Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 430 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 04 vas., 23:38 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
1vs1_10Tabor.zip
2vs2_10Tabor.zip
Battlefest_10Tabor.zip
H3TT_10Tabor.zip
H5TT_10Tabor.zip
Szetloves_10Tabor.zip


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 05 hétf., 13:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Két javaslat:

-Battlefesten ki kell venni az Angel Winget mert nagy előnyt jelent aki megkapja.

-Mégis mi a különbség a szétlövés és battlefest között? Semmi.

Valamint miért kellett a 2v2 térképeket ennyire lebutítani? Blokkok legkésőbb 2. héten üthetők stb. Rapid warokat szeretnénk?

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 05 hétf., 14:27 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Szerintem sincs differencia a szétlövés map és a Battlefest között, én tivábbra is a Tourney II-re szavaznék :?

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 05 hétf., 14:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 15:43
Hozzászólások: 584
A szétlövést meg a battlefest problémáját én sem értem. Azt hittem a szétlövés az olyan lesz hogy egy csata van, két mágiát lehet választani, ilyenek. BB-ken volt, azzal döntöttük el hogy ki jut tovább holtverseny esetén.

Teki: a 2 vs 2 térképeknél melyikre gondolsz ahol gyenge a blokk? Az open mapokon nyilván gyenge a blokk, azért open.

Megjegyzés: a 2 vs 2 térképeknél az Openconquest kétszer van benne, természetesen az a jó ahol a lények be vannak állítva hogy ne csatlakozzanak. Rosszul küldtem el Vologyának a zip file-t azért maradt benne.

Titi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 05 hétf., 14:50 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
pl. Földrészek urai 8 maci vagy 5 black. Allied fun 10 maci csak így gyorsan ami gyengének tűnnek a többi tizenx sárkányok és egyebekhez képest.

A háború mapon a pandorát is már egyre kevesebb angyal védi évről évre.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 05 hétf., 22:09 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Teki1986 írta:
Két javaslat:

-Battlefesten ki kell venni az Angel Winget mert nagy előnyt jelent aki megkapja.

-Mégis mi a különbség a szétlövés és battlefest között? Semmi.


Üdv Bátor Harcosok!

Teki: Köszi a javaslatot, javítani fogom! :)

Lehet, hogy a Szétlövés és a Battlefest térképek hasonlóak, de szerintem a SZABÁLYOK és a térkép mérete (S vagy M) miatt nagyobb a taktikázás lehetősége egyik versenyen, mint a másikon... Ismét leírom a szabályokat, hátha valaki nem olvasta a 2. oldalról:

Szétlövés torna:

1 perces köridő, RANDOM vár, RANDOM hős, RANDOM bonus, FULL magic, AUTO COMBAT a végcsatáig, mindenki játszik mindenkivel, végcsata legkésőbb a 2. hét 7. napján. Aki a legtöbb pontot éri el, az a BAJNOK, a második legtöbb pontot elérő a 2. helyezett és így tovább. A maximum mérkőzésidő 45 perc végcsatával együtt.

Battlefest torna:

2 Csoportba sorsolás titkos szám megadása alapján, 2 perces köridő, VÁR és HŐS választás (1 vár/hős csak 1x lehet), NO Lvl5 SPELL, AUTO COMBAT a végcsatáig, végcsata legkésőbb a 4. hét 7. napján. A maximum mérkőzésidő 90 perc végcsatával együtt. A csoportgyőztesek játszanak az 1-2. helyezésekért, a csoportmásodikok a 3-4. helyezésekért és így tovább.

Ne feledjétek, ezek FUN versenyek, tehát nem az azonosság a mérvadó, hanem a laza szórakozás szvsz... És ezeken a térképeken ez biztosított... Vagy tévednék??? :oops:

Természetesen az 1vs1 és 2vs2 térképeken még lehet változtatni (néhányat kivehetünk illetve újakat rakhatunk be, de legkésőbb július végéig illene eldönteni ezeket a dolgokat is...) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 05 hétf., 23:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
1vs1 ben, nemcsak a jubileum miatt, jó lenne, ha klasszikus mappok is visszatérnének, Giant War, Hourglass, Battlemania, stb.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 16:35 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Az 1vs1-ben direkt változatos mapok vannak. Így szerepel köztük a giant war1.5 és a hourglass3 is. Szerintem is ez a kettő elég híres map. Akár fixen be lehet őket tenni, hogy mindenképp játszunk rajta.

Egy másik fontos kérdésem van. Vologyával megegyeztünk, hogy szavazásra bocsátjuk a random map dolgát. Azokat kérdezem tehát akik 1vs1 versenyben indulnak, hogy szavazzanak.

Első verzió: Ott helyben generál mindenki le egy random mapot. Dirt road esetében vagy ha a kezdő hero nem lvl1 akkor újat kreálunk. Jebus L, balance L vagy a panic L-ből kell kettőt kiválasztani.
Második verzió: Random mapokból kettőt kijavítunk és mindenki ugyanazon a két térképen fog játszani.
Harmadik verzió: Random mapokból kijavítunk annyit, hogy mindenki más mapon játszhasson le két fordulót.

A második és harmadik verzió esetében előre meghatározott fix várak lennének egymás ellen. Az első esetben mindenki választana, a többi fix mapról megmaradt várai közül.

Én az első verzióra szavazok.


Legvégül pedig annyit, hogy én se támogatom annyira a szétlövést. Egy tourney II-nek jobban örülnék. Az is nagyon jó fun. Esetleg egy szavazás erről is? :)

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 16:50 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Üdv!

Az első verzió hihetetlenül unfair pályákat hozhat létre, ami elveszi az ember kedvét az egésztől... A gép nem úgy gondolkozik, ahogy mi szeretnénk, terepakadályok, blokkok, és stb ... sorolhatnám még miket pakol be.
Viszont azért szimpatikus, mert vakon kell játszanod, nem tudhatod mikor jön szembe az ellenfél.

A második verzió pedig azért nem tetszik, mert így már nem random mapról beszélünk, ha jól értelmezem, mindenki ismerni fogja mi hol helyezkedik el, de legalább játszhatóbbá válik.

A harmadik verzióra szavaznék, a másik kettőnél túl sok a hátrányos szempont :P

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 17:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 15:43
Hozzászólások: 584
Én a Th-val vagyok. Ott helyben gyártsunk random mapot. Jók azok.
Szerintem a fun verseny legyen a Harci próba című dolog. Az is jó szerintem.

Titi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 17:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Süni írta:
Az első verzió hihetetlenül unfair pályákat hozhat létre, ami elveszi az ember kedvét az egésztől... A gép nem úgy gondolkozik, ahogy mi szeretnénk, terepakadályok, blokkok, és stb ... sorolhatnám még miket pakol be.


Azért ez nem teljesen így van :) Különben nem játszana a világ heroes elitje mind random mapokon 8)
A balancen és jebuson látod még első héten hogy mi a blokkod a sivatagba. Aztán úgy kell fejleszteni a hősödet, hogy azt leverd. Ha throng zealot van akkor nem földre kell gyúrni, hanem inkább tacticra, vízre vagy levegőre. Ha lots akciós maci akkor mindenképp earth kell. Ha Wyvern akkor lehet nem is kell mágia csak nyers erő.

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 18:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Gondolom a random map, egy lesz az 1vs1 versenyek mapjai között, ha igy van, akkor arra is kell gondolni, hogy hova tegyük a versenybe, mármint ha a szabályok változatlanok, azaz minden várral 1x legalább kell lenni.
Miután én az egyes verzióra szavazok, helyszíni generálás rulez, igy ez lenne az első map a versenyen.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 19:00 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Th:
Nyilván én is jobban kedvelem a randomot, néhányszor ki is próbáltam, de ha komolyabban akarjuk venni az 1v1-et, biztosan nem helyben generálunk, mert még egyszer elmondom rohadtul igazságtalan terepeket, terepakadályt a fa kőbánya elé stb beadhat...

A sivatagi blokk más kérdés, nem muszáj megütni sok esetben, más úton is el lehet oda jutni... :)

Az is túl van tárgyalva miért népszerű a random map, nem firtatom.

Tőlem csinálhatjuk ezt is, de akkor senki ne sírjon ott, hogy ő bezzeg így meg úgy járt :)

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 19:11 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
A Harci próba szerintem is jobb mint ez a szétlövés dolog, lehet hogy nem annyira fun, de szerintem jobb mint 2 hasonlót játszani.

Random dologhoz meg annyit bár nem indulok de a lejavított mappot lehet úgy elindítani hogy a többiek ne lássák a pályát és a két javító pedig csak a másik mapjain játszhat kizárva azt hogy tudja merre kell menni.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 19:26 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Az egy random mapnak nincs értelme, legalább 50%-ra szavazok.
Így lehetne benne Jebus, Panic, Balance, stb. vegyesen. (vagy minimum ez a 3)

Sőt szerintem 2vs2-ben is lehetne egy random map! Ott egy JebusXL 2vs2-őn elég durva lehetne... :)

Helyben generálás, WorldCup rules (kivéve a fly/dd engedélyezését, az marhaság)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 20:14 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Első Verziós megoldásra szavazok, a random mindig is arról szólt hogy oldod meg a kellemetlenebbnél kellemesebb vagy kellemetlenebb helyzeteket jól vagy rosszul... FMG alap, DD-Fly bann, meg még 1-2 a szokásos ilyen tiltásokból max és kész... Szerintem... Azt támogatnám h minél szélesebb várválaszték legyen random térképekre... :oops:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 20:22 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
A szétlövésben egyetértek az előttem szólókkal, harci próba vagy tourney 2, erről kellene egy szavazás...
A random map esetében az első verziót támogatom, annyi kitétellel, hogy ha sokan aggódnak a rossz mapok miatt (valójában a tapasztalat azt mutatja hogy a jobb játékos 90%ban győz bármelyik színnel) szóval aki emiatt aggódik annak szívesen átnézem a meccse előtt a mapját vagy ellenfeleimnél Th, Titi vagy aki akarja, és eldöntik hogy mennyire játszható. Elsősorban a dirt road mapok szoktak unfairek lenni, a többi nagyrészt teljesen jó.

+hja, és mivel ez a tervek szerint úgyis lazább tábor lesz, kevesebb meccsel, esetleg elgondolkozhatnánk hosszabb köridőkön, 6, akár 8 perc :oops:

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 21:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Első ötletre szavazok én is, ha már random, akkor az random legyen :)

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 21:45 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Látom a Szétlövés torna nem nagyon jön be... :roll: Megtenné valaki, hogy a Tourney II térképet átküldi Nekem a vogyi73@gmail.com e-mail címemre? Előre is köszönöm... :)

Ha random, akkor legyen random, így én a többség akaratát támogatom! :P Ugyanis Nekem tök mindegy melyik verzió lesz a győztes... :wink:

Mivel ez egy jubileumi tábor, ezért az 1vs1 versenyben naponta más és más mappok lesznek, mert úgy szép a Heroes, ha változatos szerintem. :D Lesznek 1 hősös térképek, random térképek, klasszikus térképek, open és closed térképek. Azt hiszem elég változatos lesz, de ha a többség akarja, akkor erről is lehet szavazni (Esetleg 2 nap random belefér 4 mérkőzéssel!). Viszont azt is kalkuláljátok bele, hogy 11-12 meccset le kell játszani 5 nap alatt, ez is lehet befolyásoló tényező... És már nem cél napi 3 meccset játszani... (Ez is egy ígéret volt részemről...) Várom a véleményeket... Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06 kedd, 21:53 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Adler írta:

"Az élet, úgy alakul, ahogy alakítjuk."

**** ** ***

Moderálta: Trunks


Adler: Persze, de most úgy alakult, hogy egy második nászút fontosabb lett mint a tábor.... sorry... majd személyesen elmesélem, kalandos volt az elmúlt fél évem.

Trunks, Te meg ki a pityli vagy, hogy csak így kimoderálsz bármit Adler bátyó hsz-ből??? :evil:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 430 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség