Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 161 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Heroes 3 alapjáték átprogramozása
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 27 csüt., 20:29 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Kedves Heroes Kedvelők!

Történelmi stratégia társasjátékokat tervezek az ötlettől a grafikai munkákon át a gyártásig, de most van egy őrült ötletem és erre keresek partnereket. A heroes 3-at szeretném átprogramozni, de nem egy új WOG kiegészítésnek, hanem a heroes 3 alapvárait szeretném egy új koncepcióba rendezni. Ez egy teljesen új játékélményt adhat! Van egy névötletem is: HEROES 3 – Egy új kezdet. A csata menetén, az artifekteken, a varázslatokon nem változtatnék. Jó pár dolgot már át tudok programozni, de még a várba nem tudom betenni az új egységeket a semlegesekből, vagy egy másik várból.

Tudom, hogy sokféle ízlés és vélemény van. Az én alapkoncepciómban a lények-egységek jobban összepasszolnának, vagy egy kultúrkör köré épülnének. Vannak olyan egységek is, amivel nem szerettem játszani és vannak olyanok amit sajnáltam, hogy nincs a várban. 9 várból a temető vár, az alvilág vár, és az elementál várhoz nem nyúlnék hozzá, ezek stílusban és lényekben nagyon egységesek.

A dungeon várat alakítanám át egy igazi görög mitológiai várrá:
Kentaur, Hárpia, Medúza, Pegazus, Minotaurusz, Küklopsz, Titán

A wizzard várból lenne egy középkori „fekete” mágus vár, kicsit hasonlítana a heroes 2-ben a warlokra, ez a kastély vár főellensége lenne:
Tanonc, Obszidián Vízköpő, Vasgólem, Nomád, Zélóta, Szemfényvesztő, Fekete Sárkány.

A kastélyből kivenném a mítikus griffet meg a "varázslós papot", és csak emberszabásúak lennének benne, kivéve az Angyalt, de az is emberszerű:
Alabárdos, Számszeríjász, Zsivány, Keresztes, Mesterlövész, Bajnok, Arkangyal.

A rampartból lenne egy gyűrűk ura típusú vár, Gandalf többször is az Óriás Sasokat hívta segítségül, ezért ebben a várban azok lennének a legerősebb egységek:
Hobbit, Törpe Harcos, Király Griff, Nemes Tünde, Huorn őrség (Entek), Harci Unikornis, Villámmadár.

A stronghold várból lenne egy "két torony vár" a gyűgűk ura vára ellensége:
Hobgoblin, Farkaslovas, Ork törzsfőnök, Ogre mágus, Főmágus, Troll, Sárkánygyík (Nazgul)

A Fortress várban lenne a zöld és arany Sárkány az passzol bele a legjobbban a többi pikelyes közé.
Az első 5 szintig minden maradna a régi. A 6-os szintű lenne a Hydra és a 7-es az Arany Sárkány.

Ha van kedvetek egy ilyen projektben részt venni, tesztelni, ötletekkel kiegészíteni, akkor örömmel veszem, remélem összeáll egy jó kis csapat!

Köszönettel: Csanádi József
www.integraljatek.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 27 csüt., 20:46 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Üdv a fórumban, kérem az aktív, tervező kedvvel megáldott harcostársaimat, hogy segítsék Jocó munkáját. Én is segédkezem, amiben csak tudok. Előre is köszönöm az aktivitásotokat. Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 27 csüt., 21:47 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Sajnos a programozásban nem tudok segíteni, de jó ötletnek tartom ezt a dolgot :wink:

Olyan kérdésem lenne hozzá, hogy térképszerkesztőt tervezel e mellé? Mert ha programozni nem is, szerkeszteni azért némileg tudok, látványra referenciamunkát is tudok küldeni :P És mivel van itt a fórumon nem egy tehetséges és kiváló térképszerkesztő, egyedi mapokat és hadjáratokat esetleg tudnánk csinálni hozzá.

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 27 csüt., 22:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A Rampartnál a Griffet én a 4-es szintűek közé tenném és az elfeket a 3-dik szintre.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 8:28 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Elkészült egy kép amin a várban lévő egységek vannak, de nem tudom hova feltölteni, hogy megmutassam. Képen látva jobban rá lehet érezni a hangulatára.

Rendben ShurTugal, Mindenki számít!
Hamarosan leírom a tehcnikai programozási ütemtervet hogy mi után mi jön sorrendbe, aztán akik részt vesznek benne azok kiválasztanak egy részt és azt csinálhatják. Mivel ez egy nonprofit kezdeményezés, magunk és mások örömére fejleszjük, de az oldalnak vagy a heroes közösségnek ajánlanánk fel, a miénk csak a dicsőség! :D

Kedves T-rex!

Jelenleg úgy van kialakítva a rendszer, hogy minden várnál az első három egységben van 1 lövős egység, összeségében 2 lövős legyen 1 erősebb repülős aki közvetlenül eléri az ellenfelet. Igen elősször én is erre gondoltam, hogy az elf ijász maradjon 3-as és a Griff legyen a 4es, csak hogy akkor az első három egységből 2 lövős egység lenne, és ezzel egy egyensújt billentene ki. Ezért inkább az elf ijászt tuningolnám fel erősebbre. A tesztelések majd megmutatják majd, lehet, hogy jobb lesz úgy.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára InteGrál Játék 2013 jún. 29 szomb., 12:27-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 8:31 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
kepfeltoltes.hu

Én ezt szoktam használni, ha képet töltök fel :)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 10:09 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 10:57 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Szerintem igazából az a baj, hogy egy-egy lény kicsit elrontja a vár hangulatát és hogy a lények eredeti kinézete ezt nem igen hozza vissza. Nem lenne rossz olyan embert találni, aki ezt orvosolni tudja, hogy kicsit jobban passzoljanak egymáshoz az egységek. És a továbbiakra is vonatkozik a nagybetűs SZERINTEM : )

Fentről lefele:

Ez amolyan északi vár, H5 Törpe feeling-es, gonosz varázsló beütéssel :P Viszont nem tudom hogy a lvl 5-6 egymás után lövős-varázslós kombója hogy muzsikálna. Mondjuk ha azt nézzük hogy az egy hegyi kuruzsló, akkor egy északi-nomád/vándor lehet inkább lehetne 5-ös szintű lény :P És akkor már adott hogy az északi-kószát kicsit jobban felöltöztessék, színben megvariálják és már is sokkal jobban belepasszol :D Meg ha már adott lenne egy ilyen lehetőség, lehet a Blöki is jobban nézne ki szürke vagy fehér hassal, ha már ilyen havas és északi várról beszélünk.

Középkori, zsarnok királyok vára :) Szvsz ez így jó ahogy van, de ha már bekerült a zsivány, tényleg lehetne ilyen sötét-középkori az egész, mondjuk nem ilyen díszhuszárok griff-királyi ruhában :P

AZ Illorani haderő, szerintem ez is jó így ahogy van, kivéve hogy a Hatalmas Griff nem igen meggyőző lvl 7 lény szerintem. Eléggé beskatulyázott lvl 5 rigó, akit lehet akár 2 nap is húzni, meg gyorsabban fogy mint kéne. Egy optikai tuning ráférne, mert azért lvl 7-lénynek egy drága rigó :P

Ez szerintem annyira így nem egészen olyan jó. Ha már "két torony vár", akkor szerintem a vörös ruhás Szarumánnak felsőbbrendűnek kellene lennie, mint egyszerű katonái, szerintem kijár neki a lvl 6. És ugyan ez egy Ogre mágus, de ránézésre is keményebb mint a Troll :? A nazgulnak álcázott Wyvern mondjuk pedig passzolhatna színben is egy nazgulhoz, meg méretileg sem elég nagy hozzá :P

A görög vár esete meg érdekes, mivel lvl 6-7 lövész van ami szerintem nem igazán jó (bár a Titán azért nem éppen rossz közelharcra :P). Erre volna jópár ötletem, csak nem tudom mennyire megvalósíthatóak :

A Titán alapvetően közelharci egység lenne és

1. Minden csatában egyszer tudna dobni egy Lightning Boltot vagy Chain Lightningot az ellenre, ami mennyiségtől függő sebzést okoz.

2. Megkapná a Thunderbird azon képességét, hogy 20% esélyell a normál támadás után lecsap egy Lighningot.

3. Kapna egy "Lightning Shield", ami hasonlóan az Efreetek Fire Shield-jéhez működik, csak villámmal és mondjuk kicsit erősebb.

4. Tudna láncban támadni, mint a H5-ben a Tánok vagy a Kristálysárkány.

Meg talán a Medúzást az a Pegazus-t meg lehetne cserélni. Mert mitológiai alapon azért a medúza egy erősebb egység. Még ha így az első három lény indokolatlanul gyors is és nincs benne lövész, ezt egy erősebb minó és a megtápolt titán szerintem ellensúlyozná. Megjegyzem, ezek nagyon jól összeillenek ezekben az arany páncélokban :D

Az utolsó vár pedig nagyon tetszik. Szerintem érdemes volna a Hidrát az egyik, ha nem a legerősebb lvl 6-os egységgé tenni és az Arany Sarinak megemelni a D-ét, hogy valódi Fortress-es lény váljon belőle :D

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 17:17 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Nagyon megszoktuk a heroes 3 alapvárait, és talán "eretnekség" is ezeket módósítani, de úgy gondolom, hogy sokkal nagyobb és új játékélményt ad így, mint egy új kiegészítő vár, vagy 1000 új artifekt. A heroes 3 complett HD magyarosított verziót alakítanám át az: EGY ÚJ KEZDET móddá.

1. Az első és legfontosabb lépés, az hogy minden programozási fázist el tudjuk végezni. Sajna nem találtam meg azt a fájlt amiben a vár egységeit lehet betenni, csak az épület nevének átírásáig jutottam. A vár egységeinek árát, paramétereit, létszámát, grafikáját tudom már programozni. Ezért arra kérlek benneteket, hogy angol vagy orosz, esetleg lengyel nyelven keressetek rá erre, mert enélkül nem tudjuk a projektet elindítani. Hogyan lehet az alapvárakban módosítani a megvásárolható egységeket?

2. Második fázis: Mint ahogy ShurTugal is utalt rá, az egységek grafikáját is kell csinosítani, egységesíteni. Pl a jelenlegi Troll csak az első szintű grafikával rendelkezik, kell egy "pánzélozottabb" brutálabb Harci Trollt is szerkeszteni, aminek a kezében nem csülök van hanem egy bazi nagy bárd. A NOMÁDNAK a ZSIVÁNYNAK is kell egy felfejlesztett változata is. A mesterlövész ijásznak elviekben van. A SZEMFÉNYVESZTŐ nagyon erős így is, ez jó lesz a felfejlesztettnek, ezért egy butítottab egységet kéne belőle készíteni pk kék köpeny helyett barnás vagy vöröses köpennyel.

3. Harmadik fázis: A várak szépítése, hát ez nagyon nagy grafikai munka. A Dungeon várat alakítanám át a legjobban, rá se lehessen ismerni! :-) Szerncsére sok elkészült grafika van a játékban, amiket lehet színezgetni. A wizzard teljesen hó stilusához sem ragaszkodnék de ezeket majd a fejlesztő csapat eldönti.

4. Negyedik fázis a hűsök átírás, képeinek lecserélése. Pl a kastély vár egyik hősének a különlegessége a griff és az alaphős 3 griffel kezd amikor megvesszük. Ezeknek az átírása esetleg új képességek kialakítása.

5. Ötödik fázis tesztelés: Ez a legjobb rész, szerintem mindenki ezt fogja várni. Különféle szempontok alapján meg nézzük hogy mennyire kiegyenlített és működőképes a játék. Szempont pl az "új" várak erőssége a többivel szemben. Ha kell, akkor alakítunk még az egységek paraméterein.

6. Hatodik fázis: A heroes küldetéseit is átírhatjuk az új stílus és várak szempontjából. Új pályák készítése. Csinosítás ami csak belefér! A menü képeitől kezdve, amit csak szeretnénk és van időnk rá.

7. Hetedik fázis: A tesztelések során amilyen hibákat találunk, azokat mind ki kell javítani, hogy az elkészült játékot a heroes rajongók elé tárhassuk, hogy utána nagyokat játszhassunk!

Megjegyzés ShurTugalnak: Amiket írtál javaslatokat annak a nagyrészét én is így látom, csak nem akartam nagyok hamar "előrerohanni". Pl a ZÉLÓTA és a NOMÁD felcserélhető, persze alakítva a paramétereiken.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 18:29 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Sziasztok, ez tetszetős téma nekem, mivel én is sokat szöszöltem a modolással.

Csakhogy! Nem tudom, Jocó tisztában vagy-e vele, mekkora meló lenne ezt profin kivitelezni? Mert én átnyálaztam az összes LOD fájlt, és bizony egyetlen vár belső nézete kb 200 db (!!!) képfájlból áll össze, amit egyenként, pixelenként átrajzolni, bizony segget próbáratevő feladat! És van 9 vár, és ugye majd' mindhez hozzá akarnál nyúlni... :D

Amit én első olvasás után hozzátennék:

1. Fázis: A várakban megvehető egységeket sztem egyszerűen úgy tudjuk módosítani, hogy kicseréljük a DEF fájlokat (átnevezzük pl. a Rogue.def-et griffin.def-fé, valamint a megfelelő TXT fájlban átírjuk a lény nevét és stat.-jait, és akkor elvileg máris az "új griff" lesz a játékban.

2. Fázis: Az egységek grafikája dettó ugyanaz, mint a váraké. Azaz: lényenként kb 50 db .Pcx fájl van, ami gyors egymás utáni lejátszásával adja ki a csatatéren látható animációt. Ezek a képfájlok a .def-ekben vannak lekódolva, Deftool-lal módosítható, csak ez is sziszifuszi meló. :D meg aztán ha új lényeket akarunk kreálni, akkor kéne egy grafikus is, mert ha csak úgy nekilátunk összepixelezni egy lényt, az nagyon bénán fog kinézni játék közben...
(Megjegyzés: Heroescommunity-n, HotA fórumokban van rengeteg extra egységről kép, ami kiindulásnak jó alap lenne. Esetleg le kéne nyúlni ezt-azt! :D)

3. Fázis: Dettó ugyanaz, mint a 2.

4. Fázis: Ez a legkönnyebb, VAn egy HOTRAITS.TXT nevű fájl, csak azt kell módosítgatni. ez ráér a végén. A hősképek meg variálhatók.. Nekem van vagy 100 saját már... :)

5. Fázis: erre sok jó ember van, aki boldogan vállalja Pl. Embertervez! :twisted: :twisted: :lol: :lol:

6. Fázis: Gyárthatunk új kampányokat, amiket a LOD fájlban lecserélhetünk az eredetiekre...

7. Fázis: majd konzultálunk a tesztelőkkel, akik vállalkoznak majd rá. :)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 18:52 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Alakul a molekula :)

Mindenesetre tesztelésbe és pár ilyen map legyártásába besegítenék :wink:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 18:53 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok,

Sok kitartást hozzá. Alapvetően minden örvendetes ami változatosságot ad vagy hoz a Heroes III-ban.

Habár az én álmom egy olyan Heroes III ahol minden megvan ami az alapban benne volt (és úgy) csak sokal bővebben azaz Több vár, több lény és több terepakadály, event és lehetőség.
Továbbá egy bonyolúltabb csatarendszer (Nem mindegy honnan támadnád a várat (É, D, K, Ny, nem mindegy milyen harci eszközökkel (pl létrával fel lehetne jutni a várfalra mielőtt lerombolnád) és milyen terepről). Jó lenne az is hogy több hős is beszálhatna a várostromba meg hasonlók.....
Esetleg lehetne külön a falakon állók számát fejleszteni. Vagy magát a várfal erősségét
De sajnos ezek csak álmok.....
Na majd talán egyszer egy lelkes és kitartó csapat megcsinálja.....

Üdv:
LacUS

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 19:18 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
A szóbanforgó módosításokhoz pedig ezt tenném hozzá:

Először is, Hozzányúlhatnánk kicsit komolyabban a lények statisztikáihoz is, pl. ne 300 legyen a Max életerő, hanem pl. 350!

Warlock/Wizard vár:
A zealot lehetne inkább 4-es szintű, és a nomád (Rohír, vagy Szpáhi, esetleg Mameluk -> de ekkor tevét kéne alá tenni) 5-ös szinten kicsit felerősítve. Kb. 50-es HP-vel.
A Fekete sárkányból kékes szürkét csinálni, és Hólidérc vagy valami hasonló névvel ellátni, ja és kékes színű lángcsóvát (fagycsóvát) eregetne :)


Kastély:
A Zsivány lehetne 1-es szintű 5-6-7 HP-vel, a Halberdi 3-as 25-30 körülivel, a Crusader kb 45-ös HP-vel, a szuperíjász megkaphatná a zelóta statjait, a többi maradhat :)


Rampart vár:
Ez tényleg Gyűrűk Ura vár lesz :P A törp kinézetét le lehetne cserélni EZEK KÖZÜL valamelyikre, persze el kell kérni őket a tulajuktól. Az unikornis inkább legyen Level 5-ös kb 60-as HP-vel, és az Ent Level 6-os, 95 HP-vel és nagyobb sebességgel. A Thunderbird 7-es szintre jó lehet, csak szerintem ennek is az animációját le kéne cserélni szintén az ITT LÉVŐRE. Az a punk madár amúgy is jól mutat :D:D Arra gondoltam, ebben a várban a Level 7-es lehetne gyenge, mondjuk csak 150-es HP-jű, viszont kétszer csapna, vagy esetleg a villámcsapást nem 20%-kal, hanem 50% eséllyel varázsolná.


Két torony vár:
Itt sokmindenhez nem is kéne nyúlni, a varázslót átszínezni fehérre (mert hát ugye Szarumán is Fehérmágus volt) :D és lézercsík helyett lőhetne a botjából tűzgömböt, mint a Magog! A troll level 6-on jó, csak inkább ne a troll kinézete legyen, hanem a Behemóté!!! Az inkább hasonlít a Gyűrűk urás trollra. A Wyvern level-7-re való emelése jó ötlet, csak át kéne festeni feketére 15-20%-al nagyobbra rajzolni, és a hátára applikálni a Black knight-ot, vagy valami hasonló szörnyet és lehet Nazgúl 250-es HP-vel! :)


Kazamata vár:
Na itt a kentaur 1-es szinten jó, csak rongyokba kéne öltöztetni, és átszínezni, A pegazust szintén gonosszá alakítani, vagy inkább kitörölni a fenébe, és helyére visszatenni a Mantikort Khiméra néven és átfestve barnás feketére. Küklopsz és Titán??? Hááát nem biztos, hogy jó, ha három lövős egység van itt, ráadásul level6-on és 7-en ilyen erősek. De ha már így marad, akkor is a Küklopsz rémronda fejét át kéne rajzolni, vagy kompletten kicserélni a trollra, amit kivettünk az orkos várból. és a Titán arany tunikáját is visszaalakítani a Heroes 2-es feketére! HP-ja lehetne csak 200, Valamint Amikor a lő, lőhetne gyengített Chain lightningot.


Mocsárvár:
Itt mivel csak egy lövő egység van, azt fel kéne húzni level 3-asnak, valamint megkapné a wyvern mérgezés képességét, mivel ugye mérgezett nyilakat lövöldöz. :) A Zümilegyet letenni level 2-esnek. Level 6-on jó a Hidra, monjuk 80-90 HP-vel viszont sárkány helyett ide a Wog-ból a Gorynichot kéne áttenni, azt a repülő 3fejű izét. VAgy lehetne alapnak a Zöld sárkány, FElfejlesztettnek a háromfejű Gorynich.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 19:19 
Avatar

Csatlakozott: 2013 jún. 26 szer., 6:19
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Pilisszentkereszt
Hát tudom milyen meló ElderOne! :-) A kék színű zélótát színeztem át zöldre (próbaképp) és 67 db BMP képet kellet átrajzolnom, hát fél napig tartott. Viszont a végeredmény nagyon izgi lett! Pont ezért nem készítenék új egységeket, hanem a semlegesekből tennék be a várba, és csak 3-4 nek kéne másodikszintű fejlesztett kivitelt csinálni. A fenti képen van az a 6 vár aminek az egységeit módosítanám, a fortresst pl alig. A confluxot, a nekrót és az infernót nem módosítanám, szerintem slílusában és egységekben összhangban vannak. Majd olvasd el a legelején hogy milyen koncepció alapján alakítanám át az 5 várat, a fortresst alig.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 19:26 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Kmettil írta:
Sziasztok,

Sok kitartást hozzá. Alapvetően minden örvendetes ami változatosságot ad vagy hoz a Heroes III-ban.

Habár az én álmom egy olyan Heroes III ahol minden megvan ami az alapban benne volt (és úgy) csak sokal bővebben azaz Több vár, több lény és több terepakadály, event és lehetőség.
Továbbá egy bonyolúltabb csatarendszer (Nem mindegy honnan támadnád a várat (É, D, K, Ny, nem mindegy milyen harci eszközökkel (pl létrával fel lehetne jutni a várfalra mielőtt lerombolnád) és milyen terepről). Jó lenne az is hogy több hős is beszálhatna a várostromba meg hasonlók.....
Esetleg lehetne külön a falakon állók számát fejleszteni. Vagy magát a várfal erősségét
De sajnos ezek csak álmok.....
Na majd talán egyszer egy lelkes és kitartó csapat megcsinálja.....

Üdv:
LacUS


Ez az álmod már igencsak alakul, Horn of the Abyss néven, és orosz fejlesztők csinálják, az 1.2-es verzió már készen van, játszható, csak sajnos orosz... :/ nincs angol nyelvű verzió.
Készül az 1.3-as is, talán 2014. január 1.-én kijön, és lesz benne 11 vár!!!!! Név szerint: Castle, Rampart, Tower, Inferno, Necropolis, Dungeon, Stronghold, Fortress, Conflux, Cove, és a Forge!

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 19:29 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Szia,

Igen, ismerem.
Nem láttam Hota nevü fórumtémát, hát nyitottam ezzel kapcsolatban.
Köszönöm az infót. Nem volt tudomásom arról mikor jön ki a következő verzió.
Addig is játszok az 1.2-essel és ismerkedek a kalózvárral.
:)

Üdv:
LacUS

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 19:41 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
InteGrál Játék írta:
Hát tudom milyen meló ElderOne! :-) A kék színű zélótát színeztem át zöldre (próbaképp) és 67 db BMP képet kellet átrajzolnom, hát fél napig tartott. Viszont a végeredmény nagyon izgi lett! Pont ezért nem készítenék új egységeket, hanem a semlegesekből tennék be a várba, és csak 3-4 nek kéne másodikszintű fejlesztett kivitelt csinálni. A fenti képen van az a 6 vár aminek az egységeit módosítanám, a fortresst pl alig. A confluxot, a nekrót és az infernót nem módosítanám, szerintem slílusában és egységekben összhangban vannak. Majd olvasd el a legelején hogy milyen koncepció alapján alakítanám át az 5 várat, a fortresst alig.


Igen, a Fortress grafikáján nem is kell semmit alakítani, egyszerűen csak annyit, hogy a lények hogyan jönnek sorban:

Ha tetszik az, amit leírtam, akkor: 1. Gnoll, 2. Dragonfly, 3. Lizard warrior, 4 Basilisk, 5. Gorgon, 6. Hydra, 7. Green dragon.
Csak azt nem tudom, hogy az épületek sorrendje hol van lekódolva.

Mert így a Gyíklakot 3-as szintre, a Légyodút 2-es szintre, a Hydra tavat 6-os szintre, és a Wyvern Hive-ot 7-esre kéne módosítani...

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 20:08 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Körülnéztem a HC fórumon, és végigpörgettem az összes txt-t a H3bitmap.lod-ban, és nincs lehetőség arra, hogy a várak lényeit txt fájlban állítsd be.

Viszont, ahogy a levelemben is írtam, WoG alatt biztosan működik a dolog. (ld. 67-es opció)
A HD mod működik WoG-gal is. A VCMI 1.0 érkezéséig tehát marad a wogos út.

Ennek annyi hátulütője van, hogy a magyar verzióhoz a Jitay által megkezdett WoG magyarítást be kellene fejezni.

Személy szerint nem tetszik a Tower fekete mágiával való összehozása. Arra ott van a Dungeon. Akkor már inkább a heroes2.5 mod. Szerintem.

** Közben más is írt hsz.-t. A VCMI alatt jelenleg is 3 új vár elérhető, csak az még béta verziós.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 20:22 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
A várak lényeit nem is TXT-ben kell állítani, hanem át kell nevezni a megfelelő def fájlt az általad választottra. Egyszerűen a H3sprite.lod-ban kell kicserélni a megfelelő fájlokat. Pl. a CHARPH.DEF-et átnevezed CGBASI.DEF-é, és viszont a másikat, akkor a játékban máris helyet cserél a Harpy Hag és a Greater Basilisk. :)

Mivel Hardcode-olva van, hogy melyik lény melyik várhoz tartozik, cserélgetni nem tudjuk, csak a DEF-ek neveit. A lények tulajdonságait meg a CRTRAITS.TXT-ben bármennyire átírhatjuk.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28 pén., 21:28 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Még régen írtam egy "Hogyan készítsünk egy új lényt a Heroes 3-hoz" szösszenetet. Azt hiszem van valahol egy cd-m tele rengeteg használható egységgel. Holnap első dolgom az lesz, hogy megkeresem és mutatok belőlük néhányat :D


SZERK:

Megvan a CD és itt az egyik példa lény.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 161 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség