Üdv Bátor Harcosok!
Valahogy eltűnt ez a hozzászólásom a fórumról, így pótolom újra...
Farkas Péter nem tudott netre jönni, így elküldte Nekem az elemzését, melyet ezúton is köszönünk!
H3 Támadás:
Ary: Ütőerő a köbön, és minden reménye, hogy a többség ellen elég lesz az első ütés ereje. Szerencsére talán az egész mezőny leggyorsabb csapata, úgyhogy erre minden esélye meg is lesz. Nem elsőrendű, de tűrhető tápolós artik, ha jól fog képzettségeket kapni, akkor fájdalmas lesz nagyon.
Ati: Kegyetlen csapat ez is. A sárkány miatt mindenki ellen kezd, elnyomja a hájtszot, és célra tarts. A pegazusok miatt picit nehezebb varázsolni, de ez nem menti meg, ha befigyel a vakítás. Kellemetlen perceket fog okozni sokaknak.
Krisztián: Furcsa dolog nekróval izmozni, de mág akár be is jöhet. Élőholtak, tehát a varázslatok többsége semmit nem ér ellenük, viszont nekik hiányozhat, főleg az extra sebesség, minél lassabban érnek íjászok elé, annál nagyobb problémáik lesznek. Mindazonáltal ember legyen a talpán, aki ilyen ereklyék mellett múlt időbe teszi őket.
Merlin: H3as veteránunk érdekes csapattal állt ki. Az orkokat nem szokás az elit lövőlények közt számon tartani, ráadásul a tény, hogy nincs arany íja, csak még furcsábbá teszi ezt a bandát. Hogy miben erős mégis? Varázslatokban elsősorban, amivel akár kompenzálhatja is a kevés artit, és a taktikai érzékében, mert mire ezt az élőfalat lebontja valaki, gond nélkül lemegy a nap, az orkok meg halomra lőhetik az ellent.
Mottó: Hehe, jó lesz nézni ezt a csapatot Merlin ellen. Van blind, ami 1-2 gárda ellen nagyon jól fog jönni, bloodlustoló ogre mágusok, íjászat tápoló ereklyék, és ami a legfontosabb, sok-sok-sok ork főnök egy ork speckós hőssel. Attak ezerrel, meglátjuk, mi sül ki belőle.
ShurTugal: Jó kis might csapat, és a teleport miatt a sebtében összeállított íjász csapatok rémálma. Jó magas a resist (csak hát szerencsefüggő), van morál, luck, és varázslásnehezítő pegazusok mutatóba. Csak annyi a kérdés, hogy izmozásban (mert abban nem gyengék) nem fog-e túl nagy holtsúlyt jelenteni a pajzs tudás- és SP-növelő ereje.
Vologya: Először csak néztem, hogy szellem sanyik, és nem is eszeveszetten sokan, aztán rájöttem, hogy ez minden SP-orientáltsága ellenére egy elég komoly csapat. Hiszen magas varázserő lesz, van saját lényekre nem ható, igazán izmos kis chain, és ha beüt az öregítés, egyszerűen képes lehez bárkit ledarálni, aki nem élőhalott – szerencsére nem sok van.
Zsombi: Ti összebeszéltetek Vogyival ?
Minden, ami érvényes a Mester csapatára, áll Zsombi gárdájára, Solymár mesterrel, sima helyett regenerálódó manaszivacsokkal, de még az artik is ugyanazok. Nagy buli lesz kettejüket egymás ellen nézni, azt hiszem, abban a csatában csak a képzettségek fognak dönteni.
H5 Támadás:
Ary: Halállovag halállovag hátán, s a csapat ereje tápolós artik helyett a tiszta számokban keresendő, hiszen ennyi fekete lovas szó szerint halálos csapásokat tud osztogatni, a magas HP miatt jó eséllyel, plusz még jönnek a szellemek erősítésként. Csak annyi a kérdés, hogy ha a csapás mégsem jön be, akkor hogyan üti majd le ellenfeleit a szánalmas támadóval rendelkező nekró banda.
Ati: Nevéhez méltó csapat, és még ha lassúnak is tűnik első látásra, ha felgyorsulnak, a tűzgolyó, az ultimate kapuzás, morál-luck kombó, és a legalább-egyet-kinyíró kard erős kombó lesznek. Nagy lények ellen gyilkosok lehetnek, és a várható a tömeges hájszt. Hogy elég gyors lesz-e, majd kiderül, főlényes csapatok reszkessenek.
Krisztián: A halállovagok ismét támadnak. Támadóerejük ugyan nagyon nincs itt se, viszont adott egy spellwringer hős (ami jó lenne, ha több varázslós csapat lenne), és ami fontos lehet, van szerencse, ami SL-lel együtt veszélyes kombináció lehet. És nem szabad megfeledkezni arról, hogy ha valami gond van, a hullatenyésztés még mindig sokat segíthet a szorult helyzeten.
Mottó: Érdekes választás, de ebből szoktak a győztes csapatok születni... Titánokkal éljen örökké az íjászat, ha meg lerohanják őket, ütnek, villámoznak, minden, ráadásul jó erős might hőssel, aki sokkal életben tarthatóbbá teszi őket. Lesz bless (ami azért jót tud szólni a titánnál, ha elég jó fénymágus a hős), morál és luck, amire elég jól lehet majd építeni, hiszen egy lépés csak a retrib. Az egyetlen baj, hogy elég kevesen vannak.
ShurTugal: Megmondom őszintén, ezen a csapaton csodálkoztam messze a legtöbbet. Tapasztalatom az, hogy a Dungeon meccseit a legritkább esetben nyerik meg a lények. Ehhez képest itt van egy warlock, egyetlen pusztító varázslattal (varázsnyíl), bár egy lépésre a pusztítás titkaitól, és egy nagy rakat hidrával, ami ugyan a totális tank, de nem tudom, ki vagy mi fog itt ütni. Még akkor is ha az ereklyék elég erősek, a +7 attak nem semmi, plusz kis morál, szerencse, és saját szintjére lassítani az ellenfeleket.
Vologya: Klasszikus nekró csapat, bármennyire is igaz az, hogy a csont sanyi a legnagyobb hulladék a főlények közül, azért a számok riasztóak, főleg, ha hozzávesszük Vogyi taktikai érzéket. Lesz itt mindenféle aranyos szivató varázslat és vinnyogás. Viszont itt is áll a kérdés, hogy mi fog itt mészárolni. Van egy olyan érzésem, hogy sok állóháború lesz ezen a tornán.
Zsombi: Rutger ugyan pancser hős, és a fejlesztés nélküli pap sem tartozik az elit egységek közé, van mégis egy dolog, ami miatt Zsombor csapatát az egyik legnagyobb esélyesnek gondolom – ez pedig a lovag hős – learning kombináció. Egy barátom szokta volt mondani, a learning mágus hősnek kötelező, de might hősnél game-breaker. Márpedig így könnyen lehet, hogy elsődleges tulajdonságokban mindenki fölé fognak nőni, és képzettségekben sem gyengék. Luck, morál, és retal strike, amivel egyrészt jól védhető a powerstack, másrészt csak egy ugrás a DG. Márpedig ha ezek egyszer lőnek, kő kövön nem fog maradni.
Majd kiderül, hogy mi lesz a végeredmény...
Baráti üdv!