Inferno

| Castle | Inferno | Stronghold | Rampart | Necropolis | Fortress | Tower | Dungeon | Neutral | War Machines |

 

Imp

A: 2 D: 3 HP:4
DA: 1-2 S:5
Ár: 50 gold
Db/hét: 15 (´ 2) + 8 (Birthning Pools)
Imp Crucible: 300 gold + 5 Wood + 5 Ore (Fort)

Jellemzés: A gremlin után a leggyengébb egység, tulajdonságaihoz képest drága is. Viszont nagy számban lehet előállítani. Bár van szárnya, sajna repülni nem tud, bár igen viccesen ugrál.

 

Familiar

A: 4 D: 4 HP: 4
DA: 1-2 S: 7
Ár: 60 gold
Db/hét: 15 (´ 2) +8 (Birthning Pools)
Upg. Imp Crucible: 1000 gold (Imp Crucible)
Extra: A csatában, ha az ellenfél hőse varázsol, a varázslat SP értékének 20%-át “abszorbeálja” és saját hősének adja.

 

Jellemzés: Sokkal jobb, mint az Imp, lévén hogy igen gyors és szívósabb is. Különleges képessége engem már sok szorult helyzetből segített ki.

 

2. Gog

A: 6 D: 4 HP: 13
DA: 2-4 S: 4
Shots: 12
Ár: 125 gold
Db/hét: 8 (´ 2)
Hall of Sins: 1000 gold + 5 Ore (Imp Crucible)

Jellemzés: Bár a 2. szintű lövöldözős lények közt élen jár a HP és a sebzés tekintetében, alacsony védelme hátrány lehet. Ráadásul igen drága is.

 

Magog

A: 7 D: 4 HP: 13
DA: 2-4 S: 6
Shots: 24
Ár: 175 gold
Db/hét: 8 (´ 2)
Upg. Hall of Sins: 1000 gold + 5 Mercury (Hall of Sins)
Extra: Lövése egy tűzlabda, amely a célpont szomszédos mezőire is hat.

Jellemzés: Kétségtelenül igen jó- és igen veszélyes. Mivel lövése minden szomszédos lényre is hat (a sajátjainkra is), óvatosan kell vele bánni. Magas sebzése különösen durvává teszi. Közelharcban azonban gyenge alacsony védelme, no meg az 50%-al kevesebb sebzés miatt. Ja, és ő a legdrágább 1. szintű lény. Ha az ellenfél lassú, érdemes Frenzy-t varázsolni rá egy támadás erejéig.

 

3. Hellhound

A: 10 D: 6 HP: 25
DA: 2-7 S: 7
Ár: 200 gold
Db/hét: 5 (´ 2) + 3 (Cages)
Farnate: 1500 gold + 10 Wood (Imp Crucible)

 

Jellemzés: Talán az egyetlen lény (a Giant mellett) amit nem kell feltétlenül továbbfejleszteni. Nagyon gyors, jól támad, és a sebzése a 3. szintűek közt a legmagasabb. Legfeljebb alacsony védelme az, ami ez ellen szól.

 

Cerberus

A: 10 D: 8 HP: 25
DA: 2-5 S: 8
Ár: 250 gold
Db/hét: 5 (´ 2) + 3 (Cages)
Upg. Farnate: 1500 gold + 5 Sulfur (Farnate)
Extra: Egyszerre 3 ellenfelet is támadhat, és nem ütnek vissza neki.

Jellemzés: 1-el gyorsabb, keményebb, de sebzése kisebb. Ezt azonban extra képességei kompenzálják. A legjobb (szerintem), ha cerberusok és pokol-kutyák is vannak csapatunkban fele-fele arányban. Ellenfélnek elég kemény, legjobb, ha nem engedjük lövészeink közelébe. Egy hátránya még az ára, és, hogy hetente csak kevés áll rendelkezésre belőle.

 

4. Demon

A: 10 D: 10 HP: 35
DA: 7-9 S: 5
Ár: 250 gold
Db/hét: 4 (´ 2)
Demon Gate: 2000 gold + 5 Wood + 5 Ore (Hall of Sins)

 

Jellemzés: Elég közepes gyalogos lény, bár sebzése jobb a Swordsmanénél. Nagy előnye viszont, hogy rendkívül olcsó. Ha pedig vannak Pit Lordjaink, igen sok démont állíthatunk elő teljesen ingyen.

 

Horned Demon

A: 10 D: 10 HP: 40
DA: 7-9 S: 6
Ár: 270 gold
Db/hét: 4 (´ 2)
Upg. Demon Gate: 2000 gold + 5 Wood + 5 Ore (Demon Gate)

Jellemzés: A démon fejlesztve +5 HP-t kap, gyorsabb lesz, és ráadásul továbbra is olcsó. Persze nem versenyezhet a crusaderrel.

 

5. Pit Fiend

A: 13 D: 13 HP: 45
DA: 13-17 S: 6
Ár: 500 gold
Db/hét: 3 (´ 2)
Hell Hole: 3000 gold (Demon Gate)

Jellemzés: Hmm... Úgy látszik, az Inferno-ban szeretik a 13-as számot. Előbb a magóg, most meg ez... Szóval egy újabb gyalogos lény, nem túl sok HP-vel, bár egyébként nem rossz. Gyorsan kifejleszthető, de inkább továbbfejlesztendő.

 

Pit Lord

A: 13 D: 13 HP: 45
DA: 13-17 S: 7
Ár: 700 gold
Db/week: 3 (´ 2)
Upg. Hell Hole: 3000 gold + 5 Mercury + 5 Sulfur (Hell Hole, Mage Guild Level 2.) Extra: Egy teljesen elpusztult saját csapatot a csatában egyszer démonokként fel-támaszthat. A keletkezett démonok száma nem lehet nagyobb a Pit Lordok számánál. A feltámasztás HP szerint megy, így pl. 7 goblinból 1 démont támaszthatunk fel.

Jellemzés: Bár eggyel gyorsabb, nem emiatt kellett kifejleszteni. Képességét egyszerű használni: fogadjunk fel néhány goblint (például), majd támadjuk meg a legközelebbi ellenfelet, és ütessük le velük a goblinokat. Ha az ellenfél még erre se képes, besegíthetünk egy Fireball-al, és máris néhány démonnal gazdagabbak vagyunk. A tanulság: ha goblin vagy gremlin vagy, ne csatlakozz egy infernós sereghez... A pit lord amúgy csatában sem rossz, de könnyen elhullik, ha mindenki rászáll.

 

6. Efreet

A: 16 D: 12 HP: 90
DA: 16-24 S: 9
Ár: 900 gold
Db/hét: 2(´ 2)
Fire Lake: 4000 gold + 10 Ore + 3 Gems + 3 Mercury + 3 Sulfur (Demon Gate, Mage Guild Level 1.) Extra: Repül. Fire Magicre immunis. 150% sebzés dzsinnek ellen.

 

Jellemzés: Az ifritek a legerősebb repülő egységek a 6.-7. szintű lények közt. Gyorsak, rengeteg a HP-jük, nagyot sebeznek és immunisak a tűzre. Maximum a védekezésük alacsonyabb. A Slow a leghatásosabb ellenük. Ja, és persze Armaggedon-t is nyugodtan sütögethetünk el mellettük.

 

Efreet Sultan

A: 16 D: 14 HP: 90
DA: 16-24 S: 13
Ár: 1100 gold
Db/hét: 2 (´ 2)
Upg. Fire Lake: 3000 gold +5 Ore + 5 Gems + 5 Mercury + 5 Sulfur (Fire Lake) Extra: Repül. Fire Magicre Immunis. 150% sebzés dzsinnek ellen. Állandó Fire Shield.

Jellemzés: Sokkal erősebb a szultán a normál ifritnél. Sebességben csak a Dragon Fly versenyezhet vele. A Fire Shield minden ellenséges támadás sebzésének 20%-át “visszaüti” a támadóra, ezért jól bír sok támadást is. Ha ellenünk van, ne támadjuk meg közvetlenül, inkább lövöldözzük le messziről. Ha megkapjuk az Armeggadon-t minél hamarabb fejlesszük ki őket.

 

7. Devil

A: 19 D: 21 HP: 160
DA: 30-40 S: 11
Ár: 2700 gold + 1 Mercury
Db/hét: 1 (´ 2)
Forsaken Palace: 15000 gold + 10 Wood + 10 Ore + 20 Mercury (Hell Hole, Fire Lake) Extra: Teleportálva közlekedik. Eggyel csökkenti az ellenfelek szerencséjét. 150% sebzés angyalok ellen. Nem ütnek vissza neki.

Jellemzés: A speciális képességek lénye. Inkább ezek miatt, és nem értékei miatt veszélyes. A teleportálás igen hasznos várostromokkor, de a legjobb az, hogy nem ütnek vissza neki, mivel a HP-je kevés. Ez a fő hátránya, ezért támadóvarázslatokkal jól lehet védekezni ellene. Ezenkívül igen alacsony a sebzése és nem is olcsó.

 

Arch Devil

A: 26 D: 28 HP: 200
DA: 30-40 S: 17
Ár: 4500 gold + 2 Mercury
Db/hét: 1 (´ 2)
Upg. Forsaken Palace: 20000 gold + 5 Wood + 5 Ore + 20 Mercury (Forsaken Palace) Extra: Teleportálva közlekedik. Eggyel csökkenti az ellenfelek szerencséjét. 150% sebzés angyalok ellen. Nem ütnek vissza neki.

Jellemzés: Főleg gyorsasága számít, a második leggyorsabb lény. Gyakorlatilag oda teleportál, ahova akar, akár a pálya másik csücskébe. Jó magas védelme is van, de a HP-je továbbra is kevés. Viszonylag olcsó. Érdemes magas morállal ellátni (Mirth), mivel így támadás után esetleg máris visszavonhatjuk az élvonalból. Magas védekezése miatt viszonylag bírja a strapát.

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team