
na ja, paksi atomerőmű?:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 13:01 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Levin Malma írta:
- A legidegesítőbb az volt a csatában - eltekintve a kis csatatértől -, hogy nálam nem működött a kameramozgatás egyáltalán. Csak zoomolni tudtam, aminek nincs így értelme, mert a csatatér széle eltűnik, oldalra mozgatni, forgatni meg nem tudtam sehogy a terepet. Valakinek működött ez? S ha igen, milyen gombokkal? Mert nálam semmivel.
De, működik, jobb egér gomb lenyomásával, mint a kalandozás alatt.
Levin Malma írta:
MIndkét vártípusra jellemző, hogy igencsak áttekinthetetlen a városkép.
Sajnos én is ezt vettem észre, a város inkább csak a látványra jó, a különböző funkció a gombokkal egyszerűbb.
Levin Malma írta:
Nehezen látszott, mit építettem meg és mit nem, ehhez a city plan menübe kellett belépni, ami viszont ugye teljesen új szabályok szerint működik. A különféle épületeknek felhúzásának most az a feltétele, hogy megfelelő számú 'várospont'-unk legyen, ám nálam az nem szerepelt a leírásban, hogy mennyi is pontosan ez a szükséges várospont, mennyi hiányzik. Ennél jobb volt az a rendszer, ami kiírta, hogy mik a feltételei az egyes építkezéseknek.
City pont=annyi épület, amennyit megépítettél. Értelemszerűen egy lény+upgrade épülete 1+1. Az igaz, h a régi rendszer jobb volt, h kiírta, mi a feltétele a megépítésnek...
Azért a Dungeonban elég nagy a káosz...Bughegyek az építkezésnél...
Levin Malma írta:
Bár nálam, hangsúlyozom, komolyabb bugok nem történtek - Isten tudja, miért, mert olvastam azért elég durva hibákról is másoktól, amikkel én nem találkoztam.
Akkor javaslom a Dungeon várat. :) Ja, én meguntam a hosszú várakozást, singleben nyomom. Nem tom olvastátok-e, de beírom, h kell. :)
szal főkönyvtár/profiles/default/input.cfg Ott írjátok be, h bind show_console '0' Magyar billen ö-t kell megnyomni a menüben. (ide bármilyen billentyűt be lehet tenni, ami nem foglalt.) ha lejött a console: advap s4 (2 playeres pálya) vagy advmap m1 (4playeres pálya) 1etlen hátránya, h a többi "játékos" nem csinál semmit, de tökéletes, h megismerd az egységeket, mert a semleges lényekkel lehet harcolni, és te játszol folyamatosan. :P

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 13:22 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 27 szer., 9:07
Hozzászólások: 38
Adler írta:
na ja, paksi atomerőmű?:)


minimum az lehetett szerintem is :)

_________________
jogállamban a pénz a fegyver
"Kép"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 14:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jún. 26 vas., 12:18
Hozzászólások: 13
Poetice! Az inputban hová? a single player menühöz? Mert nekem sajna nem működik :cry: .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 14:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Beast írta:
Poetice! Az inputban hová? a single player menühöz? Mert nekem sajna nem működik :cry: .

Nem, amit beírtam egy fájl. Azt megnyited vmivel (pl jegyzettömb), és beírod, nekem így van az eleje:
Kód:
//
//===========================================================================
// Mouse
bind show_console '0'
bind +cursor_x      'MOUSE_AXIS_X'
bind +cursor_y      'MOUSE_AXIS_Y'
...

Utána elmented az input.cfg-t. Elindítod a játékot, és mikor bejön a menü megnyomod a 0-t (magyaron az ö-t). És ott kell beírni az advmap m1-et v. az advmap s4-et.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 15:51 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Ice írta:

Nagy vonalakban le tudnád írni a géped mert ez érdekelne.


Szia Ice!

Semmi különösebb atomerőművem nincs... :D A konfig a következő:

AMD 2800+
Geforce 6600 GT 256 Mb
1 Gb RAM

Azt hiszem, ez bátran nevezhető manapság átlagos PC-nek.

Az 1280-as felbontást a monitor miatt választottam (ez a natív felbontása). Kipróbáltam kisebb felbontáson és kisebb detail-en, de nem lett gyorsabb, csak csúnyább. :roll:

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 16:01 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Poetice írta:
De, működik, jobb egér gomb lenyomásával, mint a kalandozás alatt.


Köszi, ezt próbáltam és nem ment...:cry:

Poetice írta:
Ja, én meguntam a hosszú várakozást, singleben nyomom. Nem tom olvastátok-e, de beírom, h kell. :)"


Ha működni fog, ezért kinevezlek Lord of Thunder-ré...:lol: Pont az a célom, hogy megismerjem az egységeket, a többi játékos csak zavar ebben. Okvetlenül kipróbálom otthon a dolgot!

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 16:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Levin Malma írta:
Ha működni fog, ezért kinevezlek Lord of Thunder-ré...:lol: Pont az a célom, hogy megismerjem az egységeket, a többi játékos csak zavar ebben. Okvetlenül kipróbálom otthon a dolgot!

Én csak a hivatalos honlapon olvastam. :oops: :D

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 16:35 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:33
Hozzászólások: 8
Hot Seat mod

http://www.darkangel.hu/MenuMod.rar
(az oldal gazdaja remelem nem haragszik meg)

Ezzel jatszhatsz magad ellen, igy egyszerre tobb varat is lehet probalgatni. Elvileg a LAN menupont is aktivalodik a multi menuben, de nem tudom mukodik-e.

Mentes/toltes mukodik, sot, Quicksave/load is van (ALT-F7/F8)

A data mappaban kell csinálni egy UI mappát, és oda kibontani a Mainmenu2-t (tehat a hierarchia pont az legyen, mint ami a data.pak-ban van, ergo a progi a kibontott fileokat fogja hasznalni, nem a .pak tartalmat)

Jo szorakozast (forras az sg.hu heroes foruma)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 18:26 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Ice írta:
Adler írta:
na ja, paksi atomerőmű?:)


minimum az lehetett szerintem is :)


Nekem az alábbi gépem van:
-Celeron 2800
-512 Ram
-ATI Radeon 7000

Feltekertem a grafikát 1024*768 max textúrára és ment, mint állat, szóval...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 30 hétf., 18:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok! Egyeseknek jó, másoknak rossz hír: a Ubisoft eltolta a Heroes 5 megjelenését!
A Ubisoft ezt írta:
Monday 30.01.06 Delay announcement

Ubisoft is making sure that the game meets the high standards that Might and Magic fans expect while thoroughly analysing the results of the beta testing. In order to guarantee a consistent level of quality for Heroes of Might and Magic V and lay the groundwork for future titles under the Might and Magic brand, Ubisoft has decided to release the game during Q2 of 2006 calendar year (Q1 2006/2007 fiscal year).

Remember that the beta is still going and we love your feedback, so get downloading!

Ez azt jelenti, hogy a második negyedévre tolták el, valószínűleg a petíció hatására :) Reméljük ezek után már biztos, hogy egy kitűnő játékot kapunk majd kézhez!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség