Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 29 csüt., 18:38 
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 18 vas., 20:51
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: necropolis:)
klassz lenne a HOMM6-ban, hogy lenne ugynevezett "orvtámadás" is ami abból álna, hogy az enemy nem fordul meg állandóan+ha hátúlról, (de nem "szemtől szembe")támadjuk meg akkor lenne még bónusz sebzés is (esetleg ha van még visszatámadási lehetősége akkor nem 100%, hogy visszatámad) :twisted: :roll: :wink: 8) :lol: :D :) :!: :idea: :mrgreen:

_________________
Nekro a király, nem hat
Rá az, ami másra hat,
Nem zavarja a morál
Nem úgy, mint mindenki mást,
A földgolyó átfordul,
Ha a nekró elindul.

(:a necrok nem viccelődnek kivéve én, ezért én még veszélyesbb vagyok:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 17 kedd, 19:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 14 pén., 16:26
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Abony
Hello!

Hamarosan lesz Heroes VI. Talán 2011. :)
Magyar csapat fejleszti a Black Hole Games.
http://www.blackholegames.com/home.php
Sok sikert nekik!

Itt vannak képek is.
http://www.hardwired.hu/cgs.php?id=1667

Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 18 szer., 0:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Ti mit gondoltok az első videó után?
A jani álltal linkelt képek jól néznek ki, de ez a kis videó...rám valahogy...furcsán hatott :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 18 szer., 16:58 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nem tudja valaki a rendszer követelményeket hozzá?

Csak azért kérdem, hogy mire meglesz legyen egy tuningolt gépem hozzá :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 18 szer., 19:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Ezt most komolyan gondoltad? Még csak most jelentették be, a fejlesztés valószínűleg korai fázisban lehet, 2011-ben jelenik meg, és nem is biztos hogy az első felében. Azalatt sok minden változhat, elterjedhet a tényleges 3d, az pedig akár a fejlesztést is befolyásolhatja. :D
Rendszerkövetelményekről még nem lehet beszélni egy játék bejelentésekor, mert ki tudja mi fog még változni mire elkészül.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 18 szer., 20:55 
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 23 pén., 13:22
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Budapest
Ezt még ahogy néztem senki nem posztolta. Érdemes vetni rá pár pillantást. Gyönyörű, de eléggé egy H5-höz hasonlít, kicsit jobb grafikával. Mondjuk a végén az artifact érdekes sejtéseket keltett bennem :)

http://mightandmagic.de.ubi.com/heroes6/

_________________
I have chosen darkness to be my guide.. War is in my heart, death is by my side


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 18 szer., 21:50 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szerintem jó lesz a játék :D Így a képeket elnézve szép játéknak ígérkezik.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 18 szer., 22:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Szerintem a King's Bounty: The Legend stílusa kicsit érződik a grafika kivitelezésén.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 5:56 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Nem nagyon szeretem ha valaki leszólja a kedvenc Heroes részemet márpedig itt megtették leszólták a Wogot h a kampányai el lettek...
Én nem igazán azért szerettem bele a Heroes sorozatba mert lehetett rajta kampányt játszani de ha így lett volna akkor minden bizonnyal a HoMM4 lenne a kedvencem mert ebben lettek legjobban kitalálva.
Mikor először játszottam a H4 kampányait na az egy szuper élmény volt remek hangulata van a játéknak igazán bele lehet feledkezni és akárki akármit mond ebben a legjobb a zenei aláfestés.
Az ok amiért szeretem a Heroest az a SinglePlayer, Multiplayer, Random Map, a stratégiai elemek és a Heroes világa a kampányok csupán csak hab a tortán.
A H4 legnagyobb kudarca az volt h ugyan hozott jó elemeket de ezeket a régiek rovására tette és így megosztotta a rajongókat egy olyan világban ahol már a körökre osztott stratégia nem divat így nem lehet túl sok rajongót szerezni a fanoknak kell játékot tervezni.
A WOG úgy hozott új elemeket a Heroes világába h közben megőrizte a régieket és így javított a játékélményen.
A H5 ugyan azt akarta csinálni mint a WOG de ez is túl sokat változtatott a megszokott játékelemeken pl:a várakozás a H5ben értelmetlen, béna map generator és gyenge hősök.
Viszont azt nem értem mi a bajotok a 3Dvel?!

Én örülnék ha a H6 a WOG világát követné 3dben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 9:00 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 06 szer., 12:52
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: St. Gotthard
Igazából a heroes V hibáját egy szóban össze lehet foglalni: Ubisoft.
Tetszett a játék, nem arról van szó, hasonlított a 3-ra, jól nézett ki a 3D szerű grafika, de azért egészében kicsit hiányosnak lehetett érezni(nem sorolom fel mit értek ezalatt, mert elég sokan leírták már elég jól), és ez szerintem annak tudható be, hogy nagyon nyomta őket a kiadójuk, az Ubi, ami mint tudjuk csak egy hangyányival jobb az Activison nevü pénzharács bandánál. A kapkodásnak pedig rendszerint ára van, és ezen a játékon, de igazából az Ubi által kiadott játékok szinte mind1ikén lehet érezni, hogy nagyon szűkösen szabták meg azokat a bizonyos , határidőket, holott ahhoz, hogy egy játék ne legyen összecsapott, kell adni megfelelő időt a fejlesztésre szvsz.
És ezért személy szerint tartok attól hogy a 6-os rész is ennek áldozatul fog esni, bár én örülnék a legjobban ha nem lenne igazam :)
De ez a 2011-es várható megjelenése idő...hát...na mind1, ugyis kiderül majd milyen lesz a végeredmény.

_________________
A fájdalom elkeseredettséget szül,az elkeseredettség gyűlöletet,minden iránt,a gyűlölet összetartó erő,összetart minket,embereket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 11:02 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Kicsit off, kicsit nem.

Utrkij, a kampányos ötletedhez annyit, hogy nem tudom, játszottál-e a Winds of War-ral, gyakorlatilag pont erre húzzák fel az egészet.

A kaszt editor nem lenne rossz, csak valószínűleg baromi nehezen lehetne beilleszteni a játékba, akár történeti vonalról van szó, akár konkrétan a kaszt megalkotásáról, már ha maradunk a H5 konceptjénél, hogy minden kasztnak van valami egyedi jellemvonása (plusz nehezen lehet megkerülni, hogy emberkék verhetetlen kasztjaikkal telenyomják a játékot)

H4-H5 összehasonlítás: a H4 alapjáték kampányai szinte sehol nem épültek egymásra, ami nekem H5 után (előbb játszottam az utóbbival) halálosan zavaró volt. A kiegek kampányai pedig szintén nem voltak normálisan elhelyezve, önmagukban egészek voltak, de egyébként semmi kapcsolódási pont lógtak a levegőben. Ebben a H5 nagyon nagy fejlődés számomra. Másrészt, szerintem is nagy fejlődés volt, ami miatt nagyon szidták is a H4et, hogy a lényfelhozatal nem valami koherens, ugyebár ki akarták rakni várként az Infernót, de a lényekből megtartani néhányat, ehhez képest sokkal összeszedettebb a H5. Ugyanakkor ezzel nem szeretném azt mondani, hogy ne változzanak semmit a várak, mert dögunalmas lenne totál H5 lényekkel nyomulni H6ban is.

Map editor: a H3 óta nincsen normális, felhasználóbarát editor. A H4é nem volt az, a H5é pedig maga a borzalom, szerintem még annak is, aki ért programozáshoz valamennyire. Illetve, elő lehetne venni a WoG editorát, lenne egy könnyű, jól érthető, használható váz, a spéci effekteket meg úgyis megcsinálja, aki tudja és akarja. Az rmg-t ne is említsük, bár abból nehéz igazán jót csinálni.

Zene: számomra a H3at nem veri semmi. Az 5ben vannak jó ötletek (Dungeon kampány muzsika pl.), de a 3hoz nem érnek fel.

Hősök: nem értem igazán, hol gyengék. H4hez képest persze, mert ott seregeket vertek halálra, de H3hoz képest sokkal életszerűbben használhatóak csatában. A Dio skill treejét nem ismerem, ha jól tudom, HoFben valahogy be lehetett építeni a Skill Wheelt a játékba, kifejezetten ötletes megoldás lenne, hogy lehessen látni, milyen spécire van esély, és ne kelljen folyamatosan a Windows gombot nyomogatni.

Orvtámadás: nem rossz ötlet, akár lény speckónak sem.

Kampány történet: Nem nyomtam ugyan még végig, de el tudok képzelni nyitott szálat (orkok és/vagy darkelfek rosszfiúk lesznek, Arantir küldetésének vége, ahogy nézem, kb. ez utóbbit fogják folytatni). Plusz mindig is lehet új szálat nyitni, lehetőség bőven van, szerintem egy nagyon összeszedett világot raktak össze Ashannal, és az eddigi kampányokba is elég jó fordulatokat raktak bele (pl. Necroba visszahozni Arantirral a Half-dead stílusát), persze lehet még fokozni, ha akarják. A mindenki egy ellen ízlés dolga, nekem nincs vele bajom.

8nál több játékos: irtó klafa lenne szerintem :)

Grafika: a H5 után nekem egyelőre picit zavaró a színvilág, de nálam ez nem elsődleges szempont (ti. egy aprócska Lenovo Ideapaden nyüstölöm a játékot :) ), majd meglátjuk, mit hoznak ki belőle. Az utolsó, artis kép tényleg elgondolkodtató, lehet, hogy áttervezik (vagy csak átnevezik) a hősök elsődleges tulajdonságait/direkt harci képességeit?

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 15:40 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Nos igen rátapintottál a lényegre arra értettem a gyengeséget h a 4hez képest sokkal gyengébbek hiszen mi értelme annak h a hős közbe tud avatkozni ha nem tud nagyot ütni akkor már érdemesebb varázsolni így megint előtérbe kerül a varázslat ami felborítja az erőviszonyokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 20:58 
Avatar

Csatlakozott: 2008 okt. 26 vas., 18:55
Hozzászólások: 102
Tartózkodási hely: Debrecen
Hellblood írta:
Szerintem a King's Bounty: The Legend stílusa kicsit érződik a grafika kivitelezésén.

A számból vetted ki a szót :D

_________________
"Az élet engem már százszor pofon vágott, de én mindannyiszor vissza is adtam neki! :)"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 19 csüt., 22:29 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Remélem Sandro tovább jut a H6 világába is :D Nem tudom bárki bármit mond és szeretem az összes heroes-t a sajátosságok, technikai megoldások miatt, a Heroes 6 számomra egy teljesen új kihívást fog nyújtani, mint az eddigi részek, de remélem a számítógép, mostmár nem script alapján fog játszani, mint a H3-ban, hanem inkább mindenegyes újra töltésnél mást fog lépni a gép.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 20 pén., 9:25 

Csatlakozott: 2010 feb. 02 kedd, 13:10
Hozzászólások: 13
Udv rajongok.
Nekem is lenne par otletem a 6-ik resz kapcsan.
Mar most az elejen kozlom, hogy lenyegeben H4 rajongo vagyok, a H3 a legjobb talan, a H5 nem igazan tetszett - osszessegebe veve, mert abban is vannak jo otletek.
Kezdjem talan akkor az 5-ik resz pocskondiazasaval : a terkep megvalositasa nem tetszik, ahogy mozgatjuk az egeret hogy jobbra vagy balra nezzunk szet a terepen, a tereptargyaktol fuggoen csak bukdacsolunk a terkepen, nehezen mozdul a kep, nehez a palya attekinthetosege.Tudom hogy mindez a 3D miatt van, de nem kellett volna erre epiteni, sztem a H4 grafikaja megfelelt volna, mar csak azert is, mert az egysegek korvonala, alakja sokkal elesebb, eletszerubb mint a H5-ben, raadasul a H5-ben nagy az egysegek szinkavalkadja, eleg kivehetetlen hogy mit is akarnak ott abrazolni – legalabbis en igy ereztem, meg az egysegek takarjak egymast es igy szinte nem latod/tudod kivalasztani azt az egyseget amelyet meg akarsz tamadni.Tudom hogy lehet forgatni a csatamezot, de ki a francnak van kedve mindig, minden egyes csatanal ezt vegigcsinalni ?!
Maradjon tehat a H4 csatamezoje, az attekinthetobb.
Amugy maradjon a H4-bol az a lehetoseg hogy azt a lenyt valasszuk, akivel a legszivesebben harcolnank – ugy ertem, azt az epuletet epitsuk fel – de legyen lehetoseg arra is, hogy az epuletet felfejleszthessuk egy magasabb szinture es ezaltal a lenyeket is, ezt ugyanis hianyolom a H4-bol, joleso erzes volt a H3-ban amikor egy lenyt meg erosebbe tehettel.Ami viszont a H3-ban ****** idegesito volt, hogyha minden lenyed fejlesztett volt, nem tudtal alaplenyt felvenni a seregbe egy kulso epuletbol, akkor oda kellett kuldj egy csicska host hogy osszeszedje oket, bemenjen a varba, felfejlesszed es a fohos utan kuldjed stb.Ezen ugy lehetne segiteni, hogy 1 lenycsapat a csatamezon mondjuk 2 vagy 3 lenyfajtabol allna, tehat vagy 1 fejlett es 1 alap, vagy 1 fejlett es 2 alap lenybol.Tehat mondjuk veszel 9 behemotot mint alaplenyt. Azutan mikor van ra penzed felfejleszted az epuletuket.Mondjuk csak annyi penzed , nyersanyagod marad hogy 3 behemotot tudjal fejlettebbe tenni. Akkor ez ugy nezne ki, hogy a behemot csoportban a csatamezon latszana vagy 3 osbehemot es 6 behemot, vagy 3 osbehemot mellett 2 darab 3-as csoportu behemot. Es a terkepen akkor az alap lenyeket is fel tudnank venni a fejlettek melle, nem kellene annyit csaszkalni, ha ugy dontenenk hogy oket is magunkkal visszuk.Termeszetesen az is megmaradna, hogy karavannal jussanak el a varba, ott fejlesztjuk oket es a fo csapat utan kuldjuk oket - azaz a hos bevarna a fejlesztett lenyek csoportjat.
A H4-ben levo varazslatok tetszenek, azok maradhatnanak, termeszetesen megfejelve mind a H3, mind a H5 varazslataival.Amit hianyoltam meg a H4-ben az a varazslatok erossege. A H3-ban jo volt az a megoldas, hogy minel tobb SPELL POWER pontot szedtunk ossze, annal erosebb volt a varazslatod. Tehat mondjuk ha volt 10 SP-d akkor a villammal sebeztel 150 pontot, viszont ha sikerult osszeszedned mondjuk 100 SP-t akkor mar 1500-at tudtal sebezni egy 10-es szintu hossel is, nem volt szintfuggo a varazslatok sebzese mint a H4-ben.
A hosoket mar eleve kasztokba sorolnam tehat mondjuk volna bekezdesbol egy elf Rangered +5 tavtamadassal (magyarul asszem ez a Kosza). Viszont lehetne valasztani meg egy kulonleges kepesseget, mondjuk a kaosz varazslatot pl. Tehat Kosza+kaosz = lenne egy Kosza boszorkanymesterrel, aki mondjuk alapbol 3x tamadna es a nyilai kaoszmagiaval lennenek atitatva, pl mindegyik tuzes nyilvesszo lenne.
Egyszerubben egy mas pelda: egyszerre lehetnel Field Marshall is meg Ranger is, tehat +10% a FM miatt a seregednek, +5 tamadas a hos szemelyenek mint Ranger, de a 2 otvozese adna mondjuk egy olyat is, hogy a tavolsagi egysegeid 2x lonenek, vagy meg +10% csak a tavolsagi egysegeknek, mert parancsnok is vagy de szemely szerint egy kivalo ijasz is, aki jol kikepezed a tavolsagi egysegeket.
Tehat a hos ekeppen hatna a hadseregre : +10% tamadas a FM miatt, es +1 loves vagy meg +10% a tavolsagi egysegeknek a FM es a R kaszt keverese miatt.
A H5-ben meg ki….ttul idegesitett az, hogy gyakorlatilag egyes palyakat jatszhatatlanna es elvezhetetlenne tettek.Mar az a palya, amelyiken a demon fohossel kell kergetozni az elf hossel, mar az felforralta az agyvizemet. Utannaneztem a neten is, hogy hogyan lehetne gyozni – ott irja hogy 2 hetig nem lehet elfoglalni az elf varat mert akkor ez lesz, bizonyos helyre kell menni mert akkor ott az lesz stb, teljesen elvezhetetlen…
En azert akarok jatszani egy jatekkal hogy elvezzem es nem azert hogy kinlodjak vele.
Par probalkozas utan egyszeruen fogtam magam es letoroltem a jatekot, biztos hogy jo hosszu ideig nem fogom elovenni.

Nem ertem azt sem, hogy miert kell minden magyar generaciot meg motivaciot hasznaljon. Marmint a szavakat. Egyszeruen mar hanyok ezektol a szavaktol.
Tanuljunk magyarul :D
Generacio = nemzedek, a nemz szobol, a nemzett egyenek osszessege
Motivacio = kesztetes
Motival = kesztet, sarkall, osztonoz, osztokel – 4 szobol lehet valogatni.
Motiv = ok,okozat

Najo, nezzetek el nekem ezt a kirohanast, vissza a Heroesokhoz.
En is megneztem a Magyar csapat kepeit, nem mondom hogy nem tetszenek, de latszik rajta valoban, hogy a H5-on alapul.

Meg par szot a jatekszerkeszto programrol.Nem tudom kinek mi a velemenye, de a H4 szerkesztojet en eleg jonak talaltam, mar megtanultam benne programozni.Igaz a H3 es H5 szerkesztoit nem igazan ismerem.Az is igaz, hogy a H4 szerkesztoje leginkabb arra jo, hogy hoshoz kotott dolgokat programozzunk be, igy a H4 inkabb kedvez az olyan palyaknak ami RPG-szeru.
En magam is nekilattam egy ilyen kalandjatek szerkesztesehez, magyar nyelven, lenyegeben egy kis novellat kellett irjak amiben megvan a tortenet meg az osszefuggesek.
Cime : A dzsinn bosszuja.

Meg egy annyit, hogy eszembe jutott egy jatek grafikai megoldasa.
A jatek cime Borderlands.Rajzszeru grafika, szerintem igazan hozzaillene a Heroes meseszeru vilagahoz.Kulonben olyasmirol van szo mint az Imperium Galactica 1-so reszeben ahogyan az epuletek kineztek.Azok is rajzolva voltak es jol neztek ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 20 pén., 23:30 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 20 pén., 23:12
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv mindenkinek!
A Black Hole-ban én még nem csalódtam, a gáz csak az, hogy eddig egyik játékuk sem volt igazán eredeti: Crazy Taxihoz no komment, az Armies of Exigo a Blizzard nyomdokain halad, amolyan WarCraft 3/StarCraft klón, viszont LAN-ba nagyon sokáig lehetett vele játszani, Mark of Chaos szintén elég kevés újdonságból építkezik, de az az előnye, hogy egy felépített univerzumban játszódik, és ez az, ami a Might and Magic: Heroes VI előnye is lehet. Már a címből is lehet sejteni, hogy teljesen új alapokra akarják helyezni a játékot, a történet is majd' fél évezreddel játszódik a Heroes V előtt (ha lehet hinni a hivatalos oldaluknak). Én bizakodom, annyi biztos, hogy a zenéje világszínvonalú lesz, mint minden magyar játéknak (ld.: SWINE :D ).

_________________
Rise and rise again... until lambs become lions.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 13:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Még egy megjegyzés:
Nem tudom, ki hogy van vele, én halálosan gyűlölöm a prequel-sztorikat, úgyhogy nálam jön egy fekete pont a H6-nak.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 18:46 

Csatlakozott: 2010 jan. 15 pén., 19:22
Hozzászólások: 1
Megnéztem a képeket és nekem elsőre szimpatikus a dolog. Én az 5öt is kedveltem, ha ez is lesz olyan jó akkor én már elégedett leszek. Az egyetlen dolog ami zavart a képek megnézése után: Miért csak 3féle nyersanyag van feltüntetve az arany mellett (kő, fa, kristály)? Mi van a többivel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26 csüt., 14:18 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Nem tudom, ki mennyire figyeli a híreket, a következő infókat heroescommunityről szedtem.
A lénytermelők úgy működnek majd, mint a bányák (a külső házból érkezett lények automatán megjelennek a várban, amolyan karaván nélküli karaván. Legalább nem kell annyi szerencsétlen droid hős)

Lénytermelőt és várost is át lehet alakítani (gondolom, hasonlóan, mint a WoGban

2D városkép

Minden városnak több egyedi épülete lesz

Ismét lesznek might és magic hősök, különbség lesz férfi és nő közt

Advanced classok lesznek ismét

Nem lesznek gép által feldobált skillek szintlépéskor, ha jól értem, szabadon választható, mit fejlesztesz

Csatatérképek változó méretben és effektekkel (pl. parti csatában elárasztás)

Csatában kapott feladatok (tartsd meg a pozíciód X körig, öld meg a fekete sanyit, stb)

A h5 initjét elfelejthetjük, de állítólag init bar lesz.

Fix kamera a kalandtérképen, de 3D szerű megjelenítés (nekem erről a HOMM4 jut eszembe)

Csak 1fajta lényfejlesztés

Állítólag jóval felhasználó-barátabbá szeretnék tenni a térképszerkesztőt

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26 csüt., 21:41 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 18 pén., 1:47
Hozzászólások: 42
Izgalmas lesz ez az új rész. Magas a mérce, mert úgy gondolom, hogy legalább is játéktechnikai szempontból a Heroes 5 nagyon sok egyedi vonást adott a sorozatnak.
Én azt olvastam valahol, hogy nem lesz egyáltalán városnézeti kép, de szerencsére megcáfolt az előttem szóló kollega :-) A többfelé fejleszthetőség hiánya nem probléma, hiszen egy kiegészítővel orvosolni lehet (igazából meg is értem a lépést, hogy először a jelenlegi lényeket balanszolják) Egyedül azt sajnálom nagyon, hogy nem térnek vissza a Heroes 3 világához, nekem az sokkal jobban bejött. A grafika nagyon szép, nekem bejön.

Egyébként egy mondatba foglalva, hogy számomra mi lenne egy tökéletes Heroes játék:

A Heroes 3 világában játszódó játék, mely a Heroes 4 történetvezetését, gazdag sztoriját ötvözné Heroes 5 szerteágazó, egyedi képességeket előtérbe helyező rendszerével.

Nagyon hiányzik egy igazi, ütős történet. Nem rossz a Heroes 5 sztorija, csak szerintem nincs tele élettel, mint a négyes részben - nem lehet igazán azonosulni a szereplőkkel, hanem csak kiadják az elején az ukászt, hogy nyerd meg ezt a térképet. Remélem, ez változni fog a Heroes VI-ban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség