Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1400 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 70  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 11 szomb., 0:46 

Csatlakozott: 2004 dec. 10 pén., 13:18
Hozzászólások: 2
Kössy!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Help PLS:)))
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 11 szomb., 13:31 

Csatlakozott: 2004 dec. 11 szomb., 13:04
Hozzászólások: 1
AZ új gépemen nem megy a heroes 4 egyáltalán p2.4 ghz 256mb gffx5200 egyfojtában lefagy mindenféle hibaüzenet nkül az alp a gathering storm és a winds of war is van vkinek vmi ötlete mit tegyek????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 11 szomb., 15:57 

Csatlakozott: 2004 dec. 11 szomb., 15:53
Hozzászólások: 1
Sziasztok!
Ez mondjuk baromian nem ide tartozik, de hol tudok MOST szerezni Heroes 3 alapot?
uzletet, boltot, kioszkot, standot, shopot barmit mondjatok :)
H4 van, imadom, de szuleimnek kellene a 3.

Aki tud segiteni, irjon nekem mailt leccilecci

koszi
trilla


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 12 vas., 17:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
trilla írta:
Sziasztok!
Ez mondjuk baromian nem ide tartozik, de hol tudok MOST szerezni Heroes 3 alapot?
uzletet, boltot, kioszkot, standot, shopot barmit mondjatok :)
H4 van, imadom, de szuleimnek kellene a 3.

Aki tud segiteni, irjon nekem mailt leccilecci

koszi
trilla

Pl. Tesco, nagyobb bevásárlóközpontok, Media Markt, vagy számítástechnikai boltok. A H3 Complete most jött ki! :D

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 11:54 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
sziasztok!
Tudja valaki, hogy harcnál mitől függ, hogy milyen sorrendben támadnak az egységeim. Elég zavaró, hogy általában azokra kerül utoljára a sor, akik tudnak lőni. Valamint, ha több egységnek mondom, hogy várjon, akkor szintén nem tudom megadni, melyik kezdje ezután a támadást (így sok veszteséget meg lehetne úszni). Ezeket a sorrendeket tudom szabályozni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 12:53 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Szia felho!

Mivel nem mondtad melyikben, így akkor: H3-ban a lények speedje alapján. H4-ben szerintem full random, bár van aki azt állítja van benne rendszer... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 13:03 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
bogpista:
köszi. tényleg lehagytam, hogy miben, így utólag a H3-ról volt szó.Kár hogy így van, néha nagyon jó lenne ez is a taktikázáshoz :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 13:10 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Igen ezt már nekem is próbálták többen bizonygatni, hogy a H4-ben igen is van rendszer, de bebizonyítani még senkinek sem sikerült. Akárki akármit mond a H4 rendszere úgy ****, ahogy van, lehet, hogy van logikája, dehogy ezt én egy mérnöki diplomával a zsebemben ne tudjam felfogni, az nekem sok... Ettől függetlenül lehet, hogy bennem van a hiba :lol: :lol:
Pl.: Egyik haverommal jáccottam egy multit, és próbálta magyarázni, hogy mivel az ő championjának +x-es a morálja és a legmagasabb a speedje ezért ő fog kezdeni, ehhez képest úgy megdobtam a küklopszaimmal, hogy csak úgy zörgött, és még a thunderjeim is hamarabb jöttek... Ezt a csatát direkt lassított animációkkal jáccottuk, hogy lássuk kinek van moralja, stb... Jelen esetben nálam senki nála pedig csak a crusaider kapott... No erre varjon valaki gombot... :roll:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 14:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
felho írta:
bogpista:
köszi. tényleg lehagytam, hogy miben, így utólag a H3-ról volt szó.Kár hogy így van, néha nagyon jó lenne ez is a taktikázáshoz :(


Hali!

A H3-ban van :!: Lehet nem voltam teljesen érthető: A Heroes3-ban csata közben az kezd, amelyik lénynek a legmagasabb a speedje, és így tovább a leglassabbig. Ha waitot nyomsz az egységekre, akkor miután minden lény volt egyszer, akkor indul a mandula visszafelé. A waitelt leggyorsabb jön utoljára. Azonos speed esetén az elején azt figyeltem meg, hogy aki magasabban van a harctéren, de utánna szerintem random módon, vagy aki támad talán az is befolyásolja. Mindenesetre ebben jól átlátható rendszert nem figyeltem meg(azonos speed esetén).
A H4-meg úgy van, ahogy Nimbus említette. Full összevisszaság. :x :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 14:41 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Bogpista: Azt már én is megfigyeltem, hogy aki támad annak hamarabb jön (jöhet) az azonos sebességű lénye, a védő azonos sebességű lényétől!
A H2-ben tuti volt olyan, hogy azonos sebességűek közül hamarabb jött az aki fentebb állt, ha jól émléxem, sztem van ilyen a H3-ban is!

Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 14:43 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Az azonos speed esetet (természetesen H3 :) ), leginkább példán tudom bemutatni:

A két sereg:
1. S.pegasy (13), KentaurC. (9), Unicorn (7)
2. S.pegasy (13), Unicorn (7), Dwarf (3), S.Golem (3)

- Nyilván az alapeset, hogy amelyik sereg támad annak a pegazusa kezd. Minden kör elején ez ugyanígy van.
- Azonos seregben azonos sebességű egységnél valóban az dönt melyik egység van "magasabban" a csatamezőn (ahogy azt Cooper is jól mondta), tehát az a sereg amelyik a hős ablakban nézve "balrább" van az kezd.
- Az unicornok közül minden esetben a 2. sereg Unicornja lép előbb, mivel az 1. seregnél van még kentaur is, és eebben az esetben az dönt ki lépett régebben.
- Wait után minden esetben ugyanaz a sorrend, mint ahogy a wait parancsok megszülettek, csak fordítva.
- :!: Cooper a H3-ban a moral adta plussz lépést kivéve nincs random lépéssorrend, minden esetben kiszámolható!!! :!:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 20:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 16 hétf., 23:29
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Azt tapasztaltam, hogy a csata helyének talajától is függ a speed értéke.

_________________
Üdv: Merlin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 14 kedd, 21:35 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
evidens....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 15 szer., 20:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 16 hétf., 23:29
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Debrecen
1.
Meg tudná valaki azt mondani, hogy (H3-nál) két egység csatájakor a kulönféle talajok hogyan módosítják a harcosok speed-jét?
2.
Mitől függ, hogy egy csapat a térképen milyen hosszút tud lépni?
3.
A lépéshosszat csökkenti-e az, ha túl sok tárgy van nála?
4.
Van-e felső korlátja annak, hogy egy csapatnál hány db tárgy lehet?
Pl. egy csapatnál lehet 100db tárgy?
5.
A heroes 3 nehézségi szintjének változtatása csak a saját kezdési feltételeinket szabályozza?
A pályán lévő lények db száma és agresszivitása is változik ilyenkor?

_________________
Üdv: Merlin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 16 csüt., 0:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Imre írta:
1.Meg tudná valaki azt mondani, hogy (H3-nál) két egység csatájakor a kulönféle talajok hogyan módosítják a harcosok speed-jét?
2.Mitől függ, hogy egy csapat a térképen milyen hosszút tud lépni?
3.A lépéshosszat csökkenti-e az, ha túl sok tárgy van nála?
4.Van-e felső korlátja annak, hogy egy csapatnál hány db tárgy lehet?
Pl. egy csapatnál lehet 100db tárgy?
5.A heroes 3 nehézségi szintjének változtatása csak a saját kezdési feltételeinket szabályozza?
A pályán lévő lények db száma és agresszivitása is változik ilyenkor?


Szia Merlin!

1. A lények csatabeli speedjét a talaj befolyásolja. Ez vártípusonként változó. Leírom, hogy bizonyos várak lényei melyik talajon kapnak +1 speedet:
Necro: Dirt
Stronghold: Rough
Dungeon: Subterranean
Inferno: Lava
Fortress: Swamp
Tower: Snow
Castle: Grass
Rampart: Grass
Conflux: Grass

2. Pontosan nem tudom, de tapasztalataim alapján függ, hogy milyen talajon mozog (pathfinding). Befolyásolja a logistic, stable, illetve mozgást növelő artifactok. Ezenkívül befolyásolja a hősnél lévő legalacsonyabb speed-ű lény is. Vagyis, ha csak magas speed-ű lény van a hősnél, akkor többet tud menni.
3. Nem
4. Van korlátja az 1 hősnél levő max. artifactoknak. Úgy emlékszem 64, de erre nem esküszöm meg. De limit van az tuti.
5. Kezdésnél a nehézség állítás 2 dolgot változtat. Egyrészt a human player induló resources mennyiségét, valamint az AI ügyességét.
Easy esetén nagyon béna a gép (nagyon kezdőknek ajánlott). Normal: Itt már jobb a gép mint easy-n, de hard-expert-impossible fokozaton játszik max. ügyességgel. Ezen kívül lehetőség van hendikep-re is(csak multiplayer esetén)
Idézet:
A pályán lévő lények db száma és agresszivitása is változik ilyenkor?
Scenerio esetében ez már be van állítva az editorban, ezen nem lehet változtatni. De ha Random Mapot választasz, ott van ilyen funkció, ahol a lények erősségét lehet beállítani (Weak, Normal, Strong).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 16 csüt., 10:55 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali Gyerekek!

Azért ez nem semmi, hogy majd 6 év eltelte után is még ilyen kérdések vannak :D :D . No persze ez főleg a játék érdeme, hogy még ennyi idő múltával is képes új játékosokat vonzani... 8)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 16 csüt., 19:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 16 hétf., 23:29
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Köszi a válaszokat!
Én kb. 3 éve játszom a heroes 3-al és a kedvenc játékom.
Játék közben rá lehet jönni sokmindenre, de a kérdéseimből is látszik, hogy mennyi mindent nem tudok még.
Jó, hogy van ez a fórum, ahol lehet kérdezni és még válaszolnak is rá. Ezen a portálon vannak jó versenyzési lehetőségek is, amikből sokat lehet tanulni.
Visszatérve a fenti kérdéseimhez.
Az első kérdést tulajdonképpen azért is tettem fel, mert pl. a "Támadás" versenynél ezek szerint bozonyos lények előnyt élvezhetnek a talaj miatt.
A második kérdésemnél, a patfilding nem csak a mocsaras terepen jelent lépéshossznövekedést a logisztika pedig sík terepen?

_________________
Üdv: Merlin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 16 csüt., 22:50 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Imre írta:
Az első kérdést tulajdonképpen azért is tettem fel, mert pl. a "Támadás" versenynél ezek szerint bozonyos lények előnyt élvezhetnek a talaj miatt.
A második kérdésemnél, a patfilding nem csak a mocsaras terepen jelent lépéshossznövekedést a logisztika pedig sík terepen?


Szia!

A támadásnál éppen ezért volt homokon (sand, desert), a csata, mert így nem volt plusz speed(és + attack, defence, mert az is van, +1,+1)
A logistic a lépeshosszt növeli meg bizonyos %-okkal (10,20,30), a pathfinding, pedig a talaj okozta penalty-t csökkenti. Való igaz a mocsárnak a legnagyobb a "terrain penalty"-ja, ennél valamivel kisebb a snow és a desert, ezeknél még kisebb a rough. A többi esetében ugyanannyit megy 2 azonos hero. A pathfinding, az ilyen terrainokon növeli a lépéshosszt, a többinél nincs hatással. A logistic nem talajfüggő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 31 pén., 16:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 16 hétf., 23:29
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Lenne még pár kérdésem ill. megerősítést, kérnék némely dologban.

1, A csapatok leírásánál olvastam, hogy a griffin különösen alkalmas az ellenséges lövészek blokkolására.
Blokkoláson azt értjük, hogy az ellenséges lövész mellé állva megakadályozzuk a lövését? Csak ütni tud, ami már közel sem olyan veszélyes. Blokkolásra így többféle lény is képes.

2, A saját lövészünk elé állva, pl. griffinnel csökkenthetjük-e az ellenséges lövész sebzését?

3, Ammo cart (lőszerkocsi) nélkül a lövészek meddig tudnak lőni?

4, Létezik-e lövésfelező varázslat? Ez a gyengítő sugár lenne?

5, Az angyal azért nem szereti az ördögöket, mert 150%-ot sebez ellene?

6, A vakítás expert tűzvarázslattal azért jó, mert így magasabb szintű lényeket is tudunk vakítani (pl. Azúr sárkány)?

Üdv: Merlin

_________________
Üdv: Merlin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 dec. 31 pén., 18:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Hali!

Pár gyors válasz:
1.: A blokkolás azt jelenti, hogy a lövész elé állsz 1 egységgel, ígfy az nem tud távolra lőni. Nemcsak griffinnel, bármivel. A lövészek többsége kevesebbet sebez ha "melee"-re kényszerítik. Kivéve a no melee penalty-s lövészeket.
2.: Az ellenfél lövészének sebzését nem lehet csökkenteni azzal, hog eléállsz. (H3)
3.: Minden lövésznél más és más, de ez fel van tüntetve a képességei között (shot)
4.: A Forgetfulness varázslattal tudjuk "elfelejtetni" a lövészek lövését. Exp. water magiccal kombinálva totálisan elfelejt lőni. A nélkül pedig bizonyos %-al csökken. A Disputing ray (gyengítő sugár) az a megtámadott lény defence értékét csökkenti. Én általában levakított erős ellenséges egység ellen szoktam alkalmazni, mikor már nincs más ellenfél.
5.: Fordítva. Az angyal azért sebez +50%-ot mert "nem szereti" ---> Az ősellensége. Úgy mint a Titánnak a Fekete sárkány
6.: Expert blind esetén ha megtámadod a vakított lényt, akkor feléled ugyan, de nem támad vissza. A lények vakíthatósága nem függ a fire magictól.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1400 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 70  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség