Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 13:17 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Udv Kedves Heroes fanatikusok ! :)

én is letöltöttem a demot, sjátszottam is vele...
Néhány apor megjegyzés,ami pár ora játék alatt kiszurta a szememet :
- ha azonos egységeket 2 felé akarok szedni pl 100 succubusbol 2*50- et,azt nem tudom emlyik gombbal vagy miként lehet megoldani !
- csata közben engem az uj csikos ábrázolás elöször lenyügözött,utána már egyre inkább zavart,lehet hogy meg kell majd szokni,de jobb szerettem aheroes 3-as megoldást,ott ki leehtett minden számiteni,belekalkulálni a moral-t és a sebesség növelő/csökkentő varázslatokat !
- nagyon nem tetszett,hogy a town portal csak a legközeelbbi várba visz
- nem tetszett az épitkezési struktura (nagyon a disciples 2-re hajaz)

Ami jo a játékban azt már sokan elmondták(grafika,zene,skill rendszer (bár a választhato 6 skill számát keveslem ))
A hangulat viszont nagyon jo,a lények sem zavaroak,bár tény hogy szokni kell még az erősségi sorrendet !
Az artifactok amenynit láttam,hááááát valahogy a 3-ban jobbak voltak,ott pl volt +1-et ado és egészen +6-ig minden primary skillből,és persze a +all primary skillesek sem hiányoztak)
A varázslatok terén viszont tetszett az,hogy a mass spellekhez külön ability kell..

Nos röviden és csapongóan ennyi az első benyomás..az eredeti teljes játékot már nagyon várom..remélem születnek jo térképek,talán még H3 map feldolgozások is! :)

Heroes 3 és faloout 2 forever !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 14:04 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Thx, Garr!

No, így már mindjárt más!

Tök állat, láttátok, hogy az egyes magas szintű épületeknek nem csak az előépületek a követelményei (pl. a City Hall-nak a Town Hall), hanem az, hogy a vár egy bizonyos szintű legyen?! Ez gondolom azt jelenti, hogy ennyi épületnek kell már állnia. Ez zseniális!!! Így nem lehet csak a pénznyerő automatákat fejlesztgetni az elfoglalt, még üres várakban, hanem muszáj egy kicsit törődni vele! Nekem nagyon tetszik!

A lények iszonyú aranyosak! Az infernós lények meg megatápok! Mindegyiknek iszonyú jó tulajdonságai vannak! Az imp és a kis lángoló démonka idézget, a cerberusnak nem támadnak vissza, a succubus kegyetlen lánclövész, a lángoló paci brutál állat támadó, és gyors is (a kutyival együtt), a pit lord tűzgolyója, sok hp-ja, és az ördög brutalitása!!! Király!!! Ráadásul a hős fejlődése közben még plusz táp képességeket lehet venni nekik! Nagyon coool! A sima pályán az ellenséges várig eljutottam úgy, hogy egy lényt sem veszítettem a csaták során az egyre bővülő seregemből.

A 3D-s térkép miatt megvan a felfedezés izgalma! Én pl. most harmadszori végigjátszásra találtam csak meg az elhagyott bányát odalenn. Naon király!!!

A csata ötletes, szép, jó, taktikus! Mi kell még?! Az már csak hab a tortán, hogy nem kell az egész sereggel felvonulni a csatamezőre, hanem lehet akár csak egyetlen szörnyikét is kipakolni. Hogy ez miért jó? Pl. egy gyors íjász ellenség nem lövi le az impecskéinket... A kihagyom a kört, és a várakoztatom a sereget is igen jól van megoldva! Simán lehet benne taktikázni: az idézett lények előbb jöjjenek, mint a megidézők, így a selejt hullik, nem a valódi sereg. Sokszor a várakozás után is még a lassabb ellenfél előtt jön a sereg, de már az íjász egységünk után!

Szerintem a Heroes V ZSENIÁLIS alkotás lesz!!!!


ui.: közben rájöttem, hogy a 3D-s játéklassító várkép egy gyors Esc gombbal átugorható. Ez is ok.

Sereg szétosztása: SHIFT lenyomása, és jobb gombbal el kell húzni a sereget egy üres slotba. Ekkor felajánlja a szétosztó képernyőt.

Aki még nem töltötte le a Heroes V demót, az innen, magyar szerverről gyorsabban megteheti:
http://www.gamestar.hu/downloads.php3?op=visit&lid=5041

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 17:36 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 27 vas., 17:24
Hozzászólások: 100
Miért pont az inferno... :( :(


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára csubi 2006 ápr. 26 szer., 17:40-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 17:38 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 27 vas., 17:24
Hozzászólások: 100
Na én is letöltöttem a demot

észrevételeim:

-Lehet hogy hülyén hangzik de a dungeon tök gyenge lett a többiez képest.Az összes lényének kevés az élete és még a matron is elég gyenge pedig az az upg.6. katona a dungeonnál is tök gyenge.A fekete sárkány erősségét próbálták kiengyenlíteni ezzel de sztem ez nem igazán sikerült,de mivel még a dungeonnal nem lehet játszani így csak feltételezésekbe bocsátkozom.ez egyáltalán nem biztos hogy így van a teljes játékban.

-a zene istenkirály

-a játék iszonyat jó

-az inferno várban viszont nem lehet látni egy csomó épületet amit megépítek.Pl a mage guild.....bármennyire is lefordulok nem látom csak a tetejét.

-az építésnél engemis zavart hogy csak azután látható néhány épület miután megépítettem az xy-ont.De aztán persze rájöttem hogy oldalt van egy gobb amivel minden épület látszik de ezt viszont mindig ki-be kell kapcsolgatni.

-a harc nagyon király.Tökéletesen van megoldva

-A térképen nem igazán lehet kiigazodni mert az ember forog a térkép viszont nem.Magán a terepen menve olyan filling vann hogy kva jó.Nagyon el van találva.ez a képekről nem igazán jön vissza sajnos

-Úgy összeségében ŰBERFASZÁN JÓ JÁTÉK: AZ EDDIGI LEGJOBB HEROES: TALÁN AZ EDDIGI LEGJOBB JÁTÉK: NEM TOM H A 6. RÉSZZEL H FOGJÁK EZT ÜBERELNI: EGY ÚJ HEROEST KAPUNK TELJESEn hIBák Nélkül ...........KB 20napMÚLVA :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
(csak kár hogy a demóban pont az infernoval lehet lenni.ACADEMY és SYLVAN RULZ)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 18:56 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Üdv
Félő hogy le fogtok "ugatni" :? , miután végigolvastátok a hozzászólásomat.
Végül is mindegy, csak megpróbálom összefoglalni én is a véleményemet. Bár azt rögtön előrebocsátanám, hogy magával a demóval nem játszottam (talán majd most hétvégén), de a bétával igen, így nem tudom mi lett kijavítva és mi nem, azóta.

Olvasom, hogy sokan dícsérik a játék zenéjét. Tényleg nem árt ha az jó, de ez nálam nem mérvadó, mert általában egyszer hallgatom csak végig, az első játék alkalmával. Ezek után viszont zene kikapcs, helyette winamp, és az éppen közkedvelt zenéim kerülnek meghallgatásra.

A harc. Ez egy olyan dolog sztem, ami minden ilyen játéknak egy igen fontos pontja. A béta alapján, csak azt tudom mondani, hogy eléggé vacakra sikeredett. Az új rendszer, hogy ki ki után következik, abszolút kiszámíthatatlanná teszi a játékot. Bár ha jól emlékszem valamikor volt olyan ígéret, hogy lehet majd választani, hogy milyen módban szeretne játszani az ember. Amennyiben ez valóban benne lesz, és tényleg lehetl taktikai csatákat vívni, akkor egy hatalmas piros pontot adok az ubinak.
Szintúgy, a csata elején lévő "taktikai üzemmód", nálam nem tartozott a közkedvelt elemek közé. Amennyiben lesz mód a kikapcsolásásra, úgy minden rendben, de ha marad... Az első pár esetben még érdekes, de utána nekem nagyon az agyamra ment, hogy nem tudok harcba bocsátkozni az ellennel azonnal. Bár belátom, hogy bizonyos esetekben tényleg jól jöhet egy ilyen taktikai manőver, de egy bizonyos szint után azért eléggé feleslegessé válik. Teszem azt, már van egy erősebb hősöm, komolyabb seregem és akkor le kell nyomnom a térképen álldogáló lényeket, akiket simán le tudok "darálni". Ilyenkor idegesítő az a plusz egy katt. (Ez önmagában véve nem sok, de a századik "plusz egy katt után", azért eléggé idegesítő)
Csatatér forgatása. Szép, szép, de minek. Legfeljebb más szögből tudom megnézni a lényeket. Én annyira nem találom használhatónak ezt. Igaz a bétában eléggé komoly hiányai voltak a forgatásnak, nem tudom azóta sikerült-e normálisabbra megcsinálniuk.
Úgy általában a 3d. Csodálatos, lenyűgöző, stb, stb. (érdekes, hogy majdnem mindenhol így jellemzik) Megértem, hogy miért kellett, de nem vagyok oda érte.
Az eddigi herosokban is el lehetett rejteni, szinte bármit (aztán az ember fél napig bogarássza, hogy hol az az artifact, amit kérnek tőle :) ). De így ezzel a 3d-vel, akarva akaratlanul is szinte minden elrejtődik. (Jó tudom, ez most túlzás volt).
A várak építkezéi átláthatóságát nem tudom részletezni, mert ez a bétában érzésem szerint még nem volt rendesen kidolgozva. Annyira nem volt vészesen bonyolult, csak meg kellett szokni. Ellenben, én bizony néha sehogy sem bírtam megtalálni, egy már felépített épületet, mert nem igazán lehetett normálisan rázoomolni/megközelíteni.
A varázskoönyvön még tényleg lehetne igazítani. Marha nagyok az egyes varázslatokat ábrázoló képescskék.
Amúgy megszokható; végső véleménye az embernek meg úgyis csak több órányi/napnyi/hónapnyi játék után alakul ki. Egyenlőre biztos, hogy maradok a WoG-nál, nálam az a legjobb része a heroesnak.

jitay

UI: amúgy, pl az amőba is egy milyen jó a játék, pedig annak a grafikája aztán tényleg nem mondható hú de milyen klassznak :D :D :D

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 19:50 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Petro Mester írta:
Ezt a több irányba fejlődést egy másik játékban megvalósították, a Disciplesben. Szal aki ilyenre vágyik annak az tökéletes, aki meg heroesozni akar, az meg heroesozzon. (Igen, nem vagyok oda a wogért sem...)

A WoG-ban nem is fejlődnek több irányba.. amíg Fifi nem ír rá szkriptet. :lol:
Ahány szkriptíró, annyi WoG.
Attól függően, hogy milyen kiegészítőket raksz rá, többféle H3 fejlesztési irány is van.. Hívhatnánk H3 WoW-nak is (In the Wake of WoGs). :lol:

Tényleg, mennyi szkriptelési lehetőség lesz a H5-ben? Már alig várom az első H5 mod-ot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 20:17 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
"Újra itt van a szörny, kezeket fel,
nincs semmi gond én még nem tűntem el..."

Időközben lemaradtam pár Heroes versenyről, meg sok sok találgatásról az 5tel kapcsolatban.
Annyit mondanék, hogy a demot kipróbálva, hogy a játék annyi mindenben más a bétához képest (értve ezen lényegi dolgokat), hogy majdnem feleslegesen téptem a hajam a béta során...
A nyílt bétát nem volt alkalmam kipróbálni így arról nem nyilatkozom.

Nekem a mostani demoban csak az fájt, hogy eltűnt a változatos "szörnysebesség". A treantek, golemek, zombik pl mérgezett egérként szaladgáltak, pedig nekem az tetszett, hogy a lassú lények lassan mozogtak... Ezen kívül nekem minden bejött.

Még csak annyit, hogy én megelőlegeztem a bizalmat a deluxe verziónak, úgyhogy ha minden igaz május 21-től nyúzhatom a játékot (max. 2napot írtak száll. határidőnek).
Remélem megérte!!!
Az biztos, hogy 1 hónapon belül el kezdek pályát szerkeszteni, hogy ne úgy járjak, mint a 3mal :wink:

Továbbá itt szeretnék elnézést kérni azoktól, akiknek nem írtam, nem válaszoltam, nem magyarázkodom, meg volt az okom...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 20:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
u.i. : mostmár aktivan elérhető vagyok, ha még számít vkinek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27 csüt., 9:45 

Csatlakozott: 2006 márc. 24 pén., 12:57
Hozzászólások: 15
hi

Idézet:
Szintúgy, a csata elején lévő "taktikai üzemmód", nálam nem tartozott a közkedvelt elemek közé. Amennyiben lesz mód a kikapcsolásásra, úgy minden rendben, de ha marad... Az első pár esetben még érdekes, de utána nekem nagyon az agyamra ment, hogy nem tudok harcba bocsátkozni az ellennel azonnal. Bár belátom, hogy bizonyos esetekben tényleg jól jöhet egy ilyen taktikai manőver, de egy bizonyos szint után azért eléggé feleslegessé válik. Teszem azt, már van egy erősebb hősöm, komolyabb seregem és akkor le kell nyomnom a térképen álldogáló lényeket, akiket simán le tudok "darálni". Ilyenkor idegesítő az a plusz egy katt. (Ez önmagában véve nem sok, de a századik "plusz egy katt után", azért eléggé idegesítő)


erre van quick combat, - ha nagyon erös vagy az ellenhez képest, az AI is veszteség nélkül csatázik -ha nem tetszik az eredmény csak akkor kell lejászanod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27 csüt., 12:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Na, ha már resurrectet kaptam, akkor szövegelek egy picit...
Csak néhány hozzászólást olvastam el, ha vmit mondtak akkor bocs...

Én titkon reménykedem, hogy a hős karakterlap nem így néz ki a véglegesben. Pl. a várépítés és a harc sem egészen ez volt a bétában, akarom mondani majdnem teljesen más!
Szóval a remény hal meg utoljára.

A harc már sokkal jobban kiszámítható, mint a bétában volt, de még elég sok a "véletlenszerűnek látszó" faktor. Azonban én biztos vagyok, hogy erre is van vmi algoritmus. Először is, a nagyobb initiative-vel rendelkezők a sor elején vannak, és hamrabb jöhetnek újra. Ezeznkívül számítanak az ezt az értéket befolyásoló események, képességek (hősöké) és varázslatok. Pl. egyes lények csapása "kábító" hatású (pl elf) ami ha "betalál" akkor visszacsúszik a sorban az eltalált lény. Vagy pl ha van master of stormod akkor ugye a villám kábít, tehát akire rányomod, szintén "belassul".

A dungeon nem hiszem hogy gyenge lesz, sőt a bétában még túlságosan is erős volt. Szerintem jó csapatot lehet építeni, no meg ott lesz a blöki :)
Arra kíváncsi vagyok, hogy bent hagyták-e a várukban azt az épületet, ami többek között "tulajdonosváltás" esetén két épületet lebont (ebből az 1ik önmaga), és meg kell mondani ez borzalmasan idegesítő volt.

A necro viszont úgy tűnik meggyengült ugyanis a sárkány és a wright elvesztette a spectral képességet, ami ellenpontozta a gyengeségüket.

Én a pályaközi videókban nem bántam, hogy nem mozgott a szájuk, ez a játék nem erről szól, nem erre a részre kellett a graf. motor hangsúlyát fektetni. Az már sokkal inkább zavart, hogy a prison ott maradt, és semmi sem változott.

No és amit korábban említettem, mind közül a legzavaróbb, hogy a zombi és lassú társai eddig "kényelmesen" vánszorogtak a csatában, ahogy ilyen lényektől elvárható, de most meg úgy "szaladnak", mint... Ja és a treant eredetiben talán jobb volt, bár így sem rossz.

Sok név is egyébként megváltozott, javarészt előnyükre.

Ami egyébként szerintem a 3 óta a legnagyobb baj, hogy ráfeküdtek a haven-inferno páros vezérkarra, és szerintem nagyon nem kellene bele (de ez már csak az én tüském).

Jah, zene. Én a sylvan zenéjét imádom, nagyon kera, számomra megunhatatlan, a többi közt van felejthető, azért nem rossz. Sokan panaszkodtak, hogy a havenben énekelnek, trükkösen az angol szöveget megváltoztatták, most nem tudom milyen (talán latin? v fiktív). Én szerettem együtt énekelni...

És ami még öröm, hogy van László nevű hős azaz Laszlo!!!

A végére pedig annyit, hogy meteor shower rulez!
Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27 csüt., 12:47 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Szerintem a Dungeon lesz az egyik meglepetés a játékban, brutális vár! A UBI oldalán fórumokon olvastam, hogy a Dungeon alapkoncepciója a kisszámú, de nagy sebzésű lények és a speciális képességű lények megalkotása volt. Szerintem ez igaz is, pl. csak az ő hősük lesz képes a varázslatok sebzését a max fölé vinni 20-30 %-al, és rendkívül hatékonyan tudja segíteni a csapatát egyéb képességeivel. A matróna - nekem csak boszi - nagyon durva sebzésű, a felejtés varázslattal pedig életveszélyes lövöldöző lényekre, kivéve a Titánt és az élőholtakat.

Ha megnézzük a Dungeon lényeket, mindegyik durva közelharcos.

Az assasinnak bár lövő lény, távolsági büntetése van, de közelharci nincsen, ráadásul mérgező támadása van! 1-es szintű lénynek 2-4 közötti támadása van, a többinek meg 1-2...

A vérnővérnek már 5-7 a támadása, máshol ez minimum hármas szinten van csak, ja és nem ütnek vissza neki!

A minotaurusznak ugyan csak 4-7 a támadása, de kétszer üthet, szóval ez inkább a duplája.

A Grim Raidernek 7-14, ráadásul meg van a roham képessége mint a Paladinnal, így ez a gyakorlatban jóval nagyobb! Rendkívüli módon hasznosítható a gyík harapása is, mikor egy mellette lévő egységet megütnek, ő is odavág, igaz csak 50%-os hatékonysággal, de ez is számít.

Aztán ugye következik a hydra, 5-ös szinten 125 az élete és 9-14-et támad, de 6 kockára és neki sem ütnek vissza, ráadásul visszagyógyul a kör végén, ez pedig 125-ös életnél nagyon durva!

A 6-os szintűek a boszik, a maguk 17-27-es sebzésével, ami lövő lénynek nagyon magas! A 90-es élet lövő lénynek szintén durva, igaz csak 20-as védelme van, de mire azt átlövik... Ja, és ha a hősödnek meg van egy bizonyos skillje vagy abilityje, akkor villámtámadás esetén ő is odapörköl... Megint csak plusz sebzés ugye!

Végül a fekete sárkány, akit nem kell bemutatni, mindenki tudja, hogy a legerősebb 7-es szintű lény. 240-es életével senki sem versenyezhet, csak az arkangyal közelíti meg a 220-al! Ráadásul a legmagasabb támadási és védelmi érték, de ami a legfontosabb, nem hat rá a mágia... Egyesek azt mondják, ezt két élű fegyver, de én osztom a UBI fórum hozzászólóinak véleményét, miszerint a jobbik éle élesebb! :D

Igazi tápos vár, magas sebzéssel, rendkívül magas kezdeményező képességgel. Érdekes egyébként, hogy az alapkoncepció szerint az ő ellenfeleik az élőholtak lennének, mint a lovagoknak az ördögök, de szerintem ez nagyon félre sikerült, lévén az élőholtak nullák.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27 csüt., 15:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
... talán azért az élőholtak, mert ott csontiból ki tudja mekkora sereget lehet majd építeni. Még nem tudjuk mennyire lesz hatékony a necromancy.
Remélhetőleg a wright és a dragon visszakapják a spectral képességet is, és akkor tényleg megfelelő ellenfél lenne (mert ugye azért nem mindegy, hogy egy 160-as lény-t csak 50% eséllyel sebzzel, asszem) legalábbis én kész voltam tőle anno...
de már kevesebb mint 1 hónap és minden kiderül, s remélhetőleg mindenki derül
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27 csüt., 16:55 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 03 csüt., 20:12
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Castle Ironfist
Idézet:
A WoG-ban nem is fejlődnek több irányba..


Mondtam egy szóval is, hogy igen? Szal attól hogy nem írtam külön bekezdésbe a gondolataimat attól még nem függenek össze. Vagy nemtom. :P

Amúgy Zoltán és László után ki tudja, talán újabb magyar hősök is várhatók... :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27 csüt., 17:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Hát ez az, ami engem felháborít! Én a nekrovár lényeivel akarok játszani és győzni, nem 100 millió csontvázzal! Érdekes, hogy az Infernonak ott lesz a hőseik Gate képessége, amivel lemásolhatják lényeik 30-40%-át, de attól még a lények maguk is erősek és jól használhatóak. Az élőholtaknál viszont mindegyik lény pusztulat gyenge, csak azért, mert majd a csontváz íjászból lesz 10.000? Ezt alapkoncepciónak merik nevezni? :roll:

Ha legalább 3-4 jó lénye lenne, akkor nem érdekelne, de hogy egy sincs, így katasztrófális! A Heroes 3-ban úgy is nagyon erős vár volt a Nekro, hogy jobbára mindenki a vámpír lordra, a lichekre és a halállovagokra támaszkodott, mert ezek olyan durva tömböt alkottak, amit illett tisztelni.

Nagyon örülök viszont annak, hogy mind a Dungeont, mind az Inferno-t felhozták játszható szintre. A Heroes 3-ban ha lehetett, messze elkerültem az Infernót, nem szívesen játszottam vele, mert egyedül az Efreet szultán ért valamit szerintem. Most kaptak két nehéz tüzért a sucubbus és a Balor személyében, és nagyon erős lett az egyes szintű lényük is. Immáron méltó ellenfele bármelyik várnak.

A Dungeont sem kedveltem különösebben a Heroes 3-ban, mert jobbára a fekete sárkány volt az egyetlen tápos lényük, és talán a minotaurusz. A manticore sírnivalóan gyenge volt, középsúlyban nem volt "tömege" a várnak, csak két gyengusz lövész, az Evil Eye és a Medusa. Most meg, csupa nehézsúlyú hálisten. Vérnővér, minotaurusz, gyíklovas, hydra, fekete sárkány, bónusznak pedig egy magasszintű, durva lövész! Hurrá! :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27 csüt., 19:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
csubi írta:
-az inferno várban viszont nem lehet látni egy csomó épületet amit megépítek.Pl a mage guild.....bármennyire is lefordulok nem látom csak a tetejét.

Az egér középső gomb lenyomása után tudsz fel-le mozogni. 8)

http://rapidshare.de/files/18872523/Maps.rar.html
Ezt letöltve elvileg játszható a Haven részről is a Single Map is. :) Én még nem probáltam ki, majd hétvégén. :P

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27 csüt., 20:38 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
silver írta:
Nekem a mostani demoban csak az fájt, hogy eltűnt a változatos "szörnysebesség". A treantek, golemek, zombik pl mérgezett egérként szaladgáltak, pedig nekem az tetszett, hogy a lassú lények lassan mozogtak...


Egyetértek, így hogy a gólemek immunisak a lassításra, nagyot ütnek, nagyot lépnek, elég durva egységek lettek... :P

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 28 pén., 10:07 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Poetice írta:
http://rapidshare.de/files/18872523/Maps.rar.html
Ezt letöltve elvileg játszható a Haven részről is a Single Map is. :) Én még nem probáltam ki, majd hétvégén. :P

Nem tudom ki hogy van vele, de én nagyon nem szeretem a rapidshare-t. :evil: Ezért leszedtem és feltöltöttem a tvn-re. Akit érdekel, innen egyszerűbben lehúzhatja.
Maps ~3M

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 28 pén., 10:18 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
jitay írta:
Poetice írta:
http://rapidshare.de/files/18872523/Maps.rar.html
Ezt letöltve elvileg játszható a Haven részről is a Single Map is. :) Én még nem probáltam ki, majd hétvégén. :P

Nem tudom ki hogy van vele, de én nagyon nem szeretem a rapidshare-t. :evil: Ezért leszedtem és feltöltöttem a tvn-re. Akit érdekel, innen egyszerűbben lehúzhatja.
Maps ~3M

Bizony, meg a megaupload-dal is ugyanez a helyzet. Miután lejár a free licensz, semmit sem lehet leszedni, fizetni meg nem fogok érte. Vannak jobb ingyenes tárhelyek.
Más kérdés, hogy elvileg valahogy ki lehet cselezni ezt a korlátot, de ahhoz meg nem értek. Ha valaki tudja, szerintem nem lennék egyedül, aki megköszönné! :wink:

Ui.: Én csak a suliban tudok bármit is letölteni, ott meg nem vagyok egyedül és már jó ideje átléptük azt a bizonyos free letöltési határt...

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 28 pén., 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 27 vas., 17:24
Hozzászólások: 100
Nemtom mit fogtok szólni a következőhöz de már előre félek........

Szal az alap koncepció

Dungeon vs Sylvan
Academy vs Necropolis
Haven vs Inferno

Az Academy magasan a legerősebb az egész játékban míg a Necropolis magasna a leggyengébb mindegy hogy hány katonája van

A Dungeonban sokszor harcoltam matronok ellen és mindig ****** könnyen legyőztem őket, pedig nem volt vmi erős seregem. Túl kevés az életük és lehet h táp a lövése de max 1-2 őt tud lőni mert megölik őket aztán várhatunk egy hetet h megint kva drágán vegyünk néhányat és ez nagyon nagy veszteség a Dungeonnak.Sztem táp lett de a többivel összemérve harcban gyenge.

A Haven vár talán egy kicsit unalmasabbra sikeredett a többinél,de még így is kva jó. Sztem talán ez az egyetlen jó párosítás (Inferno vs Haven).

Az Inferno-t én alapból nagyon utálom de itt már sokkal játszhatóbb mint a háromvban és vmivel élvezetesebb is vele játszani.

A Necropolis nagyon hangulatosra sikeredett csak sajnos nagyon gyengére is. Ahogy a szellemek támadnak azok iszonyat jól néznek ki,meg a hangjuk is naon el van találva,szal hangulatiélag no.1-.a necro.
Már csak a zenéjére vok kíváncsi. De sztem a zombin ,a vámpíron és a lichen aligha akad köztük használható katona. A Shadow dragon tragikusan gyenge. A szellemnek meg tragikusan kevés az élete.Nem is beszélve a többuiről.

A Sylvan sztem nagyon jóra sikeredett,és jó ötletnek találtam azt is h kicserélték a treantokat,amiknek viszont sajnos nincs hangjuk(az én demómban legalábbis).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 29 szomb., 9:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Freemy írta:
jitay írta:
Poetice írta:
http://rapidshare.de/files/18872523/Maps.rar.html
Ezt letöltve elvileg játszható a Haven részről is a Single Map is. :) Én még nem probáltam ki, majd hétvégén. :P

Nem tudom ki hogy van vele, de én nagyon nem szeretem a rapidshare-t. :evil: Ezért leszedtem és feltöltöttem a tvn-re. Akit érdekel, innen egyszerűbben lehúzhatja.
Maps ~3M

Bizony, meg a megaupload-dal is ugyanez a helyzet. Miután lejár a free licensz, semmit sem lehet leszedni, fizetni meg nem fogok érte. Vannak jobb ingyenes tárhelyek.
Más kérdés, hogy elvileg valahogy ki lehet cselezni ezt a korlátot, de ahhoz meg nem értek. Ha valaki tudja, szerintem nem lennék egyedül, aki megköszönné! :wink:

Ui.: Én csak a suliban tudok bármit is letölteni, ott meg nem vagyok egyedül és már jó ideje átléptük azt a bizonyos free letöltési határt...


Tudok egy jobb letöltőhelyet. Max fájl méret kb. 650 mega, 250 kbps-es sebesség, és nincs olyan "egyórás" limit. www.uploadport.com


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség