Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 16 hétf., 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Korábban említve volt, hogy a Technika ágban benne vannak alkímiai ismeretek és hasonlók is. Ebben az esetben nem lehetne az első lény a Homunkulusz (Homunculus)? Úgy vélem, hogy ez amellett, hogy jobban is hangzik, mint a Cyber élőholt, kevésbé tűnik Forge "másolatnak". Vagy rossz irányban indultam ez ezzel a gondolatmenettel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 17 kedd, 0:02 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Viszont annyit kérdeznék:
A küklopsz íjász egységként venne részt vagy harcosként? :roll:
Abból a szempontból kérdem, mert elég gyakran változott a beállítottsága (H2-harcos/H3-íjász/H4-íjász/H5-harcos,íjász). Ha íjász lenne, mivel lőne, mert a H3-ban sziklákat dobált, a H5-ben goblinokat. Ha folytatnánk azt, hogy lőhessen és ugyanúgy goblinokkal, akkor ne az legyen, hogy 1 goblinnal leüt 34 gremlin, 3 küklopsz, hanem inkább 1 küklopsz, 1 goblinnal 1 egységet üt le és több küklopsz, több goblinnal, több egységet.
Ez, inkább azért vetődött fel bennem, mert a H5-ben 34 küklopsz megfog 1 goblint és leüt vele 3 titánt :lol:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 17 kedd, 12:32 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Bár értelemszerűen csak sejtésem lehet, de úgy gondolom, hogy a Küklopsz a H3-as hagyományokat követő verzió lenne - hacsak nem hoznánk vissza a H1/H2 dobálozós trolljait, amit kétlek. A H4-es verziót nehezebb lenne kiegyensúlyozni, a H5-ös variáció sajátos vonásait meg ugye te is említetted.

Ezek mellett szeretnék egy apró módosítást eszközölni egyik ötletemen. Korábban azt mondtam, hogy a Marionettet belülről gőzgép hajtja, de aztán rájöttem, hogy egy olyan kis gépbe egy ilyen szerkezet túlzásnak bizonyulna. Éppen ezért úgy változtatnék, hogy egy óramű-szerű belső felépítése lenne. Legalábbis úgy érzem, hogy a várban élők több különféle technikával is kísérleteznek - melyik célra éppen mi felel meg: kisebb gépekben, mint a Marionett, óramű szerkezet, nagyobbakban, mint pl. a Kolosszus vagy a Gőzhelikopter, gőzmeghajtás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 0:23 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Nem olvastam végig minden hozzászólást éppen h az elejébe beleolvastam így nem tudom h elhangzottak e már de én örülnék egy egyiptomi várnak ami piramis alakú lenne és lenne benne múmia meg minden és még lenne egy vár ötletem az Atlantisz ami a vízen úszna és a hősei tudnának a vízen járni.

Azok közül amiket ti említettetek én is gondoltam egy kalauzos várra de azt már ellőtték előttem ugyancsak örülnék még a mechanikus és a mocsaras váraknak is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 14:25 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A nagy lista Nemesség vára áll közel az egyiptomi ötlethez (ebben van a Szkarabeusz, az Anubisz harcosa, stb.), bár egyéb forrásokból is merít. A mechanikus vár megfelelője a Technika vár a listán, az Atlantiszos felvetéssel meg az a probléma, hogy egy vízenjárós hős specialitás könnyen felboríthatja az erőviszonyokat bizonyos esetekben. A vízi lények egy részét pedig a Felderítés vár (a kalózokkal) már lefedi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 15:53 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Abban talán igazad van h a vízen járás felborítaná az erőviszonyokat viszont sokkal több lehetőséget is megnyitna a pályaszerkesztésben pl lehetne teljesen vizes pályákat építeni.
Ami meg a lényeket illeti nem hiszem h nem lehetne kitalálni hozzá új lényeket hiszen csak fantázia kell hozzá.
Mechanikus Technikus vár ugyanaz én arra értettem h tudom h mondták már előttem de én is örülnék neki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 15:58 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Abban igazat kell adnom, hogy új lényeket ki lehetne találni egy Atlantiszos várhoz (van elég tengeri lény a különböző mitológiákban és legendákban). Ami pedig a teljesen vizes pályákra vonatkozó elképzelést illeti, ez leginkább egy hadjáratban működne ami az Atlantisz népre épít. Érdekes felvetés, az biztos. Jó kérdés, hogy ez hogy jönne ki rendes játékmenetben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 16:26 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Most h így visszaolvasom az első üzidet írtad ugyebár h a vízen járás mint másodlagos képesség nos én nem mint másodlagos képességre gondoltam rá de ez tulajdonképpen kiegyenlíti az erőviszonyokat hiszen az Atlantisz várnak a hősei alapból ismernék azt a képességet a többiek pedig megtanulhatnák.
Persze így is van egy kis bökkenő ha más fajhoz tartozó hőst veszel az Atlantisz várba akkor nem tudsz vele kimenni erre lehetne az megoldás ha lehetne a várba kikötőt építeni vagy olyan épületet ami megadja a vízen járás képességét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 17:05 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Látom gyűlnek szépen-sorba az ötletek.
Szerintem is legyen marionett a neve.
AZ atlantisz vár végülis jó ötlet, de nem lenne egyszerűbb ha ők eleve hajót kapnának és lovat kéne venniük? vagy valami ilyesmi. Na mindegy nem kotyogok bele.
Off:
Mivel sok véleményt mondtatok a várötletekről, beteszek egy linket, akinek van kedve nézze meg és mondja el a véleményét az álltalam írt zenéről.
http://www.youtube.com/watch?v=d1aiywJtsMM
ON


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 17:30 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Még egy variáció az Atlantisz ötletre:
- Mivel a tengeri életmódhoz vannak szokva, ezért a hajóra felszállás/hajóról leszállás a mozgáspontok bizonyos százalékát viszi csak el a teljes helyett (Navigáció képzettség segít ezen). Mivel azonban a szárazföld számukra nem előnyös élettér, lassabban mozognak a földön (Útkeresés képzettség csökkenti, legmagasabb fokon megszünteti ezt a büntetőt).

A zene pedig kifejezetten tetszik. Amikor először meghallgattam, úgy gondoltam, hogy egy szerepjátékhoz illene, például egy árnyvilág vagy hasonló "háttérzenéjének".


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 17:44 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Nekem is tetszik a zene:b


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 18:30 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Jó lesz ez a zene :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 20 pén., 13:11 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Off:
Köszönöm a dicséretet és mégegyszer elnézést az offért.
On

Gondolkodtam Atlantisz felépítéséről, hogy mégis mit lehetne még bele tenni. Lehetne mondjuk egy atlantiszi "teremtés kapuja" a várban, ahol plusz lényeket vásárolhatna a játékos, de ezeket kizárólag csak vizi csatákban használhatja.
Illetve lehetne olyan bálnájuk amely "tengeralatjáróként" szolgálna az atlantiszi hősöknek. Ergo észrevétlenűl lehet lopakodni a víz alatt.
És ha már víz, lehetne magában a Heroes-ban az az újítás, hogy több féle hajó is lehet. Lenne mondjuk csatahajó, mely csak egy hőst tud szálítani, de megtudja magát védeni és lehetne, szálító hajó, mely több hőst és csapatot tud cipelni, de nem tud védekezni támadáskor.
Na ez milyen?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 20 pén., 15:07 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Én inkább úgy gondolom, hogy a következő fajták lennének jók:
- Egy olcsó, normál hajó
- Egy drágább, de gyorsabb hajó
- Az említett csatahajó, ami a legdrágább, de ha megtámadják, extra védelmet (ágyúk, stb.) biztosít, egyfajta tengeri "ostrommá" alakítva a harcot.
- Az Atlantisziak "tengeralattjárója", ami csak megfelelő Scouting képzettség mellett látható, vagy közelről, hasonlóan a Heroes IV-es lopakodáshoz.

Amúgy bennem is felmerült egy ötlet. A legtöbb alacsonyszintű egység általában az ágyútöltelék kategóriában van (kivéve a nagy létszám miatt a csontvázak, illetve a lövöldözős egységek), így arra gondoltam, hogy a korai egységekhez tartozhatna egy-egy támogató épület, pl.

Taktika - Kiképzőcsarnok (Training Hall): Minden hét elején, ha van egy Taktika hős a várban, ingyen kapsz 4+hős szintje Besorozottat. (A Besorozott specialitású hősnél 6+hős szintje x2).

Természet - Elbűvölt kert (Enchanted Garden): A Heroes III Mystic Pond épületének egy variációja, de minél több Tündér van a várban elhelyezve a hét elején, annál hatékonyabb.

Spiritulaizmus - Lelkek erdeje (Forest of Souls): Várvédelemben a várban lévő Kodamák számától függő eséllyel, véletlenszerű átkokat varázsol az ellenfél egységeire (ezek az átkok 3-as Spell Powerű, Basic szinten elsütött varázslatnak számítanak).

A Halál vár esetében értelemszerűen a megszokott Skeleton Transformer lenne ez az épület.

A többire egyenlőre még nincs ötletem. Mit gondoltok? Érdemes ezt az irányt folytatni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 20 pén., 17:29 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Szerintem érdemes. Legalább nem csak "ágyutöltelék" lesz a sok pici lény.
A ritualistáknál lehetne az, hogy egyes varázslatokhoz (taktikai és hadiképernyőn egyaránt) "emberi áldozat kell" melyre csak az alacsonyabb lényeket lehet használni.
A nemességnél pedig ott vannak az adók ugye.
De majd én is agyalok ezen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 20 pén., 18:08 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A Ritualistás ötlet nem rossz, mondjuk az én elképzelésemben ez egy várvédős struktúra lenne, mint mondjuk a Lelkek Erdeje. Mégpedig a következő formában:

- Áldozati Totem (Sacrifical Totem): Ha várvédelemben varázslatot használsz, a manaköltség kiváltható bizonyos számú lény feláldozásával. 1-2. szintű varázslatok esetén Gnollokat, 3-4. szintű varázslatok esetén Gyíkembereket, 5. szintű varázslatok esetén Amazonokat lehet feláldozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 22 vas., 17:10 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Ez se rossz.
Azon gondolkoztam, hogy egyes lények megkaphatnák a hobbit specializációját is. Bármint a IV-ből, hogy a nagyobb lényeket gyepálja.
Más lébnyek pedig "büntetéssel" ergo ha megöli az ellenfél akkor vp vagy ép vagy egység büntetést vagy átkot kap a karakter.

A küklopsz kérdésre visszatérve: vagy H2-es vagy H3-as variáns. Attól függ, hogy a troll köveket dobálna-e mint a kettőben. Az 5 nekem egy kicsit eröltetett volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 22 vas., 21:11 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Nagyobb lények ellen hatékonyabb: Véleményem szerint egy ilyen specializáció a Vadász vár valamelyik lényéhez passzolna, talán a Vadászlányhoz (akár hős-specializáció után).

"Bünető" specialitások: Ezek pedig a Halál vár stílusához állnak közel, pl. Zombi - az ellenfél megfertőződik (harc végéig folyamatosan veszít támadó -és védőértéket); Múmia - ellenfél Átok varázslat hatása alá kerül harc végéig; stb.

Hogy őszinte legyek, nekem a Heroes 3-as küklopsz szimpatikusabb variáns, mint a Heroes 2-es, ami kissé megmosolyogtatott engem a lézeres szemmel meg minden.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 11:23 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Kicsit új, kicsit nem.
Egy más koncept alapján gondolkodtam 4 váron, amelyek alapvetően H5re épülnének, egyes helyeken némi vissza- és átgondolással. Kidolgozás még természetesen nem teljes, úgyhogy ötleteket és véleményeket várok.

Air-castle (légvár, egy kis irónia mégiscsak jól jön :D )
Hős: Wind-listener vagy windrider. Might hős, főbb tulajdonságai a támadás és a tudás. Még nem eldöntött, hogy ember vagy elf legyen.

Spec. képesség: neve még nincs, működésében a ToE nekrójához lenne hasonló, pontokat lehetne gyűjteni, amelyeket különféle dolgokra lehetne használni, egy piachoz hasonló képernyővel vezérelve:
- kalandtérképen mozgáspont vásárlása (ez akár egy racial speckónak is elmenne)
- csata közben sebesség növelése (alap), kezdeményezés növelése (fejlett), repülés képesség vásárlása 1 körre vagy csata végéig, még nem eldöntött (szakértő)

Varázslatok: máguscéh, magasabb szinten fény és idéző mágiával

Lények:
Többségében támadás orientáltak lennének, mérsékelt védelemmel és életerővel.
- futómadár (pl. Moa, de lehet, hogy ez fejlesztett variáns lesz), mely vicces lenne repülve
- könnyen páncélozott lovaskatona, mely repülve a pegazusra emlékeztetne (miatta gondolkodom az elf hősökön)
- főszörny mindenképpen egy sárkány lenne, akár arany, akár elképzelhető egy kínai stílusú is (a Levegő Sárkányát, Sylath-et tisztelnék a vár lakói)

Bastion (a név ne tévesszen meg senkit, alapja a H3 Fortresse, de az a név ugyebár foglalt)
Hős: Beastmaster, mi más? Might hős, védelem és támadás az elsődlegesen fejlődő tulajdonságok, persze főleg a védelem. Fajról majd később.

Spec. képesség: ez a WoG Stack XP-jéhez lenne hasonló, persze a hős fejlődése hatna rá, és eredetijéhez jócskán le kéne butítani, hogy illeszkedjen a H5 rendszerébe. Csak Bastion lényekkel működne.

Varázslatok: Máguscéh semmiképpen, inkább csatakiáltások, melyekhez újakat lehetne adni (a Vér hívását leszámítva mindegyik működik Idegbaj pontok nélkül is, bár lehet, hogy a Ralling Cry helyett is egy védekezés tápoló kiáltás kellene)

Lények: itt utalnék vissza a fajra. Az orkokon gondolkodom a csatakiáltások miatt, és mert őshonosak Ashanban. Ellenben a vár sokkal inkább összefonódik a gyíkemberekkel és egy új, mocsárlakó gyík társadalommal sokkal könnyebb lenne feltölteni a várat lényekkel.
- mindenképp megkapnák a Wyvernt, és talán a Hidrát is (esetleg szintjüket megcserélve). A Wyvern helyett az orkok megkapnák a jó öreg Rúkokat és V-madarakat, a Dungeon nem tudom, hogy mivel helyettesítene.
- ha gyíkok, akkor természetesen el lehet gondolkodni minden régi Fortress-lakón és a T-Rex által korábban említett dínó armadán is.

Ngome (vár, szuahéli nyelven)
Hős: Houngan. Magic hős, támadás és varázserő fókusszal. Alapvetően kevert faj (ember, ork vagy sötét elf), némi nekromanta beütéssel.

Spec. képesség: egyelőre Absorptionnek hívom. A lényege, hogy támadáskor a két hős erőviszonyaihoz mérten az erősebb hős további elsődleges tulajdonságpontokat (esetleg a lények új képességeket, jobb statokat kaphatnak, hasonlóan a Vérdühhöz), illetve magasabb szinten az ellenséges lények egy része megfutamodhat (mint az Astral spirit commander képessége a WoGban). Semleges lények 0. vagy 1. szintű hőssel számítanak, minél gyengébb az ellen, annál erősebben hat a képesség.

Varázslatok: Máguscéh, magasabb szinteken sötét és fény vagy idéző varázslatokkal, nem tudom, melyik illik majd jobban a várhoz.

Lények:
Szeretném fekete-afrikai és voodoo kultúrkörre felhúzni ezt a várat, sajnos azonban nemigen vagyok jártas benne.
- oroszlán vagy bármi más nagymacska szerintem jól mutatna
- jó lenne egy Dühöngőhöz hasonló Megszállott
- gondolkodom, hogy mi lenne, ha ide dobnám a Zombit, vagy egy teljesen új, Zombi-szerű, csak jobban tápolt lény kerülne be, előbbi esetben viszont nem tudom, mit kaphatna a Necro helyettesítésként

Maze (egyelőre csak projektnév szinten, sokban hasonlítana a H5 Dungeonjére)
Hős: Egyelőre Ruler néven fut. Varázsló hős, harci tulajdonságokban harmatgyenge. Visszatérnének játszható hősként a minók, a trilobiták és szerintem a beholderek is elférnek.

Spec. képesség: Ruling. Ez annyit jelent, hogy a képesség fejlődésével képesek többféle varázslatot egyszerre, egyként elmondani. Az alap ruling kb. semmit nem tudna, olyan, mint egy egyszerű varázslatmondás. Tegyük hozzá, hogy ebbe minden varázs beletartozhat, varázslatok, csatakiáltások és rúnák is (még nem tudom, hogy utóbbiak az alapnak megfelelően nyersanyagért vagy manáért cserébe menjenek) Természetesen csak olyan kombó lehetséges, aminek értelme is van, tehát pl. saját lény nem kaphat destro spellt, leszámítva talán a Tél körét (hacsak nem területre ható és pont rossz helyen áll :P ), pengefal a célpont előtt jelenik meg, stb., csak logikusan. Sorrend számít (nem mindegy, hogy előbb kap valaki tűzlabdát és utána pengefalat vagy fordítva) Alapjáraton is tömegesen ható, tápoló spellek kitiltva (Ralling Cry, Harci kiáltás, illetve a Vér hívása megtanulható, de sokat nem ér)

Varázslatok: Munka alatt. Egyelőre olyanban gondolkodtam, hogy máguscéh, szintenként eggyel kevesebb varázslattal, mint normális és lenne egy Exotic Library épület, amely szintenként 1-1 varázslatot vagy rúnát vagy csatakiáltást adna (2. szintű csatakiáltások 3. szinten számítanak, 3. szintűek 5.nek). Felsőbb szinteken bármi jöhet. Természetesen az előkövetelmények megmaradnak (mágikus képességek kellenek a magas szintű varázslatokhoz)

Lények:
Amikről szó volt.
- valószínűleg ide térne vissza a trilobita, esetleg 2. szintűként
- 1. szintre gondoltam egy Korcs/Rabszolga (adófizető)/Gladiátor (Pajzzsal ütés) kombót. Ők lennének a vár egyedüli ember egységei.
- Dungeonből megkapnák a minót, esetleg tápolva is.
- beholder is elfoglalná megérdemelt helyét
- a medúzát nem favorizálnám ide, esetleg megkaphatná a dungeon a mino helyett
- mantikór jöhet
- viszont a főlény semmiképp sem lehet sárkány, inkább valami elementál fattyadékra gondolnék

Ennyi lettem volna, még egyszer ötleteket és véleményeket várok.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 12:17 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Az összeállítás tetszik, de a dungeon mino és sárkány kombinációját megtartanám :roll:

Esetleg egy ork várnak megfelelő lenne:

Goblin (gyávaság, mint a H5-ben)
Ork íjász (lövész/nincs közelharci büntetés/ távolsági büntetés)
Farkaslovas (betegség terjesztése [esetleg örület varázslat]/ dupla támadás)
Hobgoblin (blokkolás, mint a H4 minojánál, bátorság)
Kővető ---> katapult helyébe lenne (pontatlanabb, de erősebb)
Troll (regeneráció/ kábítás)
Vérfarkas (regeneráció vagy vérfarkas teremtés, mint a H3 WoG-jában)
Harcisas (dögevés/repül)
Ogre (hátralökés/hasítás)
Óriás (fal betörése, hátralökés)
Óriássas (dögevés/harcisasok idézése/repül)

Ha a követőt kivesszük, akkor megvan a 10 lény.

Egy elf vár:

Tündérke (nincs visszatámadás/kör támadás)
Kentaur (lövész, nincs Közelharci büntetés, 1 lőszer)
Elf íjász (lövész, dupla lövés, nincs táv büntetés)
Pengemester (kör támadás)
Dárdavető ---> katapult megfelelője lenne (,de képes lenne lényeket megtámadni)
Mesterlövész (nincs táv büntetés, erő lővés)
Elf mágus (mágia használó: villámcsapás, manatáplálás,kőbőr, tündérke idézés/lővész)
Pegazus (repül/ ellenséges mágia gyengítés)
Amazon (kör támadás)
Lomblény (befonás)
Tűzmadár (tűzlehelet/ feltámadás)

és egy sötételf vár:

Kobold (nincs speckó, talán annyi többet vehetünk meg a várban)
Póklovas (képes a falon átmászni/mérgez 1sebzés/db)
sötételf íjász (dupla lővés, nincs táv büntetés, lővész)
Harcmester (kör támadás)
Romboló --->katapult megfelelője (erősebb fal rombolás)
Óriáspók (falon átmászik/mérgez 1sebzés/db)
Kampósrém (hasítás)
Démon (kobold idézés/ kitartás)
Baziliszkusz (kővé dermesztés)
Agyszívó (örület/kábítás/halál = egy lény az ellenségtől meghal mindig)
Éjsárkány (gyengíti a föld felett élő lényeket [ember, elf,stb...,orkra, élőholtra, törpére nincs hatással] illetve az ellenség elől elrejti a térképet)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség