Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 676 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 15 szomb., 16:57 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Freemy írta:
Senki Sam írta:
Balee írta:
A WoG-ot a Heroes 3 Complete-re is fel tudod tenni, sőt szerintem inkább erre érdemes, mert nálam a SoD-ra telepített WoG-ban volt pár hiba, viszont a Complete-re telepítettel már nem voltak gondok.

Csak az a baj, hogy a complete-hez nincs magyarosítás, bár javítsatok ki ha tévedek!!

Rávaló nincs, de működik rajta a SoD magyarítás. Legalábbis én úgy tudom. Ha ráteszed a WoG-ot, akkor a majdani WoG magyarítással úgyis magyar lesz! Bár szerintem angolul sem annyira gáz, pedig nem is tudok angolul! :wink:


Nekem is Sod magyarosítás van a Complete-on.Csak a menü a csúnya de a játék ugyanolyan :wink:

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: wog 3.58f
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16 vas., 23:47 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 16 vas., 22:44
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Martfű
Hali
addig oké hogy add új tárgyakat a Wog 3.58f csak nincs semmi funkciójuk ha tud valaki hol és hogyan lehet azt beállítani vagy valakinek van már valami szivesen fogadom. előr is köszönöm

_________________
kuporgo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 12:50 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Jitay mester beállítások menü magyarosítása sok ilyen problémára ad megoldást, nézz szét ebben a topicban, valahol megvan a külön letölthető verzió, vagy honlapjának a címe, amiben mindent meg lehet nézni előre!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: wog 3.58f
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 13:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
kuporgo82 írta:
Hali
addig oké hogy add új tárgyakat a Wog 3.58f csak nincs semmi funkciójuk ha tud valaki hol és hogyan lehet azt beállítani vagy valakinek van már valami szivesen fogadom. előr is köszönöm


A legtöbb új tárgynak van funkciója.
Néhányat meghagytak alapfunkció nélkülinek, hogy a térképkészítők könnyebben alkothassanak speciális pályákat, új épületekkel és varázstárgyakkal. Ezek közt van egy garnitúra varázstárgy+ egy rakás épület. Új funkciót script editorban lehet beállítani.
Mint pl. az otthoni tesztpályámon a Shrine of Variables. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: wog 3.58f
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 17:38 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 16 vas., 22:44
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Martfű
A legtöbb új tárgynak van funkciója.
Néhányat meghagytak alapfunkció nélkülinek, hogy a térképkészítők könnyebben alkothassanak speciális pályákat, új épületekkel és varázstárgyakkal. Ezek közt van egy garnitúra varázstárgy+ egy rakás épület. Új funkciót script editorban lehet beállítani.
Mint pl. az otthoni tesztpályámon a Shrine of Variables. ;)[/quote]

Hali Doom3d
azt értem és ki is irta csak nem tom melyik scriptben lehet és hogy még csak 1 hete kennek így és elég zavaró volt hogy nem volt semmi tulajdonságuk ha todnál segítenni ebben az jó lenne. ha van időd akkor msn-en szinte mindig elérsz.

_________________
kuporgo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 17:52 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 16 vas., 22:44
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Martfű
Jou írta:
Jitay mester beállítások menü magyarosítása sok ilyen problémára ad megoldást, nézz szét ebben a topicban, valahol megvan a külön letölthető verzió, vagy honlapjának a címe, amiben mindent meg lehet nézni előre!

Hali
Csak a beállításokban az új tárcsak nem is szerepelnek mivel nincs is hozzájuk rendelve semmi funkció és a beállításokban is 1, 2 varázstárgyat lehet letiltan vagy engedélyezni és valamelyik script-ben kell beállítani de hogy melyikben van az passz még nem találtam még meg mert annyi van.

_________________
kuporgo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re: Kuporgo82
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 19:53 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Hali!

Kezdem nem érteni a gondodat. WoG-osított mapon nem lesz olyan tárgy/épület, aminek nincs funkciója. Funkció nélkül hagyott tárgyakat csak a mapeditorral tudsz beszerkeszteni, de ezekhez meg nyilvánvalóan nincs még script. Amíg valaki nem ír egyet.
Ha szeretnél írni egyet, akkor szükséged lesz egy szkript editorra. (letöltések, erm_tools.wog)
Ha a már működő varázstárgyakat akarod módosítani, akkor a script editor html help-ben van egy "List of the Claimed" nevezetű dolog, ahol felsorolják, melyik scriptben milyen (sorszámozott) opciók vannak, és azok miket csinálnak. Ezen felül a Wogifying menüben minden opció mellett szerepel a sorszáma, és gyakran a script száma is. :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 21:59 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
És hogyha egy ilyen szkript olyan sok karaktersorozatból áll, mnit amik be vagyon írva a pályakészítős wog szkript topicba, akkor honnan tudod meg, hogy éppen mit is csinálsz? Mert hogy én nem tudok belőle semmi szabályszerűséget kihámozni belőle az biztos :shock: !

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: re: Kuporgo82
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 22:36 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 16 vas., 22:44
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Martfű
Hali!! domm3d és Jou
Nem értem mit nem értetek de én még úgy se úgy hogy semmi gond.
Szoval a map editorban van x varázstárgy és azt irja rá pl: boots # 169 amugy ez 1 ezüst csizma lenne eddig oké és ennyit ir ki rá ez a wog 3.58f ben van és ilyen tárgy van még 10 darab ha valamelyiketek csinált hozzá script nekem az is jó ha elkülditek az is egyenlőrre anyira még nem tok hozzá nyulni ha meg van akkor majd kiderül

_________________
kuporgo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 23:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Doom3d érti, hisz ez az "élete :) ", én meg csak a játszáshoz értek valamennyire :lol: :lol:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 23:58 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 16 vas., 22:44
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Martfű
Jou
Többnyire én is csak jáccok jó ideje már és pece pályakat is csinálok és azon
mérkőzünk haverral csak még nem értek a scriptek bütyköléséhez idővel valamilyen szinten biztos megy majd de hát még odébb van az na meg ha magyarul i lenne leirva mi micsoda úgy könnyebb is lenne

_________________
kuporgo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 20:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Ha scripteket akarsz írni, akkor jó, ha van hozzá némi programozási alapismereted. Én általánosban C16-tal kezdtem (vmilyen Basic), aztán Enterprise128k (IS-Basic), majd beleszagoltam a C-be és JAVA-ba, és sürgősen átnyargaltam QBasic-en keresztül Xbasic-be.

A WoG szkripteléstől leginkább a JAVA áll kevésbé távol. :? Magyar nyelvű útmutató egyenlőre nincs. A 6MB-os HTML help dióhéjban:
A Heroes főprogramban vannak bizonyos megszakítási pontok, többnyire funkció hívásoknál. (break points) Ezeknél a WoG ellenőrzi, hogy az adott híváshoz tartozik-e az aktív szkriptekben valamilyen trigger. (!? kezdetűek)
Ha igen, akkor futtatja a hozzá tartozó kódrészletet. Ezeket a triggereket felfoghatjuk külső DLL-ben meghívott funkcióknak is.
Egy ilyen trigger után normál utasítások vannak, pl. a szokásos aritmetikai műveletek (értékadás, összeadás..), ill. játékspecifikus utasítások . Ezeket nevezik a WoG fejlesztők Receiver-nek. (fogadók)
A WoG szkriptek egyik érdekessége, hogy az általános célú programnyelvekkel ellentétben nincsenek benne címkék, és ugróutasítások. példaszkript a köv. h.sz.-emben..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 21:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Masters of spellcasting/ Láncvarázslat, más néven a Mágia mesterei. Az egyik kedvencem..

!?BG0;
!!UN:P264/?y-1;
!!FU&y-1=0:E;
!!VRv25:S1;
!!BG:H?v26 A?v24 Q?v27;
!!VRv25 &v24=1|v24=8/v26=-1/v997<0:S0;
!!FU&v25=0:E;
!!BHv27:M0;
!!FU:E;

!?BG0; Trigger. Csata közben minden lény minden akciója (támadás, várakozás, állás tartás, varázslat) után lefut a következő triggerig tartó kódszelet. BG= Battle Ground, csatatér

!!UN:P264/?y-1; A 264-es WoGifying opcióhoz tartozó szemafor aktuális értékét betölti az y-1 lokális egész típusú változóba. Az érték 1, ha a menüben kipipáltad, amúgy 0.

!!FU&y-1=0:E; Kilép, ha az opció nincs kipipálva. (FUnction; if y-1=0 Then Exit.

!!VRv25:S1; A globális egész típusú v25 változónak (v->variable) 1 kezdőértéket ad.

!!BG:H?v26 A?v24 Q?v27; Az aktuális lényhez tartozó Hero színét a v26, az aktuális lény akcióját a v24-be, az aktuális csapat oldalát (bal-támadó/ jobb-védekező) a v27-be tölti be.

!!VRv25 &v24=1|v24=8/v26=-1/v997<0:S0; Ha az utolsó akció (v24-ben tároljuk, ugye) 1 vagy 8 (Hero varázsolt vagy Lény várakozik), vagy az aktuális oldal semleges (és így nincs hero, kivéve, ha a neutral hero szkript aktív, de azzal meg úgyse játszok ;) ), vagy v997<0 (nem emlékszem miért, de kellett, talán multiplayer check?), akkor v25 nullázódik.

!!FU&v25=0:E; Ha v25=0, akkor kilép.. ld. előző parancs.

!!BHv27:M0; Ha még mindig fut a szkript, akkor most reseteljük az aktuális oldal hero-jának a spellcast flag-jét, lehet újra varázsolni..

!!FU:E; Feltétel nélküli megszakítás, vissza a főprogramba!! Vége.

Vegyük észre, hogy a Mágia mesterei szkript a kommentek nélkül pálcát tartó kéz alakú.. Tartalom és forma egysége. Én írtam. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 21:59 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 16 vas., 22:44
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Martfű
:D hát régen irtam 1, 2 t de az még ilyen c64 es időben azota nem
csak tod bosszant hogy nincs semmi irva a varázstárgyaknak és kicsit bele merülni nem teljesen csak apróént megszokni és stb. viszont neked azoknak a tárgyaknak nincs valami scripted irvará és esetleg el is todnád küldeni az jó lenne emailben akkor todnám hogy azok ara vonat koznak

_________________
kuporgo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 17:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Pont erre nem írtam scriptet. Szabad a pálya. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 19:08 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 16 vas., 22:44
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Martfű
Kár

_________________
kuporgo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 11:17 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Üdv mindenkinek!
Egy videó a Bastion-ról (1 perc; 14Mega): Bastion
Bemutatja a vár belsejét.

Ha már a scriptelési téma lett feszegetve:
Pár ERM tutorial (persze angolul):
itt több is található:
http://wakeofthegods.strategyplanet.gamespy.com/erm2.shtml

Egy rövidebb, összefoglaló jeleggű leírás:
http://h3nl.narod.ru/erm_e.html

OFF:
Az aláírásomban szereplő linken megalálhatóak az eddig készített doksik linkjei (a régi html változatok is)
WoG

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 11:31 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Üdv!

Kegyetlen szép a videó, meg a vár. Remélem a játékban is szép, és jó lesz. Már várom.
Forgeról hír? 3.59?


_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re: Hellblood
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 22 szomb., 20:32 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Egyenlőre lázas sietséggel dolgoznak a script update zárt béta3 javításán.. Ha az jó, akkor kiadják a hivatalos update-et (3.58 és 1/2 :) ), és csak valamikor utána jön a 3.59.. Állítólag karácsony előtt. :?:
És egészen biztos, hogy a H5 után. :lol:
UPDATE:
Vampire fly kinézetére egy javaslat:
Kép
:lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24 hétf., 9:00 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Kicsit vicces lenne lénynek. Nem gondolod? Inkább már egy M&M7es vampire bat.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 676 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség