Nos akkor... jönne egy kis elemzés, megjelölve benne az általam esélyesnek tartott armadákat (de ez csak szubjektív természetesen).
H3:
Chris: Pit Fiendek szép számmal, +3-as karddal, no meg cure-ral és expert haste-el megkombózva. A szörnyek szépet sebeznek (nem véletlenül toboroztam közülük jómagam is

), és a fix gyorsaság jópár meccset eldönthet a javukra. TOP 6
HUNLorcs: És itt is a másik Pit Fiendes alakulat. A magam részéről kis beleszólást engedtem a mágiának is a dolgokba, ez viszont azzal járt, hogy nincs +3-as kardom, illetve az Expert Haste-t a szerencsére bíztam.

Ha nem szól nagyon közbe a MORÁL illetve a LUCK, akkor Chris ellen 1-1-re számítok, mivel Nymus igen mérvadó. De hogy egyébként mire lesz elég ez a csapat... majd meglátjuk.
Jou: Tactics, lichek, szellemsarik, morál nullázó és persze Moandor elengedhetetlen kelléke, a slow, ráadásnak kis death ripple. Ember legyen a talpán aki odaér hozzájuk, de ha egyszer elérik, akkor közelharcban már nemigen van esélye. Viszont hogy elérik-e... na ez már egy jó kérdés.
Lord Shaba: Varázslat nincs, LUCK viszont annál inkább.

A Harpy Hagok nagyon szemét lények tudnak lenni, néhányaknak egész biztosan borsot fog törni az orra alá, Solmyr rémálma.
Magix: Lizard Warriorok hordája + Wystan + Teleport ill. mágiaellenállás. A gyíklövészek előnye, hogy aránylag jól bírják a strapát, így akkor is bőven van esélyük, ha netán elkapnák a harcias közelharcosok.
NG: Gyakorlócsapataim között szerepelt egy hasonló alakulat, azzal a különbséggel, hogy a kard helyett néhány ogre mage biztosította a +6 attackot, ill. a küklopszokhoz Precision helyett Teleport dukált.

A barbár hős gyakran kap tacticsot, az egyszemű óriások sebzése meg hatalmas. TOP 6
Rt: Szürke macik, amennyi csak lehet, no meg plusz attack az ogre mage részéről, mindez felgyorsítva. Ehhez többet nem is kell hozzáfűzni, TOP 6.
ShurTugal: Bár bizonyára keveseknek tűnik fel, ShurTugal az apróbetűs részbe elrejtette csapata valódi titkát: az egyszemélyes Infernial Troglodyte hadsereg könyörtelen pusztítást fog véghezvinni.

Viccet félretéve, ha a scorpicorék paralyze-za néha bejön, a gyorsított minotauroszok könnyen behúzhatnak jópár csatagyőzelmet.

(egy-két jól irányzott MORÁL illetve LUCK tovább javíthatja az esélyeit.

)
Teki1986: A lövészek rémálma. Bár a 25 angyal elsőre kevésnek tűnhet, az expert slow, shield ill. anti magic igen veszélyessé teszi ezt a csapatot. A fix tactics ill. gyorsaság garantálja a lövész alakulatok elleni győzelmet.
Titi: A szokásos Titi-recept...

Gyorsítás, némi disrupt, + bitangsok hárpia, tömören összefoglalva.

Annak ellenére, hogy szvsz volt ennél már jobb csapata, TOP 6.
Trunks: Annak ellenére, hogy a hydrák bitanglassú egységek, a teleportnak köszönhetően jópárszor fog kezdeményezőként fellépni a harcokban. Az artik + a Bless igen veszélyessé teszi ezt a csapatot is.
Varosib: Keresztesek sokféle artival és varázslattal megszórva. A csapat igen összetett, emiatt viszont a Crusaderek száma sajnos szvsz kevesebb lett a kelleténél.

De a LUCK persze beleszólhat a dolgokba.
Vologya: Hogy a mester egy korábbi mondatát idézzem: "Mindig van egy-két barom, aki a varázslatokra összpontosít." Nos ehhez képest ezúttal ő maga fogadta fel Solmyrt, és egyáltalán nem tette rosszul.

A Chain brutálisat sebez, így annak ellenére hogy néhányan kifoghatnak rajta, TOP 6.
Warheart: Sok-sok magi, néhány dzsini ill. garg, no meg egy ultraszemét varázslat.

Néhány csapat ellen szvsz nem tud mit kezdeni, ennek ellenére, ha a magikat nem zúzzák le az elején, TOP 6.
H5:
Alyr: Egy első ránézésre békésnek tűnő erdőség mentén félelmetes varázslat tartja rettegésben az embert, aztán kiderül, hogy az ellenség sem igazán békés...

A fák védelme legendás, így könnyen érhet el jó helyezést.
Chris: Rémparipák pajzzsal és plusz erővel, no meg persze LUCK-kal.

A jó kezdeményezés sok meccset eldönthet Chris javára.
HUNLorcs: Zord lovagok, gyorsított, "Sorgalosított" kiadásban, no meg némi LUCK biztosításképpen.

Hogy mire lesz ez elég... majd kiderül.
Jou: Sötét lidércek variarzenállal megspékelve, melyek jópárszor elbillenthetik a mérleget az ő javára. TOP 6
Lord Shaba:Gyorsított smaragdsarik MORÁLLAL meg LUCKKAL.

Többet ehhez nem is kell hozzáfűzni, reszkessenek az alacsony kezdeményezésűek.
Magix: Magmasarik csapata extraerős télkörrel megspékelve. A sárkányok igen szemét egységek tudnak lenni, az erős középmezőnyben mindenképp ott a helyük, de akár még előrébb is.
Pukkandur: Hm... miért érzem úgy, hogy Alyr ill. Pukkandur sejthetett valamit egymás csapatáról...?

Ugyancsak Implo, ugyancsak fákkal. A mark of the Wizardos implo brutális lehet, viszont hamar kifogy a manapontból. Majd meglátjuk, mennyire lesz ez elég.
Rt: Franc tudja miért, ott van 320 steel golem, bizonyára dísznek, hiszen a csapat főerősségét minden bizonnyal az 1 master gremlin alkotja, aminek ráadásul még védelme és endurancéja is van.

Ennek ellenére azt hiszem, egy TOP 6-ost megérnek a gólemek is.
ShurTugal: Újabb fás csapat, bitangerős fireball kíséretében, ja és persze némi LUCK erősítésnek.

Ha jól játszik, sztem igenis nyerhet vele.
Teki1986: Teki ezúttal egy harcias amazonhordát fogadott szolgálatába. Kezdeményezésük a legnagyobbak közül való, így slow-val halálosak lehetnek a vérribancok.

TOP 6
Titi: A megszokott "Titi-horda". Egy kard, egy védelem, két varázslat, ütőerő, meg k*rvasok táncos.

TOP 6
Trunks: Hydra-horda, ala H5 verzsön.

A sokfejűek még mindig remekül állják a strapát és teleport assaulttal elég durvák lehetnek. Artifactok szép számmal.
Vologya: Tűzsárkányok hada, varázstárgyak, mágiavédelem, Ice Bolt, no meg persze a Maestrohoz már attribútumként rendelhető MORÁL illetve LUCK.

Bekiabálások ezerrel.

TOP 6.
Warheart: Ha valóban kijön az a bizonyos terv, akkor ez a csapat brutális lehet, bár Vogyiék ezt nem vennék biztosra.

Ettől függetlenül sztem TOP 6.
Ennyi lenne, írjatok ti is lécci!
