Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

WoG (2)
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=7&t=662
Oldal: 12 / 13

Szerző:  polo56 [ 2010 feb. 28 vas., 23:00 ]
Hozzászólás témája: 

visszatérhetünk a kérdésemhez :?:

Szerző:  Süni [ 2010 feb. 28 vas., 23:03 ]
Hozzászólás témája: 

polo56 írta:
visszatérhetünk a kérdésemhez :?:



http://index.hu/belfold/funkci0705/

Szerintem világos volt amit Doom3d írt, olvasd el még egyszer :) .

Szerző:  zozo112 [ 2010 márc. 01 hétf., 15:34 ]
Hozzászólás témája: 

Süni írta:
polo56 írta:
visszatérhetünk a kérdésemhez :?:



http://index.hu/belfold/funkci0705/

Szerintem világos volt amit Doom3d írt, olvasd el még egyszer :) .




Süni, ezt arra a kérdésre értette, hogy hogyan lehet lényt berakni. Akkor nem jött össze polo? sajnálom. ötletnek jó volt... az a baj, hogy winrarral nem képes megnyitni a lod fájlt. abban biztos vagyok, hogy a megnyitás után úgy kell berakni a lényt, ahogy leírtam, csak a megnyitással van gond. mert van egy programom, amivel meg tudom nyitni, de avval nem lehet belerakni, csak kimásolni belőle.

Szerző:  Vass Gábor [ 2010 márc. 01 hétf., 20:02 ]
Hozzászólás témája: 

Köszi szépen.

Szerző:  doom3d [ 2010 márc. 02 kedd, 21:06 ]
Hozzászólás témája: 

Majdnem mindent a Data mappába kell pakolni kicsomagolva, ahhoz hogy működjön.

Szerző:  Vass Gábor [ 2010 márc. 02 kedd, 22:22 ]
Hozzászólás témája: 

Ja aha jó hogy szóltál, hétvégén ki is próbálom.

Szerző:  HZsolt [ 2010 márc. 07 vas., 17:10 ]
Hozzászólás témája: 

HoMano írta:
Üdv,


Hm... lehet, hogy nem ez a társkereső fórum, vagy csak hosszú volt az előző hozzászólásom... de

Lenne valakinek kedve egy hétvégét rászánni egy WOG partira ?


Viszonylag sok lehetőséget megengedve, de azért még értelmes korlátok közt tartva a beállitásokat.

AAnt


Amennyire megtapasztaltam, a WOG elég bugos multiban. Gyakran előfordul ember-ember csata közben, hogy kifagy és lehet loadolni. Hot seatben már stabil, sziszont ott meg eggyes dolgok másként működnek. Pl:ember-ember csatában az elementál commander nem idéz elementált, a Temple Guargian pedig nem playert nyom.
Elég sokat játszottam Wog ot multiban, de úgy, hogy a partner 1 utcányira lakik, így ha kifagyott a főcsata és érdemes lejátszani, lenyomtuk hot seat ben.

Ha valaki multiban szeretne wog-ozni annak azt ajánlom viszonylag közel keressen ellenfelet magának, hogy szükség esetén 1 gépen is le tudják játszani a főcsatát. Ezen kívül úgy vettem észre nem minden random template jó a wog-hoz. Vagyis a térképet legenerálja, de a legtöbb nagyon gagyi, játszhatatlan map lessz. Ha jól emlékszem a Cube nevű template az ami bejött nekünk és álltalában jó mapokat generált.
Ha valaki szeretné elküldhetem neki a beállításokat amiket én használtam, elég sok játék után lettek belőve tehát rengeteg próbálgatást megspórol.

Pár egyéni vélemény:
Az új Conflux vár ultimate, nem túlzok ha azt mondom, hogy az egyes szintű tolvaj a játék legjobb egysége, így egy idő után ezt a várat visszaállítottuk az eredetire. Úgy vettem észre, hogy a magas szintű lények eléggé elértéktelenedtek a Wog-ban, ez bisztosan a lények fejlődése miatt van, én csak így játszottam vele.
Hősök tekintetében a lényspeckósak nagyon erősek, az artilerris viszont megállíthatatlan, lények nélkül végigtarolja a mapot, egy idő után letiltottuk magunk közt mint kezdőhőst. A Wog-ban egyik hős se használhatatlan, igaz némelyik jobb mint a másik, de összességében bármelyik hőssel lehet partyt nyerni ami nagyon pozitív. A várak közül viszont meglepően gyenge a Stronghold. A stronghold terep szokott lenni a legszegényebb és valahogy az egységei túl gyorsan meghalnak, egyszerűen nem jók a wogban. A hancman nagyon feelinges, de ha nem akar az ember váratlan meglepetéseket, jobb kivenni. Nem egyszer jártam úgy, hogy megtámadtam valami kis semmi lényt az elején és ott figyel az ellenséges hősnél egy hell hidra hencman amit 20 íjásszal picit nehéz leölni. :)

Így egy szuszból elég ennyi, bár sok minden kimaradt. Azt hiszem majd meg keresem havert, hogy nincs e kedve ismét Wog-ozni. :)

Szerző:  HoMano [ 2010 márc. 08 hétf., 17:35 ]
Hozzászólás témája: 

HZsolt írta:
Úgy vettem észre, hogy a magas szintű lények eléggé elértéktelenedtek a Wog-ban, ez bisztosan a lények fejlődése miatt van, én csak így játszottam vele.


Nekem is ugy tünik, viszont beállitottuk, hogy a főlények fejlödjenek fel 3. alakjukra éjszaka, és ez ismét visz egy kis változatottágot bele, mert az kb. 3 szor annyit ér, és igy mégis számit, hogy időben legyen az embernek főlénye is.

A confluxot az eredeti lényekkel játszottuk, de ugy is nagyon tápos, hogy ha van a térképen fejlesztő, és engedélyezve van, akkor a levegő lényböl hirvivő, vagy mi fejleszthető, aminek 6 os szintünek felelnek meg az értékei.

A képességek kiegyensúlyozása viszont nagyon érdekessé teszi a játékot, tényleg a 'gyenge' hösökkel is lehet jól fejlödni.

AAnt

Szerző:  Turbo B. [ 2010 márc. 09 kedd, 19:55 ]
Hozzászólás témája: 

HZsolt írta:
A várak közül viszont meglepően gyenge a Stronghold. A stronghold terep szokott lenni a legszegényebb és valahogy az egységei túl gyorsan meghalnak, egyszerűen nem jók a wogban.


Hát szerintem meg a Stronghold a legerősebb a wogban, persze csak ha bizonyos funkciók be vannak állítva:

- 7. szintű lények a hősben 8. szintű lényekké fejlődnek
- a várban 7000 aranyért és 2 mithril ért +1000 napi arany bevétel
- a várban a lényszaporulatot lehet növelni némi aranyért és ásványért, így például naponta +1 el növelhetem a heti szaporulatát a behemótnak
- a harci szekerek száma növelhető, például nem csak 1 artillery lehet a hősnél hanem több 100 is akár

Kezdésnek Gurnissonnal szoktam lenni, mert a spec képessége az artillery.
A barbár commander képessége szintén növeli az artillery -ik számát, így hamar szert tehetünk sok artillery -e + még a várban is lehet venni.
Strongholdal már első héten meg lehet venni a behemótot castle val (persze ha találunk sok tápot az elején, vagy max a 2. de legkésőbb a 3. héten).
Ha megvan a behemót akkor minél előbb a fejlesztésére kell törekedni.
Hamár szinte mindent megépítettünk a várban akkor a lényeket el szoktam adni kristályért, hogy a behemót szaporulatát növeljem, így akár 20-30 heti szaporulatra is szert tehetünk.
Ha a behemót már nagyon fejlett akkor kétszer is támad, valamint alapból az ellenfél védekezését semmibe veszi (mármint a 8. szintű behemót), nem hatnak rá semmilyen pusztító varázslatok és a blind.
Jah és igen ráadásul a 8. szintű behemót repül.

Még pluszba jöhet a hős képességeinél az Eastes, hogy mithrilt termeljen, meg a first aid, hogy a behemótokat feltámasszuk.
Meg még a 7. napon a lények fele annyiba kerülnek stb nyalángságok...

Ha van mithril akkor több pénz, ha több pénz több behemót, a többi lényt meg eladom kristályért, fáért, kőért, hogy mégtöbb behemót legyen és csak behemóttal támadok.

Ellenfele ilyenkor csak a több 100 5. szintű fejlesztett fortress bika, vagy a conflux helyetti csapat 6. szintű fejlesztett lova lehet a deathstare (vagy mi :oops: ) varázslata miatt.

Bocs a hosszú hsz ért :roll:
Ha valamit rosszul fogalmaztam/írtam/lehet kihagytam akkor én kérek elnézést :)

Szerző:  doom3d [ 2010 márc. 09 kedd, 20:24 ]
Hozzászólás témája: 

Netes összecsapásokhoz ki lehet próbálni a WoG Tournament Edition-t is.
Stabilabb, de alig van benne opció. :roll:

Szerző:  polo56 [ 2010 márc. 10 szer., 8:58 ]
Hozzászólás témája: 

Egyet értek Turbo b.-vel és hozáfűzöm hogy a szellembehemót a legerőssebb 8.-szintű, de atól még nem kell, hogy mindenkinek a stronghold legyen a kedvenc vára...

Szerző:  Turbo B. [ 2010 márc. 10 szer., 18:41 ]
Hozzászólás témája: 

polo56 írta:
Egyet értek Turbo b.-vel és hozáfűzöm hogy a szellembehemót a legerőssebb 8.-szintű, de atól még nem kell, hogy mindenkinek a stronghold legyen a kedvenc vára...


Én nem mondtam, hogy mindenki Stronghold al pipuljon! :)

Szerző:  doom3d [ 2010 márc. 10 szer., 19:38 ]
Hozzászólás témája: 

Az offline versenyen a Tower volt a kedvencem. A lvl2-t általában már nem kellett felhúznom, anélkül is nyertem.

Szerző:  polo56 [ 2010 márc. 11 csüt., 21:30 ]
Hozzászólás témája: 

ügyi
nemtud valaki valamit a legújabb verzióról :idea:

Szerző:  zozo112 [ 2010 márc. 12 pén., 14:12 ]
Hozzászólás témája: 

ezt én is várom. annyit tudok, hogy jön, amikor kész lesz.

Szerző:  polo56 [ 2010 márc. 12 pén., 15:58 ]
Hozzászólás témája: 

de mikor lesz kész :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Szerző:  zozo112 [ 2010 márc. 12 pén., 16:41 ]
Hozzászólás témája: 

nem tudom

Szerző:  doom3d [ 2010 márc. 12 pén., 20:26 ]
Hozzászólás témája: 

polo56 írta:
de mikor lesz kész :?: :?: :?: :?:

Vagy kész lesz, vagy nem. Ha elkészül, a 3.59 lesz az utolsó.

Szerző:  zozo112 [ 2010 márc. 12 pén., 21:52 ]
Hozzászólás témája: 

a horn of the abyss meg se jelenik?

Szerző:  Trunks [ 2010 márc. 12 pén., 23:03 ]
Hozzászólás témája: 

Még dolgoznak rajta... :roll:

Oldal: 12 / 13 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/