Heroes Might or Magic
Szabályok:
Minden versenyző választ egy herot, ezzel az egy hőssel kell játszania, több hőst nem vásárolhat a játékban.
A vár tipusának meg kell egyeznie a hős vártipusával.
Conflux vár nem lehet, az alapbeállitás 130%, nyersanyag kompenzációval, köridő 2 perc, a térképek letölthetők lesznek, ezek a hasonló versenyekre készült térképekkel megegyőzőek lesznek.
Rules: no rules, azaz lehet diplo, hit and run, red rush vagy bármi más amit a játék megneged.
Herok:
- néhány hős csak ugy játszható, hogy rendelkezik bizonyos handicappel, ezek a hősök mellett lehet majd látni, de lesznek olyanok akiket semmilyen hátrány nem súlyt a játékban.
- a hőst nem lehet menetközben lecserélni.
Lebonyolitás:
- az első részben free challenge, azaz bárki játszhat bárkivel, megkötés nélkül
győzelem 1 pont, vereség 0 ( a gyengébbek kedvéért az a játékos nyer, akinek megjelenik a victory képernyő)
második részben csoportmeccsek lesznek, a freeben elért első 4 játékos lesz a kiemelt, a többieket hozzá sorsolom.
- harmadik rész egyenes kiesés. A továbbjutók összesorsolva, páratlan versenyző esetén a csoport 3. közül besorsolok valakit az egyenes ágba.
Map beállitások:
Egyes hősöknél vannak bizonyos büntetések, ha valaki ezeket a hősöket használja, akkor különböző hátrányok érhetik.
Ezek egyrésze beeditálható az editorral, másik részét a versenyzők becsületére bizom, de ezek elég könnyen lenyomozhatóak.
Editálás:
Az első napi pénz és egyéb levonásokat a Tools/Map Specifications/Timed Events résznél lehet beállitani.
Add/ player kijelölés/ day 1/resources/take
Majd a kívánt értéket kell beállitani.
Akiknél épület tilalom van, azt is be lehet állitani, hogy ne lehessen felépiteni, de gyanitom ez nem az óvoda, igy a tisztelt player fel sem épiti az épületet.
Félreértések végett lehet első napi savét is küldeni, de remélem nem lesz szükség ilyenekre.
_________________ Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat
|