Akárki akármit mond a legkiforrottabb akkor is a jó öreg H3!
Megunhatatlan, egyszerűen csúcstartó! Igaz 15 év kellett neki, hogy idáig evolváljon, de a ruszkik mind a mai napig fejlesztik (lásd: HotA)
És szvsz, ha azt tovább tudnák fejleszteni, pl. karavánrendszert beletenni, és néhány újonnan megjelent hasznos dolgot, még mindig felvehetné a versenyt a legjobb stratégiai játékokkal!
Elolvastam a cikket, és egyértelmű, hogy aki írta, totál dilettáns, hozzá nem értő egyén....
Fáj neki, hogy más kasztoknál más skilleket dob be és átláthatatlanul keveri. WTF? Hát kérem, csak utána kéne olvasni, minden népnek vannak egyedi képességei, amit másokkal nem tanulhatsz meg, és még ott van a Might/Magic hősök közti különbség is. Fák, kövek mögött megbúvó nyersanyagok?? Hát ott az ALT gomb, ami megmutat minden rejtőző farönköt, aranyrögöt!
Én teljesen elégedett vagyok azzal, amit a H7 nyújt, kivéve a lények, várak, látogatható épületek variációit és mennyiségét... Valamint azt, hogy a játék keretrendszerét egyszerűen átlopták a H6-ból. A 30-as szintkorlát egy fölösleges és bosszantó hülyeség, amikor a skillkeréken skillenként 9 pontot lehet kiosztani, plusz ott van a 3 Grandmaster képesség is! Így gyakorlatilag soha nem fogsz tudni teljesen kifejleszteni egy hőst, vagyis a cikkírónak valamelyest igaza van abban, hogy a skillek kb. felét SOHA nem fogja senki kiválasztani, max egyszer kíváncsiságból..
A játék egy dologban sajnos nagyon is 21. századi trendet követ: minél kevesebb, annál jobb, hogy a többit extra lóvéért adják el a parasztnak...
És itt nem is ezzel van a baj, mert a H3-nak is voltak expansion-jai, ahol több épület, lehetőség, vár nyílt meg. Hanem azzal, hoyg már a tervezés fázisban tudatosan így csinálják meg a koncepciót: Minél kevesebbet a játékba, de még éppen annyit, hogy ne legyen pofátlanul kevés és ne érezzék a vásárlók átverve magukat...
Én is azok közé tartozom, akik akkor fognak pénzt áldozni erre, ha majd a Gold, vagy a Complete edition kijön... A Heroes 6 preordernél megtanultam a leckét!!