Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 05 kedd, 0:00 
Avatar

Csatlakozott: 2008 okt. 26 vas., 18:55
Hozzászólások: 102
Tartózkodási hely: Debrecen
Teljesen egyetértek veled!
Meg szerintem a pokolkutya eléggé ormótlan lett, az elülső "részét" csinálhatták volna vékonyabbra, arányosabbra is... Nekem a Heroes III pokolkutyája és cerberus-a sokkal jobban bejött. (jó persze nem a kinézet számít...)

_________________
"Az élet engem már százszor pofon vágott, de én mindannyiszor vissza is adtam neki! :)"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 05 kedd, 14:48 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
solmenir írta:
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem valahogy nem tetszenek ezek az agyoncsicsázott karakterek. Mit keres egy arany veréb a sisakján? :D Szerintem egy upgrade után inkább a hatékonyságnak kéne jobban meglátszania, például új tipusú számszeríj, mintsem két kiló arany a páncélon :-)


A külsején látszódjon a hatékonysága?

Ez igen csillagos5ös :D

Egyébként a számszeríja másabb ha nem lettél volna elfoglalva a sisakjával észrevetted volna.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 05 kedd, 20:46 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 24 csüt., 19:39
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Dunakeszi
solmenir írta:
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem valahogy nem tetszenek ezek az agyoncsicsázott karakterek. Mit keres egy arany veréb a sisakján? :D Szerintem egy upgrade után inkább a hatékonyságnak kéne jobban meglátszania, például új tipusú számszeríj, mintsem két kiló arany a páncélon :-)


Hogy őszinte leszek, nekem a nagyja tetszik az új lényeknek. :D Ez alól kivételt képeznek a (szerintem) agyonpáncélozott nekromanta fejlesztések (pl.: a vámpír fejlesztése, nem tudom milyen nevet kapott ... )

Amúgy az nem veréb akar lenni, hanem gondolom egy sólyom, mert ha jól emlékszem, akkor most még nem a Griff Birodalom van hatalmon, hanem a Sólyom. Úgy hogy gondolom az egy erőteljes sólyom akarna lenni. :lol:
Amúgy a fegyvere csak annyiban változik, hogy kap egy rakat aranyat... :D És lehet, hogy azzal lesz hatékonyabb, hogy ő már aranynyílvesszőt fog lövöldözni, így lesz nagyobb a sebzése. :P

_________________
WhiteTiger
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára WhiteTiger 2010 okt. 05 kedd, 22:32-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 05 kedd, 21:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Hát-hát nekem tetszett ez a számszeríjas :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 05 kedd, 22:07 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Nekem is tetszett.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lord Haart 92 2010 okt. 06 szer., 14:57-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Heroes VI
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 05 kedd, 22:54 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 05 kedd, 22:44
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: falusi vok x)
Hali új vok oldal szerint amugy fajok száma alapján Heroes VI legalábbis történelem szerint amit rég olvastam Ördögök ,emberek,Varázslók,Necropolis,Jó elfek(Sylvan) lesznek másik 2 barbár ,törpök lesznek Sajnos Dungeon kedvencem de történelem szerint még nem lehetnek mert HSÉ 528: Tuidhana elszakadása
Tuidhana, a Sötét Elfek legendás alapítója elszakadt népével az Elf Királyságtól szerint .és 6 stroy 400körül. sajnos:S
Egyelöre V-tolom

_________________
Hali ismerem Heroes 2töl toltam


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 06 szer., 2:01 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 18 pén., 1:47
Hozzászólások: 42
Nos igen, a verebet inkább szarkasztikusan írtam :-)

De, hogy Haart kollega is értse, a kinézeten és a fejlesztésen azt értem, hogy az kilónyi arany helyett látszódjon a számszeríjon, hogy például ismétlő.

A harmadik részben szerintem jól meg volt ez oldva, aztán az ötödiktől kezdve meg jött a csicsa. Na persze, igazából részletkérdés, a lényeg, hogy a játékmenet legyen jó :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 06 szer., 14:57 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Én nagyon is értettem mire értetted csak szerintem ez ugyan úgy nem lényeg mint az ha túlcicomázzák arról nem is beszélve h ha belemennék abba h mire van kitalálva a grafika akkor rögtön lejönne neked is h amit írtál marhaság.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 07 csüt., 19:54 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 18 pén., 1:47
Hozzászólások: 42
Lord Haart 92 írta:
Én nagyon is értettem mire értetted csak szerintem ez ugyan úgy nem lényeg mint az ha túlcicomázzák arról nem is beszélve h ha belemennék abba h mire van kitalálva a grafika akkor rögtön lejönne neked is h amit írtál marhaság.


Hát szerintem meg erről (személyes preferencia) vitatkozni butaság, úgyhogy inkább hanyagoljuk is.

Van arról valami infó, hogy balanceolni fogják-e a might és magic hősöket? Vagy megint keverve lesznek, mint az ötödik részben? Szerintem egyébként eddig a King's Bounty-ban volt legjobban megoldva az egyensúly. Heroesokban szerintem mindig sokkal ütősebbek voltak a mágusok. (habár az első két részről érdemben nem nyilatkozhatok)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 07 csüt., 21:00 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
solmenir írta:
Van arról valami infó, hogy balanceolni fogják-e a might és magic hősöket? Vagy megint keverve lesznek, mint az ötödik részben? Szerintem egyébként eddig a King's Bounty-ban volt legjobban megoldva az egyensúly. Heroesokban szerintem mindig sokkal ütősebbek voltak a mágusok. (habár az első két részről érdemben nem nyilatkozhatok)


Szvsz, tévedésben vagy.

H1, H2, H4 - A might jóval erősebb.
H5 - Közelít a balance felé, de a might hősök itt is menőbbek nálam.

Az egyértelmű etalon a H3, bár a might hősöket a várható jobb fejlődés okán itt is szívesebben választom, azonban egyértelműen győzelmi eséllyel játszható mindkét kaszt multiban!

Minden reményszerint nagyon fognak erre is figyelni a srácok. :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 07 csüt., 21:58 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 18 pén., 1:47
Hozzászólások: 42
Nimbus kollega, a hozzászólásaidon nagyon látszik, hogy leet vagy! :D (pun intended)

Valószínűleg tapasztaltabb lehetsz nálam, így biztos neked van igazad, de nekem mindig erősebbnek tűntek a magic hősök, persze én inkább csak single player-ben játszottam. Nagyon sok szemtelen trükkjük van, 3-4-esben town portal például nagyon erős volt, de ott van az illúzió, vakítás, teleport, (mass) frenzy, vagy például épp a negyedik részben a puppet master. Egyszóval, lehet, hogy csapott egy nagyot a négyben a might hős, és megölt pár magas szintű lényt, meg adott bónuszokat a tulajdonságra, de ha a mágus meg 100 titánt puppet masterezett le, azzal garantáltan nagyobb pusztítást tudott végezni.
De mint mondtam, nem vagyok nagy Heroes guru, inkább csak lelkes casual :-)

Off átemelve az OFF topicba! (Trunks)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 08 pén., 9:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Saját véleményem a might-magic balanszról:
H1 és H2: nem ismerem
H3: Might szinte mindig erősebb, ne én magyarázzam, hogy azokon a multi meccseken, amikről beszámolót olvastam, akár online, akár offline-ról van szó, hányszor lett might hős a góré, és hányszor magic.
H4: Szerintem ez van legközelebb a balanszhoz, legalábbis a csatatéri direkt jelenlét miatt sokkal inkább kell különböző játékstílus a might és a magic hősökhöz, mint a 3. és az 5. részben. Annyiból a might felé billen a dolog, hogy ha nem veszed fel a Combat tulajdonságot, akkor főleg végjátékban, főcsatáknál,nagyon gyorsan fognak hullani a hőseid, ami bizony 15+ szintnél elég kellemetlen dolog.
H5: Magic nélkül szinte meghal az ember. Might hősök közel nem biztosítanak akkora előnyt végjátékban, mint 1-1 jól használt expert szintű, gyakorlatilag akármilyen varázsiskolából származó varázslat.

Még 1x mondom, ez az én véleményem, lehet vele vitatkozni, mivel csupán (multiban különösen) szegényes tapasztalataimra épül.

Edit: Az eredeti kérdésre válaszolva, biztos, hogy külön might és magic hősök lesznek, de hogy miként fogják őket egyensúlyozni, az még a jövő ködébe vész.

További szép napot, későn jövőknek jó hétvégét! :) 8) :wink:

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 08 pén., 14:45 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én is Frechaut-tal értek egyet, a H2-ben is úgy vettem észre, hogy a might hősők erősebbek, mint a magicosok.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 08 pén., 16:14 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Szvsz:
h2:Warlock über alles,elég egy 10-es spellpower,+villám és az összes barbár/knight sereg megfekszik...Bár sajna multiban nincs tapasztalatom,bocsesz ha über hülyeséget mondok :)
h3:itt nem igazán lehet eldönteni...Bár tény, hogy a varázslók közt van elég sok olyan aki nyomin fejlődik de vannak über varázslók,Bakelit,Elleshar...A mightosokat én is jobban szeretem,mert multiban inkább az erő dönt mint a varázslat,de ez is változó.

Én nagyon remélem hogy a balansz a h6-ban is olyan lesz,mint a 3-ban,bár elég nehéz elképzelni 5 néppel,de nincs lehetetlen :)
Bízom a magyar srácokban,ha ebben is csalódni fogok/unk akkor tényleg temethetjük a heroes jövőjét... :roll:

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 08 pén., 19:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
egy átlagos csata h3 ban ugy zajlik, hogy körönként varázsolsz egyet, majd ha van 7 slotra való egységed akkor 7x ütsz, azaz a mightos tulajdonságokat használod.
ez nem ezt jelenti, hogy varázslós hőssel nem lehet nyerni, de amig egy mightos heronak lehet über varázslata, addig a magic verekedésben mindig gyengébb lesz.
A mightos hős biztosabb út, a magic kockázatossabb, általában 2 ok van amikor mégis ilyen a goré
- nincs más, csak csövesek jönnek, s a csövesek között mondjuk Ellashar is király
- rush a terv, semmi hosszútávú berendezkedés, 1.2.3 nál már az ellenfelet ütöd a várában vagy útközben vered(spellezed) szét a fejét.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 09 szomb., 14:14 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Szerintem jó ötlet volt a madár rá mert olyan jó a nyílpuskás szeme mint egy sólyomnak vagy griffmadárnak. :) Biztos ezzel akarták jelezni az éles látását. :) Meg a griff birodalom jelét. Griff egység is lesz ugye.

Szerintem a 3. részben lett legjobb egyensúly a hős típusok között. Talán részben emiatt is lett a legjobb játék a sorozatban. Nekem még a 2. rész is tetszett de amint megjelent a 3. azóta azt tartom a legjobbak a 4. ugye koráén lett kiadva látszott is az 5. rész pedig a Heroes 3 félig meddig remakeje új köntösben és helyen.
Az első résszel az volt a gond hogy kevés egység és hős és vártípus volt. A 2. részben ezt és a grafikát is emelték picit. Kb 96-97 óta játszottuk a sorozatot általában Hot Seattel de az 5.-nél már volt netes játék is. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 11 hétf., 11:02 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 11 hétf., 10:57
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Szolnok
Azt hallottam hogy januárba fog kijönni vagy februárba.

_________________
www.magic11.com Magyar Fantasy Football


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 11 hétf., 21:50 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Legyen igazad, mindenesetre nem lennék meglepve, ha csak jövő karácsonyra hoznák ki a gamet, főleg az Ubisoftot ismerve.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 12 kedd, 10:09 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Sziasztok!
Egy tegnapi h5-ös játék közben nekem is született egy ötletem, hogy mit lehetne még a h6-ba betenni :) Eddig még azt sosem határozhattam meg, hogy hova kerüljön a sátor, katapult stb. Tegnap pedig jól jött volna, ha el tudom rejteni egy nagyméretű lény mögé, hogy ne üssék szét azonnal. És talán érdekes gondolat lenne, ha ilyenekből többet is lehetne vinni magunkkal. Akár többféle katapulttal is (tűz-, bűz :)-, "járvány" stb töltettel ).
Különben ami hírek eddig napvilágot láttak a készülő játékból, én nagy várakozással tekintek elé. Mivel nekem tetszett a h3 és h5 is, így ezeket ha ügyesen gyúrják tovább, akkor csak valami jónak kell kisülnie belőle :). Bár azt kicsit sajnálom, hogy a 3D-s megjelenítést erőltetik, mivel nekem a régi részek rajzolt felülete nagyon tetszett. Én valami olyat el tudnék képzelni, mint amit a King's Bounty újradolgozásában láttunk. Abban nagyon szépek voltak a várak és a hős kézzel rajzolt lapjai. Ja, és visszajöhetne a h1 kövér sárkánya :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 12 kedd, 14:17 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Remélem a hősők, tényleg úgy fognak kinézni, mint ahogy vannak.
Pl: Nő a H5-ben szakállas manus :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség