Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Mit szeretnetek latni a Heroes V-ben
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 09 szer., 9:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok !

Azt gondoltam, hogy mi lenne ha mindenki leirna ide mit akar latni a Heroes V-ben. Itt oszegyujtenenk az otleteket. Megvitatnank kinek, hogy tetszik. Majd osszegyujtve valaki leforditana angol nyelvre azokat az otleteket amik mindenkinek elnyertek a tetszeset. Ezutan el kellene valamilyen uton modon juttatni egy e-mail formajaban a Heroes V-ot fejleszto csapatnak. Mit szoltok hozza ? Hatha valami bekerulne a Heroes V-be az otleteinkbol :wink:

Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 09 szer., 20:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 31 hétf., 17:45
Hozzászólások: 42
Hello, nekem lenne egy ötletem:
Lehetne pl. egy Teleszkópos torony az egyik várnak, ami felfedné az összes ellenséges vár környezetét. Esetleg lehetnének a Dwellingek újra upgradelhetőek, esetleg háromszor! Én a Heroes 4-et pont az upg hiánya miatt utáltam. Na TSÁ!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 10:33 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Lelnet írta:
Hello, nekem lenne egy ötletem:
Lehetne pl. egy Teleszkópos torony az egyik várnak, ami felfedné az összes ellenséges vár környezetét. Esetleg lehetnének a Dwellingek újra upgradelhetőek, esetleg háromszor! Én a Heroes 4-et pont az upg hiánya miatt utáltam. Na TSÁ!


Igen erre mar en is gondoltam. Ezzel az otlettel 2 legyet utnenn egy csapasra.
1. Tobb fajta szorny lenne !
2. Tovabb lehetne a varost fejlesztgetni. Tok jo lenne ha egy varost meg 3 havi folyamatos fejlesztgetes utan is lehetne meg mindig fejleszteni. Valahogy ugy mint ahogy csinaltak a Heroes III->Heroes IV-re valtaskor a hosok eseteben. A Heroes III-ban ugye elmeletileg 8*3 azaz 24szinten a hos mar nem tudott uj secondary skill-eket tanulni, ellenben a Iv-es reszben elmeletileg 99szinten is tanulhat meg. Szal tok jo lenne egy jo hosszu fejlesztesi fa.

Udv:
Lacus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 10:41 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Jo lenne meg ha a csatat es a varosromot is megreformalnak !
A csatra terkep lehetne nagyobb mint pl a Age Of Wounders jatekban. Ott pl akkor a hogy nem fert be egy ablakba. A nagyobb csataterkep tobb lehetoseget adna a taktikazasra.

Varostromnal is lehetne hasonlo a terkep az AGE Of Woundershez. Ebben az esetben a var kozepen van. Ha eszakrol tamadom a varost akkor eszakon sorakoznak fel az egysegeim, ha delen akkor delen sorakoznak fel. Sot lehetne hogy 1 idoben tobb csapattal is tamadok tobb oldalrol (szinten Age Of Wounders) !

Tovabba ha a var hegyen lenne akkor varostromnal a tamadonak elotte meg kellene maszni a hegyet ami ugye nem konnyu. Ezt ugy lehete pl megvalositani hogy aki hegynek felfele tamad az kevesebbet tabad mint az aki hegyrol lefele teszi azt, es aki hegynek felfele indul el annak felezodnenek a mozgaspontjai (kiveve repulo egysegeket). Eki hegyrol jon le annak a mozgaspontjai meg megnovekednenek 50%-al.

(most egyenlore ennyi otletet irok, majd meg folytatom)

Udv:
Lacus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 11:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 31 hétf., 17:45
Hozzászólások: 42
Tényleg jó lenne ha a vár középen lenne, meg a hegyes ötlet is kiváló. Én arra gondoltam, mi lenne, ha mindig lenne a várnak egy kapitánya, várostromkor le lehetne rombolni a várban lévő épületeket, és a várfoglaláshoz mondjuk le kéne rombolni a Captains Quaterst! Nem biztos, hogy mindenkinek tetszik az ötlet, de azért remélem mond rá vki vmit.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lelnet 2003 ápr. 17 csüt., 17:20-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 14:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
Nyugi, emberek. HEROES!!!! értitek? HEROES!!!!!

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 15:41 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 31 hétf., 17:45
Hozzászólások: 42
Lehet, hogy hősök is kellenek bele, de valami újítás is!Értitek? újdonság!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 17:47 

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 17:06
Hozzászólások: 4
Ez a topik kicsit fantáziaszegényebb a másik heroes5-öshöz képest, ahol már rengeteg jó ötletet gyüjtöttünk össze. Olvasgassátok azt...

_________________
ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 18:18 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 31 hétf., 17:45
Hozzászólások: 42
Idézet:
Ez a topik kicsit fantáziaszegényebb a másik heroes5-öshöz képest, ahol már rengeteg jó ötletet gyüjtöttünk össze. Olvasgassátok azt...
Én mindkettőt olvasom!!!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 11 pén., 21:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Mit szolnátok ahhoz, hogy ha a pályán elfoglalunk egy dwellinget, akkor azt a várban megépíthetnénk.Persze korlátozni lehetne azzal, hogy egy várban csak egy dwellinget lehet építeni. Ehhez a pályán lévőt le kéne bontani. Kiegészíthetnénk azzal, hogy a hősnek a pályán levő dwellingnél meg kéne vennie az építmény terveit.Persze szép summáért.Ezeket a terveket be kellene vinni a várba és csak ezután válna elérhetővé az építkezés.

Mi a véleményetek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 12 szomb., 8:42 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Ujjabb otletek

1., A tavolsagokat nem csak a negyedik napig mutassa a kurzor, hanem rendesen irja ki a tavolsagot ammennyi ido alatt el lehet erni az adott objektumot.

2., Lehetne egy fizikai sebzesre nagyeszt immunis egyseg (pl: 90%-ban) is. Pl a barbar varaba lehetne tenni.

3., Lehessen a kocsmat fejleszteni pl 3 szintben. Pl: 1szintu kocsmaban csak gyengebb hosok es maximum csak 2-en lehetnenek. Szintuk 1-10ig valtozhatna. 2szinten mar 3 hos tartozkodhatna a kocsmaban es a szintuk 5-20 kozott valtozhatna. 3--dik szinten mar 4 hos tartozkodhatna a kocsmaban a szintuk 10-30ig valtozhatna. Az aruk persze ennek fuggvenyeben modosulna.

4.,Jo lenne ha a hosok nem csak alapemberekkel jonnenek hanem akar egy egesz sereggel is. Persze ekkor tobert lehet felberelni oket.

5., Lehetnenek zsoldosok a jatekben akik jo penzert (koronkent kellene valamennyit fizetni nekik) csatlakoznanak (esetleges seregukkel)

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 12 szomb., 10:20 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Otletek

6., Varankent a kocsmakban mas es mas hosok legyenek berelhetoek.

7., Fogadoban lehessen pl terekepreszleteket venni , puzle darabokat venni, hazalhatnanak varazstargyakkal, kincses terkepekkel. Esetleg kuldeteseket is kaphatnank itt.

8., A varoshaza es az erod 5 szinten legyen tovabbfejlesztheto.

9., Kikepzokoszpont felepitesenek a lehetosege a varosokban. Pl: Ide beallithatnank egy tanito host es tanulo hosoket. A kikepzokoszpont szintjetol fuggoen 1,2,3,4,5 hos lenne tanithato egyszerre.

10., A kikepzokoszpontot felszereltseget kulon szinten 5 szinten keresztul lehessen fejleszteni. Igy napi lebontasban 125/250/500/750/1000 experience pontot lehetne szerezni 1 hosnek naponkent. Csak addig fejlothetne egy hos amennyi a tanitoja szintje. Pl: Ha nincs tanito kepessege a tanito hosnek akkor o a tudasanak max 50%-at athatna at a tanitando hosoknek. Ha van tanitoi kepessege 1-es szinten 60, 2-es szinten 70, 3-as szinten 80, 4-es szinten 90, es 5-os szinten 95%-at athatna at a tanito hos a tanitando hosnek.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 12 szomb., 10:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
11., Ne csak 8 egyseg legyen iranyithatoi egyszerre, hanem tobb.

12., Behozhatnak vegre a tobb lehetoeseget ado diplomaciat a jatekba.
pl: kotheto lenne beke, szovetseg, megnemtamadasi szerzodes, kereskedelmi egyezmeny (az en banyaim es az o banyai mindkettonk szamara termelnenek. Igy o is es en is jol jarhatnank.), haboru, stb....

13., Legyen tovabbra is korokre osztott a program, de a koroket mindenki egyszerre kezdene es ha vegzett akkor jelzi hogy o befejezte. Ha az utolso is jelezte hogy befejezte a jatekot akkor indul automatikusan az uj kor. Igy egy csomo varakozasi ido megsporolhato lenne-> elvezetesebb lenne a jatek a neten.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 12 szomb., 10:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
14., Lehetne egy olyan leny akinek a specialitasa az hogy vedelmi auraja van. Mondjuk 2-3 hexa tavolsagig. Azok a lenyek (szovetseges) akok ezen belul vannak szinten elvezhetnek az aurabol szarmazo elonyoket ugy mintha ok is rendelkeznenek vele. Ezt eleg jo ki lehetne a csatakban hasznalni.

15., Tereptol fuggoen valtozhatna atamadas es vedekezes erteke (pl bokor mogott jobban vedekezik az adott leny.)

16., Jol jonne egy minden leny megvevo gomb a varosban, igy ha van eleg penzed akkor nem egyessevel kell a lenyeket megvenned.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 12 szomb., 12:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
17., A terepen levo lenytermelo helyeket is lehetne fejleszteni. Pl: a terepen egy alapszintu lenytermelo hely talalhato. Ha bemesz ide (es mar a tied az epulet) akkor a program megkerdezne hogy vasarolni akarsz vagy fejleszteni az epuletet.

18., Ezekben a lenytermelo helyekben a heti szaporulat osszeadodna.

19., A kornyezet dinamikusan valtozhatna. Pl hol esik a ho (es ez meglatszik a teruleten, hol az eso, stb..)

20., Jo lenne ha pl beesteleden es akkor kigyulnanak a fenyek. Az ejszakai teremtmenyek ilyenkor jobban harcolhatnanak,stb, stb, stb...

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 8:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
21., Ne csak 4000 legyen a terkepen levo ellenseges lenyek felso szama (HEROES III-ban ennyi volt).

22., Lehetnenek a terkepen levo lenyeknek is vezetoik. Ezeknek ugyanugy lenne tamadas, vedekezes, Varazsero..... tulajdonsagaik amik hozzaadodnanak az altala vezetett lenyek tulajdonsagaihoz. Erre azert lenne szukseg mert egy jol osszerakott host megfelelo varazslatok segitsegevel + varazsero es lenyek birtokaban legyozhetetlenne valik (HEROES III).

23., Fog Of War ki es bekapcsolhatova tetele.

24., Lehessen uj varosokat alapitani (ez palyankent ki bekapcsolhato lenne). Pl: ha 250 level 1-es egyseget egy adott helyen hagynank varosalapitas celjabol, akkor ok leraknak a varos alapjait. Ezutan a varosnak nevet adhatnank es fejleszthetnenk tovabb.

25., Ahhol felepited a fovarost ott tarolnad a nyersanyagokat. Ha ezt a varosod elfoglaljak akkor ugrott az osszes nyersanyagod. Ez az ellenfelekre is vonatkozna persze.

26., Az ellenfel ha megadja magat akkor vegre fizessen is erte. Heroes III-ban nem egyszer jartam ugy hogy az ellenseges AI megatta magat nagy csapattal (nuku penz nekem) es ujravette magat egy masik varosban.

U.I.>
****** Ezek a tapasztalatok a Heroes III kapcsan merultek el. Lehet egy ket dolog azota megvalosult a Heroes IV-ben, csak en ezzel a progival meg nem foglalkoztam melyebben, igy nem ismerem annyira *****

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 13:42 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
27., Miert ne lehetne a fold alatti vilag tobb szintes ? 2,3,4 esetleg 5 szint ! Iszonyat brutal palyakat lehetne ra tervezni. Esetleg lehetne egy szint a fellegekben is.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 14:24 

Csatlakozott: 2003 ápr. 14 hétf., 13:38
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
A HEROES4-ben már így is elég nagyok és bonyolultak a pályák a 3-ashoz képest. Túl sok a vacilálás és értelmetlen mászkálás. Kár volna tovább bonyolitani mert lassan teljesen el fogja veszíteni a HEROES-os feelinget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 16:07 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Kmettil egyik ötletéhez. (Amelyikben a szerződések voltak)
Az ötlet maga jó ,de ilyen AI-vel nem lehet megvalósítani. :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 16:16 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Az 5 szintes pálya ötlete bennem is felmerült , épp ezért egyet értek Kmettil-lel. Hátulütője: egy ilyen pálya megalkotásához 10 doboz nyugtató kell... :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség