Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 8:31 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Hali!

Saját készítésű kampányban is be lehet állítani. Sőt talán még azt is meg lehet csinálni, hogy az egyik mapon x-szel voltál, feltápoltad, utazik a következő mapra, de ott már az ellen színeiben tetszeleg, szal az általad feltápolt hőst kell legyőznöd. :D


_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 11:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
tzmod írta:
"WoG vagy TE alatt szkripttel megy, pályaszerkesztővel nem."

Milyen skriptel lehetne ezt megoldani? Sajnos a programozáshoz nem nagyon értek, de inkább ez az ötlet tetszene!

1. megoldás: Még egy olyan megoldás is jöhetne, hogy megvan az alvilági átjáró és pl.: 2. hónap 3 napjától át lehetne rajta jutni, úgy hogy eltünik valami akadály ami előtte, nem volt ott.
2. lehetőség:, nagyon erős sereget tenni oda ami a 2. hónap 3. napján "elpárologna"...
3. lehetőség egyszerűen nem engedne át az átjáró az előírt napig.

A leglátványosabb az lenne, ha egy másik tereptárgy alakulna át a kívánt alvilági átjáróvá(egyszerűen megjelenne a zöld területből)
Tehát marad a wog!!!


1. TM timer után időpont ellenőrzés, tereptárgy eltüntetés valamelyik UN paranccsal..

2. Fejből nem tudom, de ez is megy. Naponta eredeti értékre feltöltött sereg adott napig, onnantól semmi.

3. TM timer, időpont ellenőrzés, UN:P-vel kapunyitás..

4. TM timer, időpont ellenőrzés, kapu létrehozás a megfelelő paranccsal, trigger cella járhatóvá tétel UN:P-vel..

Megy mind a négy megoldás. 8)

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 15 szomb., 17:08 
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 20 szomb., 18:13
Hozzászólások: 36
Nem tudja valaki, hogy a hof map-editorjába hogyan lehet változtatni a hősök kinézetét? Mármint, hogy lehetséges-e lény-formát adni egy hősnek(mint Giovanni!)?

Egyszer láttam egy ilyen modot, azt hiszem az elrath.com-on, de már nincs az oldal :( . Eruniának például egy shadow matriarcha volt a modellje, Galib pedig dzsinn formájú volt. Ha valaki tudja hol lehet még letölteni ezt a modot, az azt is írja meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 21 szer., 20:42 

Csatlakozott: 2006 szept. 17 vas., 16:38
Hozzászólások: 4
üdv nem tudja valaki,hogy a sajátkampány amit sajátmagam szerkeztettem,miért fagy ki?Elindítotom,és bedöglik:S ért valaki a heroes V.ös kampánykészítéshez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 28 szer., 13:51 

Csatlakozott: 2007 nov. 28 szer., 13:32
Hozzászólások: 2
Sziasztok!
Azt szeretnem megkerdezni, hogy hogyan tudok egy altalam szerkesztett palyaval jatszani???

Vagyis a palya az kesz, csak nem tudom, hogy hova masoljam be, hogy megtalaljam a jatekon belul. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 28 szer., 13:54 

Csatlakozott: 2007 nov. 28 szer., 13:32
Hozzászólások: 2
Heroes 5 rol beszelek! :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 28 szer., 15:59 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Andraax: A játék telepítési helyének Maps könyvtárába, ha esetleg még nincs olyanod, indítsd el a térképszerkesztőt, csinálj egy bármilyen térképet, mentsd el, s a játék ilyenkor megkreálja Neked. Elvileg...

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 19 szomb., 15:19 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 04 szomb., 1:31
Hozzászólások: 33
Átalakítottam a havas pályámat 8 személyesre, és közkívánatra magyar nyelven van. És a Necropolis sem maradt ki belőle. Na, és többé már nem havas a pálya. Ha gondoljátok beküldhetem. Várom Hellblood válaszát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 13 kedd, 12:36 
Avatar

Csatlakozott: 2008 máj. 13 kedd, 12:24
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Szolnok
Szasztok! LEHET, HOGY HÜLYESÉGET KÉREK... Na mindegy.
Szal van a Thralsai nevű hős. Ez a krapek csak a Hammers of Fate pályaszerkesztőjében van benne! És úgy kéne csinálni, hogy a Tribles of East pályacsinálójába is benne legyen! SEGÍSÉG!!! :shock: :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 25 vas., 1:29 

Csatlakozott: 2008 máj. 20 kedd, 21:12
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: debrecen
Üdvözlet Heroes fanok!
Látom rég volt már hozzászólás,talán már nincsenek új map-ok?
Ha valakit érdekel egy új pálya csak bátran szóljon!
Több mint két éven keresztül készűlt lassan rengeteg időt rátöltve.
Álmok tengere cimű map-om egy könyv olvásása során fogalmazódott meg bennem,egy kis saját hozzátett törénettel.XL-e mérete sok-kos napos izgulást,harcot igér egy igen labitintusos világban.... :D :?: :!:
Csak ez az van de jó sokat törődtem vele.SoD


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 25 vas., 7:25 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
burn írta:
Üdvözlet Heroes fanok!
Látom rég volt már hozzászólás,talán már nincsenek új map-ok?
...


Pálya van bőven, csak nincs aki tesztelje. :(

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 17 csüt., 22:32 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Aki akar,küldhet nekem térképeket,és letesztelem ahogy szerény tudásom birtokában tesztelhetek. :lol:

Egyébként van egy térképem,H3 SOD,L-es és durva.Akinek kell és szereti a szivatós pályákat,akkor megtalálta a megfelelő pácienst. :twisted: :P :wink:

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: event
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 26 kedd, 19:55 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 13 kedd, 21:58
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Győr
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a H3 pályaszerkesztőben, az eventeknél, a "allow computer to trigger event" beállítás mit jelent?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 27 szer., 6:47 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv!

Ha ez az opció be van pipálva, akkor a gépi játékosoknál is aktiválódik az esemény...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: event
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 31 vas., 19:28 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
akika írta:
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a H3 pályaszerkesztőben, az eventeknél, a "allow computer to trigger event" beállítás mit jelent?


Minden szerénységemet félretéve: aláírásomban(-ból) letölthető a H3 map editor codex. :roll: :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 19 pén., 13:39 

Csatlakozott: 2008 szept. 19 pén., 12:50
Hozzászólások: 2
Lama kérdésem van, nem is biztos, hogy ez a megfelelő topic.

Van itten két random map template, rmg.txt és balance.txt. Arra már rájöttem, hogy akár a balance.txt-t is átnevezhetem rmg.txt-re, meg fejen is állhatok, a map editor ragaszkodik a saját hülyeségéhez, és ilyenkor nem enged mapet generálni. 400 variációt kipróbáltam, egyik sem működött. Ha nincs a Data folderben rmg.txt, akkor gyönyörűen megy a mapgenerálás.

Mitévő legyek? A híres Energy szerint egyszerű megcsinálni, ám b@szta elmondani, hogyan kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 19 pén., 13:41 

Csatlakozott: 2008 szept. 19 pén., 12:50
Hozzászólások: 2
Talán még annyit tennék hozzá, hogy H3Complete van, tehát nem önmagában SoD.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 19 pén., 14:12 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
bahrdew írta:
Lama kérdésem van, nem is biztos, hogy ez a megfelelő topic.

Van itten két random map template, rmg.txt és balance.txt. Arra már rájöttem, hogy akár a balance.txt-t is átnevezhetem rmg.txt-re, meg fejen is állhatok, a map editor ragaszkodik a saját hülyeségéhez, és ilyenkor nem enged mapet generálni. 400 variációt kipróbáltam, egyik sem működött. Ha nincs a Data folderben rmg.txt, akkor gyönyörűen megy a mapgenerálás.

Mitévő legyek? A híres Energy szerint egyszerű megcsinálni, ám b@szta elmondani, hogyan kell.


Szia!

A "hírhedt" ( :) :) :) ) Energy pedig jól mondta el, A Data könyvtárban létre kell hozni - a megfelelő template fájl átvevezésével - egy rmg.txt -t s a játékot indítva az átnevezett template beállításaival generálja a mapot a random_maps könyvtárba. Generáltam már pár száz random pályát, úgyhogy a dolog műxik.

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 25 csüt., 7:16 

Csatlakozott: 2008 szept. 16 kedd, 6:34
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Székelyudvarhely
Hello, azt szeretnem megkerdezni, hogy valamilyen modon lehetseges-e az hogy pl van egy seregben 7 hos, es magabol a seregbol scripttel kivegyunk egy host, ugymond eltuntessuk ?

Azt eszleltem hogy lenyeket ki lehet venni, de engem a hos kivonasa erdekelne.

Lehetseges ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 10 szomb., 12:53 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
Csináltam egy Máriós pályát a Heroes 3-hoz...

A Super Mario Bros történetét dolgozza fel, Heroes 3 stílusban :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség