Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: HoMM VI
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30 vas., 9:56 
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 06 csüt., 19:50
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szeged
Bárki-bármit tud a Heroes 6-ról ( kép,hír stb. ) az ide írja vagy linkelje be!

_________________
Játsz heroes-t a neten! Online! http://www.lordswm.com/reg.php

Üdv. Kiszse!
Sok szerencsét. és morált!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30 vas., 9:58 
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 06 csüt., 19:50
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szeged
http://gamepod.hu/hir/jon_a_heroes_of_m ... gic_6.html

_________________
Játsz heroes-t a neten! Online! http://www.lordswm.com/reg.php

Üdv. Kiszse!
Sok szerencsét. és morált!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30 vas., 14:32 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Szerintem itt M&M 10 lesz, mivel nem csak PC-re akarnak most játékot fejleszteni, hanem konzolra is. Ha lesz is Heroes VI, az majd esetleg szvsz 3-4 év múlva. :(

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30 vas., 16:52 
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 06 csüt., 19:50
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szeged
Hát reménykedjünk... de én nagyon remélem hogy csak 2-3 év lesz az :roll: ...

_________________
Játsz heroes-t a neten! Online! http://www.lordswm.com/reg.php

Üdv. Kiszse!
Sok szerencsét. és morált!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30 vas., 17:44 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Szerintem nem kell elkapkodniuk, dolgozzanak rajta sokat, hogy igényes legyen, jobban visszahozza a Heroes feelinget, mint az 5. rész. Ami valljuk be őszintén, kisgyerekeknek jobban bejött, mint az igazi, vérbeli Heroes fanatikusoknak. Ez pedig valami hiányosságra utal.
Szerintem 6. rész helett sokkal jobb lenne egy nagyobb WoG csomag, benne jópár új várral, artival, egyéb finomságokkal.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30 vas., 19:18 
Avatar

Csatlakozott: 2008 okt. 26 vas., 18:55
Hozzászólások: 102
Tartózkodási hely: Debrecen
Hát, nem tudom, nekem végülis mindegy mikor jön ki, habár néha az is szokott lenni hogy minél többet gürcölnek vmin, az annál vacakabb lesz. De tényleg ne siessék el!
Hellblood az uccsó mondatoddal egyetértek :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: -
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 30 vas., 19:49 

Csatlakozott: 2007 máj. 07 hétf., 23:43
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Bp
Szerintem az, hogy áttértek 3d-be, nagy előrelépés, bár a régi játékosok talán kicsit tartottak ettől és ódzkodnak ma is.
A hősök fejlődési rendszere jó lett, bár még finomítható. Az, hogy a játék alapjául a 3. rész motorját használták (hősök helyzete, matematikai képletek, alapkoncepciók stb) sztem jó elgondolás.

Tehát úgy látom, az irány jó amin elindultak, de az 5. rész koránt sem a végpont. A 6. rész ezt az irányt fogja követni és bízom benne, hogy nem szúrják majd el. A szemet gyönyörködtető grafikára és a magas gépigényre fel kell készülni és remélem nem megy a játék rovására.

Kijavíthatnának végre néhány idegesítő apróságot, mint az, hogy ha az ellenség úgy érzi, erősebb vagy, alapból megfut. Ekkor kellene hogy legyen lehetőség az egységek további üldözésére, nyilván a hőst nem lehetne és az egységeknek is csak egy részét. Mégis megmaradna egy csomó Xp, ami egyébként mindig elveszik...

És örülnék annak, ha a hősök ismét részt vennének a csatákban, mint a 4. részben. Az most nagyon hiányzik. Meg az egységek szabad mozgása a térképen. Ez nyilván ellentétes koncepció lenne a 3. részből megismert és az 5.-ben viszontlátottal, de nekem e tekintetben a 4. rész jobban tetszett.

A zenék színvonala végre elérhetné a 3. részben látottakét...


Na jó, befejeztem :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 9:37 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Az a baj, hogy (szerintem) leginkább történeti szempontból lenne nehéz a 6. rész megalkotása, mivel a ToE-ben a cselekmények lezárultak. Meg vmi teljesen új koncepció szerint kéne a történetet megalkotni.
Lehet egyeseknek nem fog tetszeni a véleményem, de nekem pl. H5 -története nem kimondottan tetszett. Egy új részt szvsz sokkal inkább feldobna egy dark-osabb jellegű eposz, ellentétben a "jó fiúk elűzik a gonoszt" vagy "a jók legyőzik a gonoszokat" történetekkel, ahol egy csoport rossz fiú acsarkodik a többi rossz fiúk seregével, mondjuk egy tápos kincsért, ami nagy hatalommal bír. Erre talán 1-2 játékban láttam megoldást.
A másik meg, hogy olyan újdonságokat kell majd a játékba beletenni, ami érdekelté teszi a régi fan-okat és új rajongókat is vonzana magához.
A 3D grafika egy körökre osztott stratégiában meg szvsz kétélű dolog. Sokan nem kedvelik, hogy egyes cuccokért a kamerát forgatni kell, meg zoom-olni, de azért azt el kell ismerni, egy combos gépen igencsak jó a grafika a H5-ben.
Kb. az egyik újdonság az lenne a régi fan-oknak, hogy szintlépéskor nem véletlenszerűen kínálna föl 2 ismeretet meg 2 képességet, hanem mondjuk lenne egy, játékba beépített skill tree-féle táblázat, ahol "szabályoknak" megfelelőlen ki lehet választani a nekünk tetszőt.

Aztán ami még zavaró(H5-ben legalábbis), hogy haza menni a várba, mert mondjuk a másik épp meg akarja támadni, eléggé necces. Én pl. minden várban a mágus toronyban, vagy varázstárgykereskedő épületben tennék egy lehetőséget egy Városi portál tekercs megvételére. Ezt egyszer lehetne használni, oda mennék, amelyik városba csak akarok, aztán újat kéne venni. Ja és mondjuk nem kerülne manába, de nem is 1-2 aranyba kerülne a megvétele.

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 10:26 
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 06 csüt., 19:50
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szeged
Ahogy elnézem az 5. rész nem nagyon tetszett senkinek... mondjuk és is szívesebben játszom az előző részekkel. És szerintem nem nagyon örülne neki senki ha teljesen az 5. részt folytatnák...
Nekem kifejezetten tetszettek a 4 rész megoldásai. Viszot nt ha azt követik akkor rakjanak bele olyan intrókat mint az 5 részben vannak. Szerintem jóval emelné a játék hangulatát. Viszont a 3. részben szebb volt a vár kiépítése. Nekem amúgy is az ilyen "élethú" graf. tetszett. Így hát ha lehetne választani, akkor a 3. és a 4. részből válogatnám ki a jó dolgokat az 5. részből meg csak az intrókat raknám át a 6. részbe.
Nagyából ennyi ,aki kíváncsi rá annak részletezem hogy mikre gondolok.

_________________
Játsz heroes-t a neten! Online! http://www.lordswm.com/reg.php

Üdv. Kiszse!
Sok szerencsét. és morált!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 17:09 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 22 szer., 16:40
Hozzászólások: 79
Kiszse írta:
Ahogy elnézem az 5. rész nem nagyon tetszett senkinek... mondjuk és is szívesebben játszom az előző részekkel. És szerintem nem nagyon örülne neki senki ha teljesen az 5. részt folytatnák...
Nekem kifejezetten tetszettek a 4 rész megoldásai. Viszot nt ha azt követik akkor rakjanak bele olyan intrókat mint az 5 részben vannak. Szerintem jóval emelné a játék hangulatát. Viszont a 3. részben szebb volt a vár kiépítése. Nekem amúgy is az ilyen "élethú" graf. tetszett. Így hát ha lehetne választani, akkor a 3. és a 4. részből válogatnám ki a jó dolgokat az 5. részből meg csak az intrókat raknám át a 6. részbe.
Nagyából ennyi ,aki kíváncsi rá annak részletezem hogy mikre gondolok.


Nekem speciel épp az 5. rész tetszett nagyon. A 3. résszel is játszottam (WoGgal már nem), de azt mondom, hogy majdnem az összes jó dolgot átvitték az 5. részbe is. A 4. rész nem igazán tetszett, viszont nem azért, mert a hősökkel is lehetett harcolni, vagy mert magas volt a gépigénye, vagy mert 2 fejlesztés közül kellett választani, hanem azért nem, mert eszméletlen nagy volt a kontraszt a különböző várak között; a hősök és a lények között; illetve a két választható lény között. Szerintem a Tribes of the Eastben ezt is sikerült megoldani és nem egyértelmű, hogy melyik várban mit kell választani. Ezenkívül való igaz, hogy az 5. rész története elég alap sémára épül, de mondjuk volt pár dolog ami nagyon tetszett a történetben. (pl.: Agrael teljes sztorija; az, hogy néha azzal a hőssel küzdünk, akit eddig erősítettünk; Izabella története, valamint a végig (szerintem) izgalams történet szép átvezető videókkal.) Én azt mondom, hogy lehet még szebbé tenni a grafikát, lehet még javítani a játékon, de nekem ez már egy tökéleteshez közeli rész volt. Ez persze csak az én véleményem...

_________________
http://ashi.web.elte.hu/rejtv

Fejtörés


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 17:13 
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 06 csüt., 19:50
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szeged
Hát igen...mindenkinek más az izlése... mindenkinek más a ( képzeletbeli ) Heroes of Might and Magic VI :!:

_________________
Játsz heroes-t a neten! Online! http://www.lordswm.com/reg.php

Üdv. Kiszse!
Sok szerencsét. és morált!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 06 vas., 11:04 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
A http://www.heroesofmightandmagic.com -on úgy néz ki megerősítik a 6. rész készültét, tehát nagy az esély a folytatásra.

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 06 vas., 18:42 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
6. rész után, sőt lehet már azzal kezd az egész átmenni egy újabb rókabőr lenyúzásába. Az első három rész még szívvel-lélekkel készült, a negyediknél minden ötletet bevetettek a csőd közelsége miatt. Az ötödik már inkább csak a pénz motivációja miatt készült. 3d-ben, hogy minél többen megvegyék. Rajongók ide vagy oda, a pénz fontosabb. Persze sok régi rajongónak tetszik, mert a semminél mégiscsak jobb, vagy hajlottak a 3d-s megvalósításra. Viszont a legtöbbeknek ellenszenves.
A WoG az ami a régi lelkesedéssel készül, fanatikusoktól fanatikusoknak.
Ennek a játéknak a fő védjegye a grafikája volt. Ahogyan anno a GTA-nak is a felülnézetes. Ez elillant az 5. résszel. Storynak pedig már nem sok köze van az eredetihez. 4-ben még úgy ahogy volt.
Persze legyen jó a 6. rész, de hamarosan ezzel a sorozattal is az lesz, mint a Might and Magic-kel...

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07 hétf., 9:05 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Wait and see...

Azért nem a Heroes lenne az első játék, ahol a x-dik rész lenne a forduló pont. Meg elgondolkodtató, hogy a többségünk milyen okból is esküszik pl. a 3. részre? A jobb grafika miatt, esetleg a hangulat, vagy a harcrendszer miatt? Szerintem nem, hanem azért, mert a 4. részben megélt dolgok után többségünk ismét elővette a 3. részt, mivel ezt szoktuk meg(persze tisztelet a kivétélnek :) ). Az ötödik rész meg annyira másképp festi le a Heroes világot, noha a H3 alapjaira van építve, hogy sokan idegennek tartják, vagy multiban lassúnak, kiegyensulyozatlannak, netán akadthat hiány érzetünk is(miért nincs pl. egy olyan vár ahol a h3-ban látott gorgont vagy baziliszkuszt csodálhatnánk).

Persze ez csak az én nézőpontom és inkább kíváncsi lennék kinek hasonló, kinek más a véleménye erről. :?:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 14 hétf., 19:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Az 5. rész anyagilag megérte a kiadónak, tehát lesz 6. rész is.

Ami jó lenne a 6. részben: Diablo jellegű skill tree a hősöknek, választható 2D-s kalandtérkép, és beépített szkript szerkesztő (mint a H3 WoG-ban).
Úgy hallottam, hogy a H5 mapeditor is elég nehezen használható. :P
És persze jobb AI.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 15:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
... és SOKKAL nagyobb pályák (a tereptárgyak méretéhez viszonyítva).

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 19:41 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Jól érzem, hogy Ti hozzám hasonlóan inkább a WoG 3.59-et várjátok? :wink:

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 07 szer., 15:16 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Ja ja sokkal több ellenséggel is nem csak 8-al. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 20 kedd, 13:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 02 hétf., 21:14
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Budapest
Hellblood írta:
Jól érzem, hogy Ti hozzám hasonlóan inkább a WoG 3.59-et várjátok? :wink:


Személyes vélemény, de a WoG egy nagy rakás ****. Vannak ötletes újításai és előfordulnak remek megoldások is a kampányokban, de összességében sajnos a szedett-vedettség érzését kelti, és tökéletesen megfelel annak a sztereotípiának, is, hogy az orosz fejlesztők nem tudnak angolul :) .

A Heroes 5 sokszor kapott már jót is, rosszat is, de így a 2 kieg után azt kell mondanom, hogy szerintem egy remek játék, egy igazi klasszikus, a Heroes 3 elképzelhető legjobb remixe. Az egyes fajok jóval átgondoltabban lettek kialakítva, mindegyikhez tartozik vmilyen egyedi íz, ami más játékstílust követel. A megreformált építkezés és a picit alakított harc is nagyon jól vizsgázott a gyakorlatban, sokkal könnyebben lehet jóval többet taktikázni. Nagyon szerettem a H4-ben, hogy a hős harcolhatott, a kampányok végére kialakult tarminátor-brigádok viszont egyáltalán nem hiányoznak (szörnyű volt, hogy minden kampány utolsó pályáját végig lehetett irtani az 5 legerősebb hősöd összevonásával), így szvsz jó lett a H5 köztes megoldás ezen a téren is.

Akármennyire is megnéznék egy HD-felbontású 2D-s artokat mozgató Heroes-részt, a Nivalnak sikerült meggyőznie arről, hogy a 3D megjelenítéssel az égvilágon semmi baj nincs. Hatalmas élmény volt először rázoomolni egy learning stone-ra vagy szélmalomra, vagy látni, ahogyan a fatelep fűrésze beindul elfoglalása után (ha manapság a H3-al játszom, néha önkéntelenül is csavargatom az egeremet, és hiányzik a zoom). Az esetek többségében gyönyörűek a hősök is (örülök, hogy sok helyütt sikerült megszabadulni a paciktól, elég kreatív megoldásokat találtak ki helyettük), az animációk is mesések. Összességében tehát egy élő, lélegző világot sikerül összehozni a korábbi részek merevsége után (nem, ezen még a WoG-ban állandóan fújó orkán erejű szél sem segít :D ). Azt viszont elismerem, hogy a klasszikus városképernyő bizonyos fajoknál szebb volt (a H5 nekromanta városa pl. nagyon bénára sikeredett, ami azért is zavaró, mert a kedvenc fajom :) ). A grafikáról azért így pár év elteltével már nyugodtan el lehet mondani, hogy valószínűleg ugyanolyan szépen fog öregedni, mint a H3 külseje.

A kampányokat is imádom a H5-ben, nagyon jó pályákat sikerült összeraknia a Nivalnak. A történet is kalandos, eseménydús, ellentétben pl. a Restoration of Erathia-val, ami akár egy hivatalos haditerv szintjét is eléhetné szárazságban (szerencsére a kiegészítőkre és Tarnum kalandjaira ez már annyira nem jellemző). Az átvezetők néha nagyon rondák, néha viszont sokat dobnak a hangulaton, de azért sztorimesélésben nálam a H4 irodalmi igénnyel megírt, terjedelmes szövegei viszik a pálmát.

Ami a világot illeti: néha picit hiányzik a régi, de ha jobban belegondolok, a New World Computing rendesen gallyra vágta a Might & Magic mitológiát, így én nem bánom az Ubisoftnak azt a döntését, hogy a H5 tabula rasaként egy teljesen új világban játszódik (mellesleg a történetet és a világot hangulatilag nagyon jól megalapozza a Dark Messiah of Might & Magic is). Ugyanakkor szükséges is volt a frissítés az újabb játékosgenerációnak is, hiszen a Might & Magic szerepjátékok a ma felnőtt generációt eléggé hidegen hagyják (pl. én sem játszottam eggyel sem, mivel mire érdekelt volna, már annyira megkoptak a régi részek, hogy még távoli motivációt sem éreztem arra, hogy nekiveselkedjek).

Ez jó hosszú és jó nagy offtopic lett, de arra gondoltam, hogy érdemes lehet látni, hogy a H5 azért a H3 maradibb fanatikusain kívül a rajongók többségének tetszett.

A Heroes 6-ot meg nem várom, mert a legújabb hírek szerint az Ubi Shanghai csinálja és multiplatform lesz, vagyis vége a boldog, hagyományos hírózoknak, és itt az ideje a konzolos butított verziónak, rossz PC-s porttal. Ez persze csak a worst case scenario.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 28 szer., 18:35 
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 18 vas., 20:51
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: necropolis:)
szerintem a HOMM6-ban olyan hadjárat kéne, hogy:
1.legyen benne jónéhány drámai fordulat (pl.:a fő(fő)hős tök jófiúnak tűnik aszztán az egyik hadjárat végén át áll a rossz oldalra(előte megöli a "fő"gonoszt), egy csomó "társát" megöli, és egy új kasztot hozz létre amit a teljes hadjárat végeztével single.ben is játszhatunk a kasztjával)
2. kéne egy "minihadjáratot" csinálni ami abból áll, hogy kiválasztunk egy pályát és kiválasztunk egy fajt és ha sikerül a pálya a következő pályára átviheted pár lényedet és a legerősebb hősödet, vagy amelyik hősödet akarod(persze ugyan azzal a kasztal kell lened
3.kéne még a hadjáratba ilyen "brutál" végkifejletted csinálni (pl.: az új főgonosz akit fentebb említettem visszaküldi a megmaradt jófiúkat és seregüket a múltban, miközben elkezd varázsolni vmilyen varázslatot, hogy ő legyen a világ ura. És amikor jófiúk visszatértek a világ már majdnem megsemmisült.)
4. ugyebár előszőr volt mapeditor, aztán lett hadjárat editor és most kéne, hogy csináljanak egy bizonyos kasz editort.! :wink: :!: :P 8) :lol: :shock: :D :) :idea: :arrow: :mrgreen:

Szerk.:
bocs egyet kifelejtettem a 3-nál:
azzal végtődne az alapjáték hadjáratával, hogy a gonosz visszaküldi őket a multba és csak az egyik kieg.-ben térnek vissza a saját idejükbe és magukkal hoznak jópár új kasztot is amit ugyanúgy használhatunk majd mint a gonosz kasztjánát :wink:

_________________
Nekro a király, nem hat
Rá az, ami másra hat,
Nem zavarja a morál
Nem úgy, mint mindenki mást,
A földgolyó átfordul,
Ha a nekró elindul.

(:a necrok nem viccelődnek kivéve én, ezért én még veszélyesbb vagyok:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség