Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 676 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Szerző Üzenet
  Offline
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 12 szer., 20:04 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
odin írta:
hali!
ismét lenne egy kérdésem(kérésem)....
hogyan kell(lehet) scripteket irni?
nekem vhogy nem sikerül de hogy öszinte legyek nem is értem h hogy kellene hozákezdenem:)
Valaki világosítson fel lécci...
elöre is köszi


A letöltések közt van erm script editor kiegészítő a WoG-hoz, "WoG script editor progi" fantázianéven.
http://heroes.hardwired.hu/letoltesek/WoG_erm_tools.zip
A csomagban példaszkriptek és 200 oldalas súgó is található. Angolul, és oroszul.
A "gyári" WoG scriptek a 3do\heroes3\data\s mappában csücsülnek.
Várom a további kérdéseidet.
8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 13 csüt., 12:19 

Csatlakozott: 2006 júl. 02 vas., 12:36
Hozzászólások: 7
Sziasztok!
Lehet h tök ugy jön le mintha tudatlan lennék de nekem nem igazán akar menni a scriptelés nem tom mért egyszerüen nem értem...
valaki irja már le hogy hogy lehet pl. egy hösnek a tulajdonságát átírni.
például a necro lord haart-nak hogy ne a black knight-ok legyenek a specialitásai hanem upgredolni tudja a bone/ghost dragonokat dracolish-á.
Ezt hogy lehet megtenni???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re: Odin
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 13 csüt., 18:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Gondolom, már letöltötted és telepítetted a script editor progit..
A !!HE:X parancs környékén nézzél szét.

Ha nincs olyan speciális képzettség, amit szeretnél, akkor kicsit bonyolultabb.
Szükséged lesz egy !?CM triggerre, ami a lovag tulajdonságlapján valamilyen egérkattintás után elindít egy szkripttel megírt párbeszédet. (!!IF)
Utána pár másik paranccsal (!!VR..) megvalósítod a választott akciót.

Mielőtt belekezdesz, nézegesd kicsit a példa szkripteket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 23 vas., 12:29 

Csatlakozott: 2006 júl. 02 vas., 12:36
Hozzászólások: 7
hali
letöltöttem a scripterprogit ahonnan megadtátok de hol van az install-ja??
tipikus install ablaknak kell bejönnie vagy ez sem egyszerü install?
megtudnátok mondani mégis hogyan kell.
Köszike


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 23 vas., 12:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
odin írta:
hali
letöltöttem a scripterprogit ahonnan megadtátok de hol van az install-ja??
tipikus install ablaknak kell bejönnie vagy ez sem egyszerü install?
megtudnátok mondani mégis hogyan kell.
Köszike


Az összes többi *.wog kiegészítőhöz hasonlóan ezt is be kell másolni az "Update" könyvtárba, és angol területi beállításra állva futtatni a "H3wUpd.exe"-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 23 vas., 13:29 

Csatlakozott: 2006 júl. 02 vas., 12:36
Hozzászólások: 7
köszi doom3d!
nélküled nem is tom mire mennék...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 23 vas., 15:06 

Csatlakozott: 2006 júl. 02 vas., 12:36
Hozzászólások: 7
most hogy felraktam a scriptert hogyan kezdjek hozzá?
vagyis mit hogy kell?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 23 vas., 15:38 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
odin írta:
most hogy felraktam a scriptert hogyan kezdjek hozzá?
vagyis mit hogy kell?


A súgó az erm_help mappában van, HTML formátumban. Angolul.

A *.erm és *.ert kiterjesztéseket célszerű hozzárendelni az erm_s mappában levő "erm_s.exe" -hez. Ez a script editor progi.
Ebből elérhető a HTML súgó (F5) mellett egy orosz nyelvű is.

A scriptek a Data\s mappában vannak, kivéve a wogosítási menüt.
/ Data könyvtárban zsetup0x.txt /


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: H3 Karavánok
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 11 pén., 17:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Sziasztok!

Egy gyors közvéleménykutatás: Milyen opciókat szeretnétek a H3 karavánokhoz? Jelenleg a következő opciókon dolgozom:
1. ingyenes lényküldés Dwellingből közeli Várba
2. szállítás seregtől várba, vagy várból várba
3. szállítás seregtől/várból sereghez
4. max. HP limit az egy célra egyidejűleg küldhető karavánoknál.

A 2.-3. opciónál milyenek legyenek a szállítási költségek?
A 4. opciónál mennyi legyen a HP limit?
Milyen más opciókat látnátok még szívesen?

Várom a válaszaitokat. Előre is köszönöm.

Doom3d


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 13 vas., 21:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Hogy ne offoljam szét a saját topikomat, inkább ide írnám: emlegetted a készülő karavánokat és a Dark ritual képességet, de ami engem igazán érdekel, az a Gating. Ha jól emléxem (és jól emléxem :wink: ), emlegetted már valahol, hogy nagyon megtetszett, és át szeretnéd vinni a H3-ba is. Remélem, ez az ötlet is készülőben van, mert egy ilyen opció igazán feldobná a csatákat. Esetleg jöhetne hozzá egy Gating képzettség is, ami fejlettebb szinteken több és magasabb szintű lényt is hozhatna a csatatérre, csakúgy, mint a H5-ben. Várom a visszajelzést :)

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re: Zolirobi
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 14 hétf., 5:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Jól emlékszel. A Gating rajta van a várólistán, hőshöz tartozó harci varázslatként. Ez a varázslat is az 5. elemhez fog tartozni, az egy varázslattal megidézett lények össz. HP-ja lesz limitálva. pl. 100HP-ból ki tudsz hozni pár orkot, de nem jön össze a Lord of Thunder.
Jelenleg az ERM debuggeren dolgozok. Ez segít majd gyorsabban letesztelni a többit. ( ERM parancsok kiadása futás közben, változók írása/olvasása)
Összesen mintegy 25 opció van a listámon, ebből 5 kész.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 14 hétf., 9:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Karaván:

Ha megfelelő ideig tart (távolságtól függően), míg a sereg a célállomásra ér, akkor az 1-3. opció mindenképp kell. A fizetés sem annyira fontos, mert ha a karaván elküldése minimum 2 napig tart (még a legközelebbi dwellingből is), akkor már nem lehet azt megtenni, hogy mindig az épp aktuálisan támadott váramba karavánozom az összes létező seregemet. Így a HP maximalizálásnak sincs túl sok értelme. Szerintem.

Már alíg várom! :lol:

Doom3D: bocsi, ha már elmagyaráztad volna, de egy butuska vérmackó azért megkérdi:
- az általad írt teméntelen új WOG szkript ugyan olyan ki-bekapcsolós lesz, mint az eddigiek?
- ha igen, lesz hozzá új panel a WoG Options-ban?
- hogyan fog passzolni Jitay Nagymester készülő fordításához?

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 14 hétf., 19:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Beorn the Shapeshifter írta:
Karaván


A távolságot a Pithagoras-tétel szerint számoltam. kb. 8 mező/kör. A szintkülönbség (alvilág/felvilág) kb. fél napi út.
Jelenleg minimum 1 nap a várba küldés. (lehet 2)

- az általad írt teméntelen új WOG szkript ugyan olyan ki-bekapcsolós lesz, mint az eddigiek?
Persze.

- ha igen, lesz hozzá új panel a WoG Options-ban?
Kép

- hogyan fog passzolni Jitay Nagymester készülő fordításához?
Ismét fel fogom kérni Cat-et, hogy Ő legyen a közös lektorunk.

Köszönöm a hozzászólásod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 15 kedd, 9:23 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ez ÍGY NAGYON királyul néz ki!!!! Már alig várom, hogy a mancsaim közé kaparinthassam!!! :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: H3 Karavánok
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 15 kedd, 10:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
doom3d írta:
Sziasztok!

Egy gyors közvéleménykutatás: Milyen opciókat szeretnétek a H3 karavánokhoz? Jelenleg a következő opciókon dolgozom:
1. ingyenes lényküldés Dwellingből közeli Várba
2. szállítás seregtől várba, vagy várból várba
3. szállítás seregtől/várból sereghez
4. max. HP limit az egy célra egyidejűleg küldhető karavánoknál.

A 2.-3. opciónál milyenek legyenek a szállítási költségek?
A 4. opciónál mennyi legyen a HP limit?
Milyen más opciókat látnátok még szívesen?

Várom a válaszaitokat. Előre is köszönöm.

Doom3d


Üdv!
Akkor én is szeretnék hozászólni a dolgokhoz (ugye szabad :wink: )
Maga a karaván szerintem lehetne ingyenes, csak a lények árát fizessem ki. Én a karavánt főleg a dwelling - vár, illetve a vár-vár között képzelem el, mivel ezek fixen vannak a térképen, nem mozognak. A seregből várba opció nekem annyira nem tűnik szimpatikusnak, hisz ha teszem azt egy felbukkanó ellenséges hős miatt küldenénk vissza a seregeink egy részét a várba, akkor azok már úgy se valószínű, hogy időben odaérnének, más esetben meg nem tudom miért lenne jó a lényeket a várban "spájzolni". A seregtől - sereghez illetve a várból - sereghez opció már egy érdekes dolog, mivel a hős ugye általában mozog, így akár el is távolodhat a vártól, ami a karaván időt is elnyújtaná, sőt akár az is előfordulhatna, hogy több hét alatt érné csak be a hőst, hős-hős karaván esetén pedig duplán fennálhat ez a helyzet.
Viszont a limit sztem felesleges.
Viszont a karaván felvet egy érdekes problémát. Mégpedig mi van akkor ha több különböző lény érkezne a várba, mint amennyi elférne. Akkor mi történik, ha a fölös lények megsemmisülnének az nem lenne túl jó. Kellene akkor vagy egy fantom hős, aki tárolja ezeket a lényeket (persze ez csak megduplázása lenne a szabad helyeknek), vagy pedig egy plusz épület a várban ami fogadná a beérkező lényeket, illetve ahol elrendezhetném, hogy melyik lény is kerül be valójában a várba.
Nagyjából ennyi. Tehát ha karaván, akkor én valahogy úgy képzelem el azt, mint a H4-ben volt megvalósítva.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re: Jitay:Karaván
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 15 kedd, 17:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Szabad hozzászólnod. Erre van a fórum. :wink:

A lények árát természetesen fizetni kell. A szállítás a Dwelling->Vár irányban biztosan ingyenes lesz.

Egy pici csalás van a dologban, a H4-hez képest: a karavánok toronyiránt, akadálytalanul mennek bárhol.

Seregből várba irány: 1. exp. diplomácia 2. Nem tudom. :oops:

Sereg/vár->Sereg: Eltárolom a karaván aktuális pozícióját a térképen.
Célkövető üzemmódban gázolnak mindenen át.

Ha túl sok lény érkezik egy várba, akkor várakoznak 3 körig. Ha addig nem engedik be őket, akkor a legközelebbi szabad karavánvezetővel rendelkező várba mennek. Ha egy hős tűnik el a hatókörből (csatavesztés, dismiss?), akkor is új célpontot választanak.
A lények külön épületben várakoznak, amíg be nem engedik őket a várba, ill. követik a sereget, amíg nem csatlakozhatnak. Lesz egy választó kapcsoló is, hogy automatikusan elfoglalják a szabad helyeket, vagy mindig várjanak az engedélyre.

Astrologers proclaim month of Variables. All integers are doubled.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 676 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 30, 31, 32, 33, 34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség