Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 16 pén., 0:47 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 12:52
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: vásárosnamény
lécci heroes 5 magyarositást nekem is!!!mocsok02@freemail.hu!elöre is thx!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 16 pén., 17:49 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Én kiprobáltam az uj patchet és nekem tetszik a az uj mekromancia. A hiba lehet hogy bennem van. Eddig zavart hogy akarmit gyozünk le mindig humanoid csontvázat rak össze belöle a mágusunk. Most meg azzal dolgozik ami a rendelkezésére áll. A spirint link meg nekromancia skill lett(skeleton archer skill megszünt).

A training is megváltozott korlátozva lett hogy egy városban hetente mennyi lényt lehet upgrade-elni. Trainig groundal 7db-ot ha felhuzod mellé a hal of heroes-t akkor összesen 20 db-ot. Ja és a hal of heroes már nem csökkenti a lényupgrade árát


Amivel nagyon nem vagyok kiegyezve az az hogy megváltoztaták a törpe épületek nyersanyag igényét a legtöbb helyen gem helyet már crystal kell. Igy a clan hall még késöbb fog felépülni mint eddig


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 19 hétf., 17:44 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Garvey írta:
Én kiprobáltam az uj patchet és nekem tetszik a az uj mekromancia. A hiba lehet hogy bennem van. Eddig zavart hogy akarmit gyozünk le mindig humanoid csontvázat rak össze belöle a mágusunk. Most meg azzal dolgozik ami a rendelkezésére áll. A spirint link meg nekromancia skill lett(skeleton archer skill megszünt).

A training is megváltozott korlátozva lett hogy egy városban hetente mennyi lényt lehet upgrade-elni. Trainig groundal 7db-ot ha felhuzod mellé a hal of heroes-t akkor összesen 20 db-ot. Ja és a hal of heroes már nem csökkenti a lényupgrade árát


Amivel nagyon nem vagyok kiegyezve az az hogy megváltoztaták a törpe épületek nyersanyag igényét a legtöbb helyen gem helyet már crystal kell. Igy a clan hall még késöbb fog felépülni mint eddig


Na, akkor pont fordítva látjuk a dolgokat... :D A törpök esetében helyeslem, hogy kristályra váltottak, mert azt legalább termelhetjük a raktárban. 20 Gem iszonyú irreális volt a Than épületért, miközben esetleg nem volt reális lehetőség gem szerzésre.

A nekromanciánál nem az a probléma, hogy más lényeket is föl lehet éleszteni, hanem hogy idiótán oldották ezt meg. Te pl. mit csinálsz a hét utolsó 5 napján, miután elfogyott a sötét energiád?

A Training-et most vettem észre, hogy Heaven-t választottam. Ez is egy oltári nagy baromság, teljesen tönkretesznek lassacskán mindent, ami eddig véletlenül jó volt. A Nival-ra egy taknyos zsebkendőt nem bíznék, nemhogy egy stratégiai játék fejlesztését... :x

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 19 hétf., 20:49 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 14 szer., 16:08
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Szeged
És a Howl of Terror-t, ( Rettegés sikolya) az abszolútfaji képzettséget h, todod kigyűjteni, mert a Spiritlink (Lélek lánc) lett a Mark of Necromancer (Nekromanták jele) ezért hiányzik a kapcsolat az Master of Curses (Átkok mestere) és a Corrupted Soil (Megrontott föld) között,az pedig kell a abszolút fajiképzettséghez!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20 kedd, 9:44 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
A celestial havenos skill wheal tanulsága szerint dark revelation kell meg egy szabad hely a dark magice skilleknél.

A 20 crystallal csak 1 bibi van 10-10 kell a sárkány tanyájához és inkább arra költök mint a thanra


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20 kedd, 12:35 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Ambivalens érzéseim vannak ezzel az újított nekromanciával kapcsolatban. Egyrészt örülök, hogy a feltámaszott lények már nem csak csontvázak/csontvázíjászok lehetnek (elég érdekesen is fest ha mondjuk 1 titánból feltámasztasz 1 csontit :) ), viszont ez a sötét energia dolog kicsit furcsa. Érthető, hogy ezzel ki akarták egyensúlyozni a dolgot, de pont azt az érzést vették el, hogy végiggázol az emeber egy rakás seregen, és feltölti a seregét élhalottakkal. Most viszont ez a korlátozás ezt megakadályozza (bár tényleg nagyon durva lenne ha mondjuk végjátékban - ahol ugye sok a tápos egység - csak úgy ömlenének a lichek/wightok/bone dragonok...)

A training skillel kapcsolatban egy kérdés: a 7 darab upgrade összesen vonatkozik? Tehát ha pl. "felfejlesztek" 3 parasztot 3 íjásszá, majd azokat swordsmanné, akkor azt 2*3-nak számolja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20 kedd, 13:22 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Sasukexec írta:
Ambivalens érzéseim vannak ezzel az újított nekromanciával kapcsolatban. Egyrészt örülök, hogy a feltámaszott lények már nem csak csontvázak/csontvázíjászok lehetnek (elég érdekesen is fest ha mondjuk 1 titánból feltámasztasz 1 csontit :) ), viszont ez a sötét energia dolog kicsit furcsa. Érthető, hogy ezzel ki akarták egyensúlyozni a dolgot, de pont azt az érzést vették el, hogy végiggázol az emeber egy rakás seregen, és feltölti a seregét élhalottakkal. Most viszont ez a korlátozás ezt megakadályozza (bár tényleg nagyon durva lenne ha mondjuk végjátékban - ahol ugye sok a tápos egység - csak úgy ömlenének a lichek/wightok/bone dragonok...)

A training skillel kapcsolatban egy kérdés: a 7 darab upgrade összesen vonatkozik? Tehát ha pl. "felfejlesztek" 3 parasztot 3 íjásszá, majd azokat swordsmanné, akkor azt 2*3-nak számolja?


Szerintem igen, de ha képezek unitot akkor azt mindig, az eggyel előtte lévőből teszem, mert így kevesebbett kell költeni rájuk, pl. ha 7 db paladin-t akarok, azt 7 db monk-ból teszem, ha 7 db sworsd man-t, akkor azt 7 db íjászból.

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20 kedd, 13:38 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Pontosan igy számolja a dolgokat ha 3 parazst bol footmant akarsz csinálni az 6 upgrade.

Rájöttem hogy a shift gomb lenyomásásval nekromanciánál is meglehet osztani a feltámasztandó létszámot igy kevesebb modelt is támaszthatsz. Aránylag profi nekromantámal megöltem 10 black dragont ebből 9 spectral dragont tudtam volna támasztani ha birom dark energyvel ha nem lenne dark energy akkor ez a 9 sárkány mekkora táp lenne már?

Ja és érdemes megjegyezni hogy miből mit tudsz teremteni mert nem a lény szintjétőlfüg hogy mi lesz belőle


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20 kedd, 22:45 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Azt ti is észrevettétek hogy a 2.1 alatt a legtöbb runa nem müxik? Vagy ilyen csak nálam van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20 kedd, 23:39 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Garvey írta:
Azt ti is észrevettétek hogy a 2.1 alatt a legtöbb runa nem müxik? Vagy ilyen csak nálam van?


Hasonlót én is tapasztaltam, pl. a feltámasztás rúna elméletileg olyan lenne, hogy a csoportból meghal annyi, hogy utána a negyven százalékát fel lehessen éleszteni. DE ez nem műxik. Ez nekem is gyanús! :shock:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 21 szer., 10:25 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Garvey írta:
Aránylag profi nekromantámal megöltem 10 black dragont ebből 9 spectral dragont tudtam volna támasztani ha birom dark energyvel ha nem lenne dark energy akkor ez a 9 sárkány mekkora táp lenne már?


Ezt nem így kellett volna megoldani, hanem:

1. megoldás: A feltámadó undead lény szintjétől függően progresszíven csökkenteni a feltámasztható lények számát, és hagyni a dark energyt a túróba. Így egy kiszámítható, konzekvens képességhez jutnánk, ami mindig használható. Magyarán: stratégiai játékhoz illő.

2. Megoldás: a Dark Energy pénzért ill. nyersanyagért feltölthető, esetleg a hét elején a nekromanta előre feltölti magát olyan szintre, amilyenre akarja - ha meg tudja fizetni -, és így biztosíthajta anyagi áldozatok ellenében, hogy bővében lesz az energiának.

3. Megoldás: A legtutibb persze az lenne, ha a nekromanta maga határozhatná meg, hogy az adott lényből milyen undead lényt akar feltámasztani, és hagyni a dark energyt megint csak a túróba. Mondjuk 5 Titánt megöltél, akkor választhatnál: 1 Dragon, 2 Lich, 3 Vámpír, 5 Ghost vagy 20 csonti. Vagy pl. 20 Pit Lord-ot megöltél, akkor 8 Lich, 12 Vámpír, 20 Ghost vagy 50 csonti. Hogy a feltámasztandó lény upgrade-elt legyen vagy sem, azt is meg lehetne választani, hogy a seregbe mindig beilleszthető legyen. Ez lenne az igazi stratégiai vonal, mert a nekromanta eldönthetné, merre akarja a seregét fejleszteni, és vállalná azt, hogy a fejlődés esetleg lassú lesz, ha magas szintű lényeket akar. De ezt előre eldönthetné - ezt hívják stratégiának.

Tessék. Én amatőr vagyok, de máris hoztam csípőből 3 olyan lehetőséget, ami sokkal játszhatóbb, fair-ebb, izgalmasabb, mint amit a Nival gárdája hónapok alatt kiagyal. Ennyit róluk.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 21 szer., 13:21 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Szerintem a 3. megoldás lenne az igazi. Viszont annyival kiegészíteném, hogy ha 5 titánt öltél meg, akkor abból max 5 másik lény támadjon fel, 20 csonti semmiképp, hiszen 5 lényből nem lehet 20, akármekkora is volt az az 5!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 21 szer., 14:06 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Freemy írta:
Szerintem a 3. megoldás lenne az igazi. Viszont annyival kiegészíteném, hogy ha 5 titánt öltél meg, akkor abból max 5 másik lény támadjon fel, 20 csonti semmiképp, hiszen 5 lényből nem lehet 20, akármekkora is volt az az 5!


Ez logikus és teljesen elfogadható mondás, így is jól tudna működni; azért vettem volna magasabbra a csontik számát, mert pl. 5 Titánnál (vagy hasonló kvalitású lénynél) valószínűleg senki nem választaná az 5 csontit akármi más helyett. A számnöveléssel - bár logikailag csakugyan nem indokolható - növelhetnénk a csábítást, újabb stratégiai vonalat nyitva meg azok előtt, akik a "gyenge lények hordákban" vonalat preferálják.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 22 csüt., 13:54 
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 25 csüt., 3:46
Hozzászólások: 57
Levin Malma írta:
Tessék. Én amatőr vagyok, de máris hoztam csípőből 3 olyan lehetőséget, ami sokkal játszhatóbb, fair-ebb, izgalmasabb, mint amit a Nival gárdája hónapok alatt kiagyal. Ennyit róluk.

én is amatőr vagyok és teljes mértékben jónak találom a nival megoldását. ennyit rólam? :)

szóval a necromancer-ek, már így is talán túlságosan erősek. el nem tudod képzelni sem, hogy mennyien rinyálnak hogy milyen imba-k már meg minden. folyamatosan követelik a raise dead gyengítését, de minimum lvl 3 spell-é változtatását. dark energy pontokat is még tovább csökkenteni akarják, stb...
ha ehhez hozzátennéd, hogy az összes fölvetésed alapján a mostaninál is több lényt tudnának feléleszteni és továbbra is a semleges lények elleni csaták 99%-át veszteség nélkül megúsznák, azt hiszem igazi lázadás lenne a vége. én egész sokat játszottam már az új necro képességgel és így is nagyon hasznosnak találom, nem érzem szükségét a nép további erősítésének. mert igazán figyelembe vehetnéd, milyen brutálisan elhúzna a többi néppel szemben, ha bármelyik ötletedet megvalósítanák.
sztem :)
ez mind magánvélemény, szóval nyugodtan lehet megvitatni, cáfolni stb :)

a training legyengítésével kapcsolatban már nem tudok mit mondani, emberekkel nagyon ritkán szoktam lenni, szinte csak campaign során, szóval nem tudom eldönteni, hogy mekkora gyengítés ez.
azt viszont hallottam, hogy hosszútávú játékban, nyersanyagbő pályán a haven legyőzhetetlen volt, szóval sejthető volt, hogy idővel gyengíteni fogják a training-et, az már más kérdés, hogy mennyire sikerült eltalálniuk az egyensúlyt ezzel. sztem következő patch-ek során még lazán módosulhatnak ezek a limit-ek


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zfazek 2007 márc. 22 csüt., 13:58-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 22 csüt., 17:12 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
zfazek írta:
én is amatőr vagyok és teljes mértékben jónak találom a nival megoldását. ennyit rólam? :) "én egész sokat játszottam már az új necro képességgel és így is nagyon hasznosnak találom, nem érzem szükségét a nép további erősítésének. mert igazán figyelembe vehetnéd, milyen brutálisan elhúzna a többi néppel szemben, ha bármelyik ötletedet megvalósítanák.
sztem :)"


Ha a dolgokat nem gondoljuk végig, valóban erre a következtetésre juthatunk. Azonban egyértelmű, hogy nem a pontos paramétereket igyekeztem megadni, hanem egy filozófiát, ami anélkül éri el a célt, hogy feleslegesen tönkretegye egy teljes faj játszhatóságát.
Az, zfazek, hogy mennyire erősödjön a nekromanta faj bármely rendszerben, teljesen kézügyesség dolga. Nem kell hozzá ész, csak számológép, és be lehet lőni, hogy mennyi undead lény keljen föl. Amihez ész kell, na ott bukott meg a Nival keserves módon, és ez nem az egyetlen ilyen eset, tucatjával hemzsegnek a játékban a következetlen, stratégiai játékba nem illő dolgok.
A magam részéről nem értek egyet azzal, hogy a nekró olyan haj de erős lenne, a lényeik kifejezetten gyengék és lassúak is, amiért cserébe kijár a nagyobb számosság. De nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy ezzel a megoldással a hét több napjára elzárják a nekromantát attól, hogy különleges képességét használja, és ez megengedhetetlen, átgondolatlan trehányság. Azok a problémák, amikről írtam, minden játékban, minden egyes napon kísértenek:
- A második naptól nem tudsz feltámasztani senkit
- Ha hős seregét vered le, még full energiával is elhanyagolható számú undead lényhez jutsz, akiket valószínűleg föl se tudsz venni a csapatba, ha az upgrade státuszuk nem olyan, mint a tieidé
- A harcokban feltámasztott legkülönfélébb lények felvételéhez gyakorlatilag két hős kell, és a sereg fele állandóan úton lesz a vár felé upgrade-re.

Ezekre a gondokra a Nival vagy nem gondolt, vagy nem törődött velük. Egy is elég közülük, hogy alkalmatlannak találjak egy gárdát stratégiai játék fejlesztésére.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 22 csüt., 20:55 
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 25 csüt., 3:46
Hozzászólások: 57
Levin Malma írta:
...Ezekre a gondokra a Nival vagy nem gondolt, vagy nem törődött velük. Egy is elég közülük, hogy alkalmatlannak találjak egy gárdát stratégiai játék fejlesztésére.

sztem pedig pont hogy stratégiai döntéseket kell hoznod, mert nem lehet ész nélkül föltámasztani mindent, nem kell minden utadba akadó lényre rákölteni a pontjaidat, hanem átgondolva kell elhasználnod a dark energy-t, szóval nem igazán látom jogosnak, hogy ennyire bénának állítod be a játék készítőit.

igenis, ha esetleg olyan lényekkel találkozol, akiknél érzed, hogy jobbal is összefuthatsz, ezáltal jobb lényekre használhatnád el a dark energy pontjaidat, akkor akár tovább is lehet tartogatni azokat a 4-5. napig is simán. én már többször is tettem ezt. ez is stratégia sztem. az is ugyanúgy stratégia, hogy igenis döntsd el, hogy megéri-e neked olyan lényt föltámasztani, amelyik nem illik bele a csapatodba upgrade szempontjából. ha megéri, akkor igenis viseld el, hogy később vhogy upgrade-elned kell, ha nem éri meg, akkor várj egy későbbi csatát és ne az első napon költsd el a pontjaidat.

szóval úgy érzem, hogy pont te nem gondolod át a fölélesztést. azt mondod, hogy ez a rendszer rossz, mert hamar elfogy a föléleszthetőség. ugyanakkor azt mondod, hogy a te verzióidat is egyensúlyozni kéne, szóval nem lehetne ész nélkül élesztgetni. de akkor nálad is pont ugyanúgy elfogyhatna már az első napon az összes élesztési lehetőség, vagy nem? :?: hiszen ha nincs keret, akkor hogyan szabályozod a nekró sereg létszámát, hogy ne legyen a sokszorosa bármi egyéb várnak? szóval nem igazán értem, hogy mennyivel lenne más a te fölélesztési módod, ott is ugyanúgy kéne legyen egy limit, hogy ne lehessenek túl erősek a nekrók csapatai. a jelenlegi rendszerben is ugyanúgy szükséges stratégiai döntéseket hoznod.

az upgrade választhatóság meg már csak azért is teljesen unfair lenne, mert akkor ranger-nél is át kéne állítani a főképességet, hogy ne számítson a lényeknél az upgrade, ugyanígy haven-nél is illene, hogy upgrade-eltté váljon a training-elt lény, ha upgrade-elt volt az alap. stb, stb. szóval pont azt érzem, hogy te nem gondolod át a játékot egyensúlyilag, csak most éppen nem teljesen a szád íze szerint van a nekró nép és átgondolatlanul szídod a készítőket.
garantáltan lesznek még finomítások, biztosan alakulnak még a dark energy point-ok, ahogy a haven training keret is, és a játék szép lassan elér egy jó egyensúlyi helyzetet. sztem. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 23 pén., 12:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
Bár nem próbáltam még ezt a Dark energy-s izét, de amit olvasok az elég gáznak hangzik.Meg is mondom miért:az, hogy egy olyan vár speciális képességének adnak egy limitet, ami eddig korlátlan volt, egyértelmű hülyeség.Főleg ha azt nézzük hogy az 5. részről van szó ahol a lények nem annyira aláznak önmagukban, ahol mindenképp MENNYISÉG kell a minőség rovására.Szóval ha ezt mindenféle sötét energia használattal korlátozzák, az egyetlen kiutat zárják el a Nekrókkal játszók elől.Szvsz a stratégia nem abban merül ki hogy egy adott frakció különleges képességével(amire épít a játékos!)spórolni kelljen.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 23 pén., 12:37 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
zfazek írta:


szóval úgy érzem, hogy pont te nem gondolod át a fölélesztést. azt mondod, hogy ez a rendszer rossz, mert hamar elfogy a föléleszthetőség. ugyanakkor azt mondod, hogy a te verzióidat is egyensúlyozni kéne, szóval nem lehetne ész nélkül élesztgetni. de akkor nálad is pont ugyanúgy elfogyhatna már az első napon az összes élesztési lehetőség, vagy nem?


Persze hogy nem. Akik nem gondolták végig a dolgokat, azok ők voltak, meg most te, aki vagy nem akarod/nem tudod megérteni, amit írok, vagy automatikusan a fejlesztők álláspontját teszed magadévá, mert csak azt tudtad kipróbálni.
Amit én javasolok, az nem tartalmazna semmiféle hülye elfogyó, majd minden logikus érv nélkül a semmiből újra előtámadó energiát. Egyszerűen azt kellene szabályozni, hogy mennyi és milyen lények támadhatnak föl, és a nekromanta így mindig számíthatna erre a képességére. Ha megöltél 10 sárkányt, akkor feljön egy ablak, hogy akkor X Spectral Dragon, Y Wraith, Z Lich, W vámpír stb. közül választhatsz. Hogy X, Y, Z stb. pontosan mennyi legyen, az egyszerű egyensúlyszámítás kérdése, de mindig állandó lenne. :idea: Mit nem lehet ezen megérteni? Ezzel az egyszerű dologgal el lehetne érni, hogy a nekromanta tervezhesse a stratégiáját, és kordában lenne tartva a növekedés is.
Az nem stratégia, zfazek, hogy azon kell tipródni, vajon milyen lényekre kellehet az energia a hét későbbi napjain! Ez a Nival legnagyobb baja, hogy összetévesztik a stratégiát a kaszinóval. A stratégia lényege a tervezhetőségben van, hogy számíthatsz azokra a tulajdonságokra - előnyeivel és hátrányaival együtt - amilyen kondíciók mentén építetted a seregedet. Ha ez nem teljesül, akkor szerencsejátékról beszélünk, és a H5 ebben a formában eddig is az volt, most még inkább az lett.


zfazek írta:
:?: hiszen ha nincs keret, akkor hogyan szabályozod a nekró sereg létszámát, hogy ne legyen a sokszorosa bármi egyéb várnak? szóval nem igazán értem, hogy mennyivel lenne más a te fölélesztési módod, ott is ugyanúgy kéne legyen egy limit, hogy ne lehessenek túl erősek a nekrók csapatai. a jelenlegi rendszerben is ugyanúgy szükséges stratégiai döntéseket hoznod.


Marha egyszerű a szabályozás, fent le is írtam. Minden megölt lényre meg kell határozni az X, Y, Z, stb. maximális értékét és ennyi. Az nem eljárás, hogy két csata után kinullázzuk ezeket az értékeket, mert a fejlesztőcsapat képtelen arra, hogy tisztességgel végigszámolja az eseteket! Ilyet csak tehetségtelen lúzerek csinálnak.

zfazek írta:
az upgrade választhatóság meg már csak azért is teljesen unfair lenne, mert akkor ranger-nél is át kéne állítani a főképességet, hogy ne számítson a lényeknél az upgrade, ugyanígy haven-nél is illene, hogy upgrade-eltté váljon a training-elt lény, ha upgrade-elt volt az alap. stb, stb. szóval pont azt érzem, hogy te nem gondolod át a játékot egyensúlyilag, csak most éppen nem teljesen a szád íze szerint van a nekró nép és átgondolatlanul szídod a készítőket.


Ne keverjük már ide a rangekeret, meg a többieket, mert azoknak ehhez a speciális helyzethez semmi közük! Itt ugyanis arról van szó, hogy egy hősnél meghatározott számú slot van, ahova csapatot tud tenni. És ha egy tulajdonságot úgy írok át, hogy ezáltal kétszer annyi csapat kerülhet a nekro hőshöz, mint amennyi slot van, s erre a hősnek nincs ráhatása, akkor ott gáz van; és ha fejlesztő vagyok, s úgy vélem, okosabb vagyok egy citromlepkénél, akkor erre sürgősen kitalálok valamit. Nagyon egyszerű ez is egyébként, csak annyi hogy ha upgradelt lényt akarok, akkor X-1, Y-2, Z-3 lényt vehetek föl X, Y, Z helyett, és meg is van oldva a dolog.

Nem finomítások kellenek ide, hanem józan ész, és valami érzék ahhoz, hogy mi tesz valamit stratégiává. Az biztosan nem, ha a játékost tétlenségre kárhoztatjuk, vagy arra kényszerítjük, hogy tippelgesse a jövőt, hátha bejön. Én szívem szerint a Luck képesség és a sebzések tól-ig tartományán kívül az összes szerencsére épülő skillt kidobnám a Heroes-ból, és olyasmikkel helyettesíteném őket, ami tervezhetővé teszi a használatukat. A Nival láthatóan pont az ellenkező iréányba halad, és az okok számomra egyértelműek: nincs elég eszük ahhoz, hogy stratégiát alkossanak.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 23 pén., 14:20 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Zargul írta:
Bár nem próbáltam még ezt a Dark energy-s izét, de amit olvasok az elég gáznak hangzik.Meg is mondom miért:az, hogy egy olyan vár speciális képességének adnak egy limitet, ami eddig korlátlan volt, egyértelmű hülyeség.Főleg ha azt nézzük hogy az 5. részről van szó ahol a lények nem annyira aláznak önmagukban, ahol mindenképp MENNYISÉG kell a minőség rovására.Szóval ha ezt mindenféle sötét energia használattal korlátozzák, az egyetlen kiutat zárják el a Nekrókkal játszók elől.Szvsz a stratégia nem abban merül ki hogy egy adott frakció különleges képességével(amire épít a játékos!)spórolni kelljen.


Igen, ez az energyis izé vagy mi a nekrókat szinte teljesen kiüthetővé teszi, ami a H5-ben amúgyse übertáp faj, ha az alap dolgokat nézzzük, az meg hogy azonos szintű lényeket támaszt fel xtem hülyeség! Most nem tudom mit csinálnak, de most egyeduralmat vagy selejtet akarnak?? :?

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 24 szomb., 2:27 
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 25 csüt., 3:46
Hozzászólások: 57
Levin Malma írta:
Persze hogy nem. Akik nem gondolták végig a dolgokat, azok ők voltak, meg most te, aki vagy nem akarod/nem tudod megérteni, amit írok, vagy automatikusan a fejlesztők álláspontját teszed magadévá, mert csak azt tudtad kipróbálni.
Amit én javasolok, az nem tartalmazna semmiféle hülye elfogyó, majd minden logikus érv nélkül a semmiből újra előtámadó energiát. Egyszerűen azt kellene szabályozni, hogy mennyi és milyen lények támadhatnak föl, és a nekromanta így mindig számíthatna erre a képességére. Ha megöltél 10 sárkányt, akkor feljön egy ablak, hogy akkor X Spectral Dragon, Y Wraith, Z Lich, W vámpír stb. közül választhatsz. Hogy X, Y, Z stb. pontosan mennyi legyen, az egyszerű egyensúlyszámítás kérdése, de mindig állandó lenne. :idea: Mit nem lehet ezen megérteni?

talán azt jóember, hogy ezzel az egyszerű és tökéletes módszereddel a nekrók a végtelenségig élesztgethetik a lényeket, amikkel szembetalálkoznak. próbáld kiszámolni légyszíves úgy az egyensúlyi helyzetet, hogy az összes pályán jól működjön, és ne olyan legyen, hogy a kevés neutral lényes pályákon lemossák a nekrókat a pályáról, mert nem tudnak sereget gyűjteni, és állítólag 1:1-ben alulmaradnak az összes néppel szemben csak a vár populációt alapul véve, míg a rengeteg neutral lényt tartalmazó pályákon, pedig úgy föltápolják a fölélesztésekkel a csapataikat a nekrók, minden egyes csata után, akármilyen kicsire is rakod azt a fölélesztési százalékot, hogy esélye sincs a többi népnek ellene. komolyan nem látom, hogy ezt te hogyan érzed tökéletes egyensúlynak... de most légyszíves tényleg gondold át. azt akarod mondani nekem, hogy te ki tudnád tökéletesen egyensúlyozni, keretek meghatározása nélkül, hogy a nekró nép ereje ne legyen abszolút pályafüggő?

Levin Malma írta:
Az nem stratégia, zfazek, hogy azon kell tipródni, vajon milyen lényekre kellehet az energia a hét későbbi napjain! Ez a Nival legnagyobb baja, hogy összetévesztik a stratégiát a kaszinóval. A stratégia lényege a tervezhetőségben van, hogy számíthatsz azokra a tulajdonságokra - előnyeivel és hátrányaival együtt - amilyen kondíciók mentén építetted a seregedet. Ha ez nem teljesül, akkor szerencsejátékról beszélünk, és a H5 ebben a formában eddig is az volt, most még inkább az lett.

talán nem tipródni kéne. :) én szinte mindig úgy játszom, hogy van legalább 1-2 felderítő lóti-futim, akik körbenéznek, hogy merre érdemes a főhős(eim)nek mennie, mivel fog(nak) találkozni, ezek segítségével igenis meg tudom tervezni a főhös(eim) útját és a várhatóan föléleszthető lényeket. ha meg úgy érzed, hogy rohannod kell előre, és nincs idő tervezni, akkor igenis számíts arra, hogy az ismeretlenbe mész, arra meg igenis legyen már nehéz tervezni. egy jó stratéga sztem el tudja dönteni, hogy mikor mi éri meg neki, nem pedig csak a tutira megy, mert arra bocsi, de mindenki képes...

Levin Malma írta:
Ne keverjük már ide a rangekeret, meg a többieket, mert azoknak ehhez a speciális helyzethez semmi közük!

ugyan miért ne keverjük ide őket? a fajok egyensúlyáról lenne szó alapvetően. amiket te javasolsz, azok csupán a nekró nép erősítéséről szólnak. a te kedvenc fajod a necro. másnak másik faj és ő is szeretne esélyesként indulni a játék megnyeréséért :)

Levin Malma írta:
Itt ugyanis arról van szó, hogy egy hősnél meghatározott számú slot van, ahova csapatot tud tenni. És ha egy tulajdonságot úgy írok át, hogy ezáltal kétszer annyi csapat kerülhet a nekro hőshöz, mint amennyi slot van, s erre a hősnek nincs ráhatása, akkor ott gáz van; és ha fejlesztő vagyok, s úgy vélem, okosabb vagyok egy citromlepkénél, akkor erre sürgősen kitalálok valamit. Nagyon egyszerű ez is egyébként, csak annyi hogy ha upgradelt lényt akarok, akkor X-1, Y-2, Z-3 lényt vehetek föl X, Y, Z helyett, és meg is van oldva a dolog.

miért nincs ráhatása? pont te mondtad, hogy nincs elég dark energy point és hogy naponta többször is fölhasználnád az összeset. akkor igencsak nagy peched kell, hogy legyen, hogy az egész hét folyamán a rengeteg fölhasználási lehetőség közül egyikben sem akadna olyan, amikor olyan lényt tudnál föléleszteni, amely beilleszthető is a csapatodba :)

Levin Malma írta:
Nem finomítások kellenek ide, hanem józan ész, és valami érzék ahhoz, hogy mi tesz valamit stratégiává. Az biztosan nem, ha a játékost tétlenségre kárhoztatjuk, vagy arra kényszerítjük, hogy tippelgesse a jövőt, hátha bejön. Én szívem szerint a Luck képesség és a sebzések tól-ig tartományán kívül az összes szerencsére épülő skillt kidobnám a Heroes-ból, és olyasmikkel helyettesíteném őket, ami tervezhetővé teszi a használatukat. A Nival láthatóan pont az ellenkező iréányba halad, és az okok számomra egyértelműek: nincs elég eszük ahhoz, hogy stratégiát alkossanak.

ez egy fantasy játék, mágiával és minden egyéb hülyeségével együtt, amit nehéz racionális világként megélni, vagyis igenis része sztem az ilyen isteni szerencse, balsors, pokoli véletlen, stb, stb. ha téged ennyire bosszant, hogy nem tudod az utolsó milliméterig kiszámolni a játék eseményeit, akkor javaslom térj át más játékra, pl ott van a civ4, ami egy átkozottul jó stratégiai játék és ott aztán bízhatsz benne, hogy nagyon nagy részt nem a szerencsén fog múlni a dolog. rengeteg másik játék van, ami csak a stratégiai döntéseken alapszik. próbáld ki azokat. ahogy nézem téged az zavar leginkább, hogy nem a 2. vagy 3. részt kaptad meg feljavított grafikával, hanem egy igencsak merészen felújított játékot, amit a sok új tényező miatt sokkal nehezebb miliméterre kiszámolni, mint a 2. vagy 3. rész esetében lehetett, és én is tettem anno. nem igazán értem miért jó ennyit idegeskedned rajta és a készítőket szídni, akik láthatóan nem neked készítették ezt a játékot. :)

mondjuk tényleg nem vagyok normális, hogy itt próbállak hajnali egykor erről győzködni, mikor simán el kéne fogadnom, hogy totál eltér a véleményünk és játszhattam volna akár egy fél single pályát válaszolás helyett :)

ui: egyedül az upgrade/nem upgrade rész változtatást tudom elfogadni, mint könnyítést, de akkor is túl erős könnyítésnek érzem, szóval biztosan erősíteném közben vagy enyhíteném a feltételeit egyéb népek képességeinek is...

na mindegy, nincs más lehetőségem, mint lejátsztok pár multi játékot a necro néppel az elkövetkezendő hetekben és meglátom mennyire lettek ténylegesen kiherélve :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség