Mágikus építmények
|
Máguscéh, 1. szint |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
|
|
|
Leírás |
||
|
A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 3 varázslatot tartalmaz az első körből. |
||
|
Máguscéh, 2. szint |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
Máguscéh, 1. szint |
|
|
Leírás |
||
|
Máguscéh 1. szint fejlesztés. A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 3 varázslatot tartalmaz a második körből. |
||
|
Máguscéh, 3. szint |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
Máguscéh, 2. szint |
|
|
Leírás |
||
|
Máguscéh 2. szint fejlesztés. A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 3 varázslatot tartalmaz a harmadik körből. |
||
|
Máguscéh, 4. szint |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
Máguscéh, 3. szint |
|
|
Leírás |
||
|
Máguscéh 3. szint fejlesztés. A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 2 varázslatot tartalmaz a negyedik körből. |
||
|
Máguscéh, 5. szint |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
Máguscéh, 4. szint |
|
|
Leírás |
||
|
Máguscéh 4. szint fejlesztés. A városban tartózkodó hős megtanulhatja az itt tárolt varázslatokat. 2 varázslatot tartalmaz az ötödik körből. |
||
|
Elemek oltára |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
3. szintű város, Máguscéh, 1. szint |
|
|
Leírás |
||
|
Erősíti az Elemi lánc faji képességet. Megjeleníti az elemeket a saját lényeken, ami lehetővé teszi nagyobb sebzésű támadások tervezését. Az ellentétes elemekkel rendelkező lények nagyobb sebzést okoznak az ellenségnek. |
||
|
Elsődleges elemek oltára |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
3. szintű város, Elemek oltára |
|
|
Leírás |
||
|
Elemi oltár fejlesztés. Erősíti az Elemi lánc faji képességet. 10%-kal növeli az elemi láncok sebzését. Minél több oltárod van, annál nagyobb lesz a bónusz. |
||
|
Rituáléverem |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
6. szintű város, Véraréna |
|
|
Leírás |
||
|
Megnöveli a vérleányok, vérfúriák, valamint a minotauruszok és minotaurusz gárdisták nevelésének ütemét. A lények feláldozásával további, véletlenszerűnek tűnő növekedés idézhető elő. |
||
|
Kereskedőcéh |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
6. szintű város, Piactér |
|
|
Leírás |
||
|
Varázstárgyakat árul. Minden hét elején véletlenszerűen nyersanyagokat ad. |
||
|
Intrikák terme |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
|
9. szintű város |
|
|
Leírás |
||
|
Minden boszorkánymester tudása 1-gyel megnő (összeadódik a többi kastély hatásával). |
||
|
Sötétség anyja |
||
|
|
Költség |
Előfeltétel |
|
Leírás |
||
|
A Sötétség anyja növeli a heti lénynevelést, minden nap ad
+1 aranyat a birodalomnak, és megnöveli a védekező hősök varázserejét. |
||
Bevezető | Története | Általános építmények | Lénytermelő építmények | Mágikus építmények