Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 25 szer., 22:36 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
hahakocka írta:
H7 új szavazások : Lehet szavazni a Lich és Vámpír kinézetéről. 3-3 féle rajz van vannak köztük egész jók. PL Női vámpír, klasszikus vérszívó vámpír vagy a kardos sötét lovagos. Lichből van egyiptomias, igazi halál varázslós és múmia szerű is. De persze a honlap behalt most még nem tudok szavazni. :) Márc 29-g lehet.

A The Priest of Death és a The Blood Monster baromi bejövős ! :D Semmi csicsás páncél, ugyanakkor kellően arisztokratikusak és misztikusak. Pont amilyennek egy élőhalottnak lennie kell! Megy is rájuk a szavazatom. (illetve majd menni fog, amint be enged loginolni az oldalra :roll: )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 26 csüt., 17:12 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Szép munka mindegyik,voksok leadva!Megnéztem volna mindet színesben,lehet akkor másra esett volna a szavazatom.

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 27 pén., 21:30 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://mmh7.ubi.com/…/bl…/post/view/the-return-of-the-beast
Hoppá valaki vissza fog térni! Behe nagy. :D Na nem Arnie! Hanem a Maci! :D Barbárok előre!
Küklopsz akkor nem hiszem lesz 2. bajnok lényként, inkább Wyvern talán. Túl hasonló lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 27 pén., 23:50 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Ha H3 szerű küklopsz akkor nem :)

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 28 szomb., 0:11 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Nem ez Behemoth lesz! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 28 szomb., 11:58 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Azt tudom csak a másik bajnok lényt mondom,mivel hasonlóak és a Wyvernt mondtad,de ha H3 szerü kinézetre a küklopsz akkor már nem hasonlóak és simán lehetnének bajnokok. De egy troll behemót páros is szèp lenne küklopsz wyvern elősereggel :wink:

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 30 hétf., 18:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Egy kevés információ :D a 7. rész mostani állásáról és a Stronghold is bemutatva! :)
Behemoth és Küklopsz! :D Gnoll visszatér! :D
Lesz szimultán kör mód is!

https://www.youtube.com/watch?v=Ickt5_QM9mM
Interjú a vezető producerrel aki a Heroes 5 óta producer.

https://www.youtube.com/watch?v=KwAdQPJpQkA
Interjú a lead pálya designerrel és sztoriíróval aki egyébként egy szimpla Heroes rajongó volt 2010-ig aztán a H6 óta már fejlesztő is! :)

https://soundcloud.com/might_and_magic/ ... -encounter
Kijött a Stronghold a 4. frakció zenéje is habár mér az elfeké az 5.-é is fent van.
Képek

http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... n.1920.jpg
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... w.1920.jpg
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... a.1920.jpg
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... y.1920.jpg
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... x.1920.jpg
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... x.1501.png
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... q.1920.png
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... b.1920.png
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... 7.1920.jpg
http://im.ziffdavisinternational.com/t/ ... x.1920.jpg

Egyéb cikkek az alpha verzió kipróbálásról! - Gamespot
- nl.hardware.info
- tweakers.net
- PC Gamer
- attackofthefanboy
- Millenium
- Inside gamer


Egy játékmenet videó németül
http://www.buffed.de/Might-und-Magic-He ... t-1154850/

https://mmh7.ubi.com/en/factions/stronghold
Itt a 3D-s barbár egységek s a zenéjük jellemzői a népnek.
Plusz pár infó azoktól akik kipróbálhatták a játékot, a képességekről szintugráskor, a hátbatámadásról mint új bónusz sebzés a harcban. A Barbár várról stb.


Skillwheel
The Skillwheel is my main concern so far. My thoughts about it:
• 9 skills + racial are too few on a skillwheel;
• 30 skills in total are too many;
• 5-6 abilities (perks) per skill are too few;
• no internal prerequisites for perks except mastery level;
• no external prerequisites at all;
• being able to pick all the perks from one skill, and that being a requirement for ultimates, removes a big chunk from the player's decision making, since he'll be able to have everything in the end anyway;
• speaking of ultimates, the emphasis on them is too high and players will focus on them too much. This is the reason why I kinda don't agree with them, because I think the ultimate should be your hero's build, not one super powerful skill (or 3 in this case);
• if ultimates is the way to go, then make the prerequisites be more varied, rather than concluded to only one skill;
• skills don't have a fixed place or an otherwise recognizable pattern (like Might, Magic, Neutral for instance). Players will waste a lot of time searching the positions on the skillwheel of different classes;
• perks are hardly recognizable from one another, and mastery levels should be more visible and intuitive, named Novice, Expert, Master, not numbered with 1, 2, 3, to avoid confusion. Also some background pictures/effects for skills would be appreciated, like some leaves falling in the background of the Earth Magic skill (but inactive when the skill or mastery level is unlearned).
In short, there's too much Heroes 6 and too little Heroes 5. I really, really hope this is not final and changes can be made.
What I do like though is that there are many classes and therefore many skillwheels. I think the idea of skill restriction and mastery restriction is good enough to ensure different builds, playstyles and replayability.
I will also provide a picture of what I believe would be an appropriate Skillwheel. I hope you'll get the Heroes 5 feel from it, and also understand the reason why I'd like it that way. Further explanation will be provided on the community when I'll post it there, if anyone will be interested in further reading (also planning to open a debate and do some brainstorming on this way with the community, and find out what the others think a skillwheel should look like).

User Interface
The user interface is too big and intrusive. There are certain features that carry over in places where there's no need for them, like the Map UI inside the town. Also I don't like the Circle figure, squares and rectangles are way better. You guys should take a look at the UI of Heroes 3 and try following in its steps.

Stronghold Town
Best Townscreen by far, so please work on the others. I love the idea of Tech Tree (even though I expected it to be something else) and also how it was implemented. Rectangles and prerequisites, a good formula that should be followed more often. I also like the fact that there are more encounters in the tree where you have to choose between two buildings, that's really good for player decision making. One thing I would appreciate tho is that you don't streamline it, because I've seen an example where the Wyvern Nest was a prerequisite for the Cyclops Den/Behemoth Lair, while the other option was not - so ofc everyone will undoubtedly build Wyverns 10/10.

Stronghold Creatures
I must say, the Stronghold line-up is a jewel. Behemoths are back, Gnolls are back, Wyverns too and the Basilisk is awesome. I don't believe there will be any negative feedback here from anyone, so, congratulations. However, tooltips are missing. I literally couldn't see the Passives and Actives of the creatures, only Primaries. That's really bad and it needs fixing. Heroes 5 did a good job showing creature Bios and explaining abilities, please make tooltips for all creatures so the player would know what his creatures are all about.


Flanking
I believe 25% and 50% bonus damage to creatures in melee combat is not good at all. Frankly, I don't know why this is a global mechanic, it should've been tailored for some specific creatures, or included as a passive ability from skills. I don't see how it adds to the game, I can only see how battles will be dances behind everyone's back. Please implement some countermeasures for it like an Intercept mechanic, or make the creatures not change their facing every time they get hit, but just when they retaliate. As it is, I don't really like it.

Adventure map
I must admit, it's fairly good. Especially on the first map, which had more green vegetation and water than the other one where the desert was all you could see. The objects are finally not realistic anymore, but symbolic, iconic, and that's how they should be. If the objects end up real size, they'll be too large and so the map will have few of them, eventually making the player feel like he doesn't have anything to do or explore. But when they are smaller, you can have more, and the map feels full with tons of things to do. Also, as much as possible paths or open terrain for heroes to travel on. Resources were a bit abundant, but that's not really an issue considering it can be fixed in the map editor if need be.
Also, in regards to the first map - I don't see why there is a 1 month limit because there are already many restrictions, like limited troops, no town, and a hero that respawns and attacks you endlessly. I know the story says 1 month but I don't see the reason to not circumvent that somehow. However, if time limit is essential, then at least show it in the mission objectives. Speaking of which, please make a feature where you can deselect already Completed Quests, so they don't clump up alongside Active Quests in one window.

Hero races and models
I liked the goat-like mount of the protagonist, good addition. Would like to see more variety when it comes to the models and races of heroes. For example Angel heroes in Haven, Minotaur heroes in Dungeon, Basilisk riders in Stronghold, etc. Humans riding horses becomes really boring after a while, and with such a big creature pool it would be a waste not to implement more diversity.

Siege mode
The combat map in Siege was ridiculous. The walls left little space behind them, so creatures were clustered completely with nowhere to move but outside. Weird. I know it was a build mistake but I really hope the game won't end up having things like that.

The event
I had a good time and all seemed to be great. I have no complaints. The people were friendly and receptive to us and our questions, food was good, had enough time to play Stronghold and get an idea about Heroes 7. It's a shame I couldn't play Necropolis though, like I imagined before the event. Also I would've liked Xavier to be there to talk a bit with him ask him some questions. Overall everything was good and I enjoyed myself, too bad it lasted for just one day. Hope there will be a next time.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 30 hétf., 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... te-results

Az 1. fajta lich nyert a 3. fajta vámpír nyert ezek lesznek majd kb a játékban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 01 szer., 18:11 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://www.youtube.com/watch?v=hEd7La1Mglo
A mester zongorán is előadja a Heroes 7 barbár zenét!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 09 csüt., 19:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... el-in-mmh7
Hősök fejlesztése a skillwheel a Heroes 7-ben!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 10 pén., 18:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... esentation
Az Erő hősök varázslatszerű képességei


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 15 szer., 20:54 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... gic-heroes

https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... ght-heroes

https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... in-details
Heroes 7 Barbár városkép és magyarázata, barbár Erő és Varázslat hősök


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 17 pén., 15:46 

Csatlakozott: 2013 ápr. 07 vas., 11:04
Hozzászólások: 24
Sokan háborognak a hivatalos oldalon a skillwheel miatt! Én amondó vagyok, hogy már az pozitívum lesz, ha a VI rész továbbfejlesztett változatát építik bele a játékba skillwheel formába. Persze azzal én is egyetértek, hogy az 5. rész skillfejlesztése sikerült a legjobbra, mindenesetre én elég nagy potenciált látok a játékban, és ha a mapeditort jól hozzák össze, illetve negyed annyi bug lesz a játékban mint a 6 esetében részemről tuti vétel :) 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 17 pén., 20:07 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
H7 Skills: Air Magic Levegő varázslatok és képességek felsorolása H3-H4-H5 hibrid lesz?
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/skills-air-magic


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 18 szomb., 13:27 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Ferry88 írta:
Sokan háborognak a hivatalos oldalon a skillwheel miatt! Én amondó vagyok, hogy már az pozitívum lesz, ha a VI rész továbbfejlesztett változatát építik bele a játékba skillwheel formába. Persze azzal én is egyetértek, hogy az 5. rész skillfejlesztése sikerült a legjobbra, mindenesetre én elég nagy potenciált látok a játékban, és ha a mapeditort jól hozzák össze, illetve negyed annyi bug lesz a játékban mint a 6 esetében részemről tuti vétel :) 8)


A hivatalos oldalon mást sem tudnak, mint rinyálni, ami baromi irritáló :evil: . Én Eddig semmi kivetnivalót nem találtam a fejlesztők elképzeléseiben (leszámítva a necro lények kinézetét, de az már javítás alatt van). Ha minden megvalósul amit elképzeltek, akkor az egyik legjobb heroes résszel lesz dolgunk (ha nem a legjobbal).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 19 vas., 15:51 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://www.youtube.com/watch?v=y0eLGbr7p_4

Na készül a Dungeon zene téma? Csak az nem volt kész még elvileg :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 22 szer., 21:27 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Skill magyarázat 2. : Heroes 7 - A Destiny skill ág magyarázata (Luck gyakorlatilag)

https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/skills-destiny


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 23 csüt., 20:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... pre-orders

Hopp Szeptemberi megjelenés! Május vége béta! Azoknak alapból megy a béta akik előrendelik a játékot!
mmh7.ubi.com
Heroes 7 megjelenési dátum és videó bétáról plusz képek a Gyűjtői kiadásról! Hatalmas lesz!

Ha előrendelni akartok vagy később a 3 féle Heroes 7 kiadásból valamelyiket megvenni akkor majd itt is megtehetitek az oldalon a bal oldali menüből a JátékRendelés fül alatt! Érdemes lesz hisz bónuszok járnak majd ingyen! Pl. Póló, Heroes pendrive, poszterek stb!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 23 csüt., 21:11 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Lehet, hogy csak a bétához kell !

Minimum config:
OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (Only 64bit)
Processor: Intel Core i5 660 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
RAM: 4 GB
Video card: NVidia GeForce GTX460 or AMD Radeon HD5850 (1024 MB VRAM)
Recommended config:
OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (Only 64bit)
Processor: Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6100 @ 3.3 GHz
RAM: 6 GB
Video card: NVidia GeForce GTX670 or AMD Radeon HD7870 (2048 MB VRAM)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 24 pén., 8:45 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Sziasztok!

Elég rég jelentkeztem már, de néha én is előkerülök a gödörből :)

Az lenne a kérdésem, hogy csak az vehet részt a béta-tesztelésben, aki meg is veszi a játékot, vagy lehet ugyanúgy jelentkezni rá?
Anno a 6-ban még én is bétáztam, ha jól tévedek, ez is érdekelne, de nem biztos, hogy meg tudom venni a játékot, illetve pontosítva nem tudom, hogy változtatnak-e a gépigényen, mert én eléggé alulról karcolom. Gépbe most főleg nem tudok befektetni, de a béta feltétlenül érdekelne!

Segítségeket köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség