Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 427 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 18 hétf., 19:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Egyetértek Bogpista minden egyes szavával. Ha randomot generál a gép, az adott esetben tele lehet hibákkal, amiket ha benn hagyunk, akkor jogtalanul súlytjuk vele az egyik (vagy másik) felet. Nincs fabányája, nem lehet megközelíteni, blokkol lots grand elves stb. Ezeket ki kell venni a pályból, hogy legalább azt biztosítsuk a játékosok számára, hogy az alap létszükségletek rendelkezésükre álljanak. Tehát amikor "beavatkozunk" egy random mapba az a "gép tökéletlensége" miatt van, hátránnyal súlytja az egyik felet, aminek következtében a másik előnyt élvez.

Mugger: Bogpista mellett szeretném tanácsolni én is a STRONG monstert (legalább a balance templaten), mert ha nem is vered le pl. a 80 Rocs-ot, még másik 2-3 vagy 4 helyen összefuthatsz az ellenfeleddel. NORMÁL-on adott esetben túl korán véget érhet egy parti. S mint korábban említettem, legalább kerülne valami finesz a játékba azzal, hogy kitaláld mivel vered már be a 80 Rocs-ot, s nem helyette adott esetben a 40 ogret.

Mindez csak javaslat, ne haragudj az észrevételekért, építő jelleggel szándékoztam megírni.

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 18 hétf., 19:41 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Egy kis felvilágosítást kérnék számomra! Ezeknek a templateknek is szokásuk, hogy Spell Scrollokat helyeznek a pályára? Csak érdeklődöm, hogy lehet-e majd ilyenekkel számolni! Ha hülye kérdés, akkor bocsi! :)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 18 hétf., 21:09 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Nem tudom melyikőtök segít be a template -ek tesztelésébe, DE az biztosan tudja igazolni azt is, hogy L -es map, STRONG monsterbeállítással és nem gyakorlott randomos játékosokkal BIZTOSAN NEM fér bele a szabott játékidőbe. Ez nem szeretem vagy se kérdése, hanem szerintem tény, ha már a Nektek SEM fért bele Csizu Adlerrel, szerinted egy most elsőként randomozónak hogyan fog???

Az M -es mapon azért nyígtatok, mert "Túl nagy előny lenne a gyorsan húzható váraknak", így L -esben gondolkodunk. Akkor viszont a STRONG beállítás teszi jóval hosszabbá a meccseket, ami megintcsak nem jó.
Értsétek már meg, az 5 órai játékidő is jóval több, mint ami normális lenne, vasárnap a döntősök min. 4 meccset fognak vívni! Szorozzátok be s kiderül, hogy legalább hétfő hajnali 4 -re lenne vége!!! :) :) :)
És akkor szünet nélkül heroesoznak a döntősök, ami nonszensz és persze biztosan nem is fog megtörténni!
Szóval mindenképp gyorsítani kell, mondjátok meg hogyan másképp, mint az irreálisan erős beállítások csökkentésével???

Szóval NE mindig csak a melyik a jobb variációt nézzük, hanem próbáljuk már meg az adott körülmények közötti legoptimálisabb megoldást megtalálni, mert különben oda jutunk, hogy mindenféle használhatatlan lebonyolításai javaslatokkal kezdtek el bombázni (jelzem már megkezdődött)és akkor rángásaim lesznek! :)

Jou: Igen , akár a DD -t is felszedheted Scrollban.

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 18 hétf., 21:20 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Mugger_ írta:
Jou: Igen , akár a DD -t is felszedheted Scrollban.


Köszönöm a felvilágosítást! Ez így jó, mert akkor ha valaki beköpi, hogy van DD-je, s valaki leigazolja ott helyben, hogy nem kamuzik, akor irtóra gyorssá válik az a meccs! :)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 18 hétf., 21:27 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Bolond lenne, Jou!!! Majd a meccs végén rájössz magadtól is, hogy volt neki!!! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 19 kedd, 9:26 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Zolirobinak, Havocnak s a pályszerkesztőnek hála az 5. Heroes Budapest Bajnokságon megrendezhetjük az első HOMM5 -ös "Támadás" tornát! A verseny a Budapest Bajnokság utolsó (vasárnapi) napján, déltől kerül megrendezésre, a H3 támadással megegyező feltételekkel! Nevezési díj ugyanúgy 1000 Ft, amit ugyanolyan határidőre kell befizetni, mint a többit! Árlista majdan szintén a H3 -assal együtt kerül kiküldésre, az okt. 31 .-ei fizetési határnap után!
Kérnék mindenkit, aki indulni kívánna az ország első Heroes 5 -ös online támadás versenyén, jelentkezzen a mugger@freemail.hu címen! Azok is, akik esetleg MÁSIK versenytípusra már jelentkeztek!


Üdv. Mugger

U.i: Én biztosan indulok, csak nem akarok elsőként jelentkezni. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 19 kedd, 10:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Balance templaten nem kell tartanod az ilyen scrolloktól, skirmishen belefuthatsz bármilyen jóságba.

Megleszünk 32 ahogy nézem.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 19 kedd, 19:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ma teszteltem a skirmish M változatát, strong monsteren, szerintem elmegy, ez elég gazdag tamplate, s a unitok sem voltak olyan vészesek, 4. héten mér lehet is csatázni, ennek bármilyen várral bele kell férnie.
Viszont az M es mappon nincsenek olyan "durva" dolgok, sem scroll nem volt, sem box, de még utopia sem.
Lots Minotaur őrizte az egyik átjárót, ami szvsz verhető, a térkapuknál lots of lvl4 unitok álltak.
Modositanám a véleményem, ezen a tempen legyen strong monster, nemcsak a finesz ( by Csizu), hanem, hogy ne legyen bohóckodás a game.
Érzésem szerint nem is kell a 4 óra hozzá.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 20 szer., 18:01 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Mugger_ írta:
Nem tudom melyikőtök segít be a template -ek tesztelésébe, DE az biztosan tudja igazolni azt is, hogy L -es map, STRONG monsterbeállítással és nem gyakorlott randomos játékosokkal BIZTOSAN NEM fér bele a szabott játékidőbe. Ez nem szeretem vagy se kérdése, hanem szerintem tény, ha már a Nektek SEM fért bele Csizu Adlerrel, szerinted egy most elsőként randomozónak hogyan fog???


Szerintem nem olyan vészes, mikor én életemben először játszottam randomot Csizu ellen azt elintéztük 3, 3 és fél óra alatt (nem kizárt hogy a lámulásom miatt :D ) Balance-on, L, strong monster, és a lények nem jelentettek kihívást, igazából elég könnyen ki lehet törni nagyonrosz esetben is a 3. héten, és egy átjáró leverése után már nem kunszt a többi. Szerintem. Azóta küldtem is már jópár randomot (még párszor lealáztattam magam Csizuval :D ) és egy alkalommal sem tartott még 4 óráig sem, bár igaz hogy az én köreim kissé gyorsabbak a tapasztaltabb veteránokénál...

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 20 szer., 23:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Mugger_ írta:
Sziasztok!

Nos, próbaképp generáltam a Skirmish template -el, L -es, alvilág és víz nélküli mapokat, normál monsterbeállítással (hangsúlyozottan teszt céljára), innen letöltheti, aki esetleg véleményezni kívánná ezt a template/beállítás formát:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/egyeb ... normal.zip
Senki NE gondolja, hogy ilyenek vagy ezek lesznek a végső mapok, csak teszt céljaira tettem ki!!! Szeretném, ha aki tudja elmondaná a véleményét róla, hogy kiválaszthassuk a minden szempontból megfelelő megoldást!

Üdv. Mugger

Szia!

Átnéztem ezeket a mapokat, tesztelni nem volt kedvem, mert elszomorított az, hogy a saját területeden nincs ellenséges kóbor monster, és úgy az egész mapon kevés van! :( Ez csak az én véleményem, de fontosnak tartom a kihívást jelentő harcokat! Persze ennek előnye is van; beleférünk az időkeretbe! :) Na de milyen áron!? :roll:

Üdv: Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 1:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
nincsenek lények, az meg hogy lehet?

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 4:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 28 vas., 16:10
Hozzászólások: 1675
Lacának bizonyos dolgokban igaza van, Adler, a 2. számú mapot teszteltük Havoccal és legnagyobb megdöbbenésünkre, tényleg nem voltak monsterek a saját területen. Valószínüleg a másik kettőre is igaz. Az átjárón is símán át tudtam menni nem is erős sereggel (még én is a második hét végén :lol: ). Mondjuk azért a közbenső területen már voltak, de néhány horde hárpián kívül, ami tekercseket védett, mind verhető volt. Igaz, nem is adott sehol különleges artikat.
Mondjuk mi tartottuk magunkat a verseny előírásaihoz és még tesztelésnél sem néztük meg a mapeditort. Ugye Laca? :?
Mugger, ez így egy kicsit könnyű. :cry: :lol:

_________________
Csendesek lennének az erdők, ha csak a legjobbak énekelnének.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 6:36 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Nagy igazságot írtatok, megnéztem mindhárom mapot EGYIKEN sincs monster a saját területeken! :) :) :) Korlátlanok a fejlődési lehetőségek! :) Királyság, ennyit a hibátlan template -ekről! Sajna fogalmam sincs miért, a mapokat a megadott beállításokkal, hálózatban (egyik gép RoE, hogy a map is az legyen, másik Complete) generáltam!
Ez egy nagy csoda, de nekem inkább szomorú! :(
Igyekszem, más beállításokkal kipróbálni (gyanakszom a NORMÁL monstererősségre), de megint egy hibaforrás, amit ellenőrizni kell.

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 9:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
cat írta:
Mondjuk mi tartottuk magunkat a verseny előírásaihoz és még tesztelésnél sem néztük meg a mapeditort. Ugye Laca? :?
Mugger, ez így egy kicsit könnyű. :cry: :lol:

Ezzel mire akarsz célozni? Én nem teszteltem!!! Csak megnéztem milyen mapot kreál ez a template! :? És sajnos elég elszomorító... :roll:

Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 11:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
nem értem én kreáltam vagy 20 mappot, M, L, normal és strong monsta
Balanced,Skirmish, mindenütt voltak szörnyek, s a mappok is hasonlitottak az igazi mappokhoz.
szvsz nyugodtan maradhat, bogpista ugyis elvállalta, hogy átnézi őket, remélhetőleg a Red Bull és a kávé számlát nem htk za ránk:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 11:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Adler: Nézd meg azokat amiket Mugger linkelt fel! Azokon nincs monster a térfeleden! Tudsz küldeni nekem párat abból amit kreáltál? (laca11@tvn.hu)

Üdv: Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 18:24 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Nos, az eddigi jelentkezők névsora:

H3 1 vs. 1:

1. Kertics
2. NG
3. AAnt
4. Titi
5. Adler
6. GJodie
7. Mugger
8. Dreegar
9. Rt.
10. Cat
11. Karesz
12. Sefa
13. Havoc
14. Zolirobi
15. Jou
16. Imperátor
17. TyRoN
18. Hellblood
19. Silver
20. Teklberry
21. Laca
22. Csizu
23. Credo
24. Süni
25. Koko
26. Ssth
27. Hzsolt
28. Kady

H3 Támadás:

1. Kertics
2. Vologya
3. Mugger
4. Titi
5. Cat
6. Karesz
7. Sorceress
8. Havoc
9. Zolirobi
10. Jou
11. Hellblood
12. Silver
13. Laca
14. Csizu
15. Zomi Dudu
16. Levko
17. Ssth
18. Hzsolt


H5 Támadás ***ÚJ*** :

1. Titi
2. Vologya
3. Jou
4. Mugger
5. Cat
6. Sorceress
7. Zolirobi
8. Havoc


Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 18:35 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Megtaláltam a probléma okát, a NORMAL monsterbeállítás miatt NEM generál szörnyet a humán térfelekre!!! Ez okafogyottá teszi a normal/strong problémát, mert így természetesen kizárólag STRONG beállítás lehet használni!!! Mindenesetre generáltam újabb (most már strongos) próbamapokat:

http://heroes.hardwired.hu/mugger/egyeb ... strong.zip

Érdekességként megjegyzem, hogy ezek a template -ek borzasztóan gyengék, ha megnézitek a harmadik térképet, a kezdő fortress vár elé szépen begenerált 26 upgr. kentaurt! :) Persze simán leverhető, de még jó, hogy nem mantikort rakott oda! :)
Kezdem egyáltalán nem irigyelni Bogpistát!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 18:38 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Mugger_ írta:
Sziasztok!

Nagy igazságot írtatok, megnéztem mindhárom mapot EGYIKEN sincs monster a saját területeken! :) :) :) Korlátlanok a fejlődési lehetőségek! :) Királyság, ennyit a hibátlan template -ekről! Sajna fogalmam sincs miért, a mapokat a megadott beállításokkal, hálózatban (egyik gép RoE, hogy a map is az legyen, másik Complete) generáltam!
Ez egy nagy csoda, de nekem inkább szomorú! :(
Igyekszem, más beállításokkal kipróbálni (gyanakszom a NORMÁL monstererősségre), de megint egy hibaforrás, amit ellenőrizni kell.

Üdv. Mugger


Érdekes, ha minden jól sikerült, akkor az általam gyártott két mappon(1-1), mindkét típusnál volt háztájon monster, bár a Skirmish típusún olyan sokan voltak, hogy egy lvl. 10 hero akkor fejlődik ki rajta, ha felszedi a seer's hutból a 15k Xp-t! Egyéb probléma nincs, csak lehet az, hogy nem jól csináltam a mappot! :)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 18:53 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Mugger_ írta:
Érdekességként megjegyzem, hogy ezek a template -ek borzasztóan gyengék, ha megnézitek a harmadik térképet, a kezdő fortress vár elé szépen begenerált 26 upgr. kentaurt! :) Persze simán leverhető, de még jó, hogy nem mantikort rakott oda! :)
Kezdem egyáltalán nem irigyelni Bogpistát!


Hát hagynak maguk után némi kívánnivalót az biztos! A hibátlan térkép fogalom nem fedi 100%-ban ezen térképeket! Aztán az, hogy ki milyen vártípussal lesz, az is így fog eldőlni, hogy abból lehet válogatni, amit a gép bedobott?

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 427 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség