Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 19:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 28 vas., 16:10
Hozzászólások: 1675
Coradiel!

Bingó!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 20:52 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
cat írta:
Coradiel!

Bingó!


Köszönöm Cat :D

Ha már úgyis írok akkor szeretnék gratulálni a H5 szekció készítőinek :)
És lenne egy kérdésem is hozzájuk :) Most olvastam a lények leírásait, és nem tudom hogy kéne értelmezni az erő arányt. Ha valaki tudja kérem mondja el :) Köszönöm :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 22:53 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Coradiel írta:
cat írta:
Coradiel!

Bingó!


Köszönöm Cat :D

Ha már úgyis írok akkor szeretnék gratulálni a H5 szekció készítőinek :)
És lenne egy kérdésem is hozzájuk :) Most olvastam a lények leírásait, és nem tudom hogy kéne értelmezni az erő arányt. Ha valaki tudja kérem mondja el :) Köszönöm :)


Az erő arány az tulajdonképpen a lényeknek egy globális tulajdonsága, ami arra szolgál, hogy össze lehessen hasonlítani a lényeket erősségük szerint. Bár hivatalos rangsor nincs a H5 lényei között, de ezzel átláthatóbbá válik, hogy egy lény hol van erő szempontjából a többiekhez képest.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 8:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
jitay írta:
Az erő arány az tulajdonképpen a lényeknek egy globális tulajdonsága, ami arra szolgál, hogy össze lehessen hasonlítani a lényeket erősségük szerint. Bár hivatalos rangsor nincs a H5 lényei között, de ezzel átláthatóbbá válik, hogy egy lény hol van erő szempontjából a többiekhez képest.


Ez tkp. nem a lényeknek a tulajdonsága, egyszerűen csak ennyire becsülik az alkotók az adott egység hasznosságát, úgy általában..
Elméletileg a lény árát ezzel a pontszámmal osztva megkapod, hogy mennyire olcsón jutottál hozzá.. de nem biztos, hogy a becslés jó volt. ;)

OFF?: Megnéztem a fix tv-s videót a H5-ről, végre láttam két fórumlakót..
Műsorvezető: a Heroes sorozatban mindig is nagyon lényeges volt, hogy jól nézzen ki.. a H5 is elődeihez méltóan SZÉP lett. :lol:
ON: Cat, Coradiel: Tényleg elég zavaró lehet, hogy a H5 nem H3, és ezért máshogy kell játszani. Egyetértek.
OFF: Éppen ezért, ha valaki nosztalgiázni akar, válassza a H3 WoG-ot. A legjobb, legteljesebb H3 részt. Letöltések rovat, WoG install.
ON: Mikor lesz H5 EVM kiadás? Szeretném olcsón venni. :? Mennyi most egy GF4 Titanium 128 MB? Nem H5 kompatibilis a videokártyám.
UPDATE: Videokártya probléma szoftveresen megoldódott..


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára doom3d 2006 jún. 03 szomb., 11:52-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 9:03 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Doom:

Én most adtam el egyet 8 k -ért, a varerán keresgélj!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 13:11 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
A fix tv-s videot hol lehet megnézni? Honnan lehet letölteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 13:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Imperator01 írta:
A fix tv-s videot hol lehet megnézni? Honnan lehet letölteni?

http://www.levelup.hu/video.php?todo=popup&vid=78 környékén néznék szét..

Kár, hogy a Heroes3 WoG-ról nem beszéltek benne. Meg kicsit sokat beszélt a műsorvezető és a két haverja. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 13:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
No jo reggelt forumlakok:)

reagálva pár hozzásolásra,szigoruan a saját véleményem égisze alatt!:)
Szerintem ha 1 játék sorozatrol beszélunk,akkor nem kéen uj játékot csinálni 1 ujabb részben,csinositani a grafikán,kijavitania bosszanto hibákat,és folytatni a sztorit!
Az utobbi 1-2 hétben elég sokat játszottam a heroes 5-el és azt kell mondjam hogy a lények sem tetszenek már,a 3. részben volt valami összhang az egyes várak lényei között,különböztek,sokldaluak voltak,használhato speciális tulajdonságokkal,és mégis egészet alkottak,én ezt az 5. részben nem érzem...
A varázslatok... nos véleményem szerint, sok avrázslat használhatatlan lett (slow,haste,town portal "dim door") ,legalább annyit tettek volna meg,hogy uj nevet adnak nekik,és nem azoknak adnak,amik ugyan azzok amradtak...
Az épitkezés.. szerintem botrányos ez az uj nézet,bár valamit javit,hogy be lehet állitani,hogy csak az aktuálisan megépithető épületek látszodjanak,de ez is csak enyhe gyogyir.. Továbbá az sem tetszett,hogy pl nem látom alapbol 1 egység árát..és igen zavaro az,hogy bizonyos gombokat csak ugy tudok elérni,ha össze vissza cikázom az oldalon az egérmutatoval,fel-le,jobbra-balra..hiányolom az észszeruséget,mintha akészitők nem is játszottak volna a játékkal...
A hős... örülök hogy nem tették annyira aktiv résztvevővé mint a 4. részben,az uj skill rendszer nagyon tetszik,csak feleslegesen lett tulbonyolitva,mondjuk ha 8 skill-t lehetne választani,akkor nem,de igy igazábol ha ütős hőst akarok fejleszteni,akkor a készitők által megálmodott utvonalat kell követnem,és sok mindennek nem marad hely,de ez sem zavar igazán,mert még uj,és hajt a kiváncsiság ! Ami viszont roppantul bosszant,és tényleg semmibe nem került volna az,hogy a hős adatai 1 lapon látszodjanak,és ne elljen ávlotgatni mindenféle nézet között !
A térkép...borzasztoan kicsik a pályák,szitne klauszrofobiám van,1 very big mapon már az első naptol kezdve azon gondolkozom hgoy mikor támad meg 1 másik játékos...kb ezer év mire felépitek mindent,ráadásul még zzal is korlátoznak,hogy mihez mennyi pont szukséges,ez milyen baromság már? jo lehet ettol realisztikusabb a játék,de ha realitásra vágyom,akkir kimegyek ajátszotérre és épitek 1 homokvárat
Grafika.. nagyon pozitivnak vettem volna pl azt,hogy lehessen váltani 2d-s és 3d-s nézet között,mert amikor már kigyönyörködtük magunkat a csodálatos grafikában,akkor talán játszani is lehetne vele gyorsan,ahogy pl a 3. részben... ott tudtam előre,s végig gondoltam,mit kell tennem akövetkező körben,itt ez nem igy megy,mert ha mindenfelé forgatod a kamerát,akkor észreveszel dolgokat,amit más nézetből nem... persze volt ilyen a 3. részben is,ott plén nagyon szerettem !:)
Csata..ez a csikos megoldás,eleinte nem tetszett,aztán viszont nagyon,és most megint hadilábon állok vele,mert pl csak fix számu egység fér ki aképernyőre,és ha az én egységem nem látszik,akkor honnan tudjam mikor jön??? átgondoaltlanság ez is...továbbá azt sem értem hogy pl a hősöm egy sárkányon 198-at sebzett,ming 1 második szintu lényel csak a felét.. nem értem a logikát....
Summázat... az uj dolgok java része bosszanto aproságon bukik el,az én szememben,kár érte,több figyelmet érdemelt volna ajáték készitőitől,a régi dolgoka probálták emghagyni ugyan,hogy a heroes keret megmaradjon,de olyan butaságokkal tömték tele ezt a puttonyt,hogy kár érte... a Heroes névért kár,mert ha teszem azt más névvel hozzák ki ajátékot,akkro azt mondom nem is olyan rossz,
Kiváncsi vagyok arra,hányan tudják öszintén azt mondani,hogy ez 1 mélto heroes folytatás... szerintem sokakkal az mondatja ezt,hogy ha nem dicsérnéka játékot,akkor bizony be keéne látni hogy a heroes a 3. rlssszel(és a kiegészitővel egyutt) végleg lezárult,amit azota kapunk az minden csak nem heroes,és engem az bosszant hogy nagy kiadok probálják ránktukmálni mondván hogy jo lesz ez nektek,vegyétek meg,nem csalodtok,és a grafikával elvakitanak mindenkit... sok heroes veterán probál kapaszkodokat keresni ,hogy "nem is oylan rossz ez,meg igy sokakl életszerubb,valosáogsabb a játék",de könyörgöm én nem valoságot akarok,hanem igazi Heroes-t mighty gorgonnal,dreath knighttal... és az angyal,hát most sem tudok még napirendre térni felett,csináltk 1 japán kamaszos kisfiut (kislány,) a 3. rész marcona kinézetu férfijábol,annak tekintélye volt,ha megláttam apályán,most ha csatázom oylan érzésem van,mintha 10-en éveseknek készult játk figurákkal játszanék...
Remélem jo pályák,uj patchek után másként fogom látni,higgye el itt mindenki hogy probálom,mert én is szeretném urja érezni a Heroes feeling-et,de még nem megy,és jelenleg ugy érzem,hogy ha nem teszem be a 3. rész cd-jét,akkor nem is fogom ! Most mondhatják egyesek,hog ylépjek már tul a 3. részen,mert ez már nem az.. de akkor is fáj,hogy ez lett a kedvenc játéksorozatombol,unalmas,nyögvenyelős,vontatott középszeru,ámde látványos játék,pont olyan ami eladhato a piacon !
Sirálmainak ezzel vége,csak szerettem volna megosztani a"sötét oldal" gondolatait is a többiekkel,és még egyszer... ez csak az én véleményem

Heroes 3 és fallout 2 forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 13:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
helyesirást nem kritizálni:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 14:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Ez egy méltó folytatás! Yc kicsit te is konzervativ vagy és túlságosan sokat játszottál a h3-mal, ami nem baj:D Valaki nem változik, ne aggódjál az összes fiatal akivel beszéltem, azoknak sokkal jobban tetszik az 5 mint a 3-om! A váraknál szerintem meg nagyon jó az összhang, főleg amikor csata után együtt örülnek :wink: :wink:! Igazából nem is hibák amiket legtöbben leirtok, mindössze nem szoktátok meg, hogy ez bizony nem heroes3! Ez valami jobb:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 14:34 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Imperátornak mindenki konzervativ aki nem kezeli szuperlativuszokban a H5-t, bár a történelemben elég sokszor bebizonyosodott, hogy az egészséges konzervativizmus a nyerő, de ezt mellőzzük :arrow:

Mindenkinek vannak észrevételei, a pozitiv oldal azzal védekezik, hogy ez nem H3, hanem más, oké, persze, hogy nem az, de igencsak megkérdőjelezhető, hogy méltó utódja, elsőre egy kissé elkapkodott game, ahol nagyrészt a grafikára ráment a tudás és az idő, az összestöbbi hanyagolva lett, vannak újjitások, de nem biztos, hogy ezek pozitiv irányba viszik a játékot.
Természetesen el lehet vele játszani.................de nem hiszem, hogy 6 évet kihuz, mint a 3. rész, nincs az a patch.

Azt meg csokoltatom, aki kitalálta, hogy a dokumentumok menübe rakja a savegamét, tegnap összeomlott ez a kiváló xp, buktam a kampány savéket, igy is csak az első kampány 4. pályáján voltam - nagyon nyögve nyelős ez nekem - most kezdhetem előről.
Rulez
ugye a konzervativan gondolva, a savegame a játék könyvtárban található.............nagyon menő ez a sok újjitás.

DW, GW, HG -t akarok H5 ben!

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 14:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Idézet:
és az angyal,hát most sem tudok még napirendre térni felett,csináltk 1 japán kamaszos kisfiut (kislány,) a 3. rész marcona kinézetu férfijábol,annak tekintélye volt,ha megláttam apályán,most ha csatázom oylan érzésem van,mintha 10-en éveseknek készult játk figurákkal játszanék...


Hmm.. több tiszteletet a hölgyeknek. Velem bizony már előfordult, hogy egy cseppet sem marcona kinézetű angyalka úgy leápolt, hogy csak pislogtam. ;)
Igaz, sereg nélkül mentem. :lol:
Amúgy a játék a borító tanúsága szerint tizenéveseknek készült, 12+ jelzésű. Aki felnőtteknek való komoly játékot akar, annak ott van a H2, vagy a H3 WoG. Esetleg a sakk. (Rebel10, Fritz9..)
Komoly, nehéz játékot meg nem lehet eladni. Az április-májusi WoG torna mentések nehezek voltak, meg is látszik a résztvevők számán. Júniustól kezdve könyebbek jönnek.. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 14:56 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
A játék érdekes és még jó is lehet valamikor (majd úgy 10 javítócsomag után). Sok apró dolog van, ami a játék élvezetét elrontja (legalábbis nálam). Mikor már kezdenék igazán belejönni, akkor valami egyszerűen visszaránt.
Igazán ülhettek volna még felette egy kicsit a programozók (és a tesztelők), mert inkább később, de jobbat. (Csak úgy mellékesen, a Windows is grafikai javuláson ment keresztül, sok új cucc került bele, de mind a mai napig rá tudja hozni az ideggörcsöt az emberre. Pedig kezdetben az is milyen új, szép és extra. :? )
Sokan mondják, hogy ne hasssonlítsuk a H3-hoz, mert ez nem az. Ez így igaz, és nekem pont az a bajom, hogy nem egy teljesen feldizájnosított és kcsit "összébbkuszált" változatát vártam a h3-nak, hanem valami mást, ami ugyanakkor magán viseli a Heroes kézjegyét. Akkor inkább csinálják meg a H3-t 3d-ben (vagy kvázi 3d-ben), és adják ki azt. Az tényleg egy régi jó játék lenne új köntösben (mint ahogy a Settlers 2-vel akarják).
Majd ha beállítások között megjelenik sok-sok alternatíva (lehet, hogy WoG függő vagyok D ), akkor talán élvezhetőbbé válik majd a játék. Számomra feleslegesek a különféle effektek (pl. "várnézés" - ezt ki is kapcsoltam, a csata közbeni és utáni animációk is egy picit hosszabbak attól amit elvárnék). De lehet, hogy csak a gépem lassúsága az oka az egésznek. A kameraforgatásról jót vagy semmit alapon, inkább nem szólnék (csak így zárójelben, 1 kezemen meg tudom számolni, hányszor használtam direkt). Tehát, ha már sok mindent ki tudok kapcsolni, akkor végre nyugodtan rá lehet majd koncentrálni magára a játékra.
Persze erre megint az lesz az eredmény, hogy sok a sirám és hogy nőjjünk fel a mostani divathoz. Kösz abból nem kérek. De mindenesetre van a játékban valami. Csak ki kell várni azt a "pár" add-on-t, patch-et, és akkor talán még élvezhető is lesz a játék teljes egészében.

És ha már patch:
A Nival fórumáról szemezgetve:
Az első hivatalos patch nemsokára megjelenik. A térképszerkesztőt megpróbálják nem később, mint augusztus kiadni. A Random térkép generátor, majd csak a térképszerkesztő megjelenése után kerül bele a játékba. A harc közbeni mentés/betöltést is tervezik majd valamikor hozzáadni a játékhoz. Új térképek már a 2. patchben lesznek. Direct IP-s játélmenetet egyenlőre nem terveznek.

Háát.... :?

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 15:08 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
harc közbeni mentés
ide jutott a világ.................

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 15:26 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Adler írta:
harc közbeni mentés
ide jutott a világ.................


Sziasztok!

Az már elég rég ide jutott, mert már a H4 -ben is volt! :) :) :)

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 15:30 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Sajnos el kell ismernem hogy nagyon sok dolog tünhet kiforratlannak, a legfontosabb a pályatervező :( És tuti hogy itt a Ubisoft szólt közbe hogy most már kellene neki egy kis cash tehát lehet kiadni és utána dolgozni, hogy kiegyensúlyozottabb legyen a játék.
A 3D-hez szólva: szerintem nem rosz. Igaz meg kell szokni, hogy nem látsz mindent azonnal hanem, esetleg errébb kell mozgatni a kamerát, viszont ez már igazából csak azokat zavarja akik régi motorosok és az izometrikus stratégiák rajongó és nem is játszanak igazán mással. ugyanis ahogy már sokan mondták ez a "divat" és a mai generáció (akiknek úgyanúgy készült ez a játék!) már megszokták ezt. A lényekről majdnem behaltam amikor megláttam mi lett a dungeonból (kedvenc váram volt a 3ban), de aztán megkedveltem a lényeket benne. Meglettek az új kedvenceim és már azt is kezdem megszokni mire figyeljek.
Hogy nincs összeválogatva a lények a várakban? Hát nem tudom szerintem nagyon is egységesek, mind stílusban, mind abban hogy milyen világból jöttek, legalábbis amikkel eddig találkoztam azok mind ilyenek.
A pályák méretéről inkább nem mondanák semmit mert még nem nagyon foglalkoztam azzal :) csak a Beta-ban :) de engem mondjuk néha kifelyezetten zavart a 3ban az XL-es pályák hatalmassága :) de ez egyéni izlés kérdése :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 16:18 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Zargul írta:
nyilasHun írta:
Üdv!
Elakadtam..
Nekromanta kampány első pálya...
Át kéne kelni a folyón, ami így 1. (2.-3.-sokadik) ránézésre 3 helyen lehetséges talán (familiar, vízelementál ill. mage által őrzött helyeken).
Namármost a probléma ott kezdődik, h a narancssárga hős szépen beállt a partszakaszra vezető egyetlen kanyarba, és megtámadni nem szabad..
Mi a trükk?
Vak volnék? :shock:
Előre is kösz!


Nekem is ez a problémám jelenleg.Valaki tudja a megoldást?Most nincs időm H5-özni azért kéne a segítség.Thx!


Mire jó a Dimension door, vagy mi a fenének hívják itt?! Hát nem arra, hogy a kellemetlen mezőket átugord?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 19:17 

Csatlakozott: 2005 jún. 26 vas., 13:57
Hozzászólások: 39
Hali,

még csak / vagy már az Inferno 3. pályájáig jutottam a játékkal, az alapján írnám le a tapasztalataimat:
- a grafika nagyon szép és ideje mexokni a 3d játékokat, ez most a jövő, tekerni meg forgatni kell, hogy közben robotoljon mindenkinél a vadiúj vga! :D Amúgy, nem lenne rossz a 3d nézet, ha valahogy kiemelnék a térképtárgyakat jobban, hogy egy esetleges takarásban is láthatóak legyenek.
- a hősök és a kampány sztori eddig jó, élvezem a kis videókat. Az kár, hogy néha nem egyértelmű a küldetés cél (vagy csak én vagyok egyre hülyébb) és sok ember előbb elveszít egy pályát, majd újraindul és nyer.
- a csata király, a lények lépés sávja jó ötlet volt.
- a térképek tényleg kicsik, igaz, ez ízlés kérdése, viszont nagy térkép és hosszú játékidő kell egy 200 szintes vár megépítéséhez (már ha van várad)
- a lények szerintem klasszak, sajnálom, hogy kevés új lény van (az angyal tényleg elég mangás lett, azért kár)

Összegezve: a játék kb. 2 hete megvan és semmi okom panaszkodni, még mindig leköt. Lehet, hogy a h3 anno nagyobb durranás lett, de ezt még korai lenne biztosan állítani. Ha kijön az első 45 patch és minden funkció működik, akkor majd számotvetünk. Addig meg írtok mindenkit, aki a kicsi Agraelem bántja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 20:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Végre kipróbáltam a cuccot. Az, hogy lassú a játékmenet, rendben van.. kezdő vagyok H5-ben.
Hibák:
- Falcon pálya, tavern le van tiltva: helyette azt írja a gép, hogy a váram nem elég magas szintű
- varázslatok elég furcsán lettek kialakítva, van, hogy 2-3 ugyanannyi manába kerül, de nem egyformán használhatóak
- Az alvilág plafonja nagyon gyakran belelóg a kamerába
- nagyon nehéz mindent megtalálni, az aktív tereptárgyak általában nincsenek jelölve az áttekintő térképen

- az eddigi legjobb inferno-s taktikám az volt, hogy lövök íjjal/varázslattal, gate-elek amit lehet az ellenfél képébe, és ész nélkül nyomom a wait-et.. ezen a harcrendszeren még lenne mit javítani (pl. erőgyűjtés után nagyobb hatótáv, visszatámadásnál hátrébbsorolás, ha már van initiative csináljuk rendesen..
- a rengeteg animációt ki szeretném kapcsolni, de nem egyértelmű hogyan kell-> nem jó a kezelőfelület
- a játék+video+hang beállításokat elfelejti kilépéskor, ez azért csúnya.. minden indításkor felbontást állítgatok
- kevés gyári pálya, kevés beállítási lehetőség, nincs pályaszerkesztő és random map generátor..

Vegyes:
- jobban szeretem a hexás harcmezőt a négyzetrácsnál
- a jobb szélső nyomógombok tetszenek
- lényeknél a garfikán nem látszik, melyik mennyire erős, pl. a földelementál gyengébben néz ki, mint a familiar

A H3 WoG egyértelműen jobb (nekem).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 20:52 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Adler írta:
Imperátornak mindenki konzervativ aki nem kezeli szuperlativuszokban a H5-t, bár a történelemben elég sokszor bebizonyosodott, hogy az egészséges konzervativizmus a nyerő, de ezt mellőzzük :arrow:

Mindenkinek vannak észrevételei, a pozitiv oldal azzal védekezik, hogy ez nem H3, hanem más, oké, persze, hogy nem az, de igencsak megkérdőjelezhető, hogy méltó utódja, elsőre egy kissé elkapkodott game, ahol nagyrészt a grafikára ráment a tudás és az idő, az összestöbbi hanyagolva lett, vannak újjitások, de nem biztos, hogy ezek pozitiv irányba viszik a játékot.
Természetesen el lehet vele játszani.................de nem hiszem, hogy 6 évet kihuz, mint a 3. rész, nincs az a patch.

Azt meg csokoltatom, aki kitalálta, hogy a dokumentumok menübe rakja a savegamét, tegnap összeomlott ez a kiváló xp, buktam a kampány savéket, igy is csak az első kampány 4. pályáján voltam - nagyon nyögve nyelős ez nekem - most kezdhetem előről.
Rulez
ugye a konzervativan gondolva, a savegame a játék könyvtárban található.............nagyon menő ez a sok újjitás.

DW, GW, HG -t akarok H5 ben!

Hát én nem tudom, ami hibákat leirtatok azok inkább kifogások! Ilyet is hibának irni hogy nem találom az ásványt! Szerintem heroes3-omban is volt olyan mindenkivel. hogy elhagyott valami ásványt főleg az elején, amikor még nem ismerte a gamet! Én például legelöször multiba próbáltam ki 2 haverral és egyik haveromnak nem tünt fel egy aranybánya!:D Írta, hogy milyen mákos vagyok, pedig neki még közelebb is volt és nem vigyázott rá semmi! Nekem csak a demoban volt gond a kamera kezelés, de szerintem könnyen átlátható! A kezelő felület is hihetetlenül egyszerű! A várépitéssel se értem mi a gond egyeseknek!

ui: a mérsékelt konzevatizmussal kicsit van igazad,de azzal is lehetene vitatkozni! A legnagyobb gond hogy te nem az vagy:DD Ha igazi hibát irtok, akkor nem irok hiperlativuszokat! A lények kinézete például hagyj legyen már az alkotói szabadság része! Nekem se tetszik mind!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség