Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 281 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 17 kedd, 23:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Mindenki aki részt vesz, annak GL HF.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 2:29 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Nekem van még 1-2 nem tiszta dolog:

- mennyi a max ill. min. létszám?

- mi a lebonyolitási rendszer, egyenes kiesés, vagy csoportmeccsek

- a game all random, de a 3 diplos hősön kivül bárkit kinevezhetek főheronak,akik a tavernből jönnek?

- diplo skill lehet vagy sem? (nekem ugyan tök mindegy, de ha igen, akkor miért vana 3 csöves kitiltva?)

- hogyan dől el ki lesz a piros ill. a kék (L map miatt nem hiszem, hogy lesz red rush, bár ismerve a generátor álltal csinált mappokat, nem elképzelhető, hogy a várak egymástól 3 napra vannak, random rulz)

ezekre, főleg az első 2 kérdésre szeretnék válaszokat kapni, én szivesen elmennék, bár most az 1x gépet nem tudnék vinni:(

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 3:21 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
bogpista írta:
Idézet:
Minden faj a saját terepén kezd,amely bővelkedni fog
ásvánnyal es pénzel.(

Ha ez így van, akkor vagy nagyon sok pálya van, vagy a delikvensek nem választanak várat, azt kapják ami jön. Ami érdekes dolgokat szülhet.
De azért erre kíváncsi lennék. (ugyanis ha fix mapként funkcionál a pálya, a terepi adottságok nem változnak a várválasztás után). Vagy jó sok pálya van, amiben minden variáció fellelehető.


Igen, ezt (is) próbáltam korábban fejtegetni, csak valószínű túl hosszú voltaz üzenet és el se olvasta senki :? . Majd legközelebb én is kihagyok minden 2. betűt, hátha úgy olvashatóbb lesz. :lol: Meg az se derült ki, hogy akkor a hagyományos, eredeti sablonokkal generál-e a gép (mert az szinte mind nagyon gáz és sok különböző van azon belül is) vagy nem. De lehet, hogy ez is túl akadémikus kérdés...

Nimbus írta:
Hali!

Nem lesz tíltott varázstárgy,sem varázslat (kivétel lásd feljebb)…

Angel Wings, Combó artifaktok???


Hát igen, ennyit az 1.4-ben generált pályákhoz... meg akinek 1.4 verziója van. Bár gondolom egy jó heroes-fanatikusnak minden verzió megvan és ez nem lehet gond...

Nimbus írta:
Minden jó indulat mellett is az a tiszta ha két dolog közül választunk:
- mindenki által megismert fix mapok (ez lehet randomból átalakított is)
- ballanced random map templatek


Igen először én is azt hittem, amit te, hogy azért kell átalakítani fix pályává a randomot, hogy akár előtte, akár közben megismerhető legyen. Különben randomot generálni a helyszínen is lehet.

Energy Master írta:
De a jo startega mindent ki tud hasznalni,ami a palyan van.Lehet egyik terfel kicsit taposabb mint a masik,de ez olyan mint a profi poker,neked abbol kell jatszanod es nyerned amien lapot kapsz.Igaz igy tobb szerepe van a szerencsenek mint nalatok,de ez teszi izgalmassa a jatekot.izgulok mindig hogy nehogy lemakoljon valaki.Megis tudok nyerni 10-bol 8szor ha jobb vagyok.Ha meg nem uzi komolyan az ellenfel a gamet akkor 10bol 10szer.Biztos vagyok benne hogy nalatok lesz egy ket player aki jon es elpusztit minket,nem fog gondot okozni neki semmien versenykornyezet.Elgondolkoztam hogy mien verseny lenne akkor ha mindenki minimum ugy jatszan mint en.Durva lenne.Jo partykat akarok.Gyertek sokan. GL HF Hajra!


Erre nem is tudok mit írni. Ilyen melldöngetést már olvastam itt nem is olyan régen, most viszont nem követem el azt a hibát, hogy erre reagálok. Csak megjegyzem, hogy Mastino-val (azért nem egy külföldit írok, mert azt itt nehéz lenne leellenőrizni, őt viszont meg lehet kérdezni, ha vki akarja) mostanában lenyomtunk vagy 50 random LARGE gamet és gyakorlatilag a legkiegyensúlyozottabb szabályok mellett is képesek apró dolgok eldönteni a játékot, hol ide, hol oda. Régebben pegig, amikor nem limitáltuk a dwellingeket, akár 1-2 LVL1 dwelling eldöntötte a játékot. Ez részben cáfolja azt, hogy itt mindent meg lehet fordítani, másrészt meg megerősíti, hogy a szerencsés terepen sok minden múlik. Ennyit a 10-ből 8-hoz, meg a jó stratéga mindent ki tud használni című fejezethez...

Azért nagyon kíváncsi lennék egy dragon dwelling + PoS-t mivel lehet megfordítani pl, ha csak 1-1 vár engedélyezett. Vagy ha mondjuk castle vagyok és látok a vár körül 3 conservatoryt. Mennyi sansz van rá, hogy 2. héten nem leszek az ellenfél várában? Fix pályán játszók ilyen "veszélyekkel" nem nagyon találkoznak, de mivel a pálya randomból lesz átalakítva és a NO RULES mindent visz, azért erre fel kell lélekben készülni.

Mindenesetre én csatlakozva bogpistához, ebből kimaradok. GL HF mindenkinek, aki részt vesz. Majd a verseny után tegyetek fel légyszi egy beszámolót az eredményekről, tapasztalatokról.

U.i.: Még valami: Random large (UG nélkül!!), 130%-on, 6 perccel (ez főleg a view air, meg view earth miatt kell (szerintem). 4 percnél nincs idő ezekkel nézegetni. Igaz ha lehet nézni az editorban a pályát, akkor erre nincs is szükség (az elején legalábbis) az 6-8 óra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 3:44 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Adler írta:
Nekem van még 1-2 nem tiszta dolog:

- diplo skill lehet vagy sem? (nekem ugyan tök mindegy, de ha igen, akkor miért vana 3 csöves kitiltva?)


A 3.2 editorban a Map specification menüben ki lehet tiltani hősöket, artifactokat, skilleket is, sőt még varázslatokat is a pályáról. Így a diplot is. Ha jól tudom onnantól kezdve azt a skillt semmi nem adhatja neked oda (de azért erre nem vennék mérget: nem tudom, hogy ez az universityre is vonatkozik-e, elvileg kellene). Ha nincs víz, akkor a navigationt se kellene bent hagyni ezen az elven.

Elvileg a combokat is ki lehet(ne) így tiltani a pályákról. De a necro combot, meg az armor of damned combot szerintem nem lehetetlen összerkani. Artifact merchant, blackmarketek sokat segíthetnek összevásárolgatni, ami még hiányzik. De az elixir of life vagy a Bow of Sharpshooter se kellemes a döntő csatában. Kevés és alacsony szintű komponensből össze lehet hozni bármit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 10:56 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Imperator01 írta:
Hát én azért a bb verseny mapokat se jelenteném ki teljesen balanced mapoknak! Dragon utopia, meg a sok jó cuc értelmetlené teszi a gameket! Mindenki 600 manábol vagy még többől gazdálkodik, a legtöbb játék kimerül az earthelementalok idézéséből, én inkább játszok random mapokon, ahol jobban kiderül ki tud jobban alkalmazkodni a pályához.Az ellenfél állandóan el van zárva, nehogy már estleg lehessen rusholni ezzel is gyorsabb lenne a game!


Hali!

Imperator: A fix BB-s mapoknál a lényeg az esély egyenlőségen vagyon... A fő szempont, hogy mindenkinek ugyan annyi esélye legyen megkapni a cuccokat. PL. minkét oldalon két random relic és egy-egy utópia. Természetesen ez luck függő, no de azt azért te sem gondolod komolyan, h a random mapok kevésbé luck függő? Rusholni miért ne lehetne? Így kapásból nem tok olyan mapot (BB) ahol ne lehetne akár a második héten át menni... akár 21 C.Hydrán is...

Connan: Ott a pont! :wink:

Energy Master: Egy végleges az esetleges megfogadott tanácsokkal felvértezett szabálygyűjtemény talán most már időszerű lenne... :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 11:46 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Hát igen! Én is csatlakoznék az előzőkhöz, a szabályokhoz tényleg kellene némi korlát, mert nem mindegy a játék szempontjából: A H&R-hez főként , mert az főként várközelben veszélyes (Pl. ha a főember előtt átsuhan 3x 1 armás fickó, akkor nem sok minden marad, skill ide vagy oda) A kombókhoz meg annyi, hogy pl egy AngelicA.-t vagy 1 Power of t. D.F.-t tényleg mák kell összerakni, de egy Elixir-t, wagy egy Bow of The Sharpit elég nagy eséllyel lehet összhozni, s nem éppen rosszak pl. ezek!
De hát a szervezők tudják, mindenesetre én lenéznék!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 16:19 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 13 pén., 23:02
Hozzászólások: 118
Tartózkodási hely: Cegléd
A lebonyolitasi rendszerre van tobb otletunk is ,azon mulik a nevezesi hatarido lejartaval mennyi resztvevo lesz.A diplos hosok azert vannak betiltva mert tul nagy elony alapbol azzal kezdeni.A tavernaba sem fognak jonni.De a diplo kepzetseg nem lesz tiltva.A bugokrol majd ertekeznem kell veletek,sztem mindengyiket be fogjuk tiltani,nalunk elviekbol nem hasznalja oket senki.De ez raer a helyszinen.Nem lesznek egymas szajaba a varak,kiegyensulyozasra torekszunk,ezert dolgozunk a sok palyan.Amikor neveztek kuldjetek el azt nekem ,hogy mien varral lesztek.A sorsolaskor(amit semleges szemely fog vegezni ) penzfeldobassal dontjuk el a kezdo színt.Aztan majd kiirjuk a sorsolas eredmenyet ide.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 16:25 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 13 pén., 23:02
Hozzászólások: 118
Tartózkodási hely: Cegléd
A szallaslehetoseg el van intezve.Kicsit draga de csak ennyire tudtam lealkudni.Ha szerencsetek van akkor a koleszben lesz hely.(ha legalabb 30ember osszejon)
Szalloda + etterem: 2500Ft - /ejszaka ,reggelivel / fő.
Kolesz , ha osszejon: 1500Ft -minden nelkul / fő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 16:27 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 13 pén., 23:02
Hozzászólások: 118
Tartózkodási hely: Cegléd
A helyszin kozeleben van ejjel-nappali,kinai etterem.Lehet pizzat rendelni.
Tesco tiz perc.
Kerdes : van e igeny helyi büfére?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 16:46 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Szia
látom nem alszol, szervezed rendesen a dolgot, a lebonyolitási rendszer azért fontos, hogy tudjuk mire utazunk le.

Ki milyen várral lesz, komolyan?
nem all random?

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 16:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Nimbus írta:
Imperator01 írta:
Hát én azért a bb verseny mapokat se jelenteném ki teljesen balanced mapoknak! Dragon utopia, meg a sok jó cuc értelmetlené teszi a gameket! Mindenki 600 manábol vagy még többől gazdálkodik, a legtöbb játék kimerül az earthelementalok idézéséből, én inkább játszok random mapokon, ahol jobban kiderül ki tud jobban alkalmazkodni a pályához.Az ellenfél állandóan el van zárva, nehogy már estleg lehessen rusholni ezzel is gyorsabb lenne a game!


Hali!

Imperator: A fix BB-s mapoknál a lényeg az esély egyenlőségen vagyon... A fő szempont, hogy mindenkinek ugyan annyi esélye legyen megkapni a cuccokat. PL. minkét oldalon két random relic és egy-egy utópia. Természetesen ez luck függő, no de azt azért te sem gondolod komolyan, h a random mapok kevésbé luck függő? Rusholni miért ne lehetne? Így kapásból nem tok olyan mapot (BB) ahol ne lehetne akár a második héten át menni... akár 21 C.Hydrán is...

Connan: Ott a pont! :wink:

Energy Master: Egy végleges az esetleges megfogadott tanácsokkal felvértezett szabálygyűjtemény talán most már időszerű lenne... :wink:

Az nagyon jó stratégia, hogy szinte majdnem minden fel van épitve egyes pályákon, hemzseg az ásványoktól! Egy két map kivételével! A dragon utópia is luck függő ennyi erővel nem értem miét van letiltva a dd meg a fly végülis ahhoz is luck kell.... És nem azt mondam hogy a random map az nem luck függö, de a kreativabbnak kell lenni mint egy 127-szer átvitt pályát amire már hónapok óta készülsz...... És miért tudsz átmenni 21 hydrán ? mert már név szerint is ismered mindet....... Annyiszor játszotál rajta!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 17:01 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
A 21 CHydrás map nevezetesen az Ellenséges szomszédok... Ezen a mapon 3-szor játszottam tétmeccset, mind háromszor másképpen... :shock: 2-szer nyertem 1-szer kikaptam. A sorsiróniája, hogy amikor a leggyorsabb voltam akkor kaptam ki... :wink:

A többit majd személyesen szívesen megbeszélem Veled... (pl. 4. BB) 8)

Bocs, ezt nem állhattam meg... :oops:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 17:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Nem értem, miért kérsz bocsánatot? Szólás szabadság van :twisted: :twisted: !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 17:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ez nagyon off.
van aki a randomot szereti, van aki a fixet.
csak tudd a fix mappon mindenkinek ugyanzok a lehetőségek, bánya és resources ügyben, még randomon ez nem igy van.

on

néhány javaslat a versennyel kapcsolatban:

- már előre legyen eldöntve és lefektetve a lebonyolitási sorrend,ha ott és akkor akarod ezt intézni, az a drága játékidőt veszi el, másrészt hosszú percek észosztásából merül ki ti. mindneki mondja a magáét.
ha ez megvan előre senki sem sértődhet meg, elégedetlenkedhet, hogy Ő speciel nem ezért jött.

- a sorsolás ott a helyszinen legyen megtartva, ez nem sok idő, viszont igy a legizgalmasabb és fair.


ha mégis ugy lesz, hogy lehet választott vár, akkor ez legyen titkos, majd minden jelentkező elküldi mailban. ( szereintem ne legyen, de nem az én szavam számit,de sokat ront a játékélményen)


egyenlőre ennyi.
3rd party host lesz?

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 18:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Adler írta:
ez nagyon off.
van aki a randomot szereti, van aki a fixet.
csak tudd a fix mappon mindenkinek ugyanzok a lehetőségek, bánya és resources ügyben, még randomon ez nem igy van.

Őöö, ez nem teljesen van így. Teljesen más a játék egy alap ToH-os mapon és egy agyonturbózott BB-s mapon. Nem rosszak a fix mapok, van közötte sok jó. Csak 1 dolgot kell tenni és faszán kiegyensúlyozott lesz: NO LVL5 SPELLS :!: :!: :!: Így nem az dönti el a csatát, hogy van 1000 manapontod és elementálhordákat tudsz idézgetni.
A jobb random templaték ritkán cseszik el a kreálást.

Adler írta:
ha mégis ugy lesz, hogy lehet választott vár, akkor ez legyen titkos, majd minden jelentkező elküldi mailban. ( szereintem ne legyen, de nem az én szavam számit,de sokat ront a játékélményen) 3rd party host lesz?


Nem a helyszínen lesz a generálás, már átalakított mapok lesznek (tk. fix mapnak minősül). Azonban ha saját terepen akarnak a várak lenni, akkor nem indulhat ugye all randommal a game... Így nincs3rd party host se.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 19:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
nálam felejtő a no lvl5 spell rules.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 19:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Nem erre a ceglédi versenyre írtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 19:47 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Imperator01 írta:
Az nagyon jó stratégia, hogy szinte majdnem minden fel van épitve egyes pályákon, hemzseg az ásványoktól! Egy két map kivételével! A dragon utópia is luck függő ennyi erővel nem értem miét van letiltva a dd meg a fly végülis ahhoz is luck kell.... És nem azt mondam hogy a random map az nem luck függö, de a kreativabbnak kell lenni mint egy 127-szer átvitt pályát amire már hónapok óta készülsz...... És miért tudsz átmenni 21 hydrán ? mert már név szerint is ismered mindet....... Annyiszor játszotál rajta!


Én speciál a fix pályát nem a gazdagsága miatt nem komálom. Nem lehet 200%-on jó gamet nyomni egy Desert Waron v Giant Waron? Vagy nincs olyan random, ami olyan gazdag, hogy 130%-on is belefér a 7-8 hős első nap és mégis lesz castle + lvl7? Dehogynem!

A fix szerintem a kiszámíthatóság és begyakorlottság miatt nem olyan érdekes (legalábbis nekem). Ugyanazokat a csatákat, ugyanazon a csatamezőn megvívni állandóan, ez az amit én nem szerettem annyira. A randomon (evlileg) nem láthatod előre mi lesz 2-3 hét múlva, meg ha látsz lots chaos hydrát, akkor arról nem tudod biztosan hogy 21 (hacsak nincs visionod, vagy nem küldesz neki egy kémet próbaképp).

Mégegyszer felhívnám a figyelmet valamire a vár/hős választás kapcsán.
Ha a generátor a hagyományos sablon alapján generált egy RING nevű templatet mondjuk, ott nem lesz gond az ásványokkal. Lehet egy csomó hősöd és rámehetsz a lvl7-re első héten (pláne 100%-on). Ha viszont a template neve Dwarven Tunnel (bár nem biztos, hog az megy L+Ug-ben) vagy 8MM0, akkor 3-4 hősnél többet azért ne vegyél, és kezdjél town hallal első v. második nap. Ezért nem ártana elmondani a résztvevőknek, hogy mi a generálás alapja, mert akkor lehet hogy mindenki elgondolkozna, hogy milyen kilátások vannak pl lvl7-re és nem automatikusan castlet v necrot v fluxot választana. Bizonyos pályákon a bányák az alapkörzetben vannak, máshol a 2. zónában, van ahol meg sehol! Ezt se árt tudni, ha devilt vagy valamilyen sárkányt akarsz építeni, mert könnyen lehet hogy eleve esélytelen vagy rá.

A másik dolog: L + UG-ben egyik felet be szokta tenni az alvilágba (mint már mondtam a dungeon és az inferno pályázik erre jó eséllyel). Most nem akarok senkit elkeseríteni, de aki ott kezd az kb fele akkora tereppel, fél-harmadannyi ásvánnyal számohat. Ilyet már kb 100-at láttam hagyományos generálásnál, nem a levegőbe beszélek.

A legjobb megoldás az lenne, ha csak pár pályát alakítanátok át csak, azokat felnyomni a netre, hogy mindenki letölthesse és tanulámnyozhassa. Aztán valamilyen lebonyolítási formát kitalálni (akár KO, akár csoportok szerinti megosztás v svájci rendszer) és egy adott körben minden pár azt az egy pályát nyomná sorsolt színekkel. Köv fordulóban meg egy másikat.

Még lehetne színesíteni a dolgot úgy is akár, hogy egyik fordulóban egy gazdag pálya, másikban egy átlagos, harmadikban kifejezetten nehéz pályát berakni. Minden típusra van megfelelő sablon a TOH vagy WW oldalon. Igaz, van ami nem megy L + UG-ben, de én nem is erőltetném ezt ennyire. Az XL vagy a sima L is sokszor nagyon jó és rövidebb is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 20:08 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
hát majd meglátjuk mi lesz
biztos tudják a szervezők, bár én jobban birtam volna az ottani generálást, valamilyen temp alapján - bár nekem a nevek sokat nem mondanak - az, hogy mindnekinek csak 1 vára lesz, előrevetit, hogy jo kis csövezés lesz, s elveszi a random map meglepetéseit is, mindig jó érzés nyomulni elfoglalni valami várat, mégha nem huzom is.
No meg, a fortress,stronghold elvesziti a lehetőséget, hogy valami normális spellhez is jusson.
Ilyen feltételek mellett csak egy tipus lehet a nyerő:)

de már megint offolunk vadul.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 18 szer., 21:37 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Archonnan, amiket irtál abban teljesen egyetértek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 281 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség