Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 20 csüt., 21:20 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 24 csüt., 19:39
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Van egy jó hírem mindenkinek! A "Screenshot of the Day" mozgalom képei megtekinthetők nagy felbontásban is az Ubisoft fórumán!

A link: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/ ... 7141062509 .

Jó csámcsogást a részleteken! :lol:

_________________
WhiteTiger
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 20 csüt., 23:20 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nekem tetszenek a képek :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 21 pén., 9:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 08 kedd, 9:22
Hozzászólások: 22
Ez lenne a mai kép?

http://static2.ubi.com/uk/mm/January_21.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 21 pén., 11:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Ja.


Meg ez.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 1184829587

Álomjáró

Újabb Stronghold egység bemutatása.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 21 pén., 13:04 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 31 csüt., 16:46
Hozzászólások: 2
Hali mindenkinek!

Megpróbálom röviden leírni, amit várok az új résztől.

Az V. résszel nem volt sok bajom egész jó volt a kampány rész ki lehet benne tanulni a különböző népek irányítását, erősségeit, gyengéit stb. Remélem a VI. résznek is legalább ennyire jó kampánya lesz és remélem a multi részére se kell 5-6 patchet várni mire majdnem 100%-ban működik.
A gépigényt, és a grafikát nem tudom mennyire akarják fokozni, de sztem az V. grafikáját ha meghagynák az is bőven elég lenne és talán a mai viszonylatokban a nem túl nagy gépigény miatt pörgősebb lenne a játék menet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 21 pén., 13:22 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Elnézve a képeket egy 128 megás videókari és 512 mega elég lesz hozzá...

UI: saját vélemény, még változhat!

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 21 pén., 19:30 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://img209.imageshack.us/img209/5575 ... uary21.jpg

Egy kép a Heroes V-nél sokkal könnyebben kezelhető térképszerkesztőről.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 21 pén., 19:33 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
ez részben hasonlít a h3-éra, ami pedig a legegyszerűbb talán. Csak azt remélem, hogy jól szkriptelhető lesz, mint a 4-é. Amúgy sztem tök jó a grafikája a játéknak és ötletesek a lények.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 21 pén., 19:43 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Na, ez nagyon jó hír, mert a H5 pályaszerkesztőjéhez hozzá se tudtam fingani... :D

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 22 szomb., 10:29 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 06 szer., 12:52
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: St. Gotthard
HUNLorcs írta:
Na, ez nagyon jó hír, mert a H5 pályaszerkesztőjéhez hozzá se tudtam fingani... :D


A H5 pályaszerkesztőjéről nem lehet nyilatkozni a jóízlés határain belül :twisted: Annál rosszabb az új részé sem lehet majd, remélem :wink:

_________________
A fájdalom elkeseredettséget szül,az elkeseredettség gyűlöletet,minden iránt,a gyűlölet összetartó erő,összetart minket,embereket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 22 szomb., 13:14 
Avatar

Csatlakozott: 2010 dec. 30 csüt., 17:54
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Budapest
Hááát. Nem is tudom. Nekem ezek a lények már kicsit erőltetettek. Mármint az eddigi Heroes részekben össze szedték a lényeket mindenhonnan. Ezek az újak... én örülök h próbálnak kreatívkodni a srácok. Nekem ezek már nem igazán heroes os karakterek.
http://static2.ubi.com/uk/mm/January_21.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 22 szomb., 14:45 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 31 csüt., 16:46
Hozzászólások: 2
A lényeket én se nagyon értem mér kell állandóan változtatni. Egyes lények egyik részben az egyik oldalon a másikba a másik oldalon állnak. Nekem személy szerint a H3 és H5 lényei tetszettek meg még a H2 lényei is. Szerintem nem kéne annyit variálniuk, inkább ezekben a részekben meglévő szörnyeket kéne használni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 0:07 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
Nekem pont hogy tetszik a variálás, szeretem az újdonságokat, nekem általában bejönnek az új lények. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 0:10 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Úgy lenne a legjobb, ha ezek mellett a régiek sem vesznének oda. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 10:15 
Avatar

Csatlakozott: 2010 dec. 30 csüt., 17:54
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem nem feltétlenül azzal van bajom hogy újítanak. Hanem hogy újítás címén nincs ötletük eredeti lényre, inkább kitalálnak ilyen elcseszett, túlerőltetett szörnyeket...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 10:47 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szerintem a Breeder egész jó ötletnek tűnik, szerintem... :wink:
Viszont HUNLorcs-val értek egyet, az lenne igazán jó, hogyha a régiek is feltűnnének az újjak mellett, most gondolok itt a zelótára, a bajnokra, csont sarira, félszerzetekre és még sorolhatnám...

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 12:37 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
A lények kinézetéről én már nem alkotok véleményt úgyis tudjátok :D

Egy javaslattal állnék elő kíváncsi lennék a véleményeitekre!

Gondolom emlékeztek a H5ben a csaták közben változó kameraállásokra (rem ez a H6ban is megmarad)
A javaslatom is ehhez tartozik. Mégpedig csata közben amikor támadsz pl a griffekkel látod hátsó kameraállásból a harcot. Ebben az esetben nem 1 griffet látnál hanem egy egész griff sereget és abból a lényből is egy egész sereget látnál amelyiket a griffekkel támadod! Szal nem az lenne már végre hogy van 20griffed és 1el támadsz meg 45 zombit amiből szintén csak 1et látsz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 13:04 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Mér pont csak a griffel? :) Ez jó ötlet, de szerintem mindegyik lénnyel meg lehetne ezt csinálni, hogy miután kijelölted h kikkel kiket támadsz, megmutatja kb élőben az egész sereget. :) Ugyanez lenne persze akkor is ha az ellen támad. Ez nekem is tetszene. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 13:09 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Az a baj, hogy egy ilyen opció még sok időt igényelne. Beolvas egy változót, hogy Griff értéke. Ezt nevezzük innentől X nek. Generál Xdb Griff spritet, videót készít, hogy támad, beolvassa a Zombikat Y ba. Generál Y db Zombi spritet, és létrehozza a teljes videót... ez túl nehéz lenne, de például egy jelképes sereg.

Megvizsgálja, hogy griff értéke melyik kifejezéshez tartozik, (néhány, horda, légió stb.) aztán egy szemléltető értéket készít belőle, pl.: néhánynál 3 megy, pack nál 12, lotsnál 30 Throngnál 100 Legionnál 1000, és ilyenkor már nem lenne gond velük, hogy megszámolja, hány darab van. Tegyük fel, van 1001 griffed. Mire annyi Spritet létrehoz, addigra megunod a csatát, (ez min 5 perc) vagy pedig ha gyorsan csinálná nagyon bika gép kellene hozzá Processzor és Videokártya tekintetében.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 13:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Mondjuk ez is igaz sajna... :?

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség