Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 26 vas., 16:19 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 04 csüt., 21:19
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Coronita
Vicces...SoD map de WOGal simán fut hiba nélkül pedig nekem nincs is fennt :/

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 14:01 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Lenne egy kérdésem. Ha H3 editorban kitiltunk néhány varázslatot, és aztán a játékban megépítjük confluxban a grál épületét, akkor a hős megtanulja mage guildban a tiltott varázslatokat is?

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 15:29 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Igen.

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 15:42 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Köszi. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29 pén., 6:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Idézet:
Lenne egy kérdésem. Ha H3 editorban kitiltunk néhány varázslatot, és aztán a játékban megépítjük confluxban a grál épületét, akkor a hős megtanulja mage guildban a tiltott varázslatokat is?


Ha "globálisan" is és az adott conflux várban külön is le vagyon tiltva a varázslat, akkor nem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29 pén., 20:02 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Kivagyoq,jó téged is látni :)

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29 pén., 20:54 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
kivagyoq írta:
Idézet:
Lenne egy kérdésem. Ha H3 editorban kitiltunk néhány varázslatot, és aztán a játékban megépítjük confluxban a grál épületét, akkor a hős megtanulja mage guildban a tiltott varázslatokat is?


Ha "globálisan" is és az adott conflux várban külön is le vagyon tiltva a varázslat, akkor nem...


Ja okés, köszi. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 14 szomb., 20:29 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Valaki tudja, hogyan lehet beállítani H3 map editorban, hogy ha egy artifactnál őrséget teszek be, lehessen igent/nemet választani, hogy megcsatázok-e velük?
A választ előre is köszönöm.

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 14 szomb., 20:45 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
HUNLorcs írta:
Valaki tudja, hogyan lehet beállítani H3 map editorban, hogy ha egy artifactnál őrséget teszek be, lehessen igent/nemet választani, hogy megcsatázok-e velük?
A választ előre is köszönöm.


Ha jól emlékszem még, akkor úgy hogy írsz be neki egy kis szöveget. Ez akármi lehet. :)

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 14 szomb., 21:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
De nem kérdez meg semmit ha beírok valamit... :? vagy az jó úgy? Nem lehet/kell valahol ilyen bepipálással beállítani?

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 14 szomb., 23:58 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Emlékeim szerint a tárgynál a guardiansba beírod a szörnyek számát és kész.
Ha, nincs szöveg, akkor is fel kell ajánlania.
Nem WoG-ban van ez a "hiba"?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Map létrehozás
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 25 szer., 15:17 

Csatlakozott: 2011 máj. 20 pén., 20:55
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Győr
Üdv mindenkinek! Nagyából tudom,hogy kell egy Tribes of the east(Kelet Törzsei) mapot csinálni de nem teljesen;megakadok és nem mindent ismerek.Szeretnék megkérni valakit,hogy segítsen és lehet haverra is találok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 31 kedd, 3:03 

Csatlakozott: 2010 jún. 05 szomb., 0:08
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: London
Sziasztok!
Szeretnem a segitsegeteket kerni H5 palyaszerkesztesben.Nem tudom hogyan kell beallitani a fenyeket a palyan.Mikor a "Map Properties"-en belul megnyitom az "Ambient Light" ablakot,legyen az felszin vagy pince reszen,rengeteg lehetoseget kiad,amelyekbol fogalmam sincs h melyiket valasszam pl. ahhoz h a fold alatti reszen is legyen feny.Hogy a fakjak,kristalyok fenyt adjanak.

A masik problemam pedig az volna h mikor megnyitom a palyat a szerkeszto ablakban,a megjelenest koveto masodpercben teljesen elbutitja a talaj elesseget.Ezt ugy ertem h lebutitja a grafikajat a talajnak,legyen az fu,homok vagy epp szikla.Az epuletekkel es targyakkal ugyanez a helyzet.Teljesen le vannak butitva,olyan mintha el lennenek mosodva.Kezdetben nem volt ilyen.Lehet h en allitottam el valamit??
Tudna valaki segitseget adni abban hogy ezt hol tudnam rendesen beallitani??Mert az igazsag az h egy kicsit bonyolultnak tartom az egesz palyaszerkeszto megalkototsagat es nem nagyon igazodok el a szerkeszto bal oldalan levo "Properties" ablakban sem,ahol egymas ala fel van aztan sorolva minden,amik meg a kis + jelekre kattintva tovabb megnyithatok,de nem vagom hogy mit lehet ott allitani,illetve nem ertem hogy mit eredmenyez ha elallitok valamit az alap helyzetebol.

1 peldaval elve.: "Properties"-ek kozott van ilyen hogy "Reflective Water", a "Value"-ja "false"-ra van allitva.Ez mit jelent??Miben mutatkozik meg ha atvaltom "true"-ra????

Szoval ilyen es ehhez hasonlo problemakkal kuszkodok.Ha valaki tudna segiteni a beallitasokban,azt nagyon megkoszonnem!
Addig is jo palyakeszitest mindenkinek!

Sir Auron :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 31 kedd, 16:12 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
Sir Auron írta:
1 peldaval elve.: "Properties"-ek kozott van ilyen hogy "Reflective Water", a "Value"-ja "false"-ra van allitva.Ez mit jelent??Miben mutatkozik meg ha atvaltom "true"-ra????


Szia!

Ezzel a beállítással a víz fényvisszaverődését tudod aktiválni (true), illetve inaktiválni (false).
Többi kérdésedre sajnos nem tudom a választ.

_________________
Trunks, the Hero of HoMM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 20 csüt., 18:57 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Végre-valahára elkészült a pályám (h3, már csak szöveg egy része kell), és amikor nekiálltam tesztelni az az óriási meglepetés ért, hogy a gépi ellenség nem hajlandó hősöket kivenni a várából, holott ehhez minden feltétel adott (van tavern, nincsenek letiltva a hősök). Nyomtam 8 hónapnyi időt és semmi. Tulajdonképp nem végzetes ez a bug vagy mi, mivel az ellenséges hősök nagyobbik része fix helyen (a várában áll), vagy előre le van rakva, de azért elég fontos lenne ezt kiküszöbölni valahogy. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond, vagy hogy hogyan lehetne ellensúlyozni az egészet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 20 csüt., 19:00 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 12 szer., 14:37
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: T: Budapest H: Moha
Ha mindenképpen a várban akarod a hősöket, akkor én sem tudom mi lehet az oka. Nálam ha berakok egy stand still hőst a várba, mindig vesz egy másikat és azzal mászkál.
De ha jó a váron kívül is, akkor tedd ki őket, és szerintem biztosan fog venni új hősöket.

Köszi a tippeket, embertervez, hasznosak. Bár nálam az a helyzet, hogy mire eljutok oda, hogy Portal of Glory-t vegyek, az ellenfelemnek már throng és zounds mennyiségü egységei vannak. Az arany meg állandó szükséglet. lehet hogy nálam is bug van?

_________________
A Sluppisten Társaságának tiszteletbeli tagja, felavatott Sluppisten és mókamester


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 20 csüt., 19:14 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Én is arra jutottam, hogy valahol a váron kívül ledobok 3x7 hőst (A többi ellenség a váraikban van elhelyezve, meg egyszer támadnak és végülis ők a fontosak, ezért is nem kritikus a maradék 3 nép) Csak az a baj, hogyha egyszer meghalnak, nem lesz utánpótlás, így előbb-utóbb ugyanaz a helyzet áll majd elő.

A Legnagyobb uralkodókról, meg sejtem mi lehet a baj, egyszerre csak egy várat fejlessz ki, a többiben meg csak a city hallt. Mivel pénz úgyis kevés lesz ezért a 2 külső portal of gloryval így is elég korlátozott lesz a kivehető arkangyalok száma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 20 csüt., 19:20 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 12 szer., 14:37
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: T: Budapest H: Moha
Valószínű, az első sereg utánpótláskor mindig csak monastery-ig voltam fejlesztve. És angyal nem jött, aztán valahogy érezni kezdtem, hogy nem kéne elszórni a pénzt a többi várra. City hall/Capitol nálam az első hetek fő feladata felépíteni.
Ami a külső gyárakat illeti én ott rontottam el, hogy mindig megvettem minden lényt a várakban és a kisebb szintű külső termelőkben, így az angyalokra nem maradt pénzem. Drágakő volt bőven, csak arany nem. De kipróbálom, hogy csak Riandalt fejlesztem angyalig. Meglátjuk mi lesz. És én általában a narancs játékost támadtam először.

_________________
A Sluppisten Társaságának tiszteletbeli tagja, felavatott Sluppisten és mókamester


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 20 csüt., 19:30 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Mindenképp a kéket javaslom első áldozatnak, mert neki van 5-ös mage guildja libraryval, meg használhatóbb szörnyei, meg távolabb is van az alvilági feljárattól. Amúgy privátban elküldtem egy elég részletes taktikát. Pls oda írj, ha van még kérdésed, mert a végén még senki nem veszi észre az eredeti problémámat :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 10 csüt., 19:38 
Avatar

Csatlakozott: 2011 nov. 10 csüt., 19:33
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Oromhegyes
Üdv.
Valaki tudna nekem segíteni Heroes of Might & Magic 6 map editorral kapcsolatban?
Van egy régi szokásom, miszerint minden Heroes epizódhoz csinálok egy igen nehéz, és nagyon színvonalas 6-8 személyes pályát. Nagy rajongók vagyunk a többiekkel, és szeretjük a nehéz multit.
A hivatalos oldalon már elolvastam a guidet, de abban alig van valami ami számomra hasznos. Mert csak az alapokat írja le, amiket már a régebbi editorokból is tudok.
Elég sok fontos dolgot kihagytak, pl a kamera beállítások. A kamera a Pokolnál bele zuhan a várba, mivel egy lávával teli kráter van alatta, és semmit sem tudok vele kezdeni. De ha feljebb megyek a térképen újra beáll normál magasságba. Had ne mondjam mennyire idegesítő hogy piruettezik a kamera.
Valamint nem lehet beállítani, hogy egy semleges csapat okvetlen csatlakozzon. Hiába állítom be neki a legbarátságosabb viselkedést, egyszerűen bántani akarja a fejem.
És a semleges sereg. Beállítom, hogy több fajta lény legyen, de nem tudok más típusokat berakni, az alap mellé.
Végezetül azt szeretném tudni, hogy a kisebb populációt adó épületeket be lehet-e állítani, hogy olyan legyen a típusa, mint a területet birtokló játékos (ez kezdésnél lenne hasznos, hogy ne menjen a nyersi arra, hogy átformálják).
Egyenlőre csak ennyi.
Megköszönném, ha valaki tudna segíteni, mert már nagyon szeretnénk játszani a többiekkel a pályámon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség