Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 12 hétf., 15:27 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
DiLaen írta:
Az az igazság, hogy a külhoniak már jócskán előttünk járnak, jól el kéne olvasni, amit eddig összeagyaltak. Például nekik sem közönbös az időjárás kérdése, egy teljes topic csak arról szól.

Az egész átnázése nélkül, szerintem kár mindent rájuk zúdítani, csak ez meg időigényes.

Közben eszembe ötlött még valami. Miért van az, hogy az artifact-ok szimplán csak látszanak. Szerintem kötni kéne őket a felderítés képességhez (nem egyszerű, mert ha egy hősnek az nincs, és már nem is tanulhat, akkor sosem fog találni ?!), illetve a talaj minőségéhez - sűrű erdőkben, vagy lávában nehezebb meglátni, találni, mint a füves terepen.

DiLaen



Jo lenne elolvasni , de sajna az angol tudasom meg nincs olyan szinten hogy nekivagjak egy forum elolvasasanak. :(

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 12 hétf., 16:17 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
:lol: Akkor ezek szerint az egyik MainHero-nak (vagy SuperHero-nak) figyelnie kéne a külföldi oldal tartalmát, és kommentálni. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 06 pén., 17:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Nem tudom, hogy beírta-e már valaki, most nem olvasom végig a fórumot, de most jutott eszembe valami, ami tetszene a Heroes 5-ben. Jó lenne, ha a hősök úgy jelennének meg, mondjuk csata közben, ahogyan fel vannak cuccolva. Pl. ha van nála egy köpeny, az látszódjon rajta, vagy, ha nála van egy bizonyos kard, akkor azzal harcoljon, illetve ha van nála egy spéci íj, akkor az legyen a hátán, és ranged attack esetén azzal támadjon. Nekem tetszene, ha a hősök kinézetükben egyedibbek lennének.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 12 csüt., 22:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Néha a legegyszerűbb ötlet a legjobb!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 17 kedd, 10:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 11 szer., 11:45
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Orosháza
Üdv Mindenkinek!

Nekem is eszembe jutott néhány dolog, ami talán kicsit jobban realizálná az öszefüggéseket a Homm-ban:
- csata közben a sereg nélküli elmenekülés is kerüljön bizonyos összegbe, melynek legalább egy részét az ellenfél kapja meg!
- örömmel konstatáltam, hogy a WOG-ban már kiegészítő tulajdonságokat kaptak a "gyenge", eddig nem sok mindenre használható artifact-ok, így ez a dolog megoldódott magától.
- mindenképp várnék az 5-be, legalább 3-4 teljesen új várat, új lényekkel, új artifact-okat, esetleg ásványokat, stb.
- a 4-ben nagyon zavart (bár nem sokat játszottam vele, mert inkább 3 párti vagyok), hogy 1 nap borzasztóan keveset tudtam menni a hőssel. Ez főként a játék elején volt zavaró.
- jó ötletnek tartom az előttem szólók egyikét, miszerint ha a bányához vezető utat egy egység állja el, akkor ne is termeljen a bánya és szépen ügyesen tegyük szabaddá az utat (mint a karavánnál).
- a 4-ben nagyon teszett, hogy választani lehetett az azonos szintű lények közül, hogy melyiket akarod "megépíteni", azonban (mint homm3 fanatikus) hiányolom az upgrade lehetőségét. Nem nagyon van mit kombinalni, nincs mivel taktikázni az építkezések során.
- Tapasztalatom szerint a 4-ben játékot jelentősen lassítja az, hogy a pálya kezdetekor jelentéktelen az arany bejövetel, de később aránytalanul nagy is lehet. Ezen lehetne mit korrigálni.
- nem tudom Ti hogy vagytok ezzel, de a h4-ben még eléggé zavart a hős terep mozgásának bizonytalansága, vagyis hogy nem tudtam pontosan hogy hol fog megállni, hogy eléri-e a semleges egység, hogy nekimegy-e ha odaállok, ilyesmi...
- ha már megjelennek olyan varázslatok (bár a 4-ben tudomásom szerint már nem volt), mint Fly, akkor talán nehezithetnék a varázsló dolgát azzal, hogy mondjuk megjelenik egy kis repülő szerkezet (pl. Warcraft II.) és abba ugyanazokkal a feltételekkel kelljen beszállnia mint a hajóba... vagy nagyon elrugaszkodtam? :-)
- Az eljövendő 5-ben is lehetne kihalás, de ez is lehetne többféle, mint pl. csak a 3. szintűeket érinti, vagy mindenkit a várban, de csak 10%-ban, stb...
- végezetül a gyári cd-n ne csak 10-15 pálya legyen (h4)! Bár ezt a problémát orvosolni lehet pl. erről az oldalról is :-)

Hirtelen most ennyi jutott eszembe... :-)

Egyébként gratulálok az alkotóknak, nagyon jó az oldal, szép és tartalmas!

Üdv:
Viktor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 18 szer., 15:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Ha szeretnénk gyökeresen megnehezíteni az életünket, akkor hozzunk összefüggésbe olyan dolgokat, amik eddig teljesen függetlenek voltak egymástól.

Például amikor valamit építünk egy várban, akkor azt ki építi?! Egy épület létrejöttét nem csak anyagi forrásokhoz, hanem lények idejéhez is lehetne kötni - ami egyben azt is jelenti, hogy a lényeknek lehetne egy új "építés" tulajdonsága, mely meghatározna a belőlük szükséges mennyiséget az építkezéshez. Természetesen a megvásárolt lényeknek mindössze a várban kéne tartózkodniuk - és elhasználniuk az aznapi "lépésüket" az építkezéshez, másnap ugyanúgy meg lennének, és mehetnének a dolgukra.

Hozzáteszem, hogy a lények többi tulajdonsága mellett az "építést" is befolyásolhatnák jótékonyan a hősök tudományai, másodlagos képessége(i).

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 18 szer., 15:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Tovább gondolva az előzőt egy kis vidámság: Mennyire mókás lenne, ha mondjuk egy építkezős napon megtámadnák a várat, és a csata közben az építő lények a háttérben fűrészelnének :)

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 19 csüt., 11:32 

Csatlakozott: 2003 máj. 24 szomb., 14:23
Hozzászólások: 5
Legyen olyan a játék mint amilyen a Heroes 3 volt a 2-nek, azaz teljesen ugyanaz, csak eszméletlenöl feltuningolva. Természetesen ezt úgy értem hogy a Heroes 5 inkább a harmadik részre hasonlitson mert a negyedik az szerintem botrányos volt.

_________________
http://evilboris.sonic-cult.org


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 19 csüt., 12:29 

Csatlakozott: 2003 jún. 19 csüt., 12:22
Hozzászólások: 2
Üdv mindenkinek, még új vagyok errefelé, hisz nem nagyon jutok/jutottam eddig netközelbe. Annyi mindenesetre biztos, hogy szeretem a Heroes-t, már az egyet is sokat nyüstöltem. Pillanatnyilag csak két dolog jut eszembe, ami a négyben roppant módon idegesített, és másként lehetne az ötben. A várostrom. Szerintem ide nem kell kommentár. A másik pedig, a hősömnél található tárgyak megjelenítése a csatában. Roppantul idegesített a nekromantám botra támaszkodós rugdalózása a csatában, mikor nyóckezes pallos volt nála... Olyan Diablo-szerűen képzeltem el.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 20 pén., 23:27 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
Üdv!

Ahogy én látom: a heroes4-nek három fő bűne van:
1: A hősök istenekké lettek. Gondoljon bele az, aki játszotta a testvérjátékot, a Might&Magicot, mekkora kunszt volt leverni akár egy sárkányt is! Én ötvenes partival mentem a Longfang nevű sárkány ellen, mit ne mondjak, majdnem kinyírt...
Másik játék, Disciplines: a hős kinyírhat(hozzáteszem hogy nem kezdő!) kb. egy sárkányt, de nem ötvenet! Nincs megadva a lények rangja! Egyszerűen röhejes, hogy elindul egy nyighaj barbár vagy akárki, és végigver mindenkit a pályán :evil: ! Akkor minek a lények ?! Elég venni két hőst, hadseregnek nyista értelme van.
2: Végignéztem a várak lényleosztását és szerintem baromi nagy képzavarok fordulnak elő! A h3-ban csak egy-két alig észrevehető baki volt, engem pl. zavar a kentaur a jó oldalon.
3: A mágia iskola. Minden(majd minden) fantasy játékban van elementális mágia! Szerintem az ideális valohogy így nézne ki: elementális mágia mindenhol elérhető, plussz egy speciális mindenhol.

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 23 hétf., 10:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Többé-kevésbé csatlakozom az előttem szólóhoz, de egy alapvető gondolatban nem értek vele egyet: szerintem a hősök mibenlétével semmi gond nincs. Hogy ez jó-e, az eldől azáltal, hogy többen játszák-e a Heroest, vagy többen a Might & Magic-ot. Ne akarjunk kialakítani egyetlen ideális játékot, aztán minden mait annak a képére alakítani.

Mellesleg a hősök isteni szintre emelkedése szerintem túlzás, de akárhogy nevezzük is, nem biztos, hogy hiba. A hős attól hős, hogy sokat tapasztalt, és van esze - amit ugye a játékban nem lehet másképp megvalósítani, mint hogy erős lesz. (Persze az is lehetne egy fejlődési irány, hogy a hős kiszól a heroes fanatikusnak, és tanácsot ad neki, hogy hogyan játszon - esetleg összeveszik vele, és nem is engedelmeskedik).

A lények jelentőségét pedig az az egszerű képlet adja, hogy a hős tulajdonságainak köszönhetően azok is erősödnek. Az, hogy egy semleges csapatot egy fejlett hős eltipor, szerintem teljesen jelentéktelen - a játék kimenetelét legfeljebb annyiban befolyásolja, hogy valaki tudja-e, hogy meg kell támadnia, vagy nem.

(És még valami a gyermek-lelkűek kedvéért: ki másnak a helyébe képzelhetnénk bele magunkat, ha nem egy mindenkit megverő (illetve arra egyszer képessé váló) hős személyébe ?!)

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 26 csüt., 21:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
T. Mindenki!

Én nem terminátorokakkal akarok játszani, az egy másik játék. A hős legyen hadvezér, legyen erős de: Ne legyen képes egyedül hadjáratokat eldönteni, mert az azért picit túlzás! A háborút hadseregek vívják úgy általában.

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 27 pén., 14:38 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
erős hős a 3ban is tönkretett egy hadsereget, csak varázslattal... ott is eldöntött mindent.
De gondoljunk csak utána, miről is beszélünk. Te azt akarod, hogy a hősök újra csak háttérből figyelő vezérek, és ne aktív résztvevők legyenek? én épp azt szerettem a 4ben, hogy lehet hősöket kombinálni. Ha legyengítjük őket, simán kinyírja egy gyenge sereg is, akkor viszont nincs értelme az aktív részvételnek... így visszatérünk a h3ban lévő(egyébként jól bevált, de az én újdonságéhségemnek nem elegendő) egy hős-egy sereg típusú csatákhoz...

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 28 szomb., 8:40 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
Credo, azért ne felejtsd el, hogy a hős a h3-ban hadsereg nélkül azért nem sokat ér. Nem kell őket levenni a csatatérről, nem erről van szó! Arról van szó, hogy kicsit aránytalanul erősek másokhoz képest és háttérbe szorítják a hadsereget, szinte már nem is kellenek lények. Mielőtt összevesznénk ezen, nézz meg más játokat is, mennyivel jobban el vannak találva az arányok( jó példa szerintem a disciples)! Mint említettem, egy hős legyen erős, DE: ne legyen képes egymaga megnyerni egy háborút, az nekem sok!
Egyébként, amikor a h5-ről olyan híreket kapsz, hogy a hős visszaáll a háttérbe és onnan irányít, nem gondolkodsz el azon, hogy a készítőknek nem ez volt a szándékuk, ami végül is összejött? Amikor fejesztettek, azt akarták hogy a hős rá legyen szorulva némi kis segédletre, ezzel szemben mi lett? Rambó megindul és legyak mindenkit... Na ne már! Szerintem aki ezt a játékot kigondolta, hadvezérekben gondolkodott és nem kommandósokban! Tehát, összefoglalva a hős nem azért hős meg erős, mert szuperhatalma, gigászokat megszégyenítő ereje van, hanem attól is hős, hogy a tudását képes mások irányítására, segítésére is felhasználni.

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 28 szomb., 16:12 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
hát, ízlések és pofonok...
tudod, én imádom, amikor Rambo megindul és legyak mindenkit ..:) esetleg több Rambo is megindul és legyaknak mindenkit :)

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 30 hétf., 12:57 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Arról nem is beszélve, hogy a rambóhoz hozáadott lény most is erősödik a rambótól, úgyhogy nem hiába rambó az a rambó.

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 02 szer., 13:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 02 szer., 12:09
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Hi!

-Lehetne pár új ostromgép,pl.:Faltörő kos

-Fel lehetne mászni a falakra és mondjuk a védő íjászoknak 150%-os sebezés

-Blokád alatt lehetne tartani egy várost:A szaporulat feleződne és a védőknek a blokád allt,ha támadnak,-3 morál és abból a várból nem kapjuk meg a pénzt és a nyersanyagot (lsd. Resource Silo)

-A 4-ből megmaradhatna a kormányzós dolog,és a specilitások a 3-ból (bizony vari erősebb stb.),de ha egy város kormányzójának pl. a fekete sárkány az erőseb lénye,akkor többet kap abból a lényből (a szaporulat bónuszon kívül természetesen)

-Lehetne olyan is,hogy bizonyos lények egy artifact megszerzése után,vagy egy skill bizonyos szintre fejlesztése után jobban szaporodnak

_________________
"Egy parókát húzok és felveszem a kendőt
Tárcsázd a 104-et, hívd ki a mentőt
A mister a Funk, a mister a Busta
Ez itt a legjobb rím húzz el a f*szba!"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Idegcsávó 2003 okt. 22 szer., 20:12-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 13 vas., 16:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Hellósztok!
Sajnos még nem volt időm átolvasni a fórumot, ezért lehet, hogy már valaki ezt mondta(írta) előttem:
Szerintem jó lenne, ha lennének varázslatkombinációk, így ha sorrendben varázslunk több mindent egy ellenségre(vagy barátra), akkor kialakul egy erősebb varázslat belőle.

Még azt is meg lehetne oldani, hogy egy varázslatot több körig kelljen varázsolni (persze csak az erőseket).

És még 1: Azt is meg lehetne csinálni, hogy több mana befektetésével erősebb varázslatot csinálunk (mondjuk az ár négyzetesen arányulna az erősséghez).

Csak ennyit akartam mondani, Sziasztok! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 14 hétf., 16:51 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Azt se lehetne nehezen megoldani, hogy ne lapos pályán, hanem "gömbön" játszhassunk, vagyis amikor a pálya "tetejére" érünk, akkor egyből mutatja már az alját is, és át lehetne oda menni. Így ki lehetne küszöbölni az "űrt".


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 júl. 14 hétf., 17:36 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Újra lehetne eage-eye, de most a hős a saját 1ségeitől is tudna tanulni.

Lehetnének olyan lények, amik pedig tudnának valamilyen varázslatot tanulni.

A hadseregben lévő lények maguktól szaporodnak, meghalnak (a gyengék rövid, az erősek hosszú életűek).

és 1 kérdés:
Úgy olvastam, hogy a kézzel rendelkező lények tudnak használni potiont v. vialt, de ez nekem még nem jött össze. Lehet, hogy csak a patch miatt van? Aki tud, az írjon vmilyen választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség