Jelige:
" Idővel minden titok megérthető és megtanulható"

Tények és jellegzetességek:
Más néven: A varázslók, a mágusok
Színei: narancssárga, arany
Istenük: A varázslók nem istenként tekintenek a sárkányokra, hanem úgy nézik őket mint hatalmas, erős lények. Elég tanulással és kísérletezéssel, ők is elérik a sárkányok erejét.
Alap filozófiájuk: „Nincs Isten, nincsenek Mesterek. A Tudás hatalom, a Hatalom Szabadság.” Az univerzum egy kirakós játék, és a játék szélei igazolják a jelentőségét.
Ország/birodalom: Az Ezüst Városok
Főváros: Al- Safir, az égi templom
Kulcsszimbólumok: az Ezüst Csillag, a Bölcsesség Keresztje

 

Leírás (a hivatalos oldalról átvéve) :
Az Academy vár mágusai büszkén kutatják a tudást és a természet rendjét nem tartják be a tudás megszerzése érdekében. Az Academy társadalmat a bölcsesség és a tudás határozza meg. A varázslók az életüket okkult kutatások leírásával töltik. Egy varázsló szenátus, amit a Kilencek Körének neveznek, uralja az Ezüst Városokat, a városok közül némelyik több, mások kevesebb függetlenséggel rendelkeznek. A varázsképtelen lakosokat másodrangúként kezelik,
A mágiát nagyobb városokban oktatják, a mágusok nevelése már egész fiatal korban elkezdődik.
Az akadémiák normális egyetemeknek felelnek meg, ám nagyban meghatározzák a tanulók jövőbeli életét; a mágia iskolája, a tanult nézetek jelentősen befolyásolják a tanulókat. A varázslók gyakran alapítnak saját iskolákat, egyéni vagy öröklött mágiát oktatva ott; az iskolák közötti rivalizálás elég gyakori.
A mágusok rengeteg szolgát irányítanak, ezek általában idézett vagy mesterségesen animált lények. (gólemek, szobrok)
 

 

Összegzés:
Az Academy vár a Heroes II Wizard fajára épít, próbálja a hagyományokat követni ezzel; a vár továbbra is erősen mágia orientált maradt. A Heroes V-ben az Academy vár egy jelentős változáson ment keresztül, az eddigi részekben hó és jég jellemezte a várat, most azonban homok, sivatag jellemző rá; a vár erősen „Arábia” hangulattal rendelkezik.
A Wizard fajt mindig azért hibáztatják hogy túlságosan mágia központú, ennek ellenére a lények között található 2 varázshasználó, 2 távolsági és egy repülő egység. A hősei a mágiára koncentrálnak a fejlődéskor, így aztán a harci képességük jelentéktelen. A vár nagyon drága és nyersanyag igényes, ezért inkább a tapasztaltabb játékosok szeretik, akik jobban kedvelik a varázslatokat.
A Wizard és Nekromanta faj között párhuzam húzódik. Mindkét faj a mágiát használja csak más módszereket alkalmaznak. Az Academy az egyetlen vár, amelynek lakosai nem hisznek egyetlen sárkányban sem, inkább saját tudományukat, technológiájukat használják, hogy hasonlóan erős lényeket csináljanak (Titán), illetve képesek varázstárgyakat készíteni a lényeik számára, melytől erősebbek lesznek és könnyen felveszik a versenyt más várak lényeivel.
 

 

 

Bevezető  Története  Általános építmények  |  Lénytermelő építmények  |  Mágikus építmények