Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: re: Imperator01
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 19:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Imperator01 írta:
...Nem a mennyiség számít, hanem a minőség a lények számánál...

Ez a dialektikus materializmus lényege. :lol:

Imperator01 írta:
H3-mban multiban az ember szinte csak a 7 level egységet használja, mekkora taktika.....

Multizni nem szoktam, de itt egy kép a májusi WoG pálya UTOLSÓ csatájáról:
/ Bal oldalt számold össze a lvl7 lényeket a főseregemben.. :lol: /

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 19:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Szép napot!

elmondom Nektek,hogy SZERINTEM miért nem fogunk játszani oylan fanatikusan a Heroes 5-el mint a 3-mal mostanság...
2 féle játék tipus létezik,a single player és a multi player...
A signleplayer szerintem azért nem lesz nyerő,mert nem lehet majd oriási,fifikáns,saját háttértörténettel emgirt pályákat csinálni,ugyanis a very big pálya méret is bolhaf.sznyi... eszméletlen kicsi,egyszeruen nem lehet fejlődni,nekem a legmagasabb szint amit elértem ,talán ha 30 volt,akkor sokat mondok... lesznek majd itt a nullárol feljfelesztett 70. szintu hösök,kimaxolva a primary skilleket? nem hinném....
multiplayer,sajnos a karmera forgatás,zoomolás,miegymás rengeteg időt elvesz,multkor haverral nyomtuk hot seat modban,és bizony állati sokáig tartott mig a másik játékos következett,no persze erre mondják az okosok,és bizakodok,hogy hát lesz nekunk ghost mod,és az mennyire jo lesz,hát nem kivánom snekinek,hogy épp csatázik,és nehéz szülés lesz,s közben arra gondoljon,hogy minnéle löbb érjen véget,mert a másik játékos minden begyujt a térképen....
sajnos én nem látok kiutat,és nem vagyok annyira optimista mint jopáran a forumlakok közül...
Attol mert nézőpontbeli különbségeink vannak,nem kéne 1más torkának ugrani,hisz mindannyian 1 jo játékot szeretnék,és hosszan játszani kedvenc sorozatunkkal,mint irtam én is szeretnék elégedett lennia játékkal,csak bennem több a szkepticizmus,s ilyenkor nem leorditani kell a másik fejét,hanem probálni meggyőzni,hogy egy esetleges Heroes 5 táborban ellenfelek lehessunk...

Heroes 3 és fallout 2 forever ! (ugy érzem,még jo sokáig....)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 19:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Idézet:
egy esetleges Heroes 5 táborban ellenfelek lehessunk


imperatorral és néhány elvakult fanatikussal fogsz ott találkozni, ha lesz ilyen esemény egyáltalán, a közel s távoli jövőben :roll:

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 20:25 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Adler írta:
Idézet:
egy esetleges Heroes 5 táborban ellenfelek lehessunk


imperatorral és néhány elvakult fanatikussal fogsz ott találkozni, ha lesz ilyen esemény egyáltalán, a közel s távoli jövőben :roll:

Nyugi, lesznek olyan elvetemültek, akik ilyesmit fognak szervezni! :lol:
Ráadásul ahogy ismerem a multihoz való ragaszkodásodat, biztos vagyok benne, hogy legalább egyszer te is el fogsz majd menni ilyen eseményre! Persze majd akkor, ha peccsek és miegymás után egy sokkal jobb játék lesz ebből a jelenlegi H5-ből.
Számomra már most jobb, mint a H4, és lehet ebből még valami! Látok fantáziát benne!
Pályát meg simán lehet majd rá csinálni. Ha kijön a pályaszerkesztő és megszereztem, biztos neki is állok majd tanulmányozni és nagyon remélem, hogy össze is hozhatok először egy jó kis pályát, aztán többet!

Ui: Yc, légyszi figyelj már oda picit jobban a helyesírásra! Nagyon kezd "elvadulni" a fórumon az írás, ne legyen már ez a trend! Nálad nagyon nem tetszik, mikor vessző után nem hagysz szóközt... Ez nem sms, írjunk normálisan! Persze ez nem csak rád, hanem mindenkire vonatkozik! Akinek inge, az ugye tudjátok... Köszi!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 20:41 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 05 szomb., 23:58
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Bp
ha volt már elnézést:
kijött az v1,1 pöcs a http://www.mightandmagic.com/uk/ -ról lehet lehúzni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 20:56 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 28 kedd, 20:20
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Szevasztok!
Elolvastam az utolsó pár oldalt a párbeszédből, és nekem is hozzászólhatnékom támadt. Ennek az alapját egy átharcolt hosszú hétvége adja. A legfontosabb gyermekbetegségek, amik nem tetszettek a H5-ben, és a játék stratégiai részét lerontják:
1. Az AI buta. Pontosabban durung hülye. Egész elvette a kedvem, hogy hardon játszok, hatszor akkora serege van, mint nekem, de nem képes semmit sem csinálni, eltilitolizza az időt és veszít. Szeretek nyerni, de ez így nem kihívás.
2. A varázslatokból jól jönne még néhány, de nem is ez a baj. ( Nekem a slow, meg a többi erősítő/gyengítő varázslat tetszik, ahogy most van, és használhatónak is tartom.) Ami baj, hogy nincs sok varázslat, és a direkt sebzők jó része elég rotyi. Őszintetén, használt már valaki fire trap-et? Az eldricht arrow meg kisebbet sebez, mint a hős... Szóval nem megengedhető, hogy a kevés varázslat közé ilyenek becsússzanak. És ez csak egy pár példa volt, a többivel sem vagyok elégedett. Ha nem veszem fel a destructive magicet akkor nem sokat érnek...
3. Skilleknél pedig: jó, lehetne több hely fejlődni, de úgysem fejlődünk olyan gyorsan, hogy ki legyenek maxolva a hősök, igazából a skillek és/vagy a skillek alatti abilityk számát kellene megnövelni. Így kevés a fejlődési alternatíva.
4. A very big pálya tényleg kicsi. Lehetne fölötte még egy fokozat.

Szerintem, ha ezeket sikerül orvosolni, a single már jó lesz. A multihoz nem értek. A többivel nincs nagy gondom. ( Kivéve az ocsmány Treeant-et és a harc közben kell az a betöltés. :wink: )

_________________
Asszem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: re: Imperator01
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 21:33 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
doom3d írta:
Imperator01 írta:
...Nem a mennyiség számít, hanem a minőség a lények számánál...

Ez a dialektikus materializmus lényege. :lol:

Imperator01 írta:
H3-mban multiban az ember szinte csak a 7 level egységet használja, mekkora taktika.....

Multizni nem szoktam, de itt egy kép a májusi WoG pálya UTOLSÓ csatájáról:
/ Bal oldalt számold össze a lvl7 lényeket a főseregemben.. :lol: /

Kép

Doom3d! Nem akarlak megsérteni, de hány éves vagy? Előbb irtam hogy multiban szaladgálnak benne 1v 7 level unitsal, erre beleraksz egy általad játszott csatát, ami feltehetően nem is multi, amit irtál! Ne legyél már gyerekes....
Én nem estem senkinek a torkának, de doom3d lassan már közel jár hozzá
:shock:
Adlert, Bogpistát meg ugyse lehet megyőzni és nem is kell, ha nekik jobban tetszik a heroes3 játszanak azzal! Végülis az is jó játék, csak már nincs benne kihivás számomra! 1 év alatt rájöttem, hogy szerencsén több múlik mint a játéktudáson! Mondjuk mindenhova kell szerencse, csak mondjuk nem több mint 50 százalék:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: re: Imperator01
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 0:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Imperator01 írta:
Adlert, Bogpistát meg ugyse lehet megyőzni és nem is kell, ha nekik jobban tetszik a heroes3 játszanak azzal! Végülis az is jó játék, csak már nincs benne kihivás számomra! 1 év alatt rájöttem, hogy szerencsén több múlik mint a játéktudáson! Mondjuk mindenhova kell szerencse, csak mondjuk nem több mint 50 százalék:)


Na kérem. Ezt így akár el is lehet felejteni. A H3-nál nagyon sok féle játékot tudsz játszani. Nézz csak bele a versenyek menübe és láthatod mennyi féle single player verseny mód létezik. És ez nem mind.
Multiplayer: Ha egy kezdő taknyos lennél 1 lenéző istenhozzáddal elküldenélek melegebb éghajlatra, de attól aki a Lordsban annyit játszott és bárói rangot ért el nem tehetem meg. Biztos vagyok benne, hogy az esetek 75%-ban nem a lvl7-es lényekkel szaladgáltál, mivel pénzed se volt rá. Igen, van az a fajta multi is, ami a BB-ken meg a táborba szokásos, ahol az első hét végére lvl7 unit és azzal végiggyakni a pályát, majd átrongyolni az ellenfélhez és ott megütközni. Igen, ott van kb. 50% szerencse. Az utolsó BB-n kb 75%, de ez most nem tartozik ide. De nem ez az egyetlen multiplayer van. Játszottál már impossible fokozaton? De elég csak hard vagy expert fokozat is egy nyersanyagszegény pályán és garantáltan lvl1-es lvl2-es unitokkal fogsz "szaladgáni". Erről ennyi elég szerintem.
A H5 jelenlegi állása: Elkezded játszani a kampányt. Mivel új a játék és ismerkedsz vele, így lassan megy. Lassan megy és bízol benne, hogy mire végigérsz, akkorra kiadnak 1-2 patchet, hogy a multi játszható legyen, vagy egy térképszerkesztőt, hogy pályák szülessenek. Egyéb esetben ugye az marad, hogy az elvetemültebb fanok rossz esetben majd újrakezdik a kampányt mégegyszer és játszanak amíg bírnak.
Ugyebár Mr. Firpo.
Engem nem kell meggyőzni! Jézusom. Francokat. Játszottam én vele, eljutottam jó sokáig a kampányban - (kövezzetek meg már nemtom hol tartok benne) Nem úgy voltam vle, hogy install: Fúj vazze ez nem H3 --> uninstall. Számomra csalódás. Lehetett volna egy sokkal jobb game is belőle. Írtam egyszer, hogy lehet majd valamelyik kiegészítő, meg 3.2-es 4.0-ás patch után fasza kis játék lesz belőle. De ami most van kész - jelenleg azzal a 2-3 singlével meg a kampánnyal nálam bevégezte. Biztos fogok játszogatni esetleges unalmas óráimban vele. De ennyi és nem több. Mivel mindjárt kelek (4:20) így lepihenek. Ahogy mondani szoktam: Gyorsan kell sokat aludni. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 3:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
bizony a Lords térképei és egyebei teljesen mások, mint a BB vagy a Tábor, sőt mint az online fix vagy random mappos játék, szerencse benne van, de pont ettől jó és izgalmas.

H5 én is játszok/játszottam vele, hiszen csak úgy nem irogatnék róla, talán el is fogadnám, ha komplex lenne, de igy nem tudom értékelni, biztos túl nagy az elvárásom, egy olyan névvel kapcsolatban, mint Heroes Might and Magic 5.

Most tolok egy szintén Nival gamét, 2003 as, az ability system igencsak ismerős :wink:

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 9:40 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 aug. 26 kedd, 22:22
Hozzászólások: 323
Tartózkodási hely: Budapest
Úgy láttam már említették de nem nagyon reagált senki.

KIJÖTT AZ 1.1-es PATCH!!! Lehúzható sok helyről. Mirrorok és a javítási lista: itt

Üdv, Cooper

U.i.: Mapeditor csak augusztusra lesz :(


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára cooper 2006 jún. 07 szer., 9:45-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 9:42 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
No, visszatérve a H5 bíráló szavakhoz:

Számomra eddig a legnagyobb negatívum, hogy a pálya mérete (very big is) hihetetlenül kicsi a tereptárgyakhoz viszonyítva! Ezt már írtam valahol. De így, sajnos a taktika jelenleg abból áll, egy very big mapon is, hogy én is nyomom egy hőssel, meg az ellen is. Gyakjuk az NPC lényeket, szedjük az XP-t, építjük a(z egy szem) várat ezerrel. Azután valamikor középen találkozik a két sereg, és aki győz, az nyerte a pályát. Végül is ez nem akkora gond, de könyörgöm, egyrészt egy készítői interjúban a főnemtudoménkicsoda azt nyilatkozta, hogy "nem, a játék megnyerésének TÖBB módja is lesz, NEM a főseregek csatája lészen a döntő benne mindenáron". Azt hiszem ez nem jött be. Nem akarok én is a H3-al dobálódzni, de ott, mondjuk egy dupla XL-es mapon, impossible fokozaton, ha lenyomtál egy benga sereget, semmi nem garantálta, hogy pár hét múlva nem jött vissza ugyan az a hős, egy még nagyobb sereggel. Na ja, 42 várral... Ugye?

Egyébként rájöttem, mire jó az Eldritch Arrow. Ha nincs más, ezt lövi a hős a szellemekbe... :lol: Na jó, ezt még én sem gondoltam komolyan. Kicsit hervatag, hogy egy Phantom Forces varázslattal simán csinálok akár 100 deep hidrát is, ami, ha jó ütemben nyomom a varázslatot, meg is marad, és támadni is tud (brrrr....), míg egy armageddon jó ha leszed egy-két lényt. Evvan... Jöhet a patch! :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 9:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
cooper írta:
KIJÖTT AZ 1.1-es PATCH

Lehet tudni, hogy mit patch-el? Valami, ami nincs benne a modokban?

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 9:46 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 aug. 26 kedd, 22:22
Hozzászólások: 323
Tartózkodási hely: Budapest
Beorn the Shapeshifter írta:
cooper írta:
KIJÖTT AZ 1.1-es PATCH

Lehet tudni, hogy mit patch-el? Valami, ami nincs benne a modokban?

Ugyan fentebb már linkeltem mindent, de tessék:


Idézet:
3. Changes in patch 1.1
=======================

(!) Some fixes will take effect only after map restart, if loading from an older version save.

Features added:
- Auto-patcher
- EASY mode

Bugfixes:
- MP does not start if the player states differ
- "Ubi.com error" message does not appear after a win in a rating game
- Random cities use name and description from map
- Profile screen fixes (experience, alignment)
- Haven: stables message is back, other messages fixed
- Profile screen: random race games now shown correctly
- Camera glitches in Rebellion' campaign map cutscene removed
- Item selection in lobby screen fixed
- Ghost mode 'guard' command fixed
- Ghost mode after disconnection turn transfer fixed
- Profile info for other players now accessible
- Map info for MP games is localized
- The spells added by the library are given to the hero immediately
- MP game preferences panel fixed
- "Resisted" combat text fixed
- Training games results are not reported to Ubi.com now
- Hero perk rolls fixed
- Elemental creatures not affecting by Wasp Swarm spell now
- Druid Elder's Mana Feed ability fixed
- Temptress hero specialization fixed
- Some points of Combat AI fixed
- 'The Promise' campaign map 3-th cutscene sound fixed
- ATBBar refresh fixed
- Separate stacks displayed in Combat Results
- Heroes planned paths searching at turn start/after whirlpool fixed
- Invalid level ups (double skill increases) blocked
- Representation of heroes on boats in ghost mode now is correct
- After all players disconnected from Ghost mode game ending correctly
- Combat pathfinder does not ignore the moat
- Artifact Merchant submenu can not be called by hotkey without the building
- Reconnected players can't see themselves on Ubi.com now
- Dark Raider retaliation strike fixed
- Creatures under Berserk spell effect always attack now
- Refined Mana perk fixed
- Hut of Magi still shows areas after pressing Esc key
- Castle gates are closed immediately
- Zero-count monsters on low difficulty levels fixed
- Water shaders fixed
- Startup videos playback fixed
- Grail map called from underground fixed
- Ghost mode phase message fixed
- Sound glitches fixed
- MP game name length is restricted
- Interface sounds are not 3d fixed
- Fixed prerequisites for Urgash's Call, it was impossible to take it.
- Campaign map 'The Conquest' Main Sylvan hero Gilraen weakened, his script fixed
- Maeve added as haven random hero
- double hero portraits prevented
- Now after 'The Attack' campaign map loading right 'Invasion' map instead 'The Regicide' map
- 'The Defence' campaign map scripts fixed
- Shadow Witches have new model
- 'The Cultist's' campaign map garrison fixed
- Credits fixed
- 'The March' campaign map keymaster blocked for AI
- Demon character fixed
- Zehir's flag color changed
- Map tags fixed for MP maps
- AI-geometry for Pyramid and shipwrecks fixed
- Dungeon town: Grim Enclosure and lightmaps fixed
- Random heroes on MP maps fixed
- Hero Jhora gets Magic Missile spell due to her specialization description
- Inferno and Necropolis lightmaps recalculated
- Maeve hero Tactics removed
- '954 YSD: Hot Pursuit': some map objects fixed
- 'Dragon Pass': object fixed, rebalanced
- fixed instant travel holes
- Duel presets rebalanced
- 'The Betrayal' campaign map message for garrison approach added
- 'The Expansion'campaigm map multiple fixes added (hero skills, messages, added guards)
- 'Raelag's Offer' campaign map: texture near Inferno Military Post fixed
- The game works with onboard video and some of the older video cards now
- LAN games can now be played in different segment configurations


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára cooper 2006 jún. 07 szer., 9:54-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 9:47 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
A gamekapocs oldaláról idézve:
"A közel 50 megás tapasz telepítésével beépül a játékba egy auto updater, lesz EASY mód, ezen kívül rengeteg single és multiplayer módban tapasztalt bug is javításra kerül."

Easy mód minek?....

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 10:05 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nem tudna valaki egy közvetlen, letölthető linket belinkelni? Mert kissé elvesztem a hivatalos és félhivatalos HOMM honlapok tengerébe... :oops:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 10:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Valakit megkérhetnék arra, ahogy ez szokás volt korábban is, fordítsa le ezeket a dolgokat? Nagyon megköszönném!

Egyébként nem mindegy, hogy milyen patch kerül a gépre! Olvassátok csak el a GameStar cikkét!
GameStar - Berkenye írta:
[PATCH] Heroes of Might & Magic V
[2006. június 06. @ 21:27 - Berkenye]
Naccerû'! A Heroes of Might & Magic V 1.01-es javítása is itt van már köztünk... A készítõknek kimondottan nehéz dolga volt, hiszen a játék összes verziójához külön kellett megalkotni a patch fájlt. Ennél fogva a magyar változat is sajátot kapott, amit innen tölthettek le. Akik esetleg az angol kiadást szerezték be, azok ide, s akik a gyûjtõknek szánt változatot birtokolják, azok ide kattanjanak.

Szóval nem mindegy!
Azért érdekes, hogy már van javítófájl a magyar verzióhoz is, ami még ki sem jött! :lol: :lol: :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 11:37 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Igen, azt én is figyeltem, hogy van magyar patch. Ez így biztos, a játék még sehol, de azért a hibáit már kijavíthatjuk. Lekörözték a microsftos fiúkat :D , azok is csak AZUTÁN szoktak kiadni egy javítást, hogy egy termék megjelent :D
Linkekek[FTP]:
ftp://ftp.nival.com/pub/homm5/homm5_eu_patch_101.exe
ftp://ftp.nival.com/pub/homm5/homm5_eu-c_patch_101.exe
ftp://ftp.nival.com/pub/homm5/homm5_hu-pl_patch_101.exe
ftp://ftp.nival.com/pub/homm5/homm5_us_patch_101.exe

A többit (cseh, lengyel, orosz) nem tettem ki, de a Nival ftp-jén megtalálható.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 11:40 

Csatlakozott: 2005 nov. 07 hétf., 17:32
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Herend
Sziasztok!

Én azok táborát gyarapítom, akik elégedettek azzal, amit a Heroes V-tel kaptak; nem vagyok fanatikus, nem játszom expert fokon, játszom vele, mert jól esik, mert tetszik, s ennyi. :)
De még mielőtt valaki - akinek nem tetszik annyira, amit a srácok készítettek - belémkötne (esetlegesen) a dícséretért, inkább arról írnék, hogy nekem sikerült erőből is átvinnem az Inferno kampány 3. pályáját, ahol a Sylvanos hős bizony kispályás. Igaz, hogy jónéhány kört tettem meg úgy, hogy én elől, ő meg utánam, de egy idő után a körben elérhető maximálisra sikerült Agraelt feltuningolnom, s aztán néhány artifakt társaságában az egyik v árban bevártam s relatív simán legyalultam a térképről. :D
Ugyanennek a kampánynak a 4. pályáját is hasonlóképpen a hős lehető legmaximálisabbra fejlesztésével vittem végig, s azért egy idő után már igen durva varázslatai vannak, s kevesebb sereggel is komoly takarítást lehet véghezvinni.

_________________
Ha minden napra van célod, s teszel elérésük érdekében, már nem keltél fel hiába!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 12:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Kösz, Jitay!

Már csak egy a kérdés (óvatos duhaj vagyok): valaki kipróbálta már, hogy a patch feltelepítése után vissza lehet-e tölteni az elmentett játékállást? Illetve megmaradt a kampány teljesítése ott, ahol épp állunk? Valahogy nem szeretném újból elkezdeni... :lol:

És még egy: mit tesz a patch a már fenn lévő javításokkal (várforgás ki, zene ki...) és modokkal?

jitay írta:
A többit (cseh, lengyel, orosz) nem tettem ki, de a Nival ftp-jén megtalálható.

...báááz! Pedig nekem lengyel nyelvű verzióm van... :roll: :lol: :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 12:26 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Egy orosz oldalon írták, hogy a két verzió mentései nem teljesen kompatibilisek, Így egy adott mentést, nem biztos, hogy be tud tölteni majd a felpatchelt verzió. Így az adott pályát (küldetés esetén) érdemes még végigvinni, és csak utána feltenni a patchet.
Hogy ez most csak az orosz verzióra vonatkozik-e, nem tudom. De jobb az óvatoság.
A modokat elméletileg nem bántja, hisz azok külön fájlban vannak

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség