Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 581 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 10 hétf., 12:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Ugyan lehet volt már szó róla, de mikor is várható a (remélhetőleg kiváló:D ) remekmű megjelenése? :roll:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 10 hétf., 15:34 

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 15:28
Hozzászólások: 21
Én alig várom már hogy megjelenjen mert nagyon tetszenek az új alternatív fejlesztések és az új faj az orkok. Nem rég néztem meg a videóját a játéknak szerintem nagyon király lesz a játék. Remélem minnél hamarabb kiadják magyarul is mert igaz tudok valamennyire angolul de magyarul mégis csak jobb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11 kedd, 16:31 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 14 szer., 16:08
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Szeged
Nowan írta:
Hi!

Van már torrent a lopott verzióról állítólag már van fenn de én még nem lelem... :oops:

Tudom, tudom kedves admin hogy nem illik de KÍÍÍVÁNCSI vagyok! :!:


Szeptember 28. de kétlem hogy tartani tudják ezt az időpontot. :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 12 szer., 18:01 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 31 pén., 13:40
Hozzászólások: 4
Szerintem biztos átszorul oktoberre.
De a törp kocsma és vésárlási zene kéne.
Meg törp boldogságra a nyertes csata után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13 csüt., 12:38 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17 pén., 22:12
Hozzászólások: 22
Hát, srácok!

Most olvastam végig et a topikot, és úgy érzem véleményem meg kell osztanom veletek. És néhány észrevételemre is fehívnám a figyelmet.
(Dőlt betűvel az én véleményem.)

Szerk: Amit sürgős távozásomkor kifelejtettem, azt kékkel szúrom be.

Szerény véleményem:

A régi rendszerek változtatásáról:
- A Kapuzás képességet korlátozni kellene, mondjuk a lény maximum csak annyit tud áthozni, mint amennyi volt belőle. (Az azért durva, hogy 30 lény, kapun át hoz 40-50et.(Gate Master, Swarming Gate, Infernal Loom, lvl15 Nymus(Gate Keeper)))
- A Nekromancia szerintem így is gyenge, szal mondjuk ugyan így jönnének a lények csak, ha Upgrade-s jön be választhat, hogy melyiket akarja. Valamint, hiányolom a komolyan használható hős képességeket.
- Haven-nek sztem még így is kemény a Training skill-je. (Heti 17 lovag, kissé durva, pláne Klaus(Cavalry Commander) vezetése alatt.)
- Dungeon-nél keveslem a Tudást és az alacsony szintű lények szaporulatát. És a Feláldozás kevesebb áldozat után hozzon eredményt.
- Sylvannál az esküdt ellenség szerintem, maradhat úgy ahogy van, (csak kicsit fel kellene akkor erősíteni,) mert ez egy komoly taktikai lehetőséget visz a játékba. (Ki kell ismerni az ellenséget, hogy milyen lényeket fog használni.)
Én különben erős képességnek tartom, pláne, ha Imbue Arrow-al egy tápost sebző varázslattal megtoldjuk a hőst, és utánna Rain of Arrows-al lehet aprítani.


Alternate Upgrades:
- Jólene, ha a régi lényeket is átdolgoznák egy kicsit. (Most inkább a képességeikről beszélek.) Mint ahogy kitalálták a Skeltont vagy a Goblint. És tényleg jó lenne, ha a Warlord és a Thunder Thane képességeit felcserélnék. (Bár sztem ez meg fog történni.)

Bestion:
- Skill: Valószínüleg nem lesz náluk sem Sorcery, sem L,D,D,S Magic. Kapnak helyette vmi mást (lásd lejjeb).


Észrevételeim (Hivatalos képek alapján):

A Haven Alternatív lények skin-jei nem fognak változni, csak a képességeik lesznek módisítva.

Bestion fő képessége:
Blood Rage: A Bestion lények, ha ölnek vérpontokat kapnak, ha megfelelő mennyiségüt össze szednek akkor, vmi dühödtebb formába lépnek ekkor egyes tulajdonságaik javulnak. Itt vannak a részletek.
Might Over Magic: Ez a képesség varázsló hősök ellen lesz hatásos. Csökkenti azok Varázserejét.
Memory Of Our Blood: Olyan hősök/szönyek ellen erősebben lépnek fel amikkel már találkoztak.
Powerfull Blow: A hős sebzését növeli.

Egyéb rarbár skill:
Voice: Ezen a képen láttam a háttérben.


Így hirtelen ennyi :).

Ui: A hibámiat tessék megemlíteni.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Scythe19 2007 szept. 21 pén., 20:17-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13 csüt., 14:48 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Én mindenben egyet is értek, egy kivétellel, ami pedig a kapuzást illeti: eddig se hozott több lényt, csak max. ugyanannyit, de itt a lényeg azon van, hogy multiban egy jó Inferno-s ne kerüljön egy bizonyos szint után totálisan előnybe azzal, hogy a harc elején mindenkit "lekapuzik" és ezáltal így tud nyerni egy ugynevezett "fél kört". Vagy maradjon mindez, de akkor a kapun át érkezett lények csak az alap A-D értékeket használják és a hős ereje ne adódjon hozzá. 8)

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13 csüt., 15:35 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Utrkij Yuzsulaw írta:
Én mindenben egyet is értek, egy kivétellel, ami pedig a kapuzást illeti: eddig se hozott több lényt, csak max. ugyanannyit, de itt a lényeg azon van, hogy multiban egy jó Inferno-s ne kerüljön egy bizonyos szint után totálisan előnybe azzal, hogy a harc elején mindenkit "lekapuzik" és ezáltal így tud nyerni egy ugynevezett "fél kört". Vagy maradjon mindez, de akkor a kapun át érkezett lények csak az alap A-D értékeket használják és a hős ereje ne adódjon hozzá. 8)


Itt szólnék én közbe, simán lehet megoldani azt, hogy 1 lény többet hívjon, mint amennyi!300 H. Overseer gaitingelt 360+ at, pedig a hős CSAK Nebiros volt, Ultimate Gaiting+Swarming Gate+ 3x10% os kapu! S még akkor ha hozzámenne Nymus képessége, akkor mi lenne?? :roll:

Mellesleg a Gaitingnek multiban nagyonsok haszna van, sajnos bugos mivoltából adódóan szinte 0-ra hozható minden csata jószerivel... :? :?

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13 csüt., 17:33 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17 pén., 22:12
Hozzászólások: 22
Jou írta:
Itt szólnék én közbe, simán lehet megoldani azt, hogy 1 lény többet hívjon, mint amennyi!300 H. Overseer gaitingelt 360+ at, pedig a hős CSAK Nebiros volt, Ultimate Gaiting+Swarming Gate+ 3x10% os kapu! S még akkor ha hozzámenne Nymus képessége, akkor mi lenne?? :roll:

Mellesleg a Gaitingnek multiban nagyonsok haszna van, sajnos bugos mivoltából adódóan szinte 0-ra hozható minden csata jószerivel... :? :?


Erre is megvan a megoldás: Elűzés.
Pl: Akadémiánál könnyen fejleszthető.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13 csüt., 18:51 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 14 szer., 16:08
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Szeged
A Kapunyitásrol :
1- a Kapunyitás nem bugos nálam mind 1.5-ön és 2.1-en hibátlanul működik.
2- sztem remekül hozzá van 1en súlyozva a lények tulajdonságai hoz mert hogy: az infernonál nincs repülő lény csk 1 teleportáló és az sem lépi át az egész pályát. és szintén csak 1 illyásza van és az se a sokat sebző 4-es szintű lényekhez tartozik. az infernonak nincsenek erős varázslatai (nem specializálódnak rá 1 mágia osztályra se) tehát maradnak a viszonylag minőségi gyalogos lények és a kapunyitás . Méghogyha meg is van az Urgash's Cal akkor is le lehet győzni őket, de tény hogy úgy már elég ütős sereget képviselnek. A Pandat of mastery (ami az ultimat gatingot agyja) a legritkább artifact a játékban és arra sincs semmi garancia hogy ki tudod gyüjteni az adott pályán a faji képzettséget. ( Nymus-szal egyáltalán nem lehet). amúgy meg ha erős is a gating (sztem van ennál jobb képesség is pl.: Ellenálhatatlan mágia) legaláb van kihívás a játékban.

Scythe19 véleményéről:

A nekromancia sztem így sokkal erősebb, hatalmas létszámú sereget lehet gyüjteni. anekrok pedig nem a lények minőségére hanem a mennyiségére mennek. Amúgy a nekro lények gyengeségét könnyen lehet 1ensúlyozni a fény és a sötét mágia ügyes fejlesztésével.

A traning lehet hogy erős de ****** drága rengetek pénz kell heti 17 lovaghoz. azé az ha nem a gép ellen hanem ember ellen játszasz szinte
elérhetetlen pénz mennyiség . Úgy értem hetente kivenni a lényeket ez durván 40 000 arany, a 17 inkvizitort traningolni kb. 61 200 arany , plusz fel upgzni őket az pedig pontosan 9350 arany tehát összesen min 110 550
aranyba kerül.

A "Dándzsönnél" azé van kevés lény termelés mert ők a játék leg minőségibb lényei (lásd: Vérfúria, Zord lovas, Mélységi hidra, Fekete sárkány). És 1 pusztító mágiával és szerencsével rendelkező warlock
legaláb ér annyit mint a saját serege. És rengeteh tudást növelő artifactok és képesség növelők vannak a érképeken.

A lények alternatí upg-jét tényleg jbban át dolgozhatták volna de azé vannak őtletesek is .

A haven lények maradnak úgy ahogy a hofban voltak. (legjobb tudomásom szerint.

A többi megjegyzéseddel és észrevételeddel én is 1et értek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13 csüt., 20:15 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Scythe19 írta:
Jou írta:
Itt szólnék én közbe, simán lehet megoldani azt, hogy 1 lény többet hívjon, mint amennyi!300 H. Overseer gaitingelt 360+ at, pedig a hős CSAK Nebiros volt, Ultimate Gaiting+Swarming Gate+ 3x10% os kapu! S még akkor ha hozzámenne Nymus képessége, akkor mi lenne?? :roll:

Mellesleg a Gaitingnek multiban nagyonsok haszna van, sajnos bugos mivoltából adódóan szinte 0-ra hozható minden csata jószerivel... :? :?


Erre is megvan a megoldás: Elűzés.
Pl: Akadémiánál könnyen fejleszthető.


Na igen ám, de azt -ha jól tudom- alapból egyik Varázsló(vagy bármely más) hős sem tudja, aki szerepel multiban, így tehát először a programnak fel kell kínálni a lehetőséget a megszerzésére. Aztán ha az meg van, még ahhoz is kell lehetőség, hogy szintlépéskor annak a tovább fejlesztését adja, majd kell az is hogy elementálok megidézése--->elűzés, mindezt egymás után(azt már csak így zárójelben jegyzem meg, hogy a műszerész képességet fogja inkább adni). Ezalatt az Infernónak "szerencsés" helyzetben "csak" kétszer kell szintet lépni és megvan az expert gating.
Szóval ezzel csak arra akartam utalni, hogy az Infernónak átlag sokkal kevesebb "idő" (és szint) kell ahhoz, hogy úgy un block tudjon haladni, esetleg ha kicsi a pálya akár be is támadhat már az elején. 8)

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13 csüt., 20:57 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Silent Hunter írta:
A Kapunyitásrol :
1- a Kapunyitás nem bugos nálam mind 1.5-ön és 2.1-en hibátlanul működik.


Akkor te látom shasem vetted még észre, hogy a gaitingelt lényeket semmilyen helyzetben nem üti meg?? Mert ez igencsak nagy BUG, higy simán körbelehet falazni a saját lényeket vele, s a lények 90%-a ellen simán összejön ( a maradékok átérnek egyből), magyarul multiba az Infernó nagyon nagy előnye az, hogy a játék végéig nagy valószínűséggel az eredeti serege 98-99% át tudja felvonultatni, míg az ellen max 90%-ot!

Mellesleg azt a +1 szintet adó artifactot 2 Multimeccsből 2x kapam meg, erről ennyit, milyen ritka cucc! :roll:

A Faji képzettségről meg annyit, hogy soxor kampányon keresztül sem éred el! :wink: hiába vagy lvl 30 akár, vagy lvl 32 még mindig imádkozol érte, hogy ne fussál ki szkillekből... Ja, s néhol van sokkal jobb spec skillkombináció, ami hamarabb elérhető, s mégis van oly hatékony, mint amaz! :D

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13 csüt., 20:59 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 22 szer., 16:40
Hozzászólások: 79
Szerintem ,ha az ember tudja ,hogy inferno hős ellen megy ,és rámegy az elűzésre ,akkor csak nagyon kis pályán érheti el az inferno hős a mágust anélkül ,hogy meglenne az elűzés.
Egyébként a HoF-os Heaven marad csak egy kicsit lebutítják őket (legjobb tudomásom szerint)

_________________
http://ashi.web.elte.hu/rejtv

Fejtörés


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14 pén., 10:22 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17 pén., 22:12
Hozzászólások: 22
Silent Hunter írta:
A haven lények maradnak úgy ahogy a hofban voltak. (legjobb tudomásom szerint.


Hivatalos forrásból:
A Blood Angel elveszíti a Vámpírizmus képességét.
A Battle Griffin elveszíti a Battle Frenzy képességét, helyette kap vmi módosított Battle Dive-ot.

Ezt olvassad el. Az első hozzászólás kb 50-100 oldal. Ott vannak az összegyűjtött hivatalos adatok. Az oldal 3/7énél megtalálod az alternatív Haven lényeket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Gating
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14 pén., 10:47 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17 pén., 22:12
Hozzászólások: 22
125 Nightmare 156-157 lényt kapuz: Kép A hiba lehet, hogy bennem van: Kép

Lehet hogy félre értettem, amit írtatok.
Ui: No-DVD patch-et használok (a jelenlegi a második amit találtam).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14 pén., 11:35 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Hát én még ilyet nem láttam, de asszem ennél meggyőzöbb érv nincs is a gating kiegyensúlyozatlanságára. 125 NM-ből idézz kb. 150-et, ez már kicsit sem sok! :shock:
Azért szerintem nem egy Inferno városod volt, mondjuk úgy kb. 3 db, amiben megépíted azt az épületecskét, ami 5%-kal növeli az alap gating-et. :D

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14 pén., 12:28 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 22 szer., 16:40
Hozzászólások: 79
Idézet:
Hivatalos forrásból:
A Blood Angel elveszíti a Vámpírizmus képességét.
A Battle Griffin elveszíti a Battle Frenzy képességét, helyette kap vmi módosított Battle Dive-ot.

Ezt olvassad el. Az első hozzászólás kb 50-100 oldal. Ott vannak az összegyűjtött hivatalos adatok. Az oldal 3/7énél megtalálod az alternatív Haven lényeket.

...és a papnak elveszik a vakítását, helyette kap tisztítást és igaz hatalmat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14 pén., 15:15 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17 pén., 22:12
Hozzászólások: 22
Utrkij Yuzsulaw írta:
Hát én még ilyet nem láttam, de asszem ennél meggyőzöbb érv nincs is a gating kiegyensúlyozatlanságára. 125 NM-ből idézz kb. 150-et, ez már kicsit sem sok! :shock:
Azért szerintem nem egy Inferno városod volt, mondjuk úgy kb. 3 db, amiben megépíted azt az épületecskét, ami 5%-kal növeli az alap gating-et. :D


Jah és ezen felül jelenik meg a szerencséből fakadó +15-30% lény.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Gating
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14 pén., 22:41 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 14 szer., 16:08
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Szeged
Scythe19 írta:
125 Nightmare 156-157 lényt kapuz: Kép A hiba lehet, hogy bennem van: Kép

Lehet hogy félre értettem, amit írtatok.
Ui: No-DVD patch-et használok (a jelenlegi a második amit találtam).


Símán idézhet ennyit a Nightmare lásd:
Nymus képessége 40-es szinten +40%
Páratlan Kapunyitás +40%
Kapu mester +20%
Kirajzó portál +15-30%
összesen:115-130%ka érkezik át a lényeknek a kapukból


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14 pén., 22:42 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 14 szer., 16:08
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Szeged
A haven lényeket illetően tévedtem. :( :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Gating
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 15 szomb., 13:48 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Silent Hunter írta:
Scythe19 írta:
125 Nightmare 156-157 lényt kapuz: Kép A hiba lehet, hogy bennem van: Kép

Lehet hogy félre értettem, amit írtatok.
Ui: No-DVD patch-et használok (a jelenlegi a második amit találtam).


Símán idézhet ennyit a Nightmare lásd:
Nymus képessége 40-es szinten +40%
Páratlan Kapunyitás +40%
Kapu mester +20%
Kirajzó portál +15-30%
összesen:115-130%ka érkezik át a lényeknek a kapukból


HA már így sztámolgatunk, akkor máris tudok egy kis hibát a képletben felszámítani!
Helyesen ezzel a menetrendszerrel:
Ultimate Gaiting: 45% Utánpótlás
lvl 40 Nymus: +40%
Gate Master: +20%
Az összesen 105%, amit 15-30% eséllyel megduplázhat a Swarming Gate skill

Összeszámolva ez 210% maximum, a várbeli Infernal Loom ( pokioli szövőszék) épület nélkül ami még +10%/darab az alap Gaiting mennyiséghez!

Valahogy nekem kicsit magasnak tűnnének így a számok, félretéve a Banish eléggé elgyengült skillnek láccik, + egyébként marhára könnyen kijáttszható, hisz azt csatánként 1x használhatod, míg a gaitinget annyiszot lőheted el, ahány unitod van!:) Valahogy ezt akár 7x re is lelehet bontani! :? És ha 1 unitot ilyen szinten akár megtriplázhatod, lehet szépen aludni menni! 1egyetlen jó dolog van csak szerencsére a gaitingban/summoningban, amit lehet ilyenkor használni! :)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 581 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség