Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 161 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 03 szer., 21:42 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Lehessen csatázni a hősökkel is pls pls


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 03 szer., 22:17 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Grafikába én is be tudok szállni, sajna a programozáshoz még nem értek :(
Akkor a Dungeont bevállalom a nomáddal és a trollal ha más nem melózik rajta.

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 04 csüt., 16:19 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Találtam egy érdekes képet:

Kép

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 12 pén., 13:23 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Üdv Mindenkinek!

Most készítünk egy honlapot is, amire fel lehet tenni a már elkészült dolgokat. A fórum majd átlinkel ide. A programozással van még 1-2 szakmai hiányosság de az is jól halad, viszont az új egységek nagyrésze már elkészült.

A jelenlegi vár nevek, mint: rampart, fortress, stonghold, kastély stb nagyrészt a VÁR-nak a szinónimái. Megint eretnek ötletem támadt, a várak nevei 1-1 tulajdonság legyen, ami az adott vár, az egységek karakterét, meg az egységek varászlatait egy szóban összefoglalja. Valami ilyesmi:

1. Hűség városa
2. Illuzió tornya
3. Rettegés temetője
4. Álnokság mocsara
5. Nyugalom erdeje
6. Félelm pokla


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára InteGrál Játék 2013 júl. 12 pén., 19:36-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 12 pén., 19:36 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Kicsit tanulgattam a Hex Editor használatát, és rájöttem, hogy az eredeti Heroes3.exe fájlt nem lehet átírni. Illetve át lehet, csak a változtatások a játékban nem jelennek meg. Valószínűleg le van védve, vagy valami.

Így aztán letöltöttema WoG-hoz is használt feltört Heroes3.exe fájlt, és azzal kezdtem el játszadozni, és az abban véghezvitt módosítások a játékban is működnek.

Sajnos nem könnyű, mivel Hexadecimális számrendszerben vannak bekódolva a dolgok, de neten itt-ott remekül meg lehet találni, hogy a játék mely része melyik memóriasornál található.
Amit eddig sikeresen módosítgattam, azok a másodlagos skillek tulajdonságai. Eképpen néznek ki a változtatások:

Basic, Advanced, Expert szinten az eredeti értékek, és mellette az általam kreáltak:

Archery:
10% 25% 50% sebzésbónuszról 15% 30% 50% -ra változott.
Learning:
5% 10% 15% -ról 10% 20% 30%-ra változott
Armorer:
5% 10% 15% -ról 10% 20% 30%-ra nőtt a sebzéselnyelés
Estates:
+125, +250, +500 aranyról +250, +500 +1000-re nőtt
Eagle Eye:
+40% +50% +60% -ról +40% +60% +85%-ra változott az esélye a varázslat tanulásnak
Resistance:
5% 10% 20% varázslat elnyelésről 7% 14% 25%-ra változott
Sorcery:
5% 10% 15% sebzésbónuszról 7% 14% 20%-ra változott
Mysticism:
Napi +2, +3, +4-ről +3, +4, +6-ra változott a visszatöltött Mana pont
First Aid:
+50, +75, +100 HP gyógyításról +50, +100, +150-re nőtt a visszatöltött életerő pont.

Továbbá jónéhány varázslat erősödött, főleg a tűz varázslatok, és a Town Portal többé már nem kizárólagosan Föld, hanem Föld és Tűz mágiaosztályban is expert szintre vihető.


Amit még tervezek:

A várak 500, 1000, 2000, 4000-es napi bevételét megnövelni 750, 1500, 3000, 5000-re, amire azért van szükség, mert a lények szaporulatát is megnöveltem, így a heti bevásárlás is többe kerül, valamint néhány épület költsége is változott (nőtt, vagy csökkent...)

Az 1-es szintű lények +6, a kettes szintűek +4, a 3-as szintűek +2, a 4-es szintűek +1-et kaptak a heti szaporulathoz (átlagban, persze nem minden várban, pl. a gremlin és a pixie +8-at kapott)
Ezt azért tartottam szükségesnek, mert a lények HP táblái is megváltoztak, minden lény életereje nőtt 33%-al. Így egy ŐsBehemót 300 helyett 400-as HP-vel van, csakúgy, mint a Titán, vagy a Fekete sari. És mivel a 6-os, 7-es szintű lények nagyobb bónuszt kaptak, mint az 1-es, 2-esek, a szaporulatnövekedéssel kompenzáltam őket.


Remélem tetszeni fognak a változtatások, ha elkészülnek, és kikerülnek tesztelésre! :) :) :)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 12 pén., 20:42 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Majd kiderül hogy muzsikálnak ezek a változtatások, bár csak javaslatként pár dolgot megemlítenék :wink:

Ha az Armorer és a lények Hp-ja is jóval megnövekedik, azzal szerintem van egy kis gond. Ha sokkal strapabíróbbak a lények, kevésbé jönnek ki az A-D értékek, ami az artik értékét is csökkenti. És mivel megnő a resistencia, hiába nő a srocery, a +33% HP miatt általánosságban elveszi azt a képviselt erőt a játék a "csatamágus"-októl, amit jelenleg képviselnek. Ugyanúgy, ha megnöveljük a varázslatok sebzését, kb. nem jutottunk sehova, csak mindent megemeltünk :wink:

És a pénzbevétel is egy érdekes dolog. Mivel szintenként 25,50,50 és 25%-al emelkedett a bevétel + az estates a droidoknál +200%, így a nyersik is elértéktelenednek egy kicsit, de a bányák jövedelmét ha megduplázzuk, akkor megint lehet újrapiszkálni mindent :?

Nehogy félreértsetek, hogy nem díjazom a változásokat, csak próbálok rávilágítani pár dologra :wink:

És egy tip-et is adnék már, nem csak beleszólok :wink:

Az amúgy használhatatlan vagy alig használt levegő, tűz és víz varázslatokat lehetne erősíteni vagy, de inkább és, olcsóbbá tenni, hogy ne csak a föld mágia és a haste+cure tartozzon az alapmágiák mellé :P

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 13 szomb., 7:17 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
"Az amúgy használhatatlan vagy alig használt levegő, tűz és víz varázslatokat lehetne erősíteni vagy, de inkább és, olcsóbbá tenni, hogy ne csak a föld mágia és a haste+cure tartozzon az alapmágiák mellé icon_razz.gif"

Nekem is ez a tapaszaltom. Bár nem gondoltam hogy a varázslatokat módosítsuk, de most hogy írod lehet, hogy mégis kéne egy kicsit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 13 szomb., 11:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Igen, a mágiákat lehetne egyensúlyozgatni. A town portal/dimension door lehetne elemtől független, "primordiális" varázslat. A WogMod-ban ezek helyettesítésére fejlesztettem ki a táltosfutás és sámántánc varázslatot.

Lehetne körönként több varázslat. Így a varázslatoknál bevezethetnénk az időigényt. Lassabb varázslatokból kevesebbet lehetne használni körönként. Így lehetne variálni, hogy mondjuk egy ütősebb chain lightningot küldök, vagy több gyors ice boltot.
Miint a Mágus 1.0 szabálykönyvben a lassabb/gyorsabb fegyvereknél, mondjuk 1 kör= 60 szegmens, alap időigény 30 szegmens lvl3 spellekre.

Ha teljesen új játék lenne, a mass slow időigénye nagyobb lehetne, mint a sima slow egy egységre, és választhatnánk a kettő között. Gyakorlatilag két külön varázslat lenne, mint a H2-ben. Átvehetnénk a képet a H2-ből.
Még akár azt is beletenném, hogy a varázslatok ereje, mana igénye a használati gyakoriságtól függjön. Ha mondjuk folyamatosan nyomatod a slow-t - ha kell, ha nem- akkor jobban lassít, és/vagy kevesebb manába kerül, és/vagy csökken az időigénye. Támadó varázslatok gyakran használva erősödnének az adott hősnél.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 13 szomb., 11:46 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Nagyon jó ötletek Doom3d!

A varázslatokban ti úgyis jobbak vagytok, csináljatok egy pontos módosítási tervet. Ha sikerül átprogramozni az alap várakat akkoe rez már csak haba tortán lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 13 szomb., 17:45 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Ti milyen programot használtok a .lod fájlok és .pcx fájlok szerkesztésére?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 13 szomb., 18:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A részemről pcx fájlokat nem szerkesztek. A lod fájlokhoz az erm tools csomagban (letöltések menü) levő resedit2-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 14 vas., 0:47 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
pcx fájlok szerkesztésére én egyszerűen IfranView képnézegetőt, amivel átkonvertálom bmp-vé, aztán meg paintbrush-t :D


Az Attack, Defense értékeket nem módosítottam, csak a HP-t, ezzel csak annyit érünk el, hogy hosszabbak lesznek a csaták, és kevesebb ellenfelet ölnek a varázslatok. A skilleken azért módosítgattam, hogy hasznosabbak legyenek, pl. mysticism, meg az Estates, vagy a sorcery.

A vár bevételének módosítását csak ötletként vetettem fel, nem biztos, hogy módosítva lesz. Csak azért kell több bevétel, mert nagyobb lesz a szaporulat minden kisebb lényből, és nem csak a várban, hanem ha dwellingből vásárolsz, akkor is többet vehetsz.

Vagy egy másik megoldás, hogy az árukat csökkentem le.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 16 kedd, 23:39 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Elkezdtem átrendezni a Fortress várat. Jelenleg így néz ki:

Kép (katt a képre nagyításhoz!)

A Hidra tavat és a Wyvern fészket meg kell még cserélni, csakúgy, mint a Légyodút és a Gyíklakot.

A Fortress vár resource Siloja ként fog termelni, és a sárkány 4000 aranyba és 2 kénbe kerül majd. A Hidrát visszabutítottam 6-os szintűnek. Finomhangolást még lehet, hogy igényel. (Az életerők 33%-al növelt értékűek, ez nem biztos, hogy így marad) Ha az eredeti tervet nézzük, a Hidra 85-ös HP-val lenne, a Káosz Hidra pedig 105-össel (esetleg 110) De én még mindig rokonszenvezek a HP megnövelős dologgal.


És kijavítottam egy logikátlanságot: A térképen fellelhető kulcs sátrak közül a fehéret és a feketét átszíneztem narancsra és rózsaszínre, így most már a nyolcféle kulcs-sátor klappol a nyolcféle választható színnel:

Kép

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 23:13 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
H3sprite.lod-ben találtam egy szép, piros obeliszket, amit valami miatt az editorból, és így az egész játékból kihagytak a készítők. 8-féle tereptípus van, és 8-féle obeliszk készült, de aki járatos az editorban, tudhatja, hogy a Sivatagban és az Underground terepen is fekete színű obeliszk van.

No, én reaktiváltam a pirosat, és betettem a Láva-terep tárgyai közé, míg az ott lévő barna obeliszket átpakoltam az Underground tárgyak közé.

Kép


Ja, és jó hír: Úgy tűnik az OBJECTS.txt fájl végtelen számú tereptárgyat engedélyez, és sorol be a Map-editorba. Persze csak akkor jelennek meg azok, ha fel vannak töltve a h3sprite.lod-ba is, és valószínűleg a heroes3.exe-be is.
Holnap kipróbálom, lehet-e integrálni néhány HotA-ba készült tárgyat... :roll:

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 18 csüt., 15:29 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Mint már megígértem, itt van a honlap, így lagalább nem kell a képfeltöltés oldalt használni, ha valami újdonság elkészül:
http://www.heroes3.webneked.eu/

Még nagyon kezdetleges, de hát van munka vele, jelenleg 3 várnak vannak fent az egységei. A feketesárkány épületének kell egy új épületet készíteni, szerintetek barlang alapú legyen vagy vár-torony alapú mint a warlokban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20 szomb., 17:20 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Szerintem a barlang a nyerő, mivel azt beszélik a sárkányok a kincseiket barlangokban gyűjtik :D

Milyen progikkal szerkesztitek az egységeket, épületeket?

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 25 csüt., 17:27 
Avatar

Csatlakozott: 2012 okt. 31 szer., 21:08
Hozzászólások: 11
Ígéretesnek néznek ki a várak. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 26 pén., 18:03 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Az ötlet az jó, de megvalósítani mindazt, amiről beszlünk már egy kínkeserves szorulásos bélgörcs élményével ér fel! :D :D

Teljesen át kell írni az .exe fájl paramétereit. Ami nem is lenne gond, ha értenék hozzá. De hát 16-os számrendszerben kódolt 675.000 soros fájlban találd már meg azt, amit éppen keresel úgy, hogy csak számokat látsz....ehhemmm... :D

Szerencsére egy Litván kollégával e-mailen értekezek, ő keni vágja a modolás művészetét, sokat segít.

Egyébként kibővítettem a Mapeditort! Adtam hozzá eleddig 200 új tereptárgyat
(zömében csak egyszerű tereptárgy, fa, hegy, szikla, gomba, stb..., de van jópár látogatható épület is. Illetve ma megnézem tudok-e implementálni újfajta lény-bankokat, vagy olyan helyeket, amiket ki lehet fosztani némi nyersanyagért, v. artifaktért cserébe)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 08 csüt., 22:16 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Üdv Mindenkinek!

A kilenc várból fent van már az a 6 amelyik módosítva lett valamennyire. A grafikákkal jól haladok, íme a legnagyobb változás a dungeonból a görög mitolgia vár:
http://www.heroes3.webneked.eu/index.php/mitosz

A vár belseje és az épületek az nagy munka ezért azt a végére hagyom, a tesztelések után, de nagyjából már megvan a terv. Még meg kell tanulnom hogy hogyan kell poziciónálni az épített dolgokat, hogy passzoljon a háttérhez. Egy egységet kell majd még megoldani a "gyűrűk ura" " bátorság" várba jó volna egy rohani lovas vagy egy Gandalf. Jelenleg unkikornis foglalja a helyet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 16 pén., 22:41 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Kezdem Főnixnek érezni magam H3 terén, főleg ezek után :) Mindig fellobban a láng egy kis nosztalgiázásra :)

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 161 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség