Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2631 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 132  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30 hétf., 12:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali!

1.) ha minden igaz, a lovag és a ranger kedvenc területe a füves mező / a varázslóé a sivatag / a wizardé a föld alatti terület / a démon lordé a láva / a törpéé a hómező / a nekróé meg a kihalt vidék

2.) a nem kedvenc területen lassabban mozog, de ez persze csak a nehezítő terepre vonatkozik, a füves mező nem vesz el a mozgáspontból, de a sivatag már igen

3.) a hősnél lévő szörnyek nem tudom, befolyásoljék-e a mozgáspontot, de szerintem igen (ki kéne próbálni, hogy ha csak zombi van nála, akkor a következő körben mennyit tud max. lépni, vagy ha csak árnysárkány van nála, akkor mennyit) - a H3-ban mindenestre elég jelentősen függöt a mozgáspont a hősnél lévő seregtől, de mondjuk az is tény, hogy a H5-ben nincsenek annyira extrém eltérések, mint amott

Azután persze lehet, hogy marhaságokat írtam....

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30 hétf., 13:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Help me!!!

Heroes 5 collector. Feltettem az 1.04 és 1.041 patchat, és elbarmolta a szép magyarításomat (ami még az 1.03-al szépen működött). Nem tud valaki magyarítást hozzá, ami az 1.041-el is hajlandó együtt műxeni?

Előre is thx!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30 hétf., 18:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Bögöly írta:
Sziasztok!

WoGban, mtöl van az, hogy kidobja nekem a gép ez ERM sytax error ablakot amikor a gép mozog? Épp próbálnám végigvinni az Áprlisi mapot, de így nem lehet. plz help.

Úgyabb próbléma merült fel: Nem tudok Random Mapot generálni WoGban... Vmi Cannot createes dumával koptat le:S


A versenymentések WoG 3.58F + Script Update alatt készültek.
http://wog.celestialheavens.com/en/download/main/

Hányadik körben jelentkezett a hiba?

2. Nekem működik, igaz fent van a mapeditor patch. A fenti helyen, a Utilities alatt van a legújabb verziója.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 01 kedd, 8:48 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 26 szer., 10:49
Hozzászólások: 87
Tartózkodási hely: Budapest
Beorn the Shapeshifter írta:
Help me!!!

Heroes 5 collector. Feltettem az 1.04 és 1.041 patchat, és elbarmolta a szép magyarításomat (ami még az 1.03-al szépen működött). Nem tud valaki magyarítást hozzá, ami az 1.041-el is hajlandó együtt műxeni?

Előre is thx!


Ajánlom figyelmedbe a következő oldalt: heroes5faq.extra.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 01 kedd, 12:07 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Köszönöm!

Nagyjából olyan volt, mikor a fáradt zarándok két hónapnyi sivatagi vánszorgás után végre elér Mekkába!

Örök hála!

:sör:
:soksör:

:lol: :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 01 kedd, 20:37 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Sziasztok!
Szeretnék modot készíteni a H5-höz csak nem igazán tudom pontosan mit kéne csinálnom :(
Ha valaki tudna segíteni kérem írjon pü-t előre is köszönöm!

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 01 kedd, 23:22 

Csatlakozott: 2007 feb. 07 szer., 1:36
Hozzászólások: 1
Sziasztok.
Tud nekem vki segíteni,hogy a h5-t,hogy lehet cheat-ni?
Előre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02 szer., 8:10 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 20:59
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi a segítséget !
Én kipróbáltam, hogy mennyit lép ha csak egy 7-es, illetve egy 4-es sebességgel rendelkező csapat van a hősnél, de ugyanannyit mozgott.
Nehezítő terpnek a sivatagon,havas területen és a mocsáronkívül még mi számít? Mert pl. a homm4-ben a láva is nehéz terep volt, de a HOMM3-ban neg nem ! Valami tábázat nincs erről valahol?
Beorn the Shapeshifter írta:
Hali!

1.) ha minden igaz, a lovag és a ranger kedvenc területe a füves mező / a varázslóé a sivatag / a wizardé a föld alatti terület / a démon lordé a láva / a törpéé a hómező / a nekróé meg a kihalt vidék

2.) a nem kedvenc területen lassabban mozog, de ez persze csak a nehezítő terepre vonatkozik, a füves mező nem vesz el a mozgáspontból, de a sivatag már igen

3.) a hősnél lévő szörnyek nem tudom, befolyásoljék-e a mozgáspontot, de szerintem igen (ki kéne próbálni, hogy ha csak zombi van nála, akkor a következő körben mennyit tud max. lépni, vagy ha csak árnysárkány van nála, akkor mennyit) - a H3-ban mindenestre elég jelentősen függöt a mozgáspont a hősnél lévő seregtől, de mondjuk az is tény, hogy a H5-ben nincsenek annyira extrém eltérések, mint amott

Azután persze lehet, hogy marhaságokat írtam....

_________________
"Sok jó ember, kis helyen is elfér !" - mondta a darabolós gyilkos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02 szer., 9:04 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
És úgy próbáltad ki, hogy a lény betevése után megvártad a következő kört? Mert csak a következő körnél jelentkezik a lassítás / gyorsítás, ha jelentkezik egyáltalán.

Láva biztosan lassító.

H5-ben fogalmam sincs, hogy van, de a H3-ban a mocsár 50%, a többi lassító 75%-ra csökkentette a lépéspontokat. Ha minden igaz. Rég volt már.... :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02 szer., 9:05 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 14 szer., 16:08
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Szeged
Beorn the Shapeshifter írta:
Hali!

1.) ha minden igaz, a lovag és a ranger kedvenc területe a füves mező / a varázslóé a sivatag / a wizardé a föld alatti terület / a démon lordé a láva / a törpéé a hómező / a nekróé meg a kihalt vidék

2.) a nem kedvenc területen lassabban mozog, de ez persze csak a nehezítő terepre vonatkozik, a füves mező nem vesz el a mozgáspontból, de a sivatag már igen

3.) a hősnél lévő szörnyek nem tudom, befolyásoljék-e a mozgáspontot, de szerintem igen (ki kéne próbálni, hogy ha csak zombi van nála, akkor a következő körben mennyit tud max. lépni, vagy ha csak árnysárkány van nála, akkor mennyit) - a H3-ban mindenestre elég jelentősen függöt a mozgáspont a hősnél lévő seregtől, de mondjuk az is tény, hogy a H5-ben nincsenek annyira extrém eltérések, mint amott

Azután persze lehet, hogy marhaságokat írtam....

A nekróknak tökmindegy a terep, nem kapnak bónuszt sem levonást lépésre mert élőholtak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02 szer., 11:24 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
érdekességként:
A hosszú hétvégén nyomtam néhány H3 meccset a gép ellen. Kivételesen most a fortress-szel voltam (amit közben meg is kedveltem). Egy elég érdekes programhibára sikerült találnom, ami miatt kb 3-6 hidrával szinte az összes pályát végig tudtam vinni (pl 2-3 hidrával lenyomtam 9 feketesárkányt).
A lényeg az, hogy csak hidrát szabad bepakolni a csapatba (és csak olyan serenél találkoztam vele, ahol csak egyféle lény volt, lovag nélkül). Az első körben oda jön hozzám az összes ellenséges egység, de utána valami oknál fogva nem támadják a hidrát, hanem csak állnak és védekeznek. Csak ha leütöm az egyiket, akkor áll annak a helyére egy másik. Mikor odaáll akkor üt egyet, ezért ennek az ütésnek a csökkentésére, mindig ide-oda mászkáltam a hidrával, hogy mindenki lefogyjon, és így a leütött helyébe is csak pl. 2 scorpicore jöjjön, ne 8 (ami lehet hogy már le tudna ütni 1 hidrát).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02 szer., 12:54 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

felho: Ha jól tévedek ezt hívják a "Hidrák titkának", kellően izmos hőssel s Cure -ral szokták a nagyrabecsült multis kollégák fosztogatni, few Káosz Hidrával az Utópiákat! :) :) :)

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02 szer., 15:29 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Akkor ez direkt van a progiban? Nem AI hiba?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02 szer., 21:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
felho írta:
Akkor ez direkt van a progiban? Nem AI hiba?


Szerintem AI hiba. Ha sokan állnak a Hidra mellett, akkor nem éri meg megütni a sokfejes visszatámadás miatt. Viszont nem próbál eltávolodni az egységekkel.

Ilyenkor szétszóródás után egy egységgel kéne megütni, és a Hidra támadása +visszatámadása után nekiesni. Ezt elfelejtették belerakni a programba.
Bár WoG alatt megoldható..

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03 csüt., 7:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv!

Idézet:
Szerintem AI hiba. Ha sokan állnak a Hidra mellett, akkor nem éri meg megütni a sokfejes visszatámadás miatt. Viszont nem próbál eltávolodni az egységekkel.

Ilyenkor szétszóródás után egy egységgel kéne megütni, és a Hidra támadása +visszatámadása után nekiesni. Ezt elfelejtették belerakni a programba.


Vajon psychic/magic elementállal is működik? Tegnap a hidrákkal kipróbáltam, mert azt hittem Mugger csak poénkodik a "Hidrák titkával", de nem...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03 csüt., 9:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Halika!

Nos, a problémám a következő (a régi):

- eredeti H5 complete, 1.41-ig az összes patch szépen felpakolva
- eredeti HoF (magyar), 2.1-es patchel

3 kampány 3. pályájának legelején megtámadtam egy hadúr semleges egységet, és amikor ő került volna sorra, a program kilép a kedves kis Miscrosoft hibaüzenettel (el akarod küldeni a Microsoftnak? :? ).

Oké, nem támadom meg. Később, egy törpe hőst akarok megtámadni, akinél szintén van hadúr, ugyan ez a jelenség. Gyors csatánál is.

Oké, hagyom futni. Amikor az ellenséges hős lépni kezdene, már akkor is kidob a hibaüzenet.

A program újratelepítése és újrapatchelése után is.

Oké, cheat kóddal megnyerem a pályát. A Következő pályán az első csatánál ugyan ez. Gyors csatánál is.

Felhívtam a SevenM terméktámogatást, ahol egy nagyon készséges fiatalemberrel hosszasan elbeszélgettem. Őszerinte a ciril betűs hiba, amire a felugró Windows ablak utal, valami játékmotor-beli probléma lehet. Igazából két tanácsot adott:

a.) kérdezzem meg a fórumon (íme)
b.) várjam az új patchet és reménykedjek (kössssssz)

Tehát: van valakinek valami ötlete?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03 csüt., 9:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Nekem saját tapasztalatom azt mutatja, hogy 100-ból kb. 95x kidob, a maradék 5 esetben viszont nem. Tehát ha nagyon kitartó vagy, és rendszeresen próbálkozol, akkor sikerülhet!

A lényeg az, hogy tégy úgy, mint az az ember, aki addig kacsintgat a tyúkszemre, míg az visszakacsint! :lol:


Nálam hasonló (hibaüzenettel kidobó) programhibából van kettő is.
Egyik, mikor az inferno lényei kapunyitás varázslatot használnak és mikor leütöm az idézett lényt, sokszor kidob a program. Különösen érzékeny a program az idézett Familiarokra (Famulus), a Horned Observerekre (Szarvas felvigyázó), a Hell Chargerre (Pokolcsődör) és a Nightmare-re (Rémparipa)...
Szerencsére találtam egy megoldást, ami működött: meg kell várni, míg jóval nagyobb túlerővel vagyok ellene, vagy ha neki van jóval több az idézett lényből (mint amikor kidob a programból) és akkor valamiért rendben van minden.
Másik, mikor elementálok ellen harcolok. Ugyanígy ha megölök bármilyen elementálokat, az esetek többségében kidob a program. Szoktam örülni, mikor az ellenséges főhős csak elementálokból vagy tipikus infernó "idézgetős" lényekből áll...

A hiba mindkét esetben akkor jelentkezik, mikor ugye meghalnak és jönne az a halál utáni rövidke animáció, ami mind az idézett lényeknél, mind az elementáloknál ugyanaz.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03 csüt., 10:47 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 20:59
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Budapest
Természetesen megvártam, de nem volt több/kevesebb mozgáspontja a hősnek

Beorn the Shapeshifter írta:
És úgy próbáltad ki, hogy a lény betevése után megvártad a következő kört? Mert csak a következő körnél jelentkezik a lassítás / gyorsítás, ha jelentkezik egyáltalán.

Láva biztosan lassító.

H5-ben fogalmam sincs, hogy van, de a H3-ban a mocsár 50%, a többi lassító 75%-ra csökkentette a lépéspontokat. Ha minden igaz. Rég volt már.... :lol:


Próbáld újratelepíteni a HOMMV DVD-n lévő directx-et !(ugye sima 9-essel nem megy a HOMMV)

Idézet:
A nekróknak tökmindegy a terep, nem kapnak bónuszt sem levonást lépésre mert élőholtak.


Na nem már ! Ez érdekes ! Ezt hol olvastad? Próbáltad is?

_________________
"Sok jó ember, kis helyen is elfér !" - mondta a darabolós gyilkos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03 csüt., 14:55 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Na utánanéztem nemes egyszerűséggel a nekromanta lépésdolognak.Húztam mindenféle talajból egy csíkot a pályán, és minden csíkra tettem egy nekromanta hőst, ugyanarra a szélességi csíkra. A mocsaras tudott a legkevesebbet lépni, 2 lépéssel kevesebbet mint a havas, a homokos, és az a poros izzé, azt hiszem az a stronhold földje. Az alvilági, a füves és a lávás jutott a legtovább, mágikus foldet, meg átkozott füldet pedig nem néztem, bár szerintem e nekrók az átkozottan tudnak a legtöbbet lépni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03 csüt., 15:10 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Na most megnéztem ezt a visszaütős cuccot is, és a varázselementáloknak sem ütnek vissza, csak akkor ha egyedül vannak mellettünk. Ha 2 ember áll mellettünk, akkor nem ütnek meg. Ez szerintem nem AI hiba, hiszen érthető hogy a gép ugy taktikázik, hogy minél kevesebb emberét öljem. Persze attól még én ugyanúgy megütöm, és meghal. Főleg hidránál jó, mert annak meg vissza se ütnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2631 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 132  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség