Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13 pén., 16:25 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 12 csüt., 17:13
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Gödöllő
Tudja valaki, miért nem tudja a program betölteni a térképet Heroes V -ben?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13 pén., 16:26 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 12 csüt., 17:13
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Gödöllő
Pontosabban a szerkesztett térképet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16 hétf., 14:11 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 12 csüt., 17:13
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Gödöllő
Pontosabban, mi lehet a hiba, ha az egyik pályámat gond nélkül betölti a játék, a másikat viszont csak a szerkesztő tölti be gond nélkül, a játék kiugrik, azzal, hogy képtelen betölteni a file-t. Találkozott már valaki valami hasonlóval?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16 hétf., 18:40 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Én találkoztam már, de én csak egymás után sokszor töltöttem be a pályát, és akkor megcsinálta. De (bár lehet hogy hülyeséget mondok) lehet hogy a pálya újabb verziójú a játékodnál, mert ha jól tudom map editorból nincs újabb, szal a régi, és az új pályákat is beolvassa, míg a játék nem!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17 kedd, 9:11 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 12 csüt., 17:13
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Gödöllő
Köszi. Némileg megnyugtat (ha ezt nyugalomnak lehet nevezni), hogy más is járt már hasonló cipőben. Amúgy a V1.41-es verzió van feltelepítve néhámy MOD-al. (lehet tán ebben van a bibi). A patchekből mindig a magyar változatot telepítettem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 04 hétf., 17:28 
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 01 pén., 15:23
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Fortress
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mégpedig: heroes III-ban lehet e szerkeszteni a kampány pályák elején megjelenő pálya előzetest, amely jelzi a helyszint, hogy honnan hová kell terjeszkednünk, stb ...itt lehet beálítani a terület színét amit elfoglalhatunk. Tehát, ha van egy térkép a fejemben amit meg szeretnék rajzolni a kampányban a részletein megy a játék, de az egészet kicsiben szeretném látni a kampányok elején és mutatná a helyszínt, hogy hová kell terjedni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06 szer., 6:49 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
tzmod írta:
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mégpedig: heroes III-ban lehet e szerkeszteni a kampány pályák elején megjelenő pálya előzetest, amely jelzi a helyszint, hogy honnan hová kell terjeszkednünk, stb ...itt lehet beálítani a terület színét amit elfoglalhatunk. Tehát, ha van egy térkép a fejemben amit meg szeretnék rajzolni a kampányban a részletein megy a játék, de az egészet kicsiben szeretném látni a kampányok elején és mutatná a helyszínt, hogy hová kell terjedni...


Szia!

Tudomásom szerinte erre nincs lehetőség, csak a játékban megtalálható térképeket tudod felhasználni.

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 02 hétf., 15:07 
Avatar

Csatlakozott: 2005 ápr. 15 pén., 19:40
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Sziasztok!

Számbádi help mí plíz! :cry: :cry: :lol:
H3 mapeditor: be lehet állítani, hogy ne tegyen be az AI automatikusan a városba egységeket, hanem hagyja üresen?

_________________
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 02 hétf., 15:15 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Hali, a gép alapvetően üresen hagyja a várat, ha a vár-beállításoknál a Garrison fülnél a Customize rész pipáját elveszed.
Ellenben egy idő (a hétfordulók) után képződik bele sereg az egyes szintekből felfelé fejlődve (pl. először csak kentaur, aztán törpe, stb. a Rampartnál)... Erre szerintem nincs orvosság.

Szia,

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05 csüt., 16:26 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
De ha te magad teszel be a várba embert, vagy customra állítod a szörnyeket akkor ELVILEG nem tesz bele embert, csak akkor, ha már elfoglalta a várost. Ha szürke marad akkor nem tesz embert.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06 pén., 16:53 
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 01 pén., 15:23
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Fortress
Sziasztok :?: !

A heroes III pályaszerkesztőjében lehet-e olyan megoldást csinálni, hogy egy megadott dátumban megszűnik egy akadály a térképen, ami következtében átjuthatok egy másik elzárt területre pl.: az alvilágba jutatok, azon a keletkezett "nyíláson"? mert(akkor nem kellene kulcsok után mászkálni, sátrakat látogatni)
Van egy kis történetem is hozzá: ...a tekercsek megírták, hogy ő eljön és megnyílnak az alvilág kapui, démoni lények özönlik el a földet... és ahol korábban a játékos nem sejtette ott egy al és felvilági átjáró "keletkezne"...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára tzmod 2007 júl. 14 szomb., 9:23-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06 pén., 18:44 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
tzmod írta:
Sziasztok :?: !

A heroes III pályaszerkesztőjében lehet-e olyan megoldást csinálni, hogy egy megadott dátumban megszűnik egy akadály a térképen, ami következtében átjuthatok egy másik elzárt területre pl.: az alvilágba jutatok, azon a keletkezett "nyíláson"? mert(akkor nem kellene kulcsok után mászkálni, sátrakat látogatni)
Van egy kis történetem is hozzá: ...a tekercsek megírták, hogy ő eljön és megnyílnak az alvilág kapui, démoni lények özönlik el a földet... és ahol korábban a játékos nem selytette ott egy al és felvilági átjáró "keletkezne"...


WoG vagy TE alatt szkripttel megy, pályaszerkesztővel nem.

Idézet:
és ahol korábban a játékos nem selytette
:?:

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06 pén., 19:28 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Megoldható a dolog.

Kell hozzá:
a.) hosszú egyenes, egy mező széles út mocsárból, valahol a pálya rejtett végében, a végére egy nekró hős egyetlen zombival, az út másik végén egy színes sátor
b.) a lezárt terület színkódos kapuval van védve, ami a nekró hős (7 mező/kör) lépései után nyílik csak meg, egy másik NPC hős által

Sajnos ez nem igazi tereptárgy, de szerintem jobb, mint a semmi...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06 pén., 20:44 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Ilyet én is akartam csinálni a pályáimra, de szkriptelni nem tudok, a másikat meg nem értem :roll: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 07 szomb., 6:42 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Akkor részletesebben:

Csinálsz egy egy mező széles, hosszú, mocsár alapterületű "folyosót". Pontosabban a tereptárgyakkal határold le úgy, hogy csak egy mező széles legyen. Kanyaroghat akár meddig. Ha leteszel e végére egy NPC (gépi) nekró hőst, egy szem zombi sereggel, akkor az, ha minden igaz, mocsárban 7 kockát (mezőt) fog lépni egy kör alatt. A folyosó végére tegyél egy színkódos sádrat, ami a színkódos kapukat nyitja. Az NPC hős a játék legelején szépen el fog indulni a sátor felé. Belőhető, hogy hány kör mulva éri azt el (értelem szerűen mezők száma / 7).

A pálya egy teljesen másik felén, ugyan azon színű NPC-nek van egy másik hőse, az elzáró, színkódos torony mögött. Amikor a cimbi eléri a sátrat, ő kinyítja a színkódos kaput.

Ha még így sem offé, nézd meg az Ötödik Elem 2. részét, ott alkalmaztam ezt.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 07 szomb., 10:07 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Ja így már értem. :) Ez jó csak ha én azt akarom hogy jó sokáig ne jöjjön az ellenség felém, akkor jó hosszó mocsarat kell építsek, és az nem túl praktikus. Amúgy jó ötlet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 07 szomb., 11:02 
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 01 pén., 15:23
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Fortress
"WoG vagy TE alatt szkripttel megy, pályaszerkesztővel nem."

Milyen skriptel lehetne ezt megoldani? Sajnos a programozáshoz nem nagyon értek, de inkább ez az ötlet tetszene!

1. megoldás: Még egy olyan megoldás is jöhetne, hogy megvan az alvilági átjáró és pl.: 2. hónap 3 napjától át lehetne rajta jutni, úgy hogy eltünik valami akadály ami előtte, nem volt ott.
2. lehetőség:, nagyon erős sereget tenni oda ami a 2. hónap 3. napján "elpárologna"...
3. lehetőség egyszerűen nem engedne át az átjáró az előírt napig.

A leglátványosabb az lenne, ha egy másik tereptárgy alakulna át a kívánt alvilági átjáróvá(egyszerűen megjelenne a zöld területből)
Tehát marad a wog!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: mapgond
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 07 szomb., 16:32 

Csatlakozott: 2004 júl. 13 kedd, 9:38
Hozzászólások: 5
Hali heroes fanok.

Heroes V ugyeben irok, remelem h ti okosabbak vagytok es tudtok majd segiteni. Mindenem a palyaszerkeztes, mar a 3tol kezdodoen, itt is elkezdtem hodolni a szenvedelynek:P. Eredeti game patch, kiegeszito minden ami kell fent van. Megcsinaltam a palyat, lecsekkoltam, nem talalt az editor sem hibat, mentes h5m-kent a map konyvtarba. Na vegre, johet a kinpad gondolom es game-lunk egyet.Gondolom... ugyanis a jatek nem latja a palyamat. Se multiban,se egyesben. probalom megnezni a szerkeztoben a palyat hatha vmit kihagytam(pedig azt irta h "szepen kidolgozott" palya)...es...NEM TOLTI VISSZA.ááááá csöppet ideges lettem. Leszedtem egy netes palyat,beraktam az enyim melle a maps mappaba és azt latja a gep. Amit csinalok azt nem. Nem igazan vagom mi lehet a baj, ha vki tud egy megoldast (patch,uj verzios editor,rosszul mentettem el, mittomen..) es elolvassa hanyattataimat kerem irjon vissza, elegge el lettem keseredve. Tovabbi jo jatekot mkinek addig is, csao


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 08 vas., 21:21 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Ilyesmi dolgok miatt maradok én a H3 pályaszerkesztésnél. A H5 túl hosszú, és nekem kicsit bonyolult... Azt majd cserélgethetnénk pályákat. Bár szerintem az én pályáimnál biztos jobak :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 12 csüt., 23:14 
Avatar

Csatlakozott: 2005 ápr. 15 pén., 19:40
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Sziasztok! 2 kérdésem lenne:

1; Asszem anno a RoE Fortress/stronghold hadjáratában láttam ilyet, hogy kiválaszthattad, hogy gyíkokkal vagy a barbárokkal tolod - mármint a map előtt, kezdőbónuszként. Ez megvalósítható számunkra is?

2; Ti hogyan oldanátok meg egy hős túltápolását egy hosszabb kampányban?

_________________
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség