Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 348 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Heroes3 online (Internetes) tournament
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 18 szomb., 3:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Az előzetes tapogatózás kedvező volta következtében egy új online - interneten keresztüli - Heroes3 versenyt szervezek. A versenyre bárki jelentkezhet, aki kedvet érez hozzá, illetve vállalja, hogy le tud játszani egy meccset 1 adott játékkör alatt. 1 kör 2 hétből fog állni, tehát lesz rá elegendő idő.
Aki tehát kedvet érez hozzá, azt kérem küldjön nekem egy mailt, a bogpista@freemail.hu címre, amelyben szerepelnie kell a verseny során használandó nick név, és egy vártípus, amit nem szeretne választani a verseny alatt. + Emailcím esetleg MSN Messenger elérhetőség.

Játékszabályok: Vannak szabályok, amelyek minden egyes mérkőzésre vonatkoznak, illetve lesznek opcionális szabályok, amelyek 1-1 adott fordulóra lesznek érvényesek. Minden jelentkezőnek meg kell adnia 1 vártípust, amivel nem szeretne lenni a torna során. Az összes többi vártípus közül tud majd választani. Amikor egy meccsen valamilyen vártípust választ, akkor azt addig nem használhatja, míg az összes többi el nem fogy.

Alapszabályok:

No hit&run: Azt jelenti, hogy az ellenfél hősével találkozva meg kell adni az esélyt az ellenfélnek is a reagálásra. Tehát ha már 1 hp veszteséget okozunk az ellenfélnek az adott körben, akkor már nem menekülhetünk el a csatából addig, amíg az ellenfél szóhoz nem jut legalább egyszer abban a körben. Ha nem okozunk hp veszteséget természetesen elmenekülhetünk minden további nélkül.

No Red Rush: Azt jelenti, hogy a hét első napján a piros (vagy amelyik színű hamarabb jön) nem vásárolhatja ki a lényeket, hogy ezzel a lénytöbblettel megtámadva az ellenfelet, jogosulatlan előnyhöz jusson. (plusz lény felvétele nélkül természetesen támadhat az 1. napon)

No Diplomacy: Magáért beszél, nem lehet diplomáciát alkalmazva lényeket magunkhoz édesgetni :wink: :) Alapból, ha diplomácia nélkül csatlakozik hozzánk egy lény, azt minden további nélkül használhatjuk.

No Fly, DD, Arma: Azt jelenti, hogy a játék közben nem használhatóak a fly, a dimension door és az armageddon varázslatok.

No lvl4 magic + log spec hero:
Azt jelenti, hogy a főhősöd nem lehet logistic specialista (pl. Gunnar), vagy lvl4-es varázslat speckós hős: (pl: Jeddite, Solmyr etc.) + Thant!

Ezen kívül körönként esetenként lesznek majd külön szabályok, amelyek csak az adott körre érvényesek. A fentiek mindig alkalmazandók.
A nevezési határidő: 2006. március 1.


A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára bogpista 2006 feb. 21 kedd, 17:25-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 19 vas., 20:15 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 13 pén., 23:02
Hozzászólások: 118
Tartózkodási hely: Cegléd
Ez egy jo otlet volt.Szeretek versenyezni.Remelem jelentkeznek majd sokan.GL.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 14:07 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
bogpista írta:
Sziasztok!

Az előzetes tapogatózás kedvező volta következtében egy új online - interneten keresztüli - Heroes3 versenyt szervezek. A versenyre bárki jelentkezhet, aki kedvet érez hozzá, illetve vállalja, hogy le tud játszani egy meccset 1 adott játékkör alatt. 1 kör 2 hétből fog állni, tehát lesz rá elegendő idő.
Aki tehát kedvet érez hozzá, azt kérem küldjön nekem egy mailt, a bogpista@freemail.hu címre, amelyben szerepelnie kell a verseny során használandó nick név, és egy vártípus, amit nem szeretne választani a verseny alatt. + Emailcím esetleg MSN Messenger elérhetőség.

Játékszabályok: Vannak szabályok, amelyek minden egyes mérkőzésre vonatkoznak, illetve lesznek opcionális szabályok, amelyek 1-1 adott fordulóra lesznek érvényesek. Minden jelentkezőnek meg kell adnia 1 vártípust, amivel nem szeretne lenni a torna során. Az összes többi vártípus közül tud majd választani. Amikor egy meccsen valamilyen vártípust választ, akkor azt addig nem használhatja, míg az összes többi el nem fogy.

Alapszabályok:

No hit&run: Azt jelenti, hogy egy csatában nem lehet azt csinálni, hogy varázsolsz és utána fizetsz és lelépsz. Meg kell adni az ellenfélnek is a cselekvés jogát.

No Red Rush: Azt jelenti, hogy a hét első napján a piros (vagy amelyik színű hamarabb jön) nem vásárolhatja ki a lényeket, hogy ezzel a lénytöbblettel megtámadva az ellenfelet, jogosulatlan előnyhöz jusson.

No Diplomacy: Magáért beszél, nem lehet diplomáciát alkalmazva lényeket magunkhoz édesgetni :wink: :)

No Fly, DD, Arma: Azt jelenti, hogy a játék közben nem használhatóak a fly, a dimension door és az armageddon varázslatok.

No lvl4 magic + log spec hero:
Azt jelenti, hogy a főhősöd nem lehet logistic specialista (pl. Gunnar), vagy lvl4-es varázslat speckós hős: (pl: Jeddite, Solmyr etc.) + Thant!

Ezen kívül körönként esetenként lesznek majd külön szabályok, amelyek csak az adott körre érvényesek. A fentiek mindig alkalmazandók.
A nevezési határidő: 2006. március 1.


Jó ötlet! Remélem lesz jelentkező bőven. Ha megengeded, akkor "beleugatnék" ebbe is egy kicsit, csak a szabályok pontosítása miatt. Ismerve téged, te azért rugalmas és fogékony ember vagy (nem az lesz a válasz, hogy "mi Tatán így játszunk vazzeg"...).

A szabályok jók, kb. ennyivel már lehet is kiegyensúlyozott game-t nyomni, de szeretném ha egy-két fogalom pontosulna ill. bővülne.

Hit and run: Lehet, ezt varázslat nélül is csinálni! Pl.: Kiugrasz egy pár arkangyallal és mellé még szétszedsz egy darab 1-es csapatot is. Megütöd az ellenfél egyik csapatát (pl. az Archdevilt érzékenyen érinti egy ilyen) és utána mikor, a másik Arkangyalod jönne, szépen fizetsz és elköszönsz. Vagy van a hit and runnnak olyan módja is, amikor nem erős OFFENSIVE spellt nyomsz, "csak" egy mass hastet (pl. stronghold és tower ellen ez megy) és ütsz-vágsz mindent, majd mielőtt az utolsó begyorsított egységeddel is lépnél, akkor ismét fizetsz (valószínű jó sokat, de megéri) és elköszönsz. Szóval, itt szerintem nem a varázslásra kell tenni a hangsúlyt, hanem a BÜNTETLEN és SZÁNDÉKOS KÁROKOZÁS a lényeg és ahogy helyesen írtad, az hogy az ellenfélnek meg kell adni a lépés jogát. Van egy olyan vetülete is, hogy a megtámadott vagy csak a támadó menekülhet-e el ilyen módon. Pl. megtámadsz egy hőst, első körben VÁRSZ (ezzel ugye a lépés és a varázslás joga nálad volt, de nem éltél vele) majd amikor az ellenfél jön lépni nyom vmi varázslatot és visszavonul. Ezt is kellene értelmezni, hogy ezt lehet-e például.

Red Rush: Itt is pontosan fogalmazol, de annyi kiegészítés azért kellene, hogy a pirosnak NEM TILOS támadni első nap (sokan ezt értik alatta), csak nem vehet SEMMILYEN új csapatot a támadáshoz.

No diplo: Ha vmilyen lény hete van (pl. pegasi, wights, griffin stb), azokból diplo nélkül is be lehet állítani rengeteget, mert a gép AGRESSIVE beállítással nyomja ki őket a pályára. Szóval diplo nélkül is lehet 200+ pegasid. A no joiners jobb lenne, bár akkor meg pl. a bányák előtti seregeket nem lehetne beállítani (fix pályán sokszor van ilyen szitu).

No DD, Fly, Arma: Ebből csak az arma érdekes. Az is csak abból a szempontból, hogy csak ember-ember elleni küzdelemben, vagy a lények ellen se lehet használni (én lények ellen szoktam, csak ezért kérdezem...)
Esetleg ide még be lehetne venni a no lvl5th spellt, vagy ha azt nem akarod, akkor legalább az ész nélküli elementálozást tiltani kellene.

No lvl4 spec hero, no log spec hero: Gyakorlatilag itt is teljes a kör, annyi tiltás még kellene, hogy Sir Mullichot is idevesszük. Illetve Pyre és Monere csak "log born" és nem "log spec", szóval ők elvileg lehetnek főhősök (a félreértések elkerülése végett).

Engem mindenképpen érdekel a verseny, ha meglesznek a pályák, akkor be is nevezek :). Ha bármilyen segítség kell (pl. pályát átszerkeszteni, esetleg csinálni), akkor nyugodtan keress meg, bevállalok némi munkát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 14:32 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
ArchConan írta:
bogpista írta:
No hit&run: Azt jelenti, hogy egy csatában nem lehet azt csinálni, hogy varázsolsz és utána fizetsz és lelépsz. Meg kell adni az ellenfélnek is a cselekvés jogát.


Hit and run: Lehet, ezt varázslat nélül is csinálni! Pl.: Kiugrasz egy pár arkangyallal és mellé még szétszedsz egy darab 1-es csapatot is. Megütöd az ellenfél egyik csapatát (pl. az Archdevilt érzékenyen érinti egy ilyen) és utána mikor, a másik Arkangyalod jönne, szépen fizetsz és elköszönsz. Vagy van a hit and runnnak olyan módja is, amikor nem erős OFFENSIVE spellt nyomsz, "csak" egy mass hastet (pl. stronghold és tower ellen ez megy) és ütsz-vágsz mindent, majd mielőtt az utolsó begyorsított egységeddel is lépnél, akkor ismét fizetsz (valószínű jó sokat, de megéri) és elköszönsz. Szóval, itt szerintem nem a varázslásra kell tenni a hangsúlyt, hanem a BÜNTETLEN és SZÁNDÉKOS KÁROKOZÁS a lényeg és ahogy helyesen írtad, az hogy az ellenfélnek meg kell adni a lépés jogát. Van egy olyan vetülete is, hogy a megtámadott vagy csak a támadó menekülhet-e el ilyen módon. Pl. megtámadsz egy hőst, első körben VÁRSZ (ezzel ugye a lépés és a varázslás joga nálad volt, de nem éltél vele) majd amikor az ellenfél jön lépni nyom vmi varázslatot és visszavonul. Ezt is kellene értelmezni, hogy ezt lehet-e például.


Hali!

Csak hogy teljes legyen a fogalom magyarázat: Az én olvasatomban a H&R nem csak az első körben lehetséges. Azaz, ha bármelyik további körben, a kört kezdő játékos varázslás után csak azután léphet le, miután a másik játékos megkapta a cselekvésre való lehetőséget. Conan felvetése egészen nyilván való szerintem: "első körben VÁRSZ (ezzel ugye a lépés és a varázslás joga nálad volt, de nem éltél vele) majd amikor az ellenfél jön lépni nyom vmi varázslatot és visszavonul" Ebben az esetben természetesn el lehet vonulni, mvel az adott körben mindkét félnek volt lehetősége cselekvésre, az hogy az egyik nem élt vele az szvsz egyéni szociális probléma...

Egyébként sajnos úgy néz ki erről is lemaradok, mivel úgynéz ki hogy március végéig biztosan nem lesz meg a lehetőségem jáccani... :cry:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Nimbus 2006 feb. 20 hétf., 16:22-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 16:01 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
no 5thlvl spell
ez baromság, ne legyen ilyen - szvsz- mert ezzel szükül a lehetőségek köre.

a h&r ilyen fajta "megbonyolitása" számos vitához vezethet.

Azt irtad, hogy lesznek fix és random mappok, az ok, de sok embernek 1.4 van csak, Ők, hogy nyomnak randomot egymással?:)
A SOD osok meg nem feledjék, hogy egymással SOD mappon tolják, ne ROE mappon, az ismert okok miatt:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 16:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
ArchConan írta:
Hit and run: Lehet, ezt varázslat nélül is csinálni! Pl.: Kiugrasz egy pár arkangyallal és mellé még szétszedsz egy darab 1-es csapatot is. Megütöd az ellenfél egyik csapatát (pl. az Archdevilt érzékenyen érinti egy ilyen) és utána mikor, a másik Arkangyalod jönne, szépen fizetsz és elköszönsz. Vagy van a hit and runnnak olyan módja is, amikor nem erős OFFENSIVE spellt nyomsz, "csak" egy mass hastet (pl. stronghold és tower ellen ez megy) és ütsz-vágsz mindent, majd mielőtt az utolsó begyorsított egységeddel is lépnél, akkor ismét fizetsz (valószínű jó sokat, de megéri) és elköszönsz. Szóval, itt szerintem nem a varázslásra kell tenni a hangsúlyt, hanem a BÜNTETLEN és SZÁNDÉKOS KÁROKOZÁS a lényeg és ahogy helyesen írtad, az hogy az ellenfélnek meg kell adni a lépés jogát. Van egy olyan vetülete is, hogy a megtámadott vagy csak a támadó menekülhet-e el ilyen módon. Pl. megtámadsz egy hőst, első körben VÁRSZ (ezzel ugye a lépés és a varázslás joga nálad volt, de nem éltél vele) majd amikor az ellenfél jön lépni nyom vmi varázslatot és visszavonul. Ezt is kellene értelmezni, hogy ezt lehet-e például.

Red Rush: Itt is pontosan fogalmazol, de annyi kiegészítés azért kellene, hogy a pirosnak NEM TILOS támadni első nap (sokan ezt értik alatta), csak nem vehet SEMMILYEN új csapatot a támadáshoz.

No diplo: Ha vmilyen lény hete van (pl. pegasi, wights, griffin stb), azokból diplo nélkül is be lehet állítani rengeteget, mert a gép AGRESSIVE beállítással nyomja ki őket a pályára. Szóval diplo nélkül is lehet 200+ pegasid. A no joiners jobb lenne, bár akkor meg pl. a bányák előtti seregeket nem lehetne beállítani (fix pályán sokszor van ilyen szitu).

No DD, Fly, Arma: Ebből csak az arma érdekes. Az is csak abból a szempontból, hogy csak ember-ember elleni küzdelemben, vagy a lények ellen se lehet használni (én lények ellen szoktam, csak ezért kérdezem...)
Esetleg ide még be lehetne venni a no lvl5th spellt, vagy ha azt nem akarod, akkor legalább az ész nélküli elementálozást tiltani kellene.

No lvl4 spec hero, no log spec hero: Gyakorlatilag itt is teljes a kör, annyi tiltás még kellene, hogy Sir Mullichot is idevesszük. Illetve Pyre és Monere csak "log born" és nem "log spec", szóval ők elvileg lehetnek főhősök (a félreértések elkerülése végett).

Hit & run : pontosítva lesz, köszönöm a reagálást.
Red Rush: Helyes az észrevétel. Azért nem írtam bele, mert egyértelműnek gondoltam, de tényleg jobb ha külön kiemeljük.
Diplo: Alapból no Diplo van. A No Joiners csak random mapokon érdekes elsősorban. Mint az elején is mondtam, ezek alapszabályok és fordulónként lesznek kiegészítő szabályok. Ha lesz random map, ott No Joiners lesz.
Arma: Semleges lények ellen használható. Fix mapokon ki lesz szedve a várakból, ha esetleg lesz random map és ott megkapja valaki, akkor csak semleges lények ellen használhatja.
Hero kérdés: Mullich és Monere alapból nem tartozik a RoE hősei közé. Minden mapnak lesz SoD-os változata, ahol ki lesz tiltva az összes nem RoE-s hős. Random map meg külön szabályrendszer.
ArchConan írta:
Engem mindenképpen érdekel a verseny, ha meglesznek a pályák, akkor be is nevezek :). Ha bármilyen segítség kell (pl. pályát átszerkeszteni, esetleg csinálni), akkor nyugodtan keress meg, bevállalok némi munkát.

Örülnék ha beneveznél. Természetesen minden javító szándékú ötletet, segítséget szívesen fogadok. :wink: :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 16:16 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Adler írta:
a h&r ilyen fajta "megbonyolitása" számos vitához vezethet.


Szvsz ez nem bonyolítás, SŐT! Éppen a viták elkerülésére szolgáló tisztázás!! :wink: Egyébként pedig mind a táborokban, mind a BB-ken így jáccottunk, azért nem árt ha ezt így utólag megtudod, Cimbi! :lol: :lol: 8)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 16:21 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ja, sorry
akkor biztos sokszor előfordult:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 22:57 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Nimbus írta:
bogpista írta:
No hit&run: Azt jelenti, hogy egy csatában nem lehet azt csinálni, hogy varázsolsz és utána fizetsz és lelépsz. Meg kell adni az ellenfélnek is a cselekvés jogát.


Hali!

Csak hogy teljes legyen a fogalom magyarázat: Az én olvasatomban a H&R nem csak az első körben lehetséges. Azaz, ha bármelyik további körben, a kört kezdő játékos varázslás után csak azután léphet le, miután a másik játékos megkapta a cselekvésre való lehetőséget. Conan felvetése egészen nyilván való szerintem: "első körben VÁRSZ (ezzel ugye a lépés és a varázslás joga nálad volt, de nem éltél vele) majd amikor az ellenfél jön lépni nyom vmi varázslatot és visszavonul" Ebben az esetben természetesn el lehet vonulni, mvel az adott körben mindkét félnek volt lehetősége cselekvésre, az hogy az egyik nem élt vele az szvsz egyéni szociális probléma...

Egyébként sajnos úgy néz ki erről is lemaradok, mivel úgynéz ki hogy március végéig biztosan nem lesz meg a lehetőségem jáccani... :cry:


Én csak azért akartam ezt kicsit körüljárni, mert ha menetközben derül ki, hogy a játékosok szerint mi a hit and run, meg mi nem, akkor annak általában őrjöngés a vége.

Nekem is volt egy esetem még pár éve. Röviden leírom, (bár nem szervesen idetartozik) kíváncsi vagyok, hogy akkor az minek számít.
Egy fix mapet nyomtunk (WvE asszem) egy amerikaival. Elég rendesen szedtük egymás seregét a főcsatában, neki chainglightingja volt, én meg támaszgattam. Mikor már nagyon nem volt ember a pályán és kockázatos volt neki chaint nyomni, akkor el kezdett minden körben először várni és csak a kör végén támasztott fel vmit. Ezt egy idő után megelégeltem (meg már mana se nagyon volt, neki kb dupla annyi) és miután megint várt a kör elején, feltámasztottam a lvl7-jeimet és visszavonultam. Rögtön lett is belőle botrány, mert állítólag meg kellett volna várnom, hogy ő is reagáljon vmi varázslattal erre, amit nyilván csak a kör végén tett volna meg. Mai fejjel már nem csinálnék ilyet, de akkor felmerült bennem, hogy ha ez fordítva történik, szóval hogy ő támaszt és utána elmegy a lvl7-ekkel szépen, akkor simán vesztek. Valószínű én nem reklamáltam volna akkor se. Persze, ilyen részleteséggel nem kell belemenni a szabályozásba és tényleg nem is akarom ilyen irányba elvinni a dolgot. De azért jó tudni, hogy a no hit n run kinél, mit jelent.
Valami általános elvet kellene lefektetni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 2:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
3. kör után lehet csak menekülni, ez milyen?

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 8:26 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
ArchConan írta:
Valami általános elvet kellene lefektetni.

Már lefektettem. Csak az első körben van hit&run. Nem fogom túlbonyolítani a dolgokat. A szabályzatban fel van tüntetve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 10:40 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hi!

Conan: Szerintem ez abszolút rendjén volt részedről, és nem is értem mit sírt utána a jenki… Ha valaki waitel és nem varázsol az elején annak számolnia kell azzal, hogy esetleg a másik kör közben varázsol és lelép… :roll: :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 11:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 21 szer., 16:10
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Mátészalka
Üdv!

Egy kör szerintem nem lessz jó a hit&run-ban, én azt javaslom hogy ha valaki támad és hp vesztességet okoz az ellennek a csatában akkor csak azután mehet el miután az ellenfélnek volt két körben lépésjoga. Így legalább egy lassú egységnek van esélye ütni a csatában.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 12:28 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 02 csüt., 20:16
Hozzászólások: 224
Tartózkodási hely: Nagykálló
Hali!

Szerintem mindenkinek igaza van a szabályokkal kapcsolatban, bár az armát nem értem, mert szerintem a csata közben armageddonozhatnak a felek, hiszen az arma mindenkit sebez (kivéve a tűzlényeket és az ellene védő varitárgyakat) úgyhogy ezt a varázslónak is át kell gondolnia, ha ellövi.

Szerintem inkább erre azt a szabályt kéne alkalmazni (de nem akarok beleugatni ez csak egy hozzászólás), hogy amikor már mindkét fél tudja, hogy egy ilyen varázslat megsemmisítheti az embereit (a sajátját és az ellenét is) AKKOR ne lehessen elvarázsolni.

Ez csak egy észrevétel, de egyébként jelentkezem én is a játékra! 8)

_________________
Dragon


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 13:20 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Boti írta:
"]Üdv!

Egy kör szerintem nem lessz jó a hit&run-ban, én azt javaslom hogy ha valaki támad és hp vesztességet okoz az ellennek a csatában akkor csak azután mehet el miután az ellenfélnek volt két körben lépésjoga. Így legalább egy lassú egységnek van esélye ütni a csatában.


Igen, ez a három körös dolog támogatható. Így az hogy valaki kirohan a várból és első körben elfut szóba se jön, és a megtámadott se futhat el azonnal első körben.

Ezzel együtt a "szándékos károkozásnak" van más formája is: a hit and die. Ami lényegileg hasonló, mint a hit and run. Van pár magic hősöd (mondjuk már van nekik adv wisdom) és 1-1 Phoenix csapattal kiküldöd őket, nyomsz valami ütős spellt (nem kell arma se, erős chain v meteor shower is megteszi), ami elviszi az ellen sereg egy részét, DE ezek után nem futsz el, hanem megütsz valamit, úgy hogy a Phoenix elpusztuljon (megakadályozandó a lassítást és a követekező körbena feltámasztás). Majd jön a következő hős stb. Ha nem is sikerül mondjuk az ellenfél lvl7-jeit megszedni, de gyakolratilag a teljes aprolékért be lehet áldozni pár Phoenixet. Erre nem lehet semmilyen szabályt kitalálni (ahogy a bolgárok mondják "part of game" ), úgyhogy a károkozásra mindig van kiskapu. :) Persze ezzel nem tippeket akarok adni senkinek.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ArchConan 2006 feb. 21 kedd, 13:27-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 13:24 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Tényleg Pista, valami weboldalt csinálsz, ahol lehet reportolni? :P

Gondolom, messengerem kell egyeztetni az ellenféllel a meccsről, de még talán a zónán is lehet játszani. Nekem skype-om van, ha az is jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Boti írta:
Üdv!

Egy kör szerintem nem lessz jó a hit&run-ban, én azt javaslom hogy ha valaki támad és hp vesztességet okoz az ellennek a csatában akkor csak azután mehet el miután az ellenfélnek volt két körben lépésjoga. Így legalább egy lassú egységnek van esélye ütni a csatában.


És ha az ellenfél seregében csak törpe van várni kelljen 2 hetet míg odeér? Nem. Nem lehetőséget kell adni hogy üssön az ellenfél, hanem hogy meglegyen a lehetősége ahhoz, hogy tegyen valamit. Csak lassú egysége van? Vafrázsoljon hastét. Vagy van lövésze használja. Vagy varázsol valamit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 16:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
ArchConan írta:
Tényleg Pista, valami weboldalt csinálsz, ahol lehet reportolni? :P

Gondolom, messengerem kell egyeztetni az ellenféllel a meccsről, de még talán a zónán is lehet játszani. Nekem skype-om van, ha az is jó.


Van weboldal, fel van tüntetve alul nálam. :) Eddig nem reklámoztam, de aki erősen figyelt annak feltűnhetett. http://heroesverseny.atw.hu/
Reportolni Emailban kell majd nekem. Olyanra gondoltál mint ami a ToH-on is van? Hát mi vagyok én? Ezt a Html szerkesztgetést is most csináltam először, azt se tudom eszik-e vagy isszák :)
A meccsről majd az aktuális felek egyeztetnek egymással. Meglesznek az Email címek és megkeresik egymást és egyeztetnek. Az MSN cím azért kellett, mert én azt használok és úgy könnyebb kommunikálni ha valami történik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 16:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
The Cold Empire írta:
de egyébként jelentkezem én is a játékra! 8)
Ez a kinyilatkoztatás kevés hozzá, olvasd el a szabályzatot hogyan kell jelentkezni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 16:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
bogpista írta:
Az MSN cím azért kellett, mert én azt használok és úgy könnyebb kommunikálni ha valami történik.

És mégsincs feltüntetve az oldaladon a résztvevők MSN-elérhetősége :roll: :?

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 348 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség