Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 12 pén., 22:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
silver írta:
Tomcsics írta:
Észre vettétek, hogy az egyik Haven hőst Lászlónak hívják? :o


Az egyik nekromatát pedig Zoltannak :wink:

viva Hungaria

Taegen inferno kommentjéhez hozzá tenném, hogy azért a gating képesség, kicsit megspékelve abilitikkel meg a várban építhető plusszal, erősen támogatja az infernot is :twisted:
Ezen kívül van két gyors, közepesen erős lénye (cerberi, vissza-nem-támadással meg nightmare jó eséllyel, hogy feart okoz). Az impek olyan 150es létszám környékén kb. 40 manát szívnak és szívósak, a horned demon se rossz, plussz robbanni is tud. Aztán van ugye pit lord meteor esővel, ördög, aki pit lordokat támaszthat fel (akár kétszer annyit, mint amennyi ördögöd van) bármelyik hullából, a succubi bár könnyen hal, erőset lő, ráadásul chain shotban. Ez így azért korrekt, nem? :wink:


Ez igaz!:D

Nekem akkor is a Haeven jön be azért mondjuk 3.000.0000 Arannyal és 1000 paraszttal elég ütös sereget lehet csinálni.Nem? :D

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 12 pén., 22:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
silver írta:
Taegen inferno kommentjéhez hozzá tenném, hogy azért a gating képesség, kicsit megspékelve abilitikkel meg a várban építhető plusszal, erősen támogatja az infernot is :twisted:
Ezen kívül van két gyors, közepesen erős lénye (cerberi, vissza-nem-támadással meg nightmare jó eséllyel, hogy feart okoz). Az impek olyan 150es létszám környékén kb. 40 manát szívnak és szívósak, a horned demon se rossz, plussz robbanni is tud. Aztán van ugye pit lord meteor esővel, ördög, aki pit lordokat támaszthat fel (akár kétszer annyit, mint amennyi ördögöd van) bármelyik hullából, a succubi bár könnyen hal, erőset lő, ráadásul chain shotban. Ez így azért korrekt, nem? :wink:

Ez a gating képesség pontosan mit jelent?
Hogy lehet megnézni, eltervezni, hogy merre fejlődjön a hős? Ugyanis minden skill 3 abilitie-t tartalmaz, ami valahogy teljesen fura még nekem... Ha megjön egy skill, akkor mindhárom abilitie-t ki lehet fullra fejleszteni?
Van valahol egy leírás ezekről magyarul vagy esetleg németül? Angolul sajnos, mint tudjátok nem értek...
Nem is vettem még észre, hogy az ördög fel tud támasztani lényeket... Megyek mindjárt és kipróbálom!!!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 2:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
a warezt én raktam be, no nem azt, hogy hol van, csak azt hogy van
hogy miért?
mert anno a h4 nél rohantam upgradelni a gépet, mert itt a nagy h3 folytatása, réköltöttem egy csomó pénzt, majd felraktam a h4 et, s 2 nap mulva leszedtem.

engem a ubis soft annyira érdekel, mint a ubi softot adler
igenis ki akarom probálni mielőtt megveszem, s mielőtt költök a gépre, hogy rendesen fusson, ki akarom probálni, hogy multiban megy e, játszható e, ha nem, nem fogom megvenni.
Sajnos az utóbbi időben annyi silány játék jelent meg, hogy nem árt óvatosnak lenni, média fogások ide vagy oda.
Egyébként még le sem töltöttem:(
S valahogy lázban sem égek, hogy toljam, igaz a crack már megvan.
Biztos öregszem :idea:

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 5:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 26 pén., 7:07
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Fejér megye
Két napja játszom a nem demó V-el, mit mondjak kicsit csalódás kicsik a pályák ez a 3D rontott rajta, nehéz kezelni, vesztett a stratégiai értékéből nem lehet bujkálni a pályaméretek miatt, az építkezés elég bonyolult, sokszor alig lehet a kurzorral megtalálni a kereset elemet stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 8:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 04 kedd, 3:27
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Budapest
Jajj,

játszogatok már pár napja én is, de valahogy mindig kipöckölnek a játékból a gép által vezetett hero-k. :shock:
Pedig normal nehézdségi szinten vagyok. Most akkor én felejtettem el játszani, vagy télleg nehéz a játék? Ez utóbbinak örülnék a legjobban mert azt jelenti, hogy van kihívás :)

_________________
Áldjon meg mindenkit a vattacukros!
Here we go - sleep well ;-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 9:43 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Slayer írta:
Jajj,

játszogatok már pár napja én is, de valahogy mindig kipöckölnek a játékból a gép által vezetett hero-k. :shock:
Pedig normal nehézdségi szinten vagyok. Most akkor én felejtettem el játszani, vagy télleg nehéz a játék? Ez utóbbinak örülnék a legjobban mert azt jelenti, hogy van kihívás :)



Nem felejtettél el játszani tényleg ennyire nehéz.
viplan:Megkell tanulni bánni az új garfikával és az irányítással, szerintem nagyon jó játék valóban nehéz bánni vele, de én már megszoktam a Neverwinter Nigths játék irányítása miatt.

Üdv

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Taegen Eveninfal 2006 máj. 14 vas., 21:11-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 11:45 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 11 kedd, 12:57
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest
Freemy,

A Gating képességet leginkább a Klónhoz tudnám hasonlítani, némi különbséggel persze:

A gating során az adott démoni lény vagy imp (tehát szinte az összes inferno lény :P) képes a saját fajtájából a harctérre "hozni" x mennyiséget (x %-át az adott lény számának - ez a X abilitykkel, skillekkel, varázstárgyakkal függően jelentősen nőhet, alapból asszem 30%-a a csapatban lévő megfelelőjének).
Ez a "harctérre hozás" nem azonnali (illetve, de erről később.. :P), viszont a gatinggel megidézett lény nem tűnik el egy neki bevitt ütéstől (mint a klón). természetesen harc végén a gating-es lények eltűnnek.

Viszont különféle skillekkel a gate-elt lények mennyisége, idézésük "gyorsasága" jelentősen növelhető - sőt egy speckó faji képességgel a Gating instanttá tehető... azaz lvl 20-22 felett (szerencsés esetben persze) a csata úgy nézhet ki, h a démon sereg minden tagja Gate-el és az idézettek játszák le nagyrészt a csatát - a veszteség tehát egész minimális lehet...

Mindegy, nekem eddig sem vol az inferno a kedvencem, most sem fogok vele játszani többet a szükségesnél (kampány).

Viszont szerencsére kedvenc elfjeimnek is van egy jó kis speckó skillje, a Nature's Luck: minden lény minden támadáskor luck-bónuszt kap :P
(ezt csak saját megelégedésemre írtam :P)

üdv,

u.i.: ha nem voltam teljesen érthető, kérdezz nyugodtan, ha vmi kimaradt, vagy nem úgy van, lehet kijavítani :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 12:08 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
jitay írta:
A demót játszva (meg még előtte a bétát) bevallom nekem elsőre furcsa volt az egész (ezzel gondolom nem voltam nem voltam egyedül). A 3d teljesen új alapokra helyezi a Heroest. Bár én még eléggé idegenkedem tőle, de gondolom, ha megszokja az ember, akkor már minden helyre rázódik.

Slayer írta:
De hát megújulni muszáj volt, tekintve, hgy 2006-ot írunk :D 3D a minimum.


A következő Heroeshoz meg majd jön a már majdnem teljes realitás??? Sisak a fejen, kéz a kardon, a szemeid előtt szemüvegkamerák, és full 3D hangzás?? Mert hát ugye meg kell újulni!
Az utolsó verzióban meg majd mindenki lóra pattan és elkezdjük kaszabolni egymást. Élet-játék.
Nem feltétlenül kellett volna az egészre ilyen csillogó-villogó jelmezt húzni. Persze mostanában az a kelendő. Mert szép, majdhogynem realisztikus, de én még nem érzem valahogy azt a feelinget. Igaz, még nem is játszottam vele, annyit, mint a H3-mal, WoG-gal :wink:
Ami nagyon nem jön be, az a zoom. Bár általában jól van, megcsinálva, de a városon belül és a csatatéren valahogy nem volt az igazi (vagy csak én vagyok a béna :( )
Amúgy jó az orosz heroesos fanoknak, ők már 19.-én kézhezvehetik az orosz H5-öt :(


Kedves Fórumozók!

Szerintem a Heroes5 nem az igazi heroes.Vgayisazt szeretném elmondani hogy heroes nem rpg hanem heroes.Ha egy rpg-nek adnak egy ilyen grafikát(Fable2 :Remélem kijön: ) akkor aszondom oké de egy heroes játéknak nem szabad 3D-s grafika.Szép aranyosmeg minden de...de nem jó.
Én inkább a WOG-ot támagatom( de a forge és a grove nem kell csak az egyiptomos) nem a heroes5-öt.Mert először pénzre gyúrtak az ubik utána a sok tiltakozás miatt kicsit visszavattek belőle de mégis megmaradt "pénz a fontos nem a fanok érdeke" feeling.
Megfogom venni a heroes5-öt.Végig fogom nyomni de nem lesz a kedvencem mint a heroes3 vagy a mafia vagy még a fable.(Fahrenheit se rosz de azért nem a kedvencem).Ha egy heroest akarnak készíteni nem szabad ezt 3d-vel megpróbálni valósítani mert ez nem heroes feeling.Ahogy írtam még régebben hogy a h3-ban egy lépés nem egy lépés volt hanem számtalan mivel hogy a nálunk lévő hadsereg nem látszott a kalandtérképen és az a kis hős a hadsereget mutatta.De a heroes5-ben már minden olyan rpg-s.Az egy lépés az egy lépés de a csapatok nem látszanak.No mindegy ha lesz heroes6 akkor ne ubi készítse már hanem a wogkészítői mert ők legalább értenek a heroes gyártáshoz.Szóltam és húzok el a topicból.

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 12:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
fifi írta:
Kedves Fórumozók!

Szerintem a Heroes5 nem az igazi heroes.Vgayisazt szeretném elmondani hogy heroes nem rpg hanem heroes.Ha egy rpg-nek adnak egy ilyen grafikát(Fable2 :Remélem kijön: ) akkor aszondom oké de egy heroes játéknak nem szabad 3D-s grafika.Szép aranyosmeg minden de...de nem jó.
Én inkább a WOG-ot támagatom( de a forge és a grove nem kell csak az egyiptomos) nem a heroes5-öt.Mert először pénzre gyúrtak az ubik utána a sok tiltakozás miatt kicsit visszavattek belőle de mégis megmaradt "pénz a fontos nem a fanok érdeke" feeling.
Megfogom venni a heroes5-öt.Végig fogom nyomni de nem lesz a kedvencem mint a heroes3 vagy a mafia vagy még a fable.(Fahrenheit se rosz de azért nem a kedvencem).Ha egy heroest akarnak készíteni nem szabad ezt 3d-vel megpróbálni valósítani mert ez nem heroes feeling.Ahogy írtam még régebben hogy a h3-ban egy lépés nem egy lépés volt hanem számtalan mivel hogy a nálunk lévő hadsereg nem látszott a kalandtérképen és az a kis hős a hadsereget mutatta.De a heroes5-ben már minden olyan rpg-s.Az egy lépés az egy lépés de a csapatok nem látszanak.No mindegy ha lesz heroes6 akkor ne ubi készítse már hanem a wogkészítői mert ők legalább értenek a heroes gyártáshoz.Szóltam és húzok el a topicból.

Nem értünk egyet! Szerintem ma már minden játék 3D-s, így a Heroesnak is annak kell lennie. Hügyeség, hogy 3D-vel nincs heroes fíling! Én éreztem!
Fifi, nem tudom, miért gondolod ezt. Szerintem itt a fórumon senki sem úgy látja a heroes 3-at, hogy az egész le lenne kicsinyítve és a sereg nem látszik. Nem realisztikus, de így van. Nincs semmi lekicsinyítve, hanem képzeld el azt, hogy csupán a jobb láthatóság miatt nem látszanak a lények. Így már jobb? Mi szükség lenne arra, hogy nézegesd a csapatod vonulását? Meg aztán csata alatt sem látszik az egész sereg. Ez ugyanúgy van, mint a 3-ban. Ott is inkább az kéne, hogy minden egyes lénnyel külön-külön lépkedj? Akkor inkább játsz más stratégiai játékot! Világháborúsat vagy bármit! Ott látszanak a tankok meg az egyes egységek. Mindet tudod külön vezérelni, itt nem ez a cél!

Nem az "Ubi" a játék készítője! Az az uborka rövidítése! :lol:
Gondolom az Ubisoftra gondoltál, de így sem igaz, mert az a kiadó és a Nival a készítő. Nekem eddig tetszik, amit láttam és tapasztaltam, így semmi gáz! Azt viszont már most elmondhatom, és tuti örülni fogsz neki, hogy ha lesz 6. rész, azt NEM az "Ubi" fogja készíteni! Legyen szó uborkáról vagy Ubisoftról, mindegy! :lol: :lol: :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 13:07 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
boroni írta:
Viszont különféle skillekkel a gate-elt lények mennyisége, idézésük "gyorsasága" jelentősen növelhető - sőt egy speckó faji képességgel a Gating instanttá tehető... azaz lvl 20-22 felett (szerencsés esetben persze) a csata úgy nézhet ki, h a démon sereg minden tagja Gate-el és az idézettek játszák le nagyrészt a csatát - a veszteség tehát egész minimális lehet...

Így már sokkal tisztább, viszont van még két-három kérdésem:

Milyen abilityk és skillek kellenek a max Gatinghoz?
Minden lény tud hívni? Azok is, akik nem tudnak varázsolni?

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 13:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Freemy írta:
Nem értünk egyet! Szerintem ma már minden játék 3D-s, így a Heroesnak is annak kell lennie. Hügyeség, hogy 3D-vel nincs heroes fíling! Én éreztem!


Nekem is ez a véleményem, semmi bajom a 3D-vel, engem ami leginkább zavar, az a battle timer-es csata rendszer, mert teljesen kiszámíthatatlan (de ez most nem ide tartozik). Gondoljatok bele, ha most 2006 közepén kiadnának egy 2D-s játékot, akkor a legtöbb ember úgy gondolná, hogy biztos valami igénytelen sz*r, mert még a grafikát sem voltak képesek megcsinálni.

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 15:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 11 kedd, 12:57
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest
Freemy,

a Gating kimaxolásához (meg minden egyéb skill-építés átláthatóságához) van egy hasznos link, Beorn tette fel ebben a topicban - de felteszem én is, kényelmi szempontból :P

http://heroes-tower.uw.hu/skillwheel.swf

a másik kérdésre a válasz: minden olyan lény tudja, akinek megvan a Gating abilityje (ezt meg könnyen csekkolhatod, ha megnézed az Inferno lénylistáját)

üdv

[/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 15:58 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Hogy tovább könnyítsek a dolgodon, Freemy (tudva, mennyire értesz angolul :wink: ), a Demon Lord lapján (ez jön be alapból) kattints a középső gombra (Urgash's Call). Az ezután is színesben pompázó képességekre lesz szükséged az azonnali Gating-hez. Amint látod, van belőlük bőven :roll:

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 17:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
zolirobi írta:
Hogy tovább könnyítsek a dolgodon, Freemy (tudva, mennyire értesz angolul :wink: ), a Demon Lord lapján (ez jön be alapból) kattints a középső gombra (Urgash's Call). Az ezután is színesben pompázó képességekre lesz szükséged az azonnali Gating-hez. Amint látod, van belőlük bőven :roll:

Köszi! Így már sokkal jobb.
Tetszik ez a táblázat. Le kéne fordítani az egészet! Gondolom, nem kis munka lenne, de mégis meg kéne csinálni.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 17:58 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Freemy írta:
Köszi! Így már sokkal jobb.
Tetszik ez a táblázat. Le kéne fordítani az egészet! Gondolom, nem kis munka lenne, de mégis meg kéne csinálni.

Ez már nekem is eszembe jutott, de sehogy nem tudom szerkeszteni az előbukkanó szövegdobozokat. Próbáltam már Flashben, Swishben, de nem sikerült megoldani. Ha valaki tudna segíteni, megmutatná, hogyan is kell csinálni, még talán sikerülne is kihoznom belőle vmit.

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 19:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 27 vas., 17:24
Hozzászólások: 100
Na szóval.....én már játszottam vele...forrást nem mondok

A Necropolist rengetegen szidták hogy milyen gyenge pedig nem. Minden fajta teljesen egyenlő. Talán a Haven picit erősebb a többinél. A Necro-ba télleg a pályán levő lényeket könnyű legyőzni,de vele lenni teljesen más,és erős lett.

A zene a játékban eszméletlen jó,különösen az ostrom zenék,bár abból csak a Dungeonét hallottam eddig,de az nagyon ütött. a várak ****** szépek lettek,és könnyű bennük kiigazodni.

Amibe én egy kicsit csalódtam az az Academy lett,valahogy nincs meg a hangulata,a Djinn botrányosan rossz,a Raksaha pedig nagyon drága ahhoz képest hogy milyen lény.De az Academy is nagyon erős lett ezeket kivéve. Sajnos ez a legdrágább vár. A 3-ban a Tower volt a kedvencem, de itt egyáltalán nem szerettem meg a az Academyt,sőt az utolsó helyen áll nálam.Pedig nagyon bejön az új arabos stílus,de valahogy ezt nem találták el igazán. Játtszható meg minden,de a hangulata meg úgy az egész nem jó.

Nekem a Sylvan és a Necro tettszik a legjobban. De a Dungeon se utolsó.

A lények nagyon jól néznek ki és az effektek meg az animációk is nagyon jók benne.A Heroes hangulat nagyon ott van(ez a képekről nem jön vissza igazán).

sajnálatos észrevételem hogy nayon kevés pálya van,és pályaszerkesztő sincs benne,de ezek valószínüleg a warez verzió miatt.JA és az ígért random map csináló sincs benne.

Én tuti hogy megveszem eredetiben ahogy megjelenik,méghozzá a collectors editiont.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 19:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 27 vas., 17:24
Hozzászólások: 100
Slayer írta:
Jajj,

játszogatok már pár napja én is, de valahogy mindig kipöckölnek a játékból a gép által vezetett hero-k. :shock:
Pedig normal nehézdségi szinten vagyok. Most akkor én felejtettem el játszani, vagy télleg nehéz a játék? Ez utóbbinak örülnék a legjobban mert azt jelenti, hogy van kihívás :)


ja sztem is nehezebb lett az új,főleg hogy az elején még általában semmi sincs megépítve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 19:31 

Csatlakozott: 2005 ápr. 17 vas., 13:59
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
valaki tudja hogy a haven kampany 5. kuldetesben amikor vedeni kell a varat es tears of ashrat vagy mit megszerezni mer van hogy kiraktama puzzlet 3 reszbol allt tudom holvan az artifact es odamegyek csontra ara a helyre meg a kornyekre de nemtudom kiasni
koszi a helpet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 19:45 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Freemy és Fórumozók!

Nem erre gondoltam teljesen...
Igazat adok Balee-nak(asszem ő írta) hogy azt mondják a game-re hogy igénytelen.Én nem azt akarom, hogy olyan legyen mint egy világháborús játék.De néhány video úgy van megcsinálva, hogy a kalandtérképen beszélketnek a hősök de nem ott hanem külön.

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 13 szomb., 20:41 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 14 pén., 11:07
Hozzászólások: 12
PoPeC írta:
valaki tudja hogy a haven kampany 5. kuldetesben amikor vedeni kell a varat es tears of ashrat vagy mit megszerezni mer van hogy kiraktama puzzlet 3 reszbol allt tudom holvan az artifact es odamegyek csontra ara a helyre meg a kornyekre de nemtudom kiasni
koszi a helpet


A "D" billentyűt kell lenyomni az adott helyen, de teljes mozgásponttal. Egyébként szerintem a demohoz képest ez a pálya könnyebb lett, kivéve hogy az ellenség várát nem lehet elfoglalni.

Inferno kampány 3. küldetése nagyon durva, a Sylvan ellen kell menni és szerintem itt jön ki a kiegyensúlyozatlanság: a Sylvan első két lénye sokkal durvább az Infernonál, nekik csak a 4. szintű lényük távolsági, mire kifejlesztem ő már rég Master Hunterekkel van tele...
El sem merem képzelni, hogy Necropolissal hogyan lehet a Sylvan ellen játszani, a Dungeon viszont méltó ellenfele lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség