Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 14 kedd, 19:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 26 kedd, 11:24
Hozzászólások: 167
DarthSidious írta:
Az a gond, hogy ha kinyírják a lényt, a script egyszerűen nem találja meg. A guardian esetén ugyanaz a helyzet.
De lehet, hogy rátapintottál a lényegre, csak nekem nem esett még le.
Valhogyan biztos le lehet utánozni scripttel azt, hogy a hét elején a progi ki tud tenni x db lényt akárhová. Ha valki sejti, hogyan lehet ilyet csinálni, szóljon nekem, plz mert XXL kívncsi vagyok.

Ne érzékelje a lényt!
Minden nap elején vegye el onnan, ami ott van (feltéve, hogy az adott típusú lény áll a mezőn), és tegyen a helyére x mennyiségűt.
Remélhetőleg le lehet elleneőrizetni vele, hogy lénytípusa=ezvagyaz, és nem fogja a hősömet levenni. :)

_________________
I've born to burn!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 11:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 09 pén., 10:08
Hozzászólások: 78
Ez jó ötletnek tűnik. Special thanx a probléma fontolgatásáért.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 25 csüt., 0:06 

Csatlakozott: 2006 máj. 24 szer., 22:36
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok.

sok-sok éve játszom heros 3-mat, nekem a többi nem jött be. Most a fejemet pályakészítésre adtam, én is hasonló kérdéseket tennék fel mint az előttem szóló.
Leginkább a történet írásának helyét szeretném megtudni. Meg persze azt, hogy ha azt akarom, teszemazt a 2 hónap elős napján épüljön fel a felerősített 7. szintű szörny épülete, azt hogyan állíthatom be?
És tisztelettel megkérnélek Dipozil, hogy ezt a láthatatlan mezőset még egyszer magyarázd el, de ha lehet úgy, hogy laikus is felfogja :)

Örök hála :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 25 csüt., 0:10 

Csatlakozott: 2006 máj. 24 szer., 22:36
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
ÉS még egy kérdésem lenne, nincs egy magyar nyelvű oldal, ahol elolvashatom a pályakészítés titkait? vagy csak az alapjait, nekem mind1 :)

Jóéjt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 25 csüt., 0:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
M. Kiss Bence írta:
...nincs egy magyar nyelvű oldal, ahol elolvashatom a pályakészítés titkait?
Hát nem kis fába vágtad a fejszédet, de ha van gyakorlatod a játékban, nyugodtan készíthetsz térképet! Az általad már feltett, illetve a még benned meg sem fogalmazódott kérdésekre a legegyszerűbb válasz: Keress a fórumon Beorntól egy hozzászólást! (Borzasztó sok hsz-a van!!!) Az ő aláírásában szerepel egy link, méghozzá a H3 pályaszerkesztőjének leírása, kódexe. Abban mindent megtalálsz, ami kellhet!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 25 csüt., 1:01 

Csatlakozott: 2006 máj. 24 szer., 22:36
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi szépen, időközben rájöttem hogy lehet a napok szerint "ajándékot" adni, de még a szöveg nincs meg, de meglesz :)

Remélem ha elkészülök, letesztelem, hogy játszható-e vagy sem, és beküldöm, tetszeni fog :) Bár előbb bátyámmal teszteltetem, elvileg neki készül :)

Na tényleg jóéjt és köszi mégegyszer :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 25 csüt., 19:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
M. Kiss Bence írta:
Köszi szépen, időközben rájöttem hogy lehet a napok szerint "ajándékot" adni, de még a szöveg nincs meg, de meglesz :)

Ha kell még, íme itt van: Eszközök/Térkép leírása/Időzített események.
Beállítható, hogy mikor mivel együtt jelenjen meg a szöveg.
De ott vannak az eventek is, ahol az összes objektum megjeleníthető!
A kék gömb, az arra jó, hogy ha valaki belesétál, akkor történik az esemény! Érdemes olyan helyre rakni, ahol kikerülhetetlen! :wink:

Remélem, tudtam segíteni!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 25 csüt., 20:04 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
DarthSidious írta:
Az a gond, hogy ha kinyírják a lényt, a script egyszerűen nem találja meg. A guardian esetén ugyanaz a helyzet.
De lehet, hogy rátapintottál a lényegre, csak nekem nem esett még le.
Valhogyan biztos le lehet utánozni scripttel azt, hogy a hét elején a progi ki tud tenni x db lényt akárhová. Ha valki sejti, hogyan lehet ilyet csinálni, szóljon nekem, plz mert XXL kívncsi vagyok.

!?TM1; ízlés szerint beállítva, aktuális nap a v2392-ben van..

!!UN:P904/1 P905/0;
!!VRv25:S0;
!!VRv24:S0;
!!MOx/y/z:G/?v24;
!!VRv25&905:S1;
!!UN:P904/0 P905/0;

Ez megadja a szörnyek számát a v24-ben, és v25-öt 0-ról 1-re állítja, ha a szörnyek eltűntek.

!!UN&v25=1:Ix/y/l/44/szörnytípus/talajtípus/1;
!!MOx/y/z&v25=1:Gdarab..

Visszapakolja őket, ha hiányoztak. A &v25=1 feltételt elhagyva mindig visszaállítja a létszámot. Bár, szerintem humánusabb hagyni, hogy elfogyjanak, és csak utána visszaállítani. :?:

Az esetleg ott császkáló lovagokat ki lehet dobni teleporttal !$OB vagy !$LE triggerrel, illetve az UN:P-s megoldással lehet megnézni, hogy van-e ott lovag:
!!UN:P904/1 P905/0;
!!VRv26:S0;
!!HEx/y/l:N/?v27;
!!VRv26&905:S1;
!!UN:P904/0 P905/0;

Ha van ott lovag, akkor v26 értéke egy lesz, és a sorszáma v27-be kerül.
Ha nincs, akkor v26=0.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 06 csüt., 14:28 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 06 csüt., 14:05
Hozzászólások: 5
helló hogy kell a heroes3-ban berakni a grált? :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 06 csüt., 14:57 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Lepakolod a sárga grail-golyóbist, és beállítod neki, hogy hány mezőt szóródhat szabadon a lerakott hely körül. A grál nem kerülhet a térkép szélére (nem is lehet oda letenni), és a lehetséges helyek közül csak onnan lehet kiásni, ahol nincs semmi más ojjektum. Ezek után tegyél le pár obelisket, hogy meg lehessen tudni a grál helyét. Ha nem teszed le a grál golyóbist (az artifactok között leled), de teszel le obeliskeket, a grált a gép a pálya indításakor kidobja a pályára.

Önreklám: az aláírásomból letöltheted a H3 Map Editor Codexet, ami segítséget nyújthat a pályák készítésekor.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 25 kedd, 23:24 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 23 vas., 15:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Oroszlány
Hali!

Vki meg tudná mondani h ha kész a pálya akkor a játékban a pálya listában miért nincs benne és miért nem tudok vele játszeni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 25 kedd, 23:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Mert biztos nem a Maps könyvtárban van a térkép!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 25 kedd, 23:36 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
devilatesz írta:
Hali!

Vki meg tudná mondani h ha kész a pálya akkor a játékban a pálya listában miért nincs benne és miért nem tudok vele játszeni?


Szia!

Lehet hogy a térképet esetleg más mappába mentetted(heroes3\maps könyvtár az alap), vagy pedig a térképnek nem írtál be nevet és ezért nem találod. (Unnamed névvel jelenik meg ilyenkor a maplista alján)

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 26 szer., 9:28 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
A pályád neve:
Tools / Map Specifications / Map name:
Az ide írt név a pálya választásakor jelenik meg, a legördülő menűben.

A pályád elmentett file neve:
File / Save (vagy Save As)
A szokott Windows-os legördülő menű.
Itt kell alapnak a fennt is már leírt helyre (Heroes 3 alapkönyvtár / Maps) menteni a pályát, hogy megtalálja a program, amikor elindítod.

Esetleges hiba lehet még, ha mondjuk egy M-es méretű pályát alkottál, és az XL-esek között keresgéled.

Sok sikert!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: pályaszerkesztés
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 02 szomb., 18:02 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 18:14
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Vecsés
Hi!

Nem tudja valaki, hogy hogyan kell SoD campaign editorban beállítani, hogy ha több kiválasztott hős közül valamelyiket elveszted, vége a játéknak? (Pl.: Van egy Adrienne és egy Rion, és ha kettőjük közül bármelyiket legyőzik, meghalsz.) Tudom, hogy az egy hősös vesztési feltételt be lehet állítani, csak azt nem tudom, hogy a több hősöst hogy kell. (Tudom, hogy ennek a hozzászólásnak a kampányszerkesztés topicban lenne a helye, de ott másra terelődött a téma)

_________________
http://s5.bitefight.hu/c.php?uid=36721
http://www.travian.hu/?uc=hux_17511


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 02 szomb., 19:59 

Csatlakozott: 2006 szept. 02 szomb., 14:03
Hozzászólások: 1
Helósztok!!
A heroes5 mapeditor bétája letölthető innen:http://elrath.com/forums/index.php?showtopic=319

Pls csináljatok vele jó mappoka asztán küldjétek fel a heroes.hardwired.hu ra

Előre is kössz.

Bye


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 02 szomb., 23:21 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Sziasztok,

Connylg, a problémád szerintem nem áthidalható a SoD-ban. :(

Hali,

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 03 vas., 13:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Connylg!

Sajna tuti, hogy nem lehet megoldani, mivel a kampány editor az alap mapokra épül. Így azután az adott mapon belül csak 1 hős legyilkoltatása jelentheti a pálya bukását.

Tipp: a pálya, elejére írj egy üzenetet (meg közbe is párat), hogy a játékos nagyon vigyázzon erre és erre a hőseire. Az utolsó pályán meg legyen egy quest guard, amit csak az adott hős tud kinyitni, és amin keresztül lehet eljutni a győzelemig, vagy egy seer's hut, ami csak egy adott hősnek hajlandó egy továbbjutást jelentő artifactot adni. Ezt egyébként a biztonság kedvéért :lol: minden pályán megcsinálhatod, persze más és más szituval, hogy ne legyen túl unalmas, és azonnal kiugró a csalafintaság. Megfelelő körítéssel nem ugrik ki a dolog, sőt, szórakoztató tud lenni.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 03 vas., 20:10 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 18:14
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Vecsés
Köszi!

_________________
http://s5.bitefight.hu/c.php?uid=36721
http://www.travian.hu/?uc=hux_17511


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 05 kedd, 16:50 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 18:14
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Vecsés
Még egy kérdés: van értelme annak, hogy egy csak számítógép által vezérelhető játékos hőseinek nevet és életrajzot adok? El tudja őket olvasni az emberi játékos?

_________________
http://s5.bitefight.hu/c.php?uid=36721
http://www.travian.hu/?uc=hux_17511


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség