Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 17 csüt., 7:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Azzal kapcsolatban, hogy a hősök maradjanak-e, vagy menjenek-e vissza az eredeti helyükre, az a válaszom, hogy is-is.
2-féle hőstípust kéne csinálni, lennének vezetők (akik nem harcolnak) és lennének katonák, akik harcolnak. Vezetőt, és katonát nem lehetne egy seregbe tenni, viszont több katonát igen. A vezető erősebb lenne, és hozzá eggyel több helyre lehetne lényeket rakni.

Természetesen ebből az következik, hogy egy vezető hős nem tanulhat olyat, hogy stealth, v. combat, ezért teljesen mások lennének a primary, és secondary skilljei (Olyan kb. mint a 3-ban). Csak a mágia egyezne meg.

A várakhoz annyit, hogy 10 legyen:
Nekem tetszik ez a mágiafelépítési rendszer, jókat lehet vele csatázni, ezért minden mágiához legyen 2 vár: egy might, és egy magic. Ha ezeket keverjük, akkor nem lesz morálcsökkenés.

Most ennyit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 17 csüt., 7:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
A legfontosabbat eddig nem is mondtam:

Meg kéne oldani, hogy több féle csaatatér legyen, és lehetne olyan teret csinálni, hogy 1szerre 3, v. 4 csapat csatázik. Mondjuk egy olyan hely, ahova x-en bemenek, és csatáznak, ha megvan az x egység. Ezt csak MP-ben lehetne megoldani, mert az AI nem lesz olyan fejlett (bár, ki tudja :P ), hogy ezt felfogja.
Ha valaki győz, akkor ő kapja az öszes XP-t. Ha egy olyan csapat győz, akik 1ütt vannak, akkkor a hősök arányában kapják az XP-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 17 csüt., 8:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Lehet, hogy meg fogom bánni, de elvállalom a fordítást, de nem biztos, hogy gyorsan fogok vele haladni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 19 szomb., 16:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 02 szer., 12:09
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Hi!

Nekem is van néhány ötletem:

1.:Lehetne olyat csinálni,hogy a halott szörnyek fegyverét (Pikemannak a lándzsáját,az íjászoknak az íját és nyilát) fel lehetne szedni,és azzal harcolni,de persze az eredeti fegyverek megmaradnának és a tárgyakat csak 1 csata erejégi lehetne használni.De akkor pl. a Nagának az lehetne a képessége,hogy egyszerre 6 tárgyat is fel tud venni.

2.:Lehetne egy új lényrendszer.Meg lennének adva különböző adatok a lényekhez.(pl.: faj,szint),és az így elkészített lényeket vehetnénk fel,de csak úgy,hogy meglegyenek az erőviszonyok, pl.: egy 1. szintű lény ne üssön le 10k legmagasabb szintűt. :twisted:

3.: egy olyan progit is ki lehetne adni,amivel lényeket lehetne készíteni és hozzájuk egy külön várat,amivel nem lehetne neten játszani,csak hot seat-ben. :twisted: :twisted: :twisted: (Meg hálóban,de akkor a file-t át kell másolni a többi gépre is )

_________________
"Egy parókát húzok és felveszem a kendőt
Tárcsázd a 104-et, hívd ki a mentőt
A mister a Funk, a mister a Busta
Ez itt a legjobb rím húzz el a f*szba!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 21 hétf., 8:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
A varázslatok rendszerén váltosztatni kellene, mert a 4-ben az ordehez és firehez tartoznak a legjobb varázslatok. (Hipnotize, blind, berserker, mass slow, forgetfulness, mass confusion, mass first strike, cat reflex, mass misfortune.) Champion fokozaton a támadó varázslatok meg semmit sem érnek, tehát a többi mágia lényegesen gyengébb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: forditás
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 21 hétf., 21:52 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
ok, ha forditasz esetleg akkor a végeredményt majd küld át nekem (gepy@heroes.hardwired.hu) hogy ellenőrizzem :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 22 kedd, 7:00 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Éjszaka megálmodtam, hogy hogy lehetne a saját, egyedi egységet megcsinálni.

Először is, magadban eltervezed azt, hogy milyen legyen az egység. Menézed a különleges tulajdonságait, attackot, defense-t, aztán olyan lényeket gyűjtesz, amelyeknek vannak olyan tulajdonságaik, és attackjuk, defense-ük hp-juk legalább akkora mint a készítendő lényé.

Ezután egy városon kívüli építménybe el kell vinni (creature generator), ahol föláldozod azokat a lényeket, amikből akarod az újat csinálni. Először isa beteszed őket a generátorba, majd ezután megjelenik egy képernyő, ahol be tudod állítani a tulajdonságait. Minden egyes lény (nem fajta!) egy tulajdonságot adhat, így ha a fekete sárkány füzét, és az életét akarod neki adni, akkor 2 fekete sárkányt kell "föláldoznod". Lennének olyan dolgok amelyek kizárják egymást (pl.: Undead+mechanical, flying+teleport, stb...). Ha ezzel kész vagy akkor, még a varázslatokat kell beállítani, ezt úgy hogy a feláldozott lények spell bookjából húzod át a teremtendő lényhez. A következő képernyőn pedig kiválaszthatod az alakját (a gép kiválogatja azokat, amelyek lehetségesek, mondjuk hülyén nézne ki, ha egy fekete sárkány éppen bloodlustot varázsolna), és a nevét egy listáról, vagy beírod.

Ezután készít egy scroll-t, (5000 g /föláldozott lény) áron, ezt odaadja a hősödnek, aki beviszi egy várba, ahol van egy creature factory nevű építmény. Ezt kb. olyan módszerrel lehet felépítni, mint a grail-t.

Ha egy másik várba is föl akarjuk ezt építeni, akkor a terveket a városban meg lehet venni, és átvinni a célpont várba.

Az ötlettel a probléma az, hogy HoMM 4-alá készült.

Még 1 (folytatás): A scroll-t nem csak a városba lehetne bevinni, hanem meg is lehetne tanulni, hogy a lényt elő tudd idézni. (Persze kellene hozzá a feláldozott lénynekek megfelelő varázslat a megfelelő szinten).

Most ennyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 27 vas., 17:01 

Csatlakozott: 2003 ápr. 11 pén., 22:46
Hozzászólások: 9
hi!

Szerintem ez a lénytermelő rendszer nagyon jó, bár lehetne egy új épület, a kutatóközpont, amit össze kell kapcsolni más várakkal, és csak olyan lényeket lehetne feláldozni, amiknek a várfajtájában van kutatóközpont pl. ha egy fekete sárkányt és egy dühöngőt akarsz feláldozni, akkor kell egy kapcsolat a Might és az Asylum vár között, és egyszerre annyi lényt tudoun keresztezni, ahányszor kettő központ van. Valamint lehetnének még a térképen is sima kutatóközpontok, amelyeknek az elfoglalásánál kellene kiválasztanunk a tipust.
-A másik ötlet, hogy esetleg a lényeknek külön legyen tapasztalatuk és szintjeik és külön felszerelés, szóval lehet magas szintű egy goblin, de ha nem veszünk neki felszerelést, akkor üthet egy egyszerű husánggal, viszont egy újfiú goblinra meg hiába húzzuk rá a csúcsmodern páncélokat és fegyvereket, akkor se lesz hatékony.
-Azt is meg lehetne csinálni, hogy legalább hasonlítson egy hős a fajára, szóval a minotaur nem úgy nézzen ki mint egy ember.
- A hősöknél nem kéne leragadni a harcos/varázslónál, hanem minden várnak lenne harcosa, varázslója, papja és tolvaja. A varázsló tudna elemi mágiákat, valamint speciálisat, a pap tudna isteni mágiákat (test, lélek, elme) és speciális a tolvajnak sok képzettsége lenne: lopakodás, kémkedés, szabotálhat, lophat, felderíthet, a harcos pedig igazi hadvezér lenne, a csapatok irányítója. A varázslónak és papnak lenne vártól függő varázslatai, amit NAGYON nehezen szerezhet meg (első szintűeket még tanulhat pénzért, második szintűeket küldetésért, harmadik szinteűeket teremtmények (gonosz) vagy tárgyak (jó) áldozásával kaphat meg negyedik szintűeket tapasztalati szintek feláldozásával, ötödik szintűeket a 60-dik szint elérésénél. Ezeket a mágiákat 30-dik szinttől lehet tanulni, és nagyon erősek, például a jóknak fénymágia, gonoszaknak sötétség, vagy természetnek természet. Pl. jóknak isteni fény, pusztítja az élőhalottakat, a sötétség, pedig betegségeket terjeszt. Na, ennyi lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Mit szeretnék látniia HeroesV-ben?
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 03 vas., 7:12 
Avatar
a verbális armageddon

Csatlakozott: 2003 júl. 22 kedd, 18:23
Hozzászólások: 485
Tartózkodási hely: Komárom
Hali
Hát én magamat szeretném látnia HeroesV.
Vicceltem.
Szerintem kéne valami új faj mit töm én UFO-k,
vagy egy egy esített faj amibe legjobb lények kerülnek bele.
Vagy a HeroesIV-es lényeket minimum 3 lehessen upgradelni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 03 vas., 7:44 
Avatar
a verbális armageddon

Csatlakozott: 2003 júl. 22 kedd, 18:23
Hozzászólások: 485
Tartózkodási hely: Komárom
DiLaen írta:
Néhány ötlet tőlem is, figyelembe véve, hogy a játék eredeti filozófiája is az volt, hogy igyekezzen életszerű logikák szerint működni:

- A hősök tanulhassanak egymástól, oly módon, hogy minél több időt töltenek együtt (egy csapatban) annál több ragad egyikről a másikra.

- Kicsit merészebb: új vár és lény kategória lehetne a vízi világ, ahol is a vár tényleg a vízben lenne, (tehát alapból tulajdonsága a nehéz megközelíthetőség), sőt meg lehetne valósítani a víz alattit is. Ehhez hasonlóan lehetne égi vár is (talán az űrbe inkább már ne menyjünk ki).

- Egy másik életbeli fordulat, ami egyáltalán nincs a játékban a betegség. Ami ugye tud terjedni (új lehetőség a lények differenciálására - mert erre is lehet valamelyik érzékeny, ellenálló, ideértve a hősöket is). Nyilvánvalóan adódik a hősöknek a gyógyítás lehetősége is, illetve a betegség direkt fertőzése az ellenfélre.

- Időjárás. Miért ne lehetnének szelek, viharok, melyek megnehezítik a látást, mozgást - és ezzel szemben könnyíthetik a rejtőzködést. Lehetne olyan épület, mely képes vihart kavarni a vár körül. Lehetne időjós, aki megmondja, hol lesz vihar - segítve a stratégia kigondolását.

Egyelőre ezek jutottak az eszembe, de szerintem sok mindent lehetne még meríteni az életünkből... ja és jut eszembe, miért nem lehet megkínozni a bebörtönzött hősöket információkért, vagy megölni őket. (Utóbbi azért valami feltételhez kötve :)

DiLaen


A betegségre vissza térve.
Mi lenne ha harapássla is terjedne a betegség,
mondjuk van egy hydránk akinek ugy nem a leg higiénikusabb a szája meg harap egy sárkány,és mivel a hydra fertözött ezért a sárkány is fertőzött lesz,és a betegség miatt a sárkány elkezd mutálódni.
A hydra azért nem mutálódna mert őa vírus gazda.
Arra gondoltam hogy az új faj álhatna mutánsokból is
Egyenlőre ennyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 03 vas., 17:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 07 hétf., 23:42
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Debrecen
Hi!

Mit szeretnék látni a Heroes V-ben? Egyszerűen csak látni szeretném...


Lehet már hallottátok, azért beollózom, mégha nem is annyira témábavágó.

"Bezárt a New World Computing

2003. július 22., kedd, 11:37


Egy újabb fejlesztőcsapattal lett szegényebb a játékalkotók palettája. Legutóbb New World Computing, a Heroes of Might And Magic sorozat fejlesztőcsapata dobta be a törölközőt.


Remélhetőleg a 3DO nem fogja sutba dobni a Heroes of Might and Magic, sokak legkedveltebb stratégiai játéksorozatának fejlesztését. E kérdés azért vált aktuálissá, mert a napokban anyagi problémák miatt kénytelen-kelletlen bezárta kapuit a New World Computing, a népszerű fantasy sorozat alkotója.

A 3DO eddig a pontig még tudta finanszírozni a fejlesztők kaliforniai irodáinak működési költségeit, de a továbbiakban erre már nincs lehetőség. A probléma minket legkellemetlenebbül érintő része az, hogy a cég több olyan alkalmazottja is talált állást más gárdáknál, akik a HMM sorozat legújabb darabjának fejlesztésén fáradoztak"

Forrás: http://www.origo.hu/techbazis/jatek/20030722bezart.html

:(:(:(

Remélem nem igaz és csak valami rossz tréfa.


Csiga

_________________
"Jobb egy oroszlántól félni, mint kétszáz patkánytól." /Voltaire/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 03 vas., 19:13 
Avatar
a verbális armageddon

Csatlakozott: 2003 júl. 22 kedd, 18:23
Hozzászólások: 485
Tartózkodási hely: Komárom
:cry: remélem én is csak hogy kamu.
nehogy má most szünjenek meg létezni mikor a csúcson vannak.
még sok szép év áll elöttük :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 26 kedd, 15:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 12 kedd, 13:20
Hozzászólások: 3
Nekem NAGYON bejön a HOMM4,de (lehet hogy tök hülye kérdés)MIÉRT nem látom csaták után kiírva a kapott exp-em számát,mint az elöző Heroes-okban????????Nekem nagyon hiányzik!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 27 szer., 3:03 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Jaja, ezzel egyetértek. Szerintem is fontos lenne a csata utáni tájékoztatás. Egyébként van valami trükk, amivel megnézhető, vagy csak kiszámolható a hős csata előtti és utáni xp-jének különbségéből? :twisted:

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 31 vas., 18:50 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Hi!

Remélem ez az egész csak vicc, de nagyon rossz vicc! Már nagyon megkedveltem a heroest és ha nincs 3do, akkor vége ennek a super játéknak! Bevonul a történelemkönyvbe!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 31 vas., 19:57 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 11:16
Hozzászólások: 205
A Heroes project tovább él, ugyanis az UBISOFT ha jól tudom felvásárolta a 3DO-tól a kedvenc játékunkat :)
Don't worry! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 31 vas., 20:02 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Húúú!

Legalább egy jó hír is van :D
Már kezdtem félni :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: hmm...
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 03 szer., 20:00 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 03 szomb., 13:46
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Hajdúböszörmény
:( értelmet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 03 szer., 21:26 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Visszatérne a paladin!(heroes 2)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 21 vas., 13:02 
Heroes Team
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 20 vas., 23:21
Hozzászólások: 314
Sziasztok!

Eszembe jutott egy ötlet. Kis dolog ugyan, de szerintem sokat
dobna a játék feeling-jén.
Napszakváltás. Ha be van kapcsolva a time limit akkor annak
megfelelően változna a fény és természetesena zene is.
Time limit nélkül meg minden nap más napszak volna:
első nap hajnal, második dél, harmadik délután, negyedik este
és ez ismétlődne.

Manticore


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség