Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 02 csüt., 22:56 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Én meg a nekem mind1 kategóriába tartozom nekem ugyan úgy tetszenek a 2Ds városképek mint a 3dsek ugyan így vagyok a játék 3dbe helyezésével mondjuk az én Heroes világomban ahol még a felhők felett is vannak várak célszerű lenne a 3ds megoldás hiszen 2dben felülnézetből elég nehéz lenne eldönteni h az a vár most a földön vagy a föld felett van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: sötét részek
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 03 pén., 7:28 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 08 kedd, 9:22
Hozzászólások: 22
Gondolom, a pokol (az alvilág, a föld alatti térkép) megmarad...?!
Vajon az, hogy fog kinézni?

Olvastam valahol, hogy a csónakázás :D mint lehetőség továbbra is szerepet kap, tehát víz az lesz. Bár én sose kedveltem igazán, mert 1 nap (képesség hiányában) míg be- ill. kipakolod az összes sárkányt, az összes lényedet :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 03 pén., 9:44 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A megjelenítés 2D-s lesz olyan szempontból hogy a kamerát nem lehet forgatni és a Heroes V-el ellentétben nem is kell majd mert minden tárgyat látni lehet a 2D-s nézetből amit viszont 3D-s eszközökkel csináltak meg. ): a motor 3D-s de a kamerát 2D-sítették A fejlesztők mondták nemrég fórumokon.
Eddig a Haven, a Necropolis, a Démonok vannak bejelentve még lesz kettő ugye novemberben jelentik be a 4. fajt ami azt mondták ismerős lesz réi részekből (elfek vagy varázslók elvileg az erős tippek??) Az 5. viszont teljesen új nép lesz, sokan a Nagakra tippelnek az V. részbe majdnem betették (nemrég ki is kerültek koncepciós rajzok és 1 nagas várbóli egységkép az V. részből) ez meg ugye az V. rész előzménye lesz történetileg.
De lehetnek a Dungeon nép ősei is az Arctalanok (Faceless) ők is részei az Ubisoftos Heroes történelemnek de még nem láthattuk őket.
Kiegészítőbe 1-2 régi és új nép tuti csúszik de egyébként lesznek kiegek azt mondták(siker esetén úgyis lenne).
A város belső képe visszatér a 2D-s nézetre úgy olyanra mint a Heroes 3-ban, ezek még nem voltak kész a kinti Kölni demóban ahogy a zene is az V. részből volt, de úgy tűnik visszatér a Heroes 1-5 ig zenét megalkotó zeneszerző páros is.
Lehet lénnyel támadni a várfalat igen és a fő toronyba nyilasokat lehet rakni majd. Katapult remélem lesz azért arról nem halottam hogy kivennék.
A csatatér 50%-al nagyobb lesz az V.résznél és dinamikusan változik majd pl lesznek hidak, szakadéknál omlik a harctér, robbanó hordók lehetnek, árapály /dagály partnál, lesznke defense/attack növelő területek (ha odaállunk ala King1s Bounty)stb.
A videó végén az egy BOSS főellenség ez is a Kings' Bountyból átvett jópofa dolog. A kampányban lesznek 2 pályánként. A kampány 20 pályás lesz 4-4-4-4-4 egy népnek ugye +1 lezáró amiből sok miden háttér információ és összeesküvéses dolog kiderül talán egy 6. nép is??
A Hősöket teljesen mi magunk fogjuk fejleszteni. Lesznek skill pontok oda adjuk ahova karjuk 30-as szint lesz a max de lassabb lesz az V. résznél a szintlépegetés. (nehezebb lesz) Lesz advanced class is a hősnek amikor külsőleg megváltozik új képességeket kap magas szint elérése után. Választhatjuk hogy nő vagy férfi legyen ERŐBEN vagy MÁGIÁBAN legyen alapból erős kezdéskor (ala Heroes 3-4).
Népenként 40-50%-nyi új lény lesz az elöző részekhez képest. (pl nekroknál lesz zombie helyett Ghoul, Lovas/kaszás helyett Khiméra, Csontsárkány helyett Póknő Asha őrzője ez a pókjelű istennőjük a halottaknak) Kicsit egyiptomiasak lesznek /majások egyébként. Minden nép tlejsen máshogy lesz játszható ezért is akarják jól kiegyensúlyozni először csak 5 féle népet. A Blizzard Starcraft 1-2 népeinek különbsége a mérce mondták a fejlesztők.
A 3 eddig ismert nép jellemzői:
Az alant említett frakció speciális képességeknek 4 szintje lesz a harcban körönként nőhet 1-leveltől felfelé mi döntjük el használjuk őket egyszer 4-es legerősebb szinten de emiatt várunk köröket vagy sok kicsi sokra megy féleképprn 1-2 leveles szinten sokszor használjuk.
- Haven: Szinte mint egy Tank nagyon ellenállóak erős védelemmel rendelkeznek egységeik, de gyenge támadási értékekkel, viszont sok gyógyítási képességgel
Frakció képesség: Védelmező Angyal: erő/mágia immunitást ad egy osztagunknak/egységünknek.
- Necro : Gyenge támadás és védelem, nem lehet moráljukat lecsökkenteni mivel halottak hosszú harcok jellemzik őket, DOTS (ezt nem tudom mi ez) Frakció képesség: Necromancia(Halott feltámasztása)
- Inferno : Erős támadási értékek (+erős sebző varázslatok) erős védelem, gyenge morál és kevés életerő.
Frakció képesség: Kapunyitás (ismert az 5. részből gondolom azért itt picit másabb lesz)
Új hírek : + a Nekró vár lényei: Sokáig tartott de talán sikerült jól lefordítani:
A 4. fajt Novemberben hirdetik ki hivatalosan. ez a faj ismerős lesz a korábbi részekből. (elfek vagy varázslók lehetnek talán)
- Az 5. fajt januárban jelentik be hivatalosan és egy teljesen új faj lesz. (sokan a Dungeon elődjét gondolják a sötét elfekét, az Arctalanokat)
- A lények akik ugyanabba a kategóriába tartoznak (ugye lesz Core 3 féle - elite 3 féle-Champion 1 féle ez össz. 7 lény mint eddig), hasonló statisztikai adatokkal rendelkeznek majd viszont teljesen más féle speciális tulajdonságokkal melyek meghatározzák a csatában való szerepüket.
(A griffnek biztos marad az 5. részből ismert Dive égből lesújtó képessége)
- Várostromok közben íjászokat rakhatunk a fő toronyra.
- A védekezésünket erősítő várárkok visszatérnek.
- A lényeknek is lesznek aktív és passzív képességei mint a már említett griffes Dive pl.
- Valamiféle Line of sight rendszer lesz újra játékban (ez talán a harcra utaló dolog, hogy a szembenlévő egységeket lehet csak lőni az adott egység mögött állót már nem?)
- Az egységeink nem mehetnek a térképen lovag nélkül mint a 4. részben.
- Az erődök (a fókusz pontok melyek ugye felügyelik a bányák folyamatos termelését)) és a külső lény vásárló helyek miatt a több hősös taktika nem lesz annyira hasznos mint egy ERŐS hős felfejlesztése és egységekkel való megtámogatása.
- A külső lény házakból vehetünk egységeket ha belépünk a lovaggal, de egyébként a várban is automatikusan megvehetők lesznek, ezért nem kell majd karaván rendszer.
- A Főnixek visszatérnek mint semleges lények. Kék lesz most nem piros/narancs színű. Mivel a Holdhoz lesz köthető. (Az Ubisoft sajátos világot akar picit)
- A várak átkonvertálása saját fajtánkra jó drága lesz és több körig fog tartani. (pontosan mennyi körig még nem tudni) Meg lehet állítani egy már folyamatban lévő konverzációt támadással pl.
- Egy konvertálás alatt a minden népnek jelenlévő megszokott közös épületek nem rombolódnak le (pl Town Hall, Piac, Kocsma), csak a speciális egy adott népre jellemzők.
- Ezek a speciális épületek 1-1 ilyen Fókusz pontban tovább erősíthetik a speciális képességét a saját népünknek, ha több városunk van egy ilyen területen ahol vannak ilyen említett épületek. Az általunk elfoglalt erődök területén mi gyorsabban haladhatunk a hősünkkel.
- A kezdéskor a pályákon a kaland térképen láthatóak lesznek az érdekes, megfontolandó helyek melyeket érdemes megkeresni, jelezni is fogják őket. A kampányokban legalábbis biztosan. 8a King’s Bountyban is így volt hasonló játék volt Toborzási pontokkal kiegészülve lehet ez is lesz a Herose VI-ban ugye)
- A harci terek a Bossokkal azaz főellenségekkel speciális designt kapnak.
- Mindegyik harci tér más-más lesz lesz ahol lesz híd vagy dagály a partnál elvesz néhány helyet, vagy szakadék, vagy robbanó hordok szóval figyelni kell. Olyan is lehet, hogy az ellenséges mesterséges intelligencia fogja a lábunk alól eltünteni a talajt. Dinamikusan változó harci terek lesznek. (talán a varázslatok is hatással lesznek a környezetre? )
- Hatalmas munkát fektetettek bele abba, hogy az egyes egységeknek részletes animáció tárházuk legyen. PL Amikor nem csinálnak semmit ,amikor sebeznek , amikor őket sebzik, stb. Sokkal szebb grafikai elemekből is épülnek fel ezek a karakterek.
- Sveltananak a nekró kampány hősnek szexi hangja lesz.
- A ritka nyersanyag neve (a kék kristály jelű): „Kristályba zárt sárkány vér” lesz.
- A bányakontrollos erődökbe rakhatunk majd egységeket védelem gyanánt.
Most pedig következzenek a Nekró vár lényei:
1 Core (alap) egységek:
A, Csontváz harcos
==> Fejlesztett Csontváz lándzsás (akár mindkét lándzsájával is esélye van támadni, utálja az Életes lényeket, mint elődje is)
B, Ghoul (Hullarabló): Hosszú kísérletek alapján megnyújtott lábuk és karjuk miatt megnőtt támadási értékekkel és mozgási sebességgel rendelkeznek.
==> Fejlesztett Örjöngő hullarabló: Hosszú karmokat és páncélt kaptak előző társukhoz képest. A megtámadott lény megőrülhet a támadástól.
C, Fehér hölgy: Betegséget tudnak terjeszteni.
==> Fejlesztett Sikító szellem: Azt mondják, aki meghallja a sikító szellem sikolyát lassú halált hal.
2, Elite egységek:
A, Lich – Fel tudnják éleszteni halott egységeinket és lőni is tudnak.
==> Fejlesztett: Főlich: Sokkal több féle varázslata lesz, mint a sima változatnak.
B,Vámpír: Életerőt tudnak visszaszívni ellenségeikből.
==> Fejlesztett: Ősi vámpír: A varázslatos vér imádatukkal a körülöttük állók vérét is el tudják szívni visszatámadás nélkül.
C, Manticore (Heroes 3-ban a Dungeonban volt) Élőhalott hulla lakmározók ők.
==> Fejlesztett Khiméra: Végre át tudták a nekrók alakítani a Mantikórokat Khimérákká, most már denevér szárnyakkal sé szfinx fejjel rendelkező lényektől mindenki félhet. Senki se becsüli alá a nekromancer Khimérákat.
3, Champion lény:
A, Asha örzője: Asha örzői félig pókok félig nők. Aki harcolni akar velük meg kell küzdjön selyemgubóikban lévő ivadékaikkal és méregfelhőikkel is melyeket bármikor használni tudnak. (Ashan a világa a Heroes V—VI-nak Asha meg asszem az V. részben az elásott Kincs volt)
==> Fejlesztett: Asha avatárja: A hithű nekrók csak kevese tudta megalkotni seregükbe a Pók jelű istennőjük avatár mását. Azt mondják aki ezekkel találkozik magával a Halállal néz szembe.
Lesz új ERŐD(/a városunk maga is elvileg) rendszer a bányák védelmére. Az ellenség elfoglalhatja a bányádat de csak akkor folyik belőle folyamatosan nyersanyag ha örökké benne áll ahogy kilép már a tiéd megint az Erődöket kell így egységekkel védeni illetve elfoglalni ehhez hogy az ellenségtől elvegyük a bányáit. Előtte persze ugyanúgy el kell foglalni ha semleges és lény őrzi a bányát. Így nem kell annyit rohangálni majd.
Minden lények egy fejlesztése lesz sajna nem 2 mint a Heroes V TOE-ban. Kiegben majd talán. Saját lovagjaink az általunk birtokolt Erődök területén gyorsabban mozognak.
A városokat át lehet konvertálni a saját népünkévé ha mondjuk másfélét foglaltunk el. Viszont így elpusztul benne minden az arra a népre jellemző speciális épület csak a town hallok, Castle stb marad meg a minden nép számára megszokott épületek. Jó sok nyersanyagba kerül és jó pár körbe mire kész lesz a konvertálás.
A városokban lesznek a népekre jellemző speciális épületek is a megszokott town hallok várfalak mellett. Ezek ha több van belőlük egy Erőd által kontrollált részen akkor felerősödnek. (tehát több vár is van ott)
A Várárkok és vár körüli patakok visszatérnek. V. részben nem voltak. ):
A lények 3 fő csoportba lesznek osztva Core(tier 1) 3 féle lénnyel Elite (tier 2) 3 féle lénnyel Champion 1 féle lénnyel így kijön a megszokott várankénti 7 féle lény + 7 féle fejlesztés ugye. (14 össz) Statisztikai adatokban a csoportokon belül nem lesz nagy különbség, hanem a speciális tulajdonságok határozzák meg a harcbeli szerepeket majd.
Lesz pl healerre koncentráló egység, szívatásra, vagy defenzívere. Lesz a Griff Égből lesújtó képessége megint (V. részben is volt)
Lehet hogy lesz bevezetve toborzási pont rendszer is amit itt reputációs rendszernek fognak hívni ez is a King’s Bountyból van szintenként gondolom nő majd a felbérelhető lények száma így viszont sokat kell majd csatákban taktikázni.
Igen lesz csónakázás. Lesz 5 féle tájtípus: Földallatti (állítólag vadállatúl néz ki néhányan már látták a demóban), Mezős-erdős (ebből 2 féle tavaszi és őszi), wasteland (műveletlen valószínúleg a halottas föld), LAVA, dzsungel, tenger. Sajnálom hogy egyelőre nincs se havas se sivatagos. Talán majd kiegben.

No mára ennyi
Szóval lesz újítás bőven és megmarad a régi rendszer is.

Ja és karavánra nem lesz szükség a várakban megvehetők lesznek a kint felbérelt lényvevőhelyekről a lények.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 03 pén., 12:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Hiányozni fog a csontisari és az a sok vár :(

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 03 pén., 19:00 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Hát ha már jó mapszerkesztő meg mapok nem lesznek,akkor legalább legyen egy jó randommapgenerátor...
Ez alap egy olyan stratégiai játékban,amiben azt akarják hogy népszerű multija legyen.Pl a Rise of Nationsnak abszolút tökéletes randommapgenerátora van(igaz hogy rts,de ez most nem lényeg),és sose unjuk meg a random mapokat...

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 03 pén., 23:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A térképszerkesztőt még lehet hogy a játék megjelenése előtt kiadják.

Random map generátoron még gondolkoznak. Lehet hogy az is majd csak a kiegbe vonul majd be.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 04 szomb., 12:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Honnan tudod az adataid :?:

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 10 pén., 12:00 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 08 kedd, 9:22
Hozzászólások: 22
Nagy a csend!

Semmi friss hír a kedvenc játékunk újabb részéről?

Várom már!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 10 pén., 12:49 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Adler írta:
az új részt a H3 alapjaira kell építeni, némi cicomázás, néhány újdonság -ami nem baromság - multiplayer játszhatóság prióban, ahogy a balance is.
Meg kell oldani, hogy 1vs1 mappok a H3 szintjén játszhatóak legyenek, 4-5 óra játékidővel, ha ez nem megy, ugyanúgy zsákutca lesz, mint a h4 vagy a h5.
Single player játékot csinálni 2010 ben, pc re, nem vall valami éleslátásra.

Nem tudom, hogy kik csinálják a játékot, remélem azért játszottak a 3. résszel, s annak is a multi részével.


Adler annyira pontosan megragadta a lényeget, hogy nem is kell nagyon ragozni. :)
A probléma ott van a H4 és H5 esetében, hogy érzésem szerint túl sok mindent akart a szarka, pedig néha a kevesebb több.
Biztos vagyok benne, hogy valamilyen formában lesz kapcsolatunk a Black Hole-al és remélem, hogy ezekre rávilágíthatunk majd. :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 10 pén., 19:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
szerintem már késő, ha igazak a feljebb leirt infók, jelen esteben azt érhetjük el, hogy átgondolják játékkészítői pályafutásukat, a Heroes viszonylatában biztosan.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 10 pén., 19:44 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Dehogy késő Adler... a balance-on, és a multiplayeren még a bétatesztelés utolsó fázisa során is sokat alakíthatnak, ha akarnak. :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 10 pén., 19:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
nem tudom, legyen igazad, én nem hiszek benne, az utolsó iagzán játszható Heroes, 1999 ben jelent meg.
Ott is voltak azért hibák, amihez idő kellett, hogy kiderüljön, hogy javitva legyen, de az alapok jók voltak.
Az utódoknál, a sok csili-vili mögött elveszett a játék, s azért változott 10 év alatt a világ is, valjuk be , nem a körökre osztott stratégia javára.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 10 pén., 20:54 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Adler jól beszél :)

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 13 hétf., 22:17 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 24 csüt., 19:39
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Micsoda nagy csend ülepedett le ... :shock:

Amúgy én is várom már a haverokkal a Heroes VI-ot, de mindannyian egy kicsikét félve, szimplán attól, hogy nem fog olyan élményeket nyújtani, mint mondjuk az V-ik rész. Őszintén szólva, én a Heroes III-mal is rengeteget játszottam és imádom, de most is még 19 éves vagyok és amikor én játszottam az jóval korábban volt ... Nekem nagyon nagy élmény volt és imádtam. Aztán a IV. rész már nem aratott akkor sikert, viszont az V. nagyon nagyot tarolt és barátokkal is, testvéreimmel is rengeteg és nagyon jókat játszottunk. Nagyon beszippantott a világa, a hadjárat is fergetes. Nagyon jó, fordulatos a története, pont amilyen kell.
Amit ki akarok hozni, hogy nekem meg az furcsa, hogy itt mennyien ragaszkodnak a Heroes III-hoz. Ahogy így olvasgatok, szinte azt várjátok, hogy a Heroes III 2 jöjjön ki. :D (és ezt most nem rosszból v bántásból mondom :!: ) Talán én meg a szívem mélyén a Heroes V 2-nek örülnék. De már igyekszek úgy felkészülni, hogy ez egy teljesen más játék, ami az alapjaiban hasonlít az előd(ök)re.
Ismét egy ugrás. :P Szóval szerintem annyira nem nagy baj, hogy változtatnak, és a játék ízét pedig megőrzik, mert így a következő generációt is beszippantják. Persze ez az én véleményem ... (és teszem hozzá, tényleg én is imádtam a III-at :!: )

Remélem láttátok, hogy mit akarok kihozni és remélem nem nevettek ki nagyon. :P

_________________
WhiteTiger
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 13 hétf., 22:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Pont abban az épületben fejlesztik a Heroes 6-ot ahol én is dolgozok. :) Ebédlőben szoktam látni a Black Hole-os srácokat.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 13 hétf., 22:45 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Egész jó meglátásaid vannak bár egy kicsit túl sokszor írod h "remélem értitek mit akarok kihozni belőle."
Szerintem nem kellene ilyen pesszimistán hozzáállni a dolgokhoz mert ha eleve úgy várjuk ezt a részt h ez rossz lesz meg úgy sem lesz jobb a 3nál akkor biztosan csalódás lesz.
Inkább arra kellene gondolni h a Heroes 5 mekkora siker volt a 4hez képest ugyanis bevételt hozott az Ubisoftnak és ezért készülhet most a 6dk is.
Ha azt akarjuk h mindenféle előítélet nélkül befogadjuk ezt az új részt akkor szakítani kell a múlttal.
Nem akarom én ezzel a hozzászólásommal megváltani a világot csak azt szeretném ha nem egyedül kellene majd játszanom a világ talán legjobb heroes részével persze az majd elválik h ez lesz e a legjobb de addig is maradjunk optimisták és várjuk bizalommal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 13 hétf., 23:36 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Idézet:
Ha azt akarjuk h mindenféle előítélet nélkül befogadjuk ezt az új
részt akkor szakítani kell a múlttal.

Miert kellene minden eloitelet nelkul befogadni, es miert kene szakitani a multtal? Ez kb. olyan, hogy ne legyenek elvarasaink az uj resszel szemben. Igenis legyenek, es probaljanak meg jobbat kesziteni a 3-as resznel!
Ne csak azert csinaljak, mert anyagilag szempontbol igyis-ugyis megeri, hisz alapozva a Heroes nagy sikerjatekaira amugyis garantalt profit egy ilyen jatek keszitese.
Habar a mai jatekiparra jellemzo mentalitast szerintem nem kell boncolgatnom, es, hogy a ketto kozul altalaban melyik szokott ervenyesulni. :)

Idézet:
Nem akarom én ezzel a hozzászólásommal megváltani a világot csak azt szeretném ha nem egyedül kellene majd játszanom a világ talán legjobb heroes részével persze az majd elválik h ez lesz e a legjobb de addig is maradjunk optimisták és várjuk bizalommal.

Nyugodt lehetsz, ha a vilag legjobb Heroes jateka lesz, biztosan nem kell majd egyedul jatszanod. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 14 kedd, 1:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Teki1986 írta:
Pont abban az épületben fejlesztik a Heroes 6-ot ahol én is dolgozok. :) Ebédlőben szoktam látni a Black Hole-os srácokat.


adjál nekik egy H3 cd, a mihez tartás végett...

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 14 kedd, 6:01 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
:D Kenyerezd le őket egy Heroes3 complete-vel
Nem muszáj (remélem jól írtam :? ) a visszanyúlni a régi gyökerekhez, de azért nem árt néha. Például itt lesznek (reméljük) a csatákon belül várható események sorozata, például, hogy kiönt a tenger vagy valami betegség kezd el pusztítani a csatában. Ilyen próbálkozás még nem volt a Heroes sorozatban. Inkább azt, mondom jól esne az, hogyha megpróbálnák keverni az eddigi részeket. Pl: H3-játékélmény/H2-zene/H4-hősők és varik/H5-változatos lények+fejlődéseik+még több vár

De, ez csak az én meglátásom :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 14 kedd, 13:19 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Idézet:
Miert kellene minden eloitelet nelkul befogadni, es miert kene szakitani a multtal? Ez kb. olyan, hogy ne legyenek elvarasaink az uj resszel szemben. Igenis legyenek, es probaljanak meg jobbat kesziteni a 3-as resznel!
Ne csak azert csinaljak, mert anyagilag szempontbol igyis-ugyis megeri, hisz alapozva a Heroes nagy sikerjatekaira amugyis garantalt profit egy ilyen jatek keszitese.
Habar a mai jatekiparra jellemzo mentalitast szerintem nem kell boncolgatnom, es, hogy a ketto kozul altalaban melyik szokott ervenyesulni. icon_smile.gif


Pontosan ez volt a lényege a hozzászólásomnak h ne legyenek nagy elvárásaitok de legyetek optimisták és bízzatok abban h ez jó rész lesz.
Tapasztalataim szerint akinek nagy elvárási vannak és ráadásul még pesszimista is az mindig csalódik viszont akinek nincsenek nagy elvárásai és optimista is az mindig többet kap mint amire számít talán még annál is többet mint amire egy nagy elvárású ember számítana.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség