Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 282 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 04 szomb., 13:43 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Havoc írta:
Mi van akkor, ha egy monokromatikus fénysugár homogén izotróp közegnek plánparalell rétegén halad keresztül?


Gondolom részben szóródik, részben elnyelődik, részben kilépés után az eredeti nyalábhoz képest párhuzamosan eltolva folytatja útját.. ha más hatások elhanyagolhatóak. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 04 szomb., 15:31 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Havoc írta:
Valaki megtudná mondani, hogy lehet a városba azúr sárkányt venni?(azt a kék sárkányt)


Hát elég egyszerű! Elfoglasz 1 azúrsaritermelőt(De csak azt!)+Dungeonba Portal of Summoning-ot, s így minden héten tudsz abba a várba venni! A WoG-ba talán meg lehet ezt oldani alapbból, de ahhoz már nem értek ilyen szinten :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 04 szomb., 15:46 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Jou írta:
Havoc írta:
Valaki megtudná mondani, hogy lehet a városba azúr sárkányt venni?(azt a kék sárkányt)


Hát elég egyszerű! Elfoglasz 1 azúrsaritermelőt(De csak azt!)+Dungeonba Portal of Summoning-ot, s így minden héten tudsz abba a várba venni! A WoG-ba talán meg lehet ezt oldani alapbból, de ahhoz már nem értek ilyen szinten :D


Sima heroesban sehogy (legfeljebb a fent leirt módon :D ). WoG-ban pedig csak scriptek segitségével

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 05 vas., 21:37 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 15 hétf., 21:27
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem, ha megszerzem a SoD-ot, akkor előtte fel kell raknom a Heroes 3-at meg az AB-t,
vagy simán fel tudom installálni a SoD-os CD-vel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 05 vas., 21:44 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
AdalVadkan írta:
Sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem, ha megszerzem a SoD-ot, akkor előtte fel kell raknom a Heroes 3-at meg az AB-t,
vagy simán fel tudom installálni a SoD-os CD-vel?


Simán fel tudod rakni. Bár az AB-t, vagy a letöltések rovatban található "AB for Shadow of Death" patch-et célszerű rátenni, és utána a szintén a letöltések rovatban található Sod 3.2 patch-et is.
Ez utóbbi után megy másolt CD-vel és clonecd-vel is.
Az ingyenes Wog kiegészítő pedig tartalmaz egy nocd patch-et is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 06 hétf., 22:25 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 04 szer., 17:25
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: In da gamez!
Egyszer (ha hiszitek, ha nem) Rampart városban vettem egy Azúr Sárkányt! Máig nem tudom, hogy csináltam! Green sárkány volt azután pedig azúr! 8) Nem fejlesztettem fel a WoG-ban a Capitolban a "Szuperépületet" mert akkor nem is tudtam, hogyan kell. Furcsa nem? A Dél vs Észak pályán volt! :D

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 07 kedd, 11:42 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
A következők lehetségesek:
1. valamit félrenéztél
2. a vár más játékosé volt, s ha tényleg Wogban játszottál, ő építette fel a "szuperépület"-et, s azért tudtál venni GYÉMÁNTSÁRKÁNYT (lehet, hogy ezt kevered az azúrral)
3. nemtom

Ja és Dungeon + portal of summoning CSAK akkor ad minden héten azúr sari, ha csak az azúr sari külső épületével rendelkezel. Amint elfoglalsz pl. egy főnixépületet, a sarikapás esélye 50% lesz, több épület esetén még kisebb. Ha nagyon szeretnéd ha sarikat kapnál a legtöbbször, ajánlom a BeiJing 4vs4 mapot, ahol Dungeonnal játssz! És jó sok sarid lehet a jobbakból. persze nem az első napokban. :D


_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 07 kedd, 11:46 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Hellblood írta:
Ja és Dungeon + portal of summoning CSAK akkor ad minden héten azúr sari, ha csak az azúr sari külső épületével rendelkezel. Amint elfoglalsz pl. egy főnixépületet, a sarikapás esélye 50% lesz, több épület esetén még kisebb. Ha nagyon szeretnéd ha sarikat kapnál a legtöbbször, ajánlom a BeiJing 4vs4 mapot, ahol Dungeonnal játssz! És jó sok sarid lehet a jobbakból. persze nem az első napokban. :D



Miért, én talán nem nem hangsúlyoztam eléggé :) ! Bár lehet, hogy nem eléggé feltünő :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 07 kedd, 11:53 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
De, csak gondoltam én is leírom, hátha a te hszedet már nem olvassa el. :lol: És igen, így jobban észrevehető!

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 07 kedd, 14:23 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 04 szer., 17:25
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: In da gamez!
Tisztelt Hellblood!
1) a látásom OK
2) lehet, de nem így volt, a sajátom volt a kezdetektől.(a váram)
3) akkor én sem tudom.
Pedig egy KÉK sárkányom volt. Volt fearsome-ja. Drága volt.
U.I. Rampart voltam, nem Dungeon. A városban vettem. No mind 1. Ezen ne veszekedjünk! :lol:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 07 kedd, 14:40 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Termelt gemet? Varázsol csata alatt ice elementalt?

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Help me!
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 12 vas., 2:20 

Csatlakozott: 2006 jan. 11 szer., 2:25
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Nem tudja valaki hogy a H3 ban melyik az a varázslat kombináció amiben a megidézett lények a csata után is megmaradnak???
Nos, lehet hogy nem a H3 ban volt, azt nem toom. ha valaki tudna nekem segíteni azt megköszönném!

Szóval a kérdés egyszerüen! Hogy lehet azt elérni hogy amegidézett lények a csata után is megmaradjanak!

Sziló

_________________
Sziló


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 12 vas., 12:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
H3 alatt sehogy.. Kivéve, ha feltelepíted a Heroes3 patch 3.2/4.0-ra a WoG3.58f-et, és megírod ezt a módosítást.. :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 12 vas., 16:04 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 04 szer., 17:25
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: In da gamez!
Hellblood írta:
Termelt gemet? Varázsol csata alatt ice elementalt?

Igen! Az észak vs dél mappán volt az. Nem tom, hogyan de volt! Téma lezárva! 8)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 10:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv mindenkinek!

Egy kérdés. (Úgy tűnik ezekből sohase fogyok ki.) Tehát a "receives 5% per level to xy skill"-specializációval rendelkező hősök adott képzettsége hogyan számolódik? Mert ugye a "pozitív", hozzáadó jellegű skillek (offense, sorcery, logistics, estates, navigation) esetén nincsen gond, ilyenkor nyugodtan mehet több mint 100% fölé is az elnyert bónusz értéke. DE mi van a "negatív", valami tagadására épülő skillekkel (armorer, resistance). [Az eagle eye speciális eset, se hús se hal, meg aztán nem is igazán használom/érdekel, most nem firtatom.]

Maradjunk a mágiaellenállásnál, azaz Thorgrim barátunknál, vele játszottam legutóbb. (Megrögzött varázslópárti lévén eddig általában hanyagoltam szegényt. Kár volt, magas szinten tényleg nagyon állat...) Na szóval, "ő" olyan 16-ik szint körül eléri a 100%-os mágiaellenállást, ami az én olvasatomban azt jelentené, hogy nincs az az ártó varázslat, ami hathatna az egységeire. Ehhez képest a >25. szintű Thorgrimmal is előfordult, hogy bekapott egy-egy villámcsapást, vagy az exp. lassítás a hét egységéből 1-2-re hatott. Ugyanez érvényes az armorer-speckós hősökre is, elvileg egy idő után nemes egyszerűséggel 0 pontot kellene sebződni a lényeiknek... Ami eleve nonszensz, akkor mindenki őket választaná, ráadásul nem sok értelme maradna a játéknak.

Hogy is van ez emberek? Azt a bizonyos 5% szintenkénti növekményt nem lineárisan számolja a program? Akkor hogyan, tudja-é valaki? Vagy esetleg csak a "tagadó" jellegű képzettségek esetén van ilyen korlát? Netán létezik egy olyan korlátozás, mint a Diablo2-ben (75%), ami fölé nem megy egy adott skill? Tud erről valaki valamit?

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 14:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Bár nem tudom pontosan, de van egy elképzelésem a dologról, hogy miként lehet.
Szóval vegyük a 100% mágia ellenállást példaként.
Szerintem meg van határozva, hogy mekkora a maximum mágia ellenállás, ez nem feltétlenül egyenlő azzal, hogy nem hatnak rá a varázslatok. Ez a bizonyos ellenállás nagyságot nevezték el kissé tévesen 100%-nak. Tehát addig a pontig fejleszthető, aztán úgy marad, ez a maximum, ami elérhető. Végülis érthető, hiszen (vagyük az armorert) nem csinálhat az ember olyan pajzsot a valóságban sem, ami mindennek ellenáll. Van aminek igen, másnak már nem. Szóval a pajzs ellenállása a 100%, amit már a pajzs sem bír el, az a sebzés, ami eleve kisebb, mint pajzs nélkül.
Remélem érthető volt a logikám, bár az igazságot ebben a kérdésben nem tudom.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 15:01 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Freemy írta:
Tehát addig a pontig fejleszthető, aztán úgy marad, ez a maximum, ami elérhető.


Eegen, ezt neveztem Diablo2-féle korlátnak. Ott semmiféle rezisztencia nem megy 75% fölé (ha jól emlékszem), akármennyi cuccot pakolsz a karakteredre. Hogy aztán a Herócban ezt hogyan oldották meg, nem tudom.

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 15:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Érdekes nekem 90% fire, 75%cold, 85% lightning, 75% poison hellen.
Vannak tárgyak amik növelik a max ellenállást. Azt nem tudom, hogy a 100%ot engedi-e a játék, a 95-öt engedi, sorcinak annyi van tűzből.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 20 hétf., 17:15 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
kivagyoq írta:
Üdv mindenkinek!

Egy kérdés. (Úgy tűnik ezekből sohase fogyok ki.) Tehát a "receives 5% per level to xy skill"-specializációval rendelkező hősök adott képzettsége hogyan számolódik? Mert ugye a "pozitív", hozzáadó jellegű skillek (offense, sorcery, logistics, estates, navigation) esetén nincsen gond, ilyenkor nyugodtan mehet több mint 100% fölé is az elnyert bónusz értéke. DE mi van a "negatív", valami tagadására épülő skillekkel (armorer, resistance). [Az eagle eye speciális eset, se hús se hal, meg aztán nem is igazán használom/érdekel, most nem firtatom.]

Maradjunk a mágiaellenállásnál, azaz Thorgrim barátunknál, vele játszottam legutóbb. (Megrögzött varázslópárti lévén eddig általában hanyagoltam szegényt. Kár volt, magas szinten tényleg nagyon állat...) Na szóval, "ő" olyan 16-ik szint körül eléri a 100%-os mágiaellenállást, ami az én olvasatomban azt jelentené, hogy nincs az az ártó varázslat, ami hathatna az egységeire. Ehhez képest a >25. szintű Thorgrimmal is előfordult, hogy bekapott egy-egy villámcsapást, vagy az exp. lassítás a hét egységéből 1-2-re hatott. Ugyanez érvényes az armorer-speckós hősökre is, elvileg egy idő után nemes egyszerűséggel 0 pontot kellene sebződni a lényeiknek... Ami eleve nonszensz, akkor mindenki őket választaná, ráadásul nem sok értelme maradna a játéknak.

Hogy is van ez emberek? Azt a bizonyos 5% szintenkénti növekményt nem lineárisan számolja a program? Akkor hogyan, tudja-é valaki? Vagy esetleg csak a "tagadó" jellegű képzettségek esetén van ilyen korlát? Netán létezik egy olyan korlátozás, mint a Diablo2-ben (75%), ami fölé nem megy egy adott skill? Tud erről valaki valamit?

Kivagyoq


Szóval valahogy úgy mehet, hogy expert resistance ha jól emlékszem, akkor az expert resistance 30% és Thorgrim 16 szintű, akkor 30*1,05^(16/5)-on, azaz 36%, de a letöltések között van egy heroic calculator, és ott meg tudod nézni pontosan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 21 kedd, 8:14 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv!

Válaszokat köszönöm.

Hell messter: Igazad vagyon, rosszul emlékeztem, rég játszottam D2-vel.

Warlock: Aha! Tehát az öt százalék nem öt százalék, hanem az exp. res. (20%) öt százaléka. Így realisztikusabb. Másrészt viszont, az ily módon kijövő huszonx százalékos értékhez képest túl gyakran védi ki a varázslatokat már 16-ik szinten is. Pontosan mi is a neve annak a "heroic calculatornak"? Ilyen néven nem találom...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 282 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség