Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 20 kedd, 17:15 

Csatlakozott: 2004 dec. 29 szer., 21:29
Hozzászólások: 22
Idejöhetnek a fent említett dolgok, hogy segítséget nyújtsanak bizonyos kérdésekre. Első posztom hosszú lesz, de szerintem minden beleölt percet megér:

Üdv megint!
Néha szeretek írogatni ezt-azt. Néha szeretek sokat írogatni ezt-azt. Ez is egy ilyen nap volt.

Nem vagyok én annyira kicsinyes, s elvetemült, hogy csupán a játékban nem tetsző elemek miatt fikázzak (van, ami nem tetszik annyira; van, ami meg nagyon is bejött, mint újítás); az ilyesfajta vélemények mindig szubjektívek, és túllendülök elég hamar a saját szubjektivitásomon is elfogadva olyannak a játékot, amilyen.
Nem szép dolog látatlanba, mindenért anyázni a játék készítőit, mert nem szép dolog. Jelenleg én is csak annyit gondolok erről az egészről, hogy fulladnának bele a saját sz*rukba, de azt csendben és magamban. Hupsz.:D
Biztos sokféle vélemény, meglátás, stb. van, mert ahányan vagyunk, annyiféleképpen gondolkodunk. Én nagyon szerettem a IV-et és a kiegészítőit is; nagyon szerettem az V-t és a kiegészítőit is; és nagyon szerettem a VI-ot és a kiegészítőit is (talán eddig ez jött be a legjobban játékélményben). Mindegyik tetszett, nem volt rájuk, úgy rossz szavam, csak élveztem, hogy játszhatok. Mondjuk, szerencsés vagyok, mert a VI-ról sok gondot olvastam akkoriban, de én szinte semmit se tapasztaltam, így szerencsés voltam. III-mal nem játszottam sose (tudom, fúj-fúj, kövezzük meg), de én a IV-nél voltam már olyan idős (14-5-6 vagy mennyi:D), hogy komolyan érdekelni kezdett a széria, beleszerettem a játékstílusába, menetébe, és már saját géppel, és kiforrottnak mondható igénnyel is rendelkeztem. De valahogy a III-hoz már sohasem kanyarodtam vissza. Ami azért is vicces, mert a II-vel viszont tényleg nagyon kicsiként még játszottam, sok mindenre emlékszem, sok mindenre meg nem, a koromnál fogva. Saját gépem se volt, így az időm is behatároltabb volt, és kevésbe volt kialakult világnézetem is, csak egy játék volt (meg biztos a lányokat hajkurásztam ekkor még, hogy jól meghúzhassam a hajukat). De azt tudom, hogy volt annyira meghatározó, hogy amiatt kezdtem bele annó a IV-be, és meg sem álltam onnantól kezdve.

Gyors lábjegyzet a VII-ről: Load crash utáni visszatöltés ismérvei (már ha volt szíves betölteni, mert a gyakoribb fajtája a végtelen visszatöltési kísérlet): Iszonyat lassan reagál a játék mindenre (kijelölés, lépések, várba menetel, építkezések, csata indítása, csaták lejátszása); ez jó pár napig vagy egy bő hétig így megy, aztán újból észhez tér, és már nem szaggat / gondolkodik a játék.

Gyors lábjegyzet a VII-ről 2.: Nem; a patch után is gondok vannak több fronton is. A logikai bakikat nem tudom, hogy fennállnak e még, mert már letudtam őket a patchig; Load crash, és az ebből adódó végtelen visszatöltés ugyanúgy megvan; és a program helyes működése miatti leállás, és ha nem resetelsz teljes mapot, akkor azonnal kilép hibával a visszatöltés megpróbálásánál is megmaradt.
Adtak itt egy tippet, hogy lehet, mert nem kéne piszkálgatni a korábbi mentéseket, mert azok voltak a bugosak, és onnan erednek a hibák, amiket a patch helyrehozott. Persze, oké, fájó szívvel, de lezúztam a fennálló pár problémás saját mentést, és törölgettem az autosaveket is, hogy egy friss, és üres mentések / betöltések patch utáni állásom legyen. (Pár probléma helyre jött már a patch jöveteléig, csak az időnek, türelemnek és a sok-sok véletlennek köszönhetően, lásd lentebb). Reménykedtem is, főleg, hogy nem jöttek elő az új időszámítás eljövetele után (P.E. – Patch előtt; P.U. – Patch után) a kezdeti gondok, de nem tartott sokáig, hogy önmagára cáfoljon, és meg ismételje a játék a sötét P.E. időket.
Helyzetjelentés:

Sötét elf kampány: 1. pályát 3x játszottam végig (harmadikra sikerült nem összeomlania a játéknak); 2. pályának a vége felé (alig volt már hátra, hogy végezzek) egyszer csak „A program helyes működése hiba miatt megszakadt. Bla-bla”, játék kilép, azóta load crash és nem tudom visszatölteni, mert végtelenségig tölt. Ezt is újból kéne, hogy kezdjem. Itt járok épp.

Erdei elf kampány: első két pálya pipa hiba nélkül; 3. pálya közepe felé egyszer csak load crash, és nem tudtam visszatölteni napokig, egy hétig. Egy nap, na, akkor map restart, de előtte még egy próba (hagytam megint egy húsz percet) aztán egyszer csak ezúttal visszatöltött; kitörő öröm; load crash utáni szaggatási gondok, de kivártam, amíg helyre jött, majd le is játszottam a térképet. 4. pályánál nem volt gond. Kampány pipa.

Ork kampány: Ha jól emlékszem az egyetlen kampány, ami nem szívatott meg sehol, és egyben az első ahol 4-ből 4 mapot mindenféle gond nélkül lejátszottam. Kampány pipa.

Nekro kampány: 1. map pipa; 2. map közepe felé lehalt egy load crash-sel; sokáig nem ment majd tanulva az erdei elfes load crash, végtelen ideig töltős tapasztalataimból, időről időre megpróbáltam visszatölteni. Egyszer csak ez is sikerült, szokásos laggok egy ideig, majd helyreállt és le is játszottam. 3. pálya gond nélkül; 4. pályán közepe felé ezúttal „A program helyes működése hiba miatt megszakadt. Bla-bla” szöveg megint, és kilép, és ugyanúgy azóta se tudom visszatölteni. Itt járok épp.

Mágus kampány: 1,2. map pipa. A 3. map végén, ugye magamat szívattam meg, mert egy hetem volt már csak hátra, amikor leadtam az utolsó aktív főküldit, mire 3 nappal rá adott egy újat (ezt se értem miért nem egyből küldi a titánt, miért kell 3-4 napot várni). De a maradék idővel nem tudtam elérni a végső küldi helyéig (pont egy hét lépés kell kb. onnantól, úgy hogy maxon van az összes mozgás növelő képességem, és még az istálló adta bónusz is rajtam van, hát köszi). Írtam már, hogy a közepe felé volt egy mentésem (6. hét közepén valahol), de persze load crash, megmakacsolás, és sokáig nem indult, ezt is majdnem teljesen elölről kezdtem, amikor végre abbahagyta a makacskodást; szokásos jelenségek, de ment és be is fejeztem. Megjegyzés: majdnem megütött a guta mert a 11. hét 7. napján voltam, kb. jó ha egy harmadnyi fennmaradó lépéssel, amikor elértem a végső helyre. Kb. a 4. naptól kezdve rosszul voltam, hogy nem érem el megint, amikor meg elértem az említett módon (kivert a víz:D), akkor jön a bejátszás, hogy kénytelen leszek üres kézzel odaállni a hercegnő elé. Na, mondom b*zmeg, hogyha ez most kitalálja, hogy sétáljak el odáig, akkor tuti elvisz az agyvérzés, mert az várportállal és onnan lovaglással is min +4nap kb., ami azt jelenti, hogy megint kezdhetem elölről, mert sehogy se fogok odaérni. Szerencsére nem. Aztán 4. pálya gond nélkül pipa. Kampány pipa.

Haven kampány: 1. map pipa. 2. mapot nem tudom befejezni, mert „logikai” sorrendet vétettem a küldetés végrehajtás közben (köszi, marha jól kitalálták ezt is), így bugos és nincs ott az ellenfél serege a megláncolt tűz elementál előtt, ergó befejezhetetlen a map. A közepe felé volt egy mentésem, folytatni is tudtam, de eddigre már megvolt a logikai sorrend baki. Plusz hirtelen azt se tudtam, hogy kell csak a 2. mapot restartolni, mert közben kaptam egy „A program helyes működése hiba miatt megszakadt. Bla-bla”-t és itt életemben először úgy, hogy végtelen töltés sincs, hanem egyszerűen, ha betölteném, akkor ugyanezzel a szöveggel rögtön ki is lép. Reseteltem az egész kampányt, és újból kezdtem az első maptól. Nagyon ügyelve a második mapon nehogy „végrehajtási sorrend” hibát vétsek. Siker. 3. térképen, megint belefutottam egy logikai hibába (mint, ahogy mások is), ki van adva, hogy védekezzek, amíg csak tudok. Meg is tettem, és mivel fogalmam sem volt, hogy mi lesz így komolyan is vettem, és agyonvertem Sergeit, és vele együtt az utolsó seregét is. Maradt 79 Kardforgatóm, na, majd biztos jön még valami hamarosan. Pedig gyanúsnak kellett volna lennie, hogy 1-2 hét eltelt és senki nem akar már Konrad életére törni. Aztán amikor megvan az Asha könnye, azt mondja, hogy akkor győzzem le Sergeit, és még két másik hősét. Köszi, újfent; nem is idegesítettem magamat, csak map restart egyből pár nappal később. Ami vicces volt, mert megint lövésem nem volt, hogy akkor most vajon mégis meddig verhetek le és kiket? Az utolsó 3-at életben kell, hogy hagyjam, vagy elég Sergeit nagyjából? Küldetés semmit nem mond, csak hogy védekezzek foggal-körömmel, köff, a múltkor sem segített ez a marha jó tanácsa. Végül kiderült, hogy elég, ha a küldi nyomokban Sergeit tartalmaz, _csak_ Konradnak kell vesznie Sergei előtt, így jön két üres sereges előző hős, akiket már szétvertem (ez is vicces, mert őket már legyőztem, de tessék még egyszer megcsinálni üres sereggel, mert A: vagy tényleg üresek voltak; B: vagy mindent Sergeinek adtak.). Sergeinek meg van egy irdatlan serege, ami már nem is emlékszem, hogy miből áll össze, mert azért Konraddal megtépáztam, csak ezúttal győzött a szentem, hagy örüljön. Ahogy elnéztem a csatától függetlenül Sergeinek visszajárt a teljes serege; vagy kapott egy újat, komolyabbat, a franc se tudja már. A map utolsó pikantériája, ami akkor derül ki, amikor végéhez érsz a dolgoknak: tökre semmi értelme az egésznek. Hogy miért? Na, azt, majd mindenki látni fogja a végénél. Mert a gazdaság, várak fejlesztése totál felesleges, hacsak nem tanulunk a hősökkel a pár új mágiát a várakban. Kezdő sereggel majdnem mindenen végig lehet trappolni szinte veszteség nélkül; a végleges bónuszok összeszedése nyer csak értelmet, illetve a jó öreg szintlépések, minden más annyira, de annyira fölösleges hacacáré ezen a mappon, hogy arra ott van a Mastercard. Végül küldi pipa, irány az utolsó. Szívemhez nőtt a Haven kampány, mert ez annyiszor, és olyan fondorlatosan cseszett ki velem eddig, hogy az már zseniális. El is kezdtem az utolsó pályát, amelyen ha jól emlékszem eddig 1 napnál tovább nem jutottam, talán 2. Hogy miért? Mert „a program helyes működése hiba miatt megszakadt. Bla-bla”-t és itt életemben másodszor úgy, hogy végtelen töltés sincs, hanem egyszerűen, ha betölteném, akkor ugyanezzel a szöveggel rögtön ki is lép. Map reset, irány elölről, sebaj, első pár napban kijött egyből, sose voltam még ilyen boldog, mert szinte nincs is elvesztegetett játékidő, hogy a közepénél, végénél találná ki megint a játék. Persze nem volt kedvem rögtön újból foglalkozni a küldivel, mondom égi jel; és amikor legközelebb játszottam, akkor épp egy load crash-es visszatöltés bejött végre megint (talán a mágus volt ekkor terítéken). Aztán mivel most megint állok load crashekkel a hátom mögött; próbálkozom néha, de már nincs nagyon mivel, mert közben megcsappantak a rendelkezésre álló, megkezdhető küldik, és maradtak a crashek, (meg a remény), így ideje megint belekezdeni a Haven utolsó mapjába, végső szalmaszál. Egy napig jutottam, mire megint rögtön „a program helyes működése hiba miatt megszakadt. Bla-bla”-t és itt megint úgy, hogy végtelen töltés sincs, hanem egyszerűen, ha betölteném, akkor ugyanezzel a szöveggel rögtön ki is lép. :DDD Azaz megint teljes map reset, mert már az első napot nem engedi visszatölteni. Mi lesz itt istenem, ezzel végzett már valaki? 3. map reset és helyrehozhatatlan összeomlás után remélem, továbbjutok egy napnál. Van itt is logikai hiba?:D Nem szabad felvenni a kincseket egyből, vagy az első hetet némán végig kell skippelni, és akkor felugrik egy új küldetés, hogy „Bölcsen döntöttél ifjú Farkas, mert aki lassan jár az tovább él” és csak aztán szabad mozogni? Lehet, hogy nem szabad elfoglalni az első két bányát (ami nem is az enyém lesz, hanem a Hammer Fall szövetségeseié). Ez most ugrott be hirtelen pötyögés közben, azt hiszem, adok ennek is egy esélyt; lehet ettől mondja, azt a játék, hogy nem, nem, „mi a fejlesztők / készítők ezt a mapot nem így gondoltuk, hogy így csináld”, így rohadjak meg a deviáns gondolkodássommal, hogy de én akkor is akarom azt a két bányát, még ha nem is lesz az enyém. Itt járok épp.
Ivan 2 végső kampánya: Na ezekbe, még nem kezdtem bele, elindítás szintjén se, de nagyon várom már, hogy milyen meglepetéseket tartogat. Itt járok épp (azaz itt sehol:).

Outro:
Voltak még olyan gondolataim, - melyeket a gyakorlatba is átültettem -, mint például biztos azért nem működik a játék megfelelően, mert a készítők csináltak valami szakrális jelenséget, mi szerint a játék csakis kizárólag a hozzátartozó pólóban működik megfelelően. Így volt, hogy felvettem mielőtt leültem volna játszatni (apropó egyéb testhelyzetekben még nem próbálkoztam; az ott hagyom a gépet, mert hagy töltsön, amíg odavagyok, szerintem nem ér.). Ha megoldott volna minden problémát, akkor mára már vagy agyon lenne mosva, vagy több hetes „bűz” áradna róla, mert nincs az az isten, hogy a továbbiakban levegyem, mert minden megy végre. De sajnos minden ilyen irányú teóriám csődöt mondott elég hamar. Kár…


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 20 kedd, 17:18 

Csatlakozott: 2004 dec. 29 szer., 21:29
Hozzászólások: 22
Borax írta:
Egy kis help, hogy más ne járjon pórul:

Haven 2. kampányában sorra kell csinálni a küldetéseket, azaz 3 bánya elfoglal (ezt nem is lehet máshogy); 2 erődítmény elfoglalása / újraépítése; csajt kormányzónak; majd felfedezni a felszínt - na itt lehet eltolni, mert tovább lehet menni és felfedezni az egész térképet mielőtt elfoglalnád és újraépítenéd a két erődöt. Ha így teszel akkor megtudod csinálni a többi küldit még, csak majd egy csapdában találod magad, hogy bezárul mögötted egy ajtó, és sehol semmit sem tudsz csinálni. Újratölteni meg nem engedi nekem közvetlenül mielőtt becsapdáztak volna, mert kidobál a játék, hogy végzetes hiba... Külföldi fórumon is írták, hogy csak sorrendben lehet ezt, mert bugos.

A másik a wizard 3. küldetése: ott is érdemes megcsinálni minél hamarabb a főküldiket, mert időkorlátos, mert utána adogat még párat (mellékküldit is, de főküldetést is, és az a lényeg), melynek a végén el kell még vágtázni a halál f... ( a többit kitaláljátok), én meg olyan ****** jól kiszámoltam, mert szeretem felderíteni az egész mapot, csatázgatni, összeszedni a végleges bónuszokat stb., hogy kb. 1-2 nap híja volt hogy elérjek az adott helyre, de sehogy sem ment. Volt egy korábbi mentésem a map közepén, amivel így is buktam volna pár óra játékot, hogy elölről kezdjem, de még az sem jött össze, mert load crash. Hahaha, annyira sírtam és nevettem egyszerre.

És végül egy apró spoiler-féleség, úgy írtam, hogy a háttérbe olvadjon nagyjából (jelöld ki az olvasáshoz), mert nem találtam spoiler taget; akiknek nem menne a wizard 2 küldetésének a vége, amikor a szellemvilágban van egy kis fejtörő:

Szimmetrikusan van felépítve a két oldal, azaz egymás tükörképe. Mindig ugyanabba a körbe kell mozogni a két hőssel, hogy aktiválják a hidakat. A sorrendre már nem emlékszem, de lehet, hogy megy sorba is a dolog. Nekem először csak az azonos körítések tűntek fel a két oldalon és először azokat nézegettem párban, amiket kiszúrtam egyből (egy-egy őrző szobor az adott köröknél, stb.), de aztán leesett a tükörképes dolog is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 20 kedd, 17:21 

Csatlakozott: 2004 dec. 29 szer., 21:29
Hozzászólások: 22
Haven kampány, 3. pálya, ebbe se fussatok bele, ha nem muszáj:

Nimbus írta:
Jaj... hát ezt le kell írnom annyira vidám. :)
Azon a kampány pályán történt az érdekesség, ahol Hamerfall-t be akarja venni vmi Sergei nevű krapek és nekem Tomassal és a csajszival le kell rombolgatni a hidat, amíg Konrád feltartja a griff erőket. Nos Tomasék tették a dolgukat, közben Konráddal szépen visszavertem minden nap a támadásokat, mígnem Sergei támadott végül, de őt is levertem Konráddal és pont. :D :D Hát nem gyönyörű :) Azért persze a küldik mennek tovább és készülnöm kell az ostromra. :lol: :lol: :lol:


Nimbus írta:
A patch az elvileg automatikusan lejön nem? Csak mert én nem vettem észre, hogy bármi lejött volna. Ráadásul pl. a Heaven kampányban a Hammerfall védelme pálya ugyanúgy bugos, azaz ha Konraddal minden támadót lever az ember, akkor nem lehet befejezni a pályát továbbra sem. Az ilyen hibák mindig nagyon kiábrándítóak, mivel én az első játékra belefutottam ebbe (mint írtam is korábban) és Shien is ugyanígy járt. Szal az ilyen hibák kiszűréséhez igazán nem kellett volna sokat tesztelni. Mert az valjuk meg nem teszt, hogy a kiadott forgatókönyv szerint végigmegyek a pályán. Az egyszeri játékos, ha kiadják neki, hogy Konráddal védekezzen ameddig csak tud, akkor védekezni fog körömszakadtáig és ha van rá mód le is fog verni minden támadót. Ráadásul ez nem is olyan nagy kunszt... nekem 52 kardforgatóm maradt az első nekifutásra, mindenféle optimalizáció, vagy visszatöltés nélkül. Hjaj Istenkém... :roll: Pedig maga a játék egyre jobban tetszik, sőt megkockáztatom, hogy a H3 óta nem volt igazán meg az a bizonyos "NA CSAK MÉG EGY KÖR..." érzés. Hát most még ezen is rajtakaptam magam. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 24 szomb., 11:36 

Csatlakozott: 2004 dec. 29 szer., 21:29
Hozzászólások: 22
Haven utolsó pályája nálam továbbra sem megy. Vagy az első vagy a második napon fogja magát és kidob a játék. Másnál is ez van, aki már itt jár, vagy csak nálam? Eddig csak ma zsinórban 5x, mindegy, hogy mit csinálok vagy nem csinálok.

A többi része most már megy, de erre kíváncsi vagyok, hogy csak nálam csinálja e?

Szerk.: Kutakodtam kicsit fórumokon. Haven 4. pályáján jelenleg, ha BÁRMIT elfoglalsz HAMMERFALL területén, akkor nagyon jó eséllyel összeomlik a játék. Továbbá az építésekkel is baj van, elméletileg mindegyik várban laggol, és építésnél is van egy jó adag esély a crashre (nekem mondjuk a Hammerfall-béli építések jutottak mindig a crashig is).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség