Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 13 vas., 21:47 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
PredatoR4EveR: Bocsi, én a H6 map editorjával kapcsolatban egyelőre még nem tudok segíteni. :roll:

Igazából én is egy kérdést tennék fel, de a H3-mal kapcsolatban. Valaki tudja esetleg, hogy ha hatótávosra állítok egy hőst, és van expert town portalja akkor az tud teleportálni a várai között akkor is, ha az a hatótávon kívül esik, vagy csak olyanokba tud, ami a hatósugarán belül van? :roll:

A választ köszi előre is, fontos lenne. :wink: Ja és PredatoR kérdésére is válaszoljon valaki, márcsak azért is, mert engem is érdekelne. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 13 vas., 23:40 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Érdekes kérdést vetettél fel, amire én se tudtam a választ, ezért gyorsan készítettem egy tesztpályát, ahol arra a némileg meglepő eredményre jutottam, hogy nem használja a town portalt. Ekkor újabb (tulajdonképp teljesen felesleges) kérdés vetődött fel bennem, mégpedig, hogy az utazóvarázslat jellege, vagy pedig a távolodás miatt nem használja vajon? Igazából ez azért lehet fontos, mert hogyha a várában áll 0-nál nagyobb radiuson akkor használ-e mondjuk egy flyt, hogy odarepüljön mit sem sejtő hősünkhöz. 2 fázisban teszteltem le és egymást erősítették meg
1: használja a repülést, akárcsak a dimension doort sőt még a summon boatot is
2: (A trükkösebb) leraktam egy-egy infernot castle gattel és ebben az esetben sem volt hajlandó átugrani.
Azaz a két teszt tanulságából leszűrve egyértelműen a távolság miatt nem használta a town portalt, tehát nem lehet megoldani hogy stand stilles ellenségünk ugráljon a várai között így összeszedve a populációt, vagy megvédve a várát.

Ami pedig predatort illeti: szerintem a bő egy hónap alatt senki nem lett a mestere még a játéknak sem, nemhogy az editornak, én mindenesetre biztosan nem tudok semmiféle segítséget nyújtani (meg sincs a játék)

Ja és ha valami konkrét helyzetben merült fel a kérdés és arra kéne megoldás, akkor ha gondolod írd ide, hátha lenne valami ötletem :wink:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára embertervez 2011 nov. 13 vas., 23:46-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 13 vas., 23:46 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Ja és ha valami konkrét helyzetben merült fel a kérdés és arra kéne megoldás, akkor ha gondolod írd ide, hátha lenne valami ötletem :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 14 hétf., 21:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
embertervez: Köszi a segítséget. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 16 szer., 14:13 
Avatar

Csatlakozott: 2011 nov. 10 csüt., 19:33
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Oromhegyes
Azért kösz.
Próbálgattam átállítani a kamerát, de a "Mennyi a megengedett tűréshatára a beillesztendő hegyoldal lábainak a DŐLÉSSZÖGÉNEK!!!!!"-en kívül semmi hasznosat nem találtam...jobban belegondolva semmi hasznosat nem találtam XD.
De most komolyan, kapásból mindenki ezt akarja átállítani, nemde XD?

Viccet félre téve, ha valakinek van valami kérdése H6 editorral kapcsolatban, annak szívesen segítek, mert szinte mindent tudok, ami nekem jelen esetben nem fontos XD.

Mérgemben megyek is Disciples-ezni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 18 vas., 23:52 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Valaki meg tudná mondani nekem, be tudok-e valahol állítani a H3- pályaszerkesztőben a hősöknek ilyen speciális szövegeket pl. ha találkoznak, legyőzik stb. (mint a H4-ben)? Nem találom sehol pedig nagyon kéne. :?

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 19 hétf., 3:04 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
H3-ban nincs ilyesmi, maximum annyit tehetsz hogyha stand stilles hős, akkor raksz elé,vagy mögé egy eventet. Másik opció, hogyha kötött mozgású és ki tudod számolni hogy mikor futsz össze vele beraksz egy timed eventet. Meg mégegy, hogyha nem is tudod mikor találkozol vele, de olyan helyre jut előbb-utóbb ahol már nemigen tud mozogni (pl. egy térkapun át egy szigetre ha már elég nagy a serege) itt megint a sima eventtel lehet variálni, de alapvetően eléggé korlátozottak a lehetőségek.
Vagy pl ez már nagyon erőltetett, de: Special loss condition a vár elvesztése, egy térkapun a várad mellé érkezik, neked haza kell town portalozni, ő egyből nem tud támadni mert egy swam pond az útját állja, kell egy event neki ami a vár és közte van ami úgy feltápolja hogy muszáj lesz megtámadni és nem bevárni a várban, és a swam pond előtt ott a találkozós szöveg event, és ekkor már csak 1 border quardra és két border gatere van szükség ami meggátolja hogy korábban rámehessenek a találkozós eventre :)

Na jó ez már tényleg teljesen agyonerőltetett, de szeretek ilyen kirakósokban gondolkodni :D
Gondolom ennyire azért mégsem fontos a dolog :D
Van egy még durvább elképzelésem is de azt inkább ide se írom :D

Jut eszembe WoGban megoldható


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 19 hétf., 9:05 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Köszi szépen. :wink: Igazából én is ilyeneken gondolkoztam csak gondoltam, megkérdezem, hátha van jobb megoldás, de ezek szerint nincs. :roll: És valami utószavat se lehet beállítani, mikor teljesítetted a küldetést (pl. legyőzted a kijelölt ellenséges hőst), hogy akkor feljöjjön egy ilyen szöveg? Mert sajna ilyen opciót sem találtam eddig. :?

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 19 hétf., 14:29 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Szerintem csak kampányban lehet epilógust beállítani... :(!

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 19 hétf., 16:58 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Ha jól tudom Lorcs kampányt szerkeszt, szóval ez nem akadály :D

Na de van egy lehetőség amit sima pályán is be lehet dobni, mégpedig ha nem hőst kell leölni, hanem egy szörnyet. Ekkor az elé lerakott eventgolyó ugyanúgy aktiválódni fog még a győzelem kihirdetése előtt, mint ha minden normális lenne. Aki végigjátszotta a When Champions Fallt, az már találkozhatott ilyennel, ráadásul egy igen csattanós epilógust csinált a pályaszerkesztő :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 19 hétf., 17:36 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Köszi. :wink: Igen, kampány készülődik, úgyhogy ha ott lehet epilógust beállítani az nekem tökéletes lesz. :) Köszi a segítséget. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 04 szer., 22:36 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
H3-ban lehet olyat csinálni, hogyha bizonyos lényt elveszítesz, elveszted a küldetést?

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 04 szer., 22:47 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Szerintem közvetlenül nem állíthatod be ezt feltételnek. Természetesen körmönfontan megoldható a dolog, pl. szövegesen közlöd (sokszor, hogy megragadjon az ember fejében!!!), hogy mi ne haljon meg, mert akkor nem tudsz bejutni ide-oda, stb., de gondolom, nem ilyenre gondoltál... Azt hiszem, Muggerrel együtt az Aladdin pályán így oldottuk meg a dolgot...

Szia:

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 04 szer., 22:48 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Ha csak így lehet megoldani, akkor valahogy így lesz.
Kösz a tippet :wink:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 04 szer., 23:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Tegyél le egy küldetés-fát ami azt a bizonyos lényt kéri ahhoz, hogy tovább tudj menni. És akkor nem érdemes elveszíteni... :D


A topicot a temetőbe helyezte: Trunks - 2012.01.13.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség