Heroes 4 - Lények

Academy - Haven - Preserve - Asylum - Necropolis - Stronghold

Damage: A csapat alapsebzése a harc alatt.
Meele Attack: Sebzésmódosító közelharcnál.
Meele Defense: Védelem közelharcnál.
Hit Points: Életerő
Ranged Attack: Sebzésmódosító távolharcnál
Ranged Defense: Védelem távolharcnál
Shots: Lövések száma
Speed: A szörny sebessége azaz, hogy milyen gyorsan kerül rá a sor. Minél nagyobb annál hamarabb.
Movement: A szörnyünk lépésének száma harc közben.

HAVEN

Squires:
Alap Tulajdonságok:
Dam: 2-3
Ma: 9
Md: 11
Hp: 10
Ra: 9
Rd: 11
Sh: N/A
Sp: 5
Mm: 18
Speciális Tulajdonságok:
Stun Ability: Lehetséges hogy az ellenfél elkábul közelharcban. Az elkábított ellenfél nem védekezik és nem lép 1 fordulón keresztül.

Cost: 26 Gold
Growth: 21/week

Crossbowmen:
Alap Tulajdonságok:
Dam: 2-3
Ma: 4
Md: 11
Hp: 10
Ra: 9
Rd: 11
Sh: 10
Sp: 2
Mm: 18
Speciális Tulajdonságok:
Ranged Ability: A lény távolról lő az ellenfélre, de közelharcban csak félsebzést ad, hacsak nincs neki Normal Meele Ability-ja.
Long Range:
Távolra lövésnél nincs sebzés büntetés.

Cost: 32 Gold
Growth: 16/week

Pikemen:
Alap Tulajdonságok:
Dam: 6-8
Ma: 12
Md: 14
Hp: 36
Ra: 12
Rd: 14
Sh: N/A
Sp: 4
Mm: 18
Speciális Tulajdonságok:
Long Weapon: Lehetővé teszi, hogy emberünk támadjon olyan rövid távolságból, ami még nem minősül közelharcnak.
Negate First Strike:
Ez a lény üti a másik lény First Strike-át.

Cost: 150 Gold
Growth: 9/week

Ballistae:
Alap Tulajdonságok:
Dam: 5-7
Ma: 8
Md: 16
Hp: 28
Ra: 15
Rd: 16
Sh: 20
Sp: 0
Mm: 8
Speciális Tulajdonságok:
Ranged Ability: A lény távolról lő az ellenfélre, de közelharcban csak félsebzést ad, hacsak nincs neki Normal Meele Ability-ja.
Mechanical:
Nem hat lényünkre a morale, spells-ek, ability-k, mert ezek csak az élőlényekre hatnak.
Long Range: Távolra lövésnél nincs sebzés büntetés.
No Obstacle Penalty:
Teljes sebzést okoz akkor is, ha átlő a várfalon, vagy egyéb akadályon.

Cost: 190 Gold
Growth: 7/week

Crusaders:
Alap Tulajdonságok:
Dam: 10-16
Ma: 22
Md: 23
Hp: 65
Ra: 22
Rd: 23
Sh: N/A
Sp: 7
Mm: 18
Speciális Tulajdonságok:
Two Attack: Lehetővé teszi, hogy emberünk kétszer támadjon a közelharcban. A második ütés az ellenséges védekezés után történik.
Death Ward: 50% resistant a death spellekre. Meele illetve Ranged Defense-t növeli 50%-al a Death lények ellen.

Cost: 650 Gold
Growth: 5/week

Monks:
Alap Tulajdonságok:
Dam: 10-15
Ma: 10
Md: 22
Hp: 55
Ra: 20
Rd: 22
Sh: 12
Sp: 5
Mm: 18
Speciális Tulajdonságok:
Ranged Ability: A lény távolról lő az ellenfélre, de közelharcban csak félsebzést ad, hacsak nincs neki Normal Meele Ability-ja.
Death Ward: 50% resistant a death spellekre. Meele illetve Ranged Defense-t növeli 50%-al a Death lények ellen.

Cost: 550 Gold
Growth: 6/week

Champions:
Alap Tulajdonságok:
Dam: 24-36
Ma: 25
Md: 25
Hp: 150
Ra: 25
Rd: 25
Sh: N/A
Sp: 6
Mm: 30
Speciális Tulajdonságok:
First Strike: Közelharcban lényünk üt először, és az ellen utána védekezhet.
Charge: Lehetővé teszi, hogy még nagyobb sebzést érjen el lényünk, miután feltöltödött egy hoszabb idő vagy lépés után, mielőtt támad.

Cost: 2000 Gold, 2 Lumber, 2 Ore
Growth: 4/week

Angels:
Alap Tulajdonságok:
Dam: 40-65
Ma: 30
Md: 34
Hp: 230
Ra: 30
Rd: 34
Sh: N/A
Sp: 10
Mm: 45
Speciális Tulajdonságok:
Flying: A lényünk átrepülheti az akadályokat, szörnyeket, hősöket és várfalakat.
Resurrection: Saját emberinknek életét adja vissza a harc közben.

Cost: 4000 Gold, 2 Crystal
Growth: 2/week



    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team